Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
iwaninho ( BDIL)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:55 schreef OmniRocket het volgende:
Voortgang van het PS3 Fok! Toernooi numero uno:
https://docs.google.com/s(...)ue&gid=0&output=htmlRvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Ja, daar haal je meer rendement uitquote:
Hé. Maikon Leitequote:Op zaterdag 17 december 2011 18:11 schreef StijnDa het volgende:
Matige TT. Net als de vorige eigenlijk. En de vorige OP chick was ook niet veel waard.
VDM, beetje beter je best doen!
O, dan gewoon packs kopenquote:Op zaterdag 17 december 2011 18:12 schreef Kenarion het volgende:
Thing is, ik had nog een MS kaartje liggen van me verjaardag :p
Die van 15k met 7 zeldzame kaarten.quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:12 schreef Kenarion het volgende:
Thing is, ik had nog een MS kaartje liggen van me verjaardag :p
Ja ik had net 2 jumbo packs, jezus christus, had in totaal 12 spelers denk, waarvan 3-4 silver (weliswaar met 90 pacequote:Op zaterdag 17 december 2011 18:13 schreef vandermar het volgende:
[..]
O, dan gewoon packs kopenvan 7500 (120 MSP) zou ik doen aangezien ik nooit iets in die Jumbo krijg. Ook niet in die andere
Je moet een beetje veel geluk hebben...quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:14 schreef Kenarion het volgende:
[..]
Ja ik had net 2 jumbo packs, jezus christus, had in totaal 12 spelers denk, waarvan 3-4 silver (weliswaar met 90 pace)
zelden geluk gehad. 1 keer een Evra, een Lahm en een Danilinho. Dat was het wel. Heel, heel veel kutpakjes. Ohja en een IF Olic. leverde wel 13K op.quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:15 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Je moet een beetje veel geluk hebben...
quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:20 schreef SuperHarregarre het volgende:
Vandermar, heb een IF Vela te pakken voor 12k.
Dat gebeurt zo vaak, helaasquote:Op zaterdag 17 december 2011 18:22 schreef Kenarion het volgende:
godverdomme, al 3x de paal geraakt, en deze gast maakt de 0-1 tussen 2 verdedigers met een zachtballetje over de grond.. -.-
Anders was je controller nu verrot geweest.quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:21 schreef BDIL het volgende:
Haha net een pot met mijn BPL Dreams squad tegen een ander BPL team ; 1-0 voor en in de 88 minuut scoort hij 1-1 met Suarez. Vervolgens speel ik veel beter in extra tijd en maak ik de 2-1 scoort hij een cutback goal net aan het einde 1e helft extra tijd. Uiteindelijk krijgt die lul een penalty na een impact enigine gekloot en houdt onze reder Pepe Reina de penalty tegen. Met penalty's heb ik gewonnen en alsnog door
:P
Volgens mij is Pino de enige tot zover die dat voor elkaar gekregen heeftquote:Op zaterdag 17 december 2011 18:23 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Anders was je controller nu verrot geweest.
Ik ook hoor.quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Volgens mij is Pino de enige tot zover die dat voor elkaar gekregen heeft
Ik speel finales altijd met een oude witte controler of potjes waarvan ik weet dat fraude weer tegen mij isquote:Op zaterdag 17 december 2011 18:23 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Anders was je controller nu verrot geweest.
quote:
Kan nietquote:Op zaterdag 17 december 2011 18:31 schreef Kenarion het volgende:
Weet iemand trouwens een manier om je formatie op te slaan in H2H? Word er onderhand wel moe van na 300 games elke keer me formation te veranderen..
Da's toch niet zo bijzonder? Als IF is ie goud.quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:20 schreef SuperHarregarre het volgende:
Vandermar, heb een IF Vela te pakken voor 12k.
20K is hij waard gemiddeldquote:Op zaterdag 17 december 2011 18:33 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Da's toch niet zo bijzonder? Als IF is ie goud.
Verdomd irritant inderdaad.quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:31 schreef Kenarion het volgende:
Weet iemand trouwens een manier om je formatie op te slaan in H2H? Word er onderhand wel moe van na 300 games elke keer me formation te veranderen..
Ik zit eigenlijk op suggesties te wachtenquote:
Wat is er bijzonder aan Vela? Normaal gaan IFs van 78 niet voor meer dan 15k weg.quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:34 schreef vandermar het volgende:
[..]
20K is hij waard gemiddeldde Silver is erg gekelderd in prijs, gelukkig had ik die al vrij goedkoop voor 12K een paar maand terug
ok okquote:Op zaterdag 17 december 2011 18:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik zit eigenlijk op suggesties te wachten![]()
Geen idee maar voor onder de 20K gaat er niets meer weg, op een enkele na dan.quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:44 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Wat is er bijzonder aan Vela? Normaal gaan IFs van 78 niet voor meer dan 15k weg.
quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:47 schreef Doublepain het volgende:
Wat is dit voor een kk pino zooi? Al 2x achter elkaar in de 2de helft van het toernooi eruit gegooid??
Gaat goed vandaag?quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:49 schreef SuperHarregarre het volgende:
Jezus, zo'n enorme lagger nu. Als deze er niet uitklapt straks.
Mwoah, best wel.quote:
Snel, afwerken, goede dribbel, 4* skills.quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:44 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Wat is er bijzonder aan Vela? Normaal gaan IFs van 78 niet voor meer dan 15k weg.
quote:
quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:59 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Wel een mooi lichaam...
We kunnen Tim's kartonnen zak weer over haar hoofd doen?![]()
Niet haten.quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:59 schreef Kenarion het volgende:
Robben die kopt terwijl die wordt gedekt door Carvalho... oke?
Daar is het een heel andere situatie, hier was het een float cross die uren onderweg was..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |