Inderdaad. Kan niet wachten op de wedstrijd tegen Ajax.quote:Op zondag 18 december 2011 16:44 schreef Dekatria het volgende:
Is het trouwens jullie opgevallen dat de Kuip stukje bij beetje weer haar oude status terug aan het krijgen is?
denk niet dat we die gaan winnen zonder el Ahmadi.quote:Op zondag 18 december 2011 16:48 schreef eight het volgende:
[..]
Inderdaad. Kan niet wachten op de wedstrijd tegen Ajax.
Niets mooiers dan de knikkende knieën van de ajax spelers te zien als ze nog in de spelerstunnel aan het wachten zijn.
Na al die jaren van treurnis snap ik dat er niet direct prijzen komen, maar ik ben vooral blij eindelijk weer eens een leuk Feyenoord te zien dat stukken van de wedstrijd een tegenstander weg kan spelen en dat de kuip weer leeft.quote:Op zondag 18 december 2011 16:44 schreef Dekatria het volgende:
Is het trouwens jullie opgevallen dat de Kuip stukje bij beetje weer haar oude status terug aan het krijgen is?
Die stuiterende camerabeelden ook weer vandaagquote:Op zondag 18 december 2011 17:05 schreef OProg het volgende:
Na al die jaren van treurnis snap ik dat er niet direct prijzen komen, maar ik ben vooral blij eindelijk weer eens een leuk Feyenoord te zien dat stukken van de wedstrijd een tegenstander weg kan spelen en dat de kuip weer leeft.
Dit filmpje over de Kuip wordt weer relevanter dan ooit:quote:Op zondag 18 december 2011 17:05 schreef OProg het volgende:
[..]
Na al die jaren van treurnis snap ik dat er niet direct prijzen komen, maar ik ben vooral blij eindelijk weer eens een leuk Feyenoord te zien dat stukken van de wedstrijd een tegenstander weg kan spelen en dat de kuip weer leeft.
Dit.quote:Op zondag 18 december 2011 16:44 schreef Dekatria het volgende:
quote:Op zondag 18 december 2011 17:16 schreef Dekatria het volgende:
http://eredivisielive.nl/(...)n-teamprestatie.html
The big Ron in the backstelletje eindbazen
Guidetti is een baas. Punt.quote:Op zondag 18 december 2011 17:20 schreef Merkie het volgende:
[..]
Meestal vind ik het maar gelul van spelers als ze het over teamprestaties hebben, maar bij Guidetti geloof ik wel dat hij het echt zo voelt.
grandioos was dat eindelijk weer eens te zienquote:Op zondag 18 december 2011 17:06 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Die stuiterende camerabeelden ook weer vandaag
Smolovquote:Op zondag 18 december 2011 17:28 schreef Merkie het volgende:
Goede wissels ook van de KGB. Been had waarschijnlijk een extra aanvaller ingebracht 20 minuten voor tijd.
Ben je helemaal gek ofzo? Dat was juist een fout van Koeman. Wanneer krijgt Feyenoord het moeilijk? Als we terug gaan lopen.quote:Op zondag 18 december 2011 17:28 schreef Merkie het volgende:
Goede wissels ook van de KGB. Been had waarschijnlijk een extra aanvaller ingebracht 20 minuten voor tijd.
Dat kan ook gewoon. Is El Ahmadi eigenlijk opgeroepen door die Belg?quote:Op zondag 18 december 2011 17:27 schreef TC03 het volgende:
Het zou zo mooi zijn als we in zo'n wedstrijd weer eens een keer van Ajax winnen...
Cabral leed veel te veel balverlies, dus logisch.quote:Op zondag 18 december 2011 17:36 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ben je helemaal gek ofzo? Dat was juist een fout van Koeman. Wanneer krijgt Feyenoord het moeilijk? Als we terug gaan lopen.
Wat haalt hij weg? Cabral, Guidetti, Schaken, 3 aanvallers.
fout.
Jep. Vandaar dattie ook geel pakte nu - is'ie geschorst als'ie in Afrika zit.quote:Op zondag 18 december 2011 17:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat kan ook gewoon. Is El Ahmadi eigenlijk opgeroepen door die Belg?
Schaken viel enorm terug de tweede helft. Maar die had in ieder geval één goede helft, da's al meer dan Cabral.quote:Op zondag 18 december 2011 17:37 schreef OProg het volgende:
[..]
Cabral leed veel te veel balverlies, dus logisch.
Guidetti gaf zelf aan dat hij er uit moest, dus ook logisch.
Dan kan je twisten over Schaken.
Daarom. Schaken had tenminste nog een goede periode gehad. Cabral lukte eigenlijk niks vandaag.quote:Op zondag 18 december 2011 17:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Schaken viel enorm terug de tweede helft. Maar die had in ieder geval één goede helft, da's al meer dan Cabral.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |