Noem ze eens dan vergelijk ik ze met de namen uit de OPquote:
Wij weten je voorkeur al wel.quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Noem ze eens dan vergelijk ik ze met de namen uit de OP
Dat is ?quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:57 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Wij weten je voorkeur al wel.
Faal dat je Sneijder in dat rijtje zetquote:Op zaterdag 17 december 2011 13:55 schreef tong80 het volgende:
Cruijff, van Basten, Bergkamp, Sneijder, van der Sar als doelman er ook bij.
Met hun nieuwe kunstgrasveld?quote:
oquote:Op zaterdag 17 december 2011 13:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Noem ze eens dan vergelijk ik ze met de namen uit de OP
Juist!quote:Op zaterdag 17 december 2011 14:01 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Met hun nieuwe kunstgrasveld?
Tong leeft in het verleden.quote:Op zaterdag 17 december 2011 14:02 schreef Zeepvloertje het volgende:
Zijn de meeste mensen uit de OP niet oud? Zelfs ik win van ze.
quote:Op zaterdag 17 december 2011 14:08 schreef J2T het volgende:
We moeten als Nederland gewoon onze krachten bundelen. Het team wat de CL haalt en Nederland mag vertegenwoordigen in Europa, die krijgt van alle andere eredivisieclubs haar sterspelers. Zo heb je een eredivisie allstar elftal die ver kan komen in de CL. Inkomsten worden dan verdeeld onder de clubs die haar spelers heeft afgestaan.
Volgens mij bij de beste 3 spelers na het WK-2010quote:
Lol.quote:Op zaterdag 17 december 2011 14:08 schreef J2T het volgende:
We moeten als Nederland gewoon onze krachten bundelen. Het team wat de CL haalt en Nederland mag vertegenwoordigen in Europa, die krijgt van alle andere eredivisieclubs haar sterspelers. Zo heb je een eredivisie allstar elftal die ver kan komen in de CL. Inkomsten worden dan verdeeld onder de clubs die haar spelers heeft afgestaan.
Hoe je het ook bekijkt, het blijft "quote:
Na het WK heeft hij juist geen fuck gepresteerdquote:Op zaterdag 17 december 2011 14:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Volgens mij bij de beste 3 spelers na het WK-2010
Eer het heden voor je mensen uit het verleden verkettert.
Heb trouwens Frank de Boer, Ronald de Boer, Johan Neeskens, Ruud Krol, Johnny Rep, Piet Keizer, Sjaak Swart, Patrick Kluivert, Clarence Seedorf, Edgard Davids, Davy Klaassen vergeten.
Idd Davy Klaassen de volgende wereldtopper.
Zoals de draft in de NBA. Dat de laagste club als eerste mag kiezen bij spelers uit de college ?quote:
Hoe kom je daar bijquote:Op zaterdag 17 december 2011 14:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Na het WK heeft hij juist geen fuck gepresteerd
na het wk heeft die kabouter niks gepresteerdquote:Op zaterdag 17 december 2011 14:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Volgens mij bij de beste 3 spelers na het WK-2010
Eer het heden voor je mensen uit het verleden verkettert.
Heb trouwens Frank de Boer, Ronald de Boer, Johan Neeskens, Ruud Krol, Johnny Rep, Piet Keizer, Sjaak Swart, Patrick Kluivert, Clarence Seedorf, Edgard Davids, Davy Klaassen vergeten.
Idd Davy Klaassen de volgende wereldtopper.
Zonder die dwerg hadden we het EK ook wel gehaald hoor. Helemaal in die kneuzenpoulequote:Op zaterdag 17 december 2011 14:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoe kom je daar bij
Hij is en blijft de belangrijkste speler van Inter en Oranje. Het Nederlands elftal haalde het EK mede dankzij zijn geweldige presteren.
inderdaad in de kneuzenpoule , voor de rest nam hij Inter niet bij de hand toen ze het moeilijk hadden/hebbenquote:Op zaterdag 17 december 2011 14:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Zonder die dwerg hadden we het EK ook wel gehaald hoor. Helemaal in die kneuzenpoule
Wat ben je toch ontzettend humorloos.quote:Op zaterdag 17 december 2011 14:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Zonder die dwerg hadden we het EK ook wel gehaald hoor. Helemaal in die kneuzenpoule
Wennen waaraan? De eeuwige verliezer zijn?quote:Op zaterdag 17 december 2011 14:36 schreef tong80 het volgende:
Jij bent de eerste die de politie belt als Sneijder dronken op een woonboot staat te springen om alvast te wennen.
De eerste keer dat jij ironisch zal zijn is bij de begravenis van Koos Alberts en een toespraak houdt waarbij je zegt dat zijn leven verder op rolletjes liep.quote:Op zaterdag 17 december 2011 14:34 schreef Caland het volgende:
Tong die anderen ervan beschuldigt ergens niet inhoudelijk op in te gaan.
De ironie
Ironie is wat anders dan sarcasme. Wel bij de les blijven he ouwe gek.quote:Op zaterdag 17 december 2011 14:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
De eerste keer dat jij ironisch zal zijn is bij de begravenis van Koos Alberts en een toespraak houdt waarbij je zegt dat zijn leven verder op rolletjes liep.
Gaan we schelden ?quote:Op zaterdag 17 december 2011 14:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Ironie is wat anders dan sarcasme. Wel bij de les blijven he ouwe gek.
Antwoord is al gegeven. Het huidige Barcelona > x1000quote:Op zaterdag 17 december 2011 14:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gaan we schelden ?
Heerlijk. Waarom niet een leuke humoristische respons ?
Dat komt veel harder aan. Of wist je dat niet ?
En nu nog mijn stelling omver schoppen.
En nu niet met een stelling komen van de bouwmarkt.
Mee eens.quote:Op zaterdag 17 december 2011 14:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Antwoord is al gegeven. Het huidige Barcelona > x1000
Geef de namen eens die even goed waren als mijn eerste drie voorbeelden.quote:Op zaterdag 17 december 2011 14:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Antwoord is al gegeven. Het huidige Barcelona > x1000
Xavi, Iniesta, Messi. Zo dat zijn er al 3.quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Geef de namen eens die even goed waren als mijn eerste drie voorbeelden.
Ik bego met 3 spelers die bescouwd worden als de besten ooit.quote:Op zaterdag 17 december 2011 14:53 schreef Littlerabbit het volgende:
111 jaar bestaan en maar in totaal 5 talenten hebben weten op te leiden
Het erge is dat die 3 namen 3 verschillende generaties waren, daar waar Barcelona een half top team in dezelfde heeft weten op te leiden. Het is wel wat spijtig dat ik mijn "eigen" club ben aan het afvallen. Alleen deze beginnerspost is wel erg slap, normaal besteed je daar juist wel wat meer tijd aan.quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je kunt het niet 1 op 1 vergelijken aangezien ze verschillen wat betreft positie maar ik schat Xavi en Iniesta hoger in dan Sneijder en Bergkamp. En Messi en Cruijff kan ik niet vergelijken maar Messi is wel de beste die ik ooit gezien heb.quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je weet niet waar je het over hebt. Ik schakel dit Barcelona bij de beste 5 teams ooit.quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:03 schreef Caland het volgende:
Sowieso is het nogal ridicuul om spelers uit het verleden en het heden met elkaar te willen vergelijken. Maar zoals eerder gezegd, dat krijg je als je teveel in het verleden leeft.
Maar je kunt een Pele toch niet gaan vergelijken met een Zlatan van nu ?quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je weet niet waar je het over hebt. Ik schakel dit Barcelona bij de beste 5 teams ooit.
Ik kan er niks aan doen dat ik meer vergelijkingsmateriaal heb dan jij.
Ik leef niet van de dag op de dag maar kijk verder dan de huidige generatie.
Maar over een periode van 50 jaar 3 spelers eruitpikken die 'opgeleid' zijn is natuurlijk gewoon prijsschieten. Heeft niks met strucureel beleid te maken, maar gewoon geluk hebben dat die spelers bij die specifieke club terechtkomen. Had net zo goed bij PSV of Feyenoord kunnen zijn.quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je weet niet waar je het over hebt. Ik schakel dit Barcelona bij de beste 5 teams ooit.
Ik kan er niks aan doen dat ik meer vergelijkingsmateriaal heb dan jij.
Ik leef niet van de dag op de dag maar kijk verder dan de huidige generatie.
quote:Op zaterdag 17 december 2011 14:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoe kom je daar bij
Hij is en blijft de belangrijkste speler van Inter en Oranje. Het Nederlands elftal haalde het EK mede dankzij zijn Huntelaars geweldige presteren.
Nu ben ik advocaat van de duivel. Zou ik zelf ook als weerwoord hebben gehad.quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:17 schreef kapiteintje het volgende:
Overigens vind ik spelers op 17-jarige leeftijd halen (van Basten) al niet echt meer opleiden, maargoed.
Sterker nog, het interesseert me geen fuck.quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nu ben ik advocaat van de duivel. Zou ik zelf ook als weerwoord hebben gehad.
Maar zo'n Caland weet dat niet eens.
Kijk hier heb ik niet van terug. Brijante woordspeling.quote:
Briljanter dan dit krijg je ze niet:quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kijk hier heb ik niet van terug. Brijante woordspeling.
Uniek op Fok!
Hoe kom je er op ?
Meer van die briljantjes graag
Toch leuk dan dat je op mij na de meeste posts hebt in dit topic.quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Sterker nog, het interesseert me geen fuck.
En dit is de meest humoristische user van VBL?quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Toch leuk dan dat je op mij na de meeste posts hebt in dit topic.
Als mij het geen fuck interesseert vraag ik mijn geld terug bij een slechte hoer.
Schandalig idd.quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:25 schreef Roffamannetje het volgende:
[..]
En dit is de meest humoristische user van VBL?
Nee hoor, Engelse clubs en supporters hebben respect voor historie. Voor de rest is het ook geheel offtopic, alhoewel dat ook wel moeilijk is met zo'n beginnerspost.quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:23 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Leuk en aardig tong maar ajaks is gewoon de zoveelste 3e rangs club uit NL.
Manchester United staat echt niet te bibberen hoor nu ze ajaks getrokken hebben. Sterker nog ze zullen zich kapot lachen.
Ik post altijd graag in baggertopics.quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Toch leuk dan dat je op mij na de meeste posts hebt in dit topic.
Als mij het geen fuck interesseert vraag ik mijn geld terug bij een slechte hoer.
Je moet alleen niet denken dat mensen nog wakker liggen van een club die in 1995 de CL won. Sindsdien zijn er al 25 andere clubs die de CL hebben gewonnen hoor. Misschien dat die ook wel iets goeds deden?quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee hoor, Engelse clubs en supporters hebben respect voor historie. Voor de rest is het ook geheel offtopic, alhoewel dat ook wel moeilijk is met zo'n beginnerspost.
(Ik heb het zowaar geprobeerd alleen word altijd genegeerd boehohohoho, iemand een schouder beschikbaar?)
Ajax is nooit gedegradeerd.quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:23 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Leuk en aardig tong maar ajaks is gewoon de zoveelste 3e rangs club uit NL.
Manchester United staat echt niet te bibberen hoor nu ze ajaks getrokken hebben. Sterker nog ze zullen zich kapot lachen.
Klopt, maar toen Man United Ajax bleek te hebben geloot kreeg ik af en toe bijna plaatsvervangende schaamte bij het lezen van de posts over Ajax op het Man United forum. Ik nu ook extra op een wonder zodat dat "vertrouwen" niet te erg wordt gebrokenquote:Op zaterdag 17 december 2011 15:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je moet alleen niet denken dat mensen nog wakker liggen van een club die in 1995 de CL won. Sindsdien zijn er al 25 andere clubs die de CL hebben gewonnen hoor. Misschien dat die ook wel iets goeds deden?
Wat stond er dan?quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Klopt, maar toen Man United Ajax bleek te hebben geloot kreeg ik af en toe bijna plaatsvervangende schaamte bij het lezen van de posts over Ajax op het Man United forum. Ik nu ook extra op een wonder zodat dat "vertrouwen" niet te erg wordt gebroken.
goed idee. Ik stel voor dat we mijn club dan gebruiken om al die spelers aan te geven. Die andere clubs zijn toch veel te groot en te bureaucratisch.quote:Op zaterdag 17 december 2011 14:08 schreef J2T het volgende:
En meer, maar dat is sowieso mooi aan Engeland. Het respect wat ze daar voor tradities en historie blijven houdenquote:
WK-Finale.Halve finale WK EK-winst WK kwartfinale WK halve finale EK derde plaats.quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:32 schreef Caland het volgende:
Welke prijzen hebben die spelers in de OP eigenlijk behaald op interlandniveau?
Wat snap je niet aan het woord prijzen?quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
WK-Finale.Halve finale WK EK-winst WK kwartfinale WK halve finale EK derde plaats.
Stel we geven 3 punten aan winst op een groot toernooi 2 punten aan de tweede plaats 1 punt aan een halve - of kwartfinale plaat5s.
Stel we geven 1 punt aan de 1e plaats en niks aan de restquote:Op zaterdag 17 december 2011 15:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
WK-Finale.Halve finale WK EK-winst WK kwartfinale WK halve finale EK derde plaats.
Stel we geven 3 punten aan winst op een groot toernooi 2 punten aan de tweede plaats 1 punt aan een halve - of kwartfinale plaat5s.
De eerste suporters rellen in Nederland kwamen door Engelse suporters van Tottenham. Die probeerden de Kuip te slopen.quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En meer, maar dat is sowieso mooi aan Engeland. Het respect wat ze daar voor tradities en historie blijven houden
http://www.redcafe.net/f6/europa-league-draw-344886/
http://www.redcafe.net/f6(...)ax-amsterdam-345437/
Je hebt gelijk, atoombom op London maar dan?quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
De eerste suporters rellen in Nederland kwamen door Engelse suporters van Tottenham. Die probeerden de Kuip te slopen.
Ja, dat is allemaal geneuzel van mensen die memoreren aan wedstrijden die in 1995 gespeeld zijn of daarvoor nog. Als ze Ajax de laatste jaren hadden gevolgd hadden ze kunnen zien dat dat inmiddels gewoon vergane glorie is.quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En meer, maar dat is sowieso mooi aan Engeland. Het respect wat ze daar voor tradities en historie blijven houden
http://www.redcafe.net/f6/europa-league-draw-344886/
http://www.redcafe.net/f6(...)ax-amsterdam-345437/
O jawel hoor. Je leest er alleen overheen. Zoals wel vaker.quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:45 schreef tong80 het volgende:
Wat begrijpen jullie niet aan de OP ?
Nog steeds geen betere voorbeelden gezien.
Wat begrijp jij niet aan het feit dat niemand het hier met je eens schijnt te zijn en je verhaal al minstens 5 keer is ontkracht?quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:45 schreef tong80 het volgende:
Wat begrijpen jullie niet aan de OP ?
Nog steeds geen betere voorbeelden gezien.
Kom niet aan Arsenalquote:Op zaterdag 17 december 2011 15:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, atoombom op London maar dan?
Ja maar dat ontken ik toch ook nergens?, sterker nog ik zei er bijna plaatsvervangende schaamte van te krijgen. Jij stelde alleen dat Ajax in het buitenland ook al niet meer serieus werd genomen en vroeg vervolgens zelf om bewijs waaruit blijkt dat er wel degelijk nog steeds wederzijds respect is.quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, dat is allemaal geneuzel van mensen die memoreren aan wedstrijden die in 1995 gespeeld zijn of daarvoor nog. Als ze Ajax de laatste jaren hadden gevolgd hadden ze kunnen zien dat dat inmiddels gewoon vergane glorie is.
Uit de eigen opleiding ?quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:42 schreef inZanity het volgende:
Hm je noemt 5 aardige spelers op.. Maar wat is nou precies je punt? Ik kan zo van minimaal 10 clubs 5 betere opnoemen.
Helaas voor jou komt dat respect voort uit gebrek aan kennis van Manchester United supporters over Nederlandse clubs en zal dat snel bijgesteld worden na de wedstrijden.quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja maar dat ontken ik toch ook nergens?, sterker nog ik zei er bijna plaatsvervangende schaamte van te krijgen. Jij stelde alleen dat Ajax in het buitenland ook al niet meer serieus werd genomen en vroeg vervolgens zelf om bewijs waaruit blijkt dat er wel degelijk nog steeds wederzijds respect is.
Klopt helemaal helaas, maar toch heb ik door dit soort teksten nog meer zin in de wedstrijden. Ik had ook op deze loting gehoopt overigensquote:Op zaterdag 17 december 2011 15:50 schreef Roffamannetje het volgende:
[..]
Helaas voor jou komt dat respect voort uit gebrek aan kennis van Manchester United supporters over Nederlandse clubs en zal dat snel bijgesteld worden na de wedstrijden.
Maar ik ben het ook gewoon met je eens.quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja maar dat ontken ik toch ook nergens?, sterker nog ik zei er bijna plaatsvervangende schaamte van te krijgen. Jij stelde alleen dat Ajax in het buitenland ook al niet meer serieus werd genomen en vroeg vervolgens zelf om bewijs waaruit blijkt dat er wel degelijk nog steeds wederzijds respect is.
Naja een Bellamy flirt toch ook al jaren met Feyenoord. Dat is echt niet omdat ze zo goed presteren. Zoals ik al zei historie en wederzijds respect betekent nog echt wat in Engeland. Mede daarom vind ik de Premier League ook zo mooiquote:Op zaterdag 17 december 2011 15:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar ik ben het ook gewoon met je eens.![]()
Ik snap alleen nooit zo waarom je nu nog overdreven veel respect voor een club zou moeten hebben die 16 jaar geleden een keer de CL heeft gewonnen met mooi voetbal. Het is niet alsof die trend is doorgezet ofzo. Het is gewoon een prachtige prestatie geweest, maar dat zegt nietzoveel meer over de club heden ten dage.
Ja, dat is gewoon een totaal andere wereld qua voetbal-belevingquote:Op zaterdag 17 december 2011 15:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Naja een Bellamy flirt toch ook al jaren met Feyenoord. Dat is echt niet omdat ze zo goed presteren. Zoals ik al zei historie en wederzijds respect betekent nog echt wat in Engeland. Mede daarom vind ik de Premier League ook zo mooi
dat is niet eerlijk. Heel veel clubs in nederland hebben niet het geld om spelers op te leiden en sluiten daarom contracten met amateurclubs in de regio. Zo ontstaan er netwerken en komen spelers vaak pas op hun 17e bij een profclub (zie bijv. een aantal spelers van ado).quote:
Cruyff wel en Bergkamp ook geloof ik. Van Basten niet.quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:18 schreef n00b13 het volgende:
[..]
dat is niet eerlijk. Heel veel clubs in nederland hebben niet het geld om spelers op te leiden en sluiten daarom contracten met amateurclubs in de regio. Zo ontstaan er netwerken en komen spelers vaak pas op hun 17e bij een profclub (zie bijv. een aantal spelers van ado).
Daar komt nog eens bij dat de spelers die jij noemt ook niet allemaal uit de jeugdopleiding van 020 komen volgens mij, ze hebben er iig niet vanaf het begin in gezeten (toegegeven, ik weet er niet superveel van, maar volgens mij niet).
Lul niet zo slap dat heeft niks met club te maken aap maar met mensen die geboren worden.......quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:55 schreef tong80 het volgende:
Cruijff, van Basten, Bergkamp, Sneijder, van der Sar als doelman er ook bij.
Wat een onzin.quote:Op zaterdag 17 december 2011 20:33 schreef pirlo444 het volgende:
[..]
Lul niet zo slap dat heeft niks met club te maken aap maar met mensen die geboren worden.......
Altijd leuk als mensen uit onmacht gaan schelden.quote:Op zaterdag 17 december 2011 20:33 schreef pirlo444 het volgende:
[..]
Lul niet zo slap dat heeft niks met club te maken aap maar met mensen die geboren worden.......
Tegen al die bullshit die uit jouw toetsenbord komt valt gewoon niet op te redeneren.quote:Op zondag 18 december 2011 20:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Altijd leuk als mensen uit onmacht gaan schelden.
Tong80' topics zijn precies pralines in een doosje, sommige zijn lekker, sommige spuug je uit. Het is de truc om te leren van het verleden en niet steeds weer de pralines te nemen die je toch niet lekker vindt.quote:Op maandag 19 december 2011 18:44 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Tegen al die bullshit die uit jouw toetsenbord komt valt gewoon niet op te redeneren.
ik weet het. Het was meer om hem een beetje te prikken.quote:Op maandag 19 december 2011 18:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Tong80' topics zijn precies pralines in een doosje, sommige zijn lekker, sommige spuug je uit. Het is de truc om te leren van het verleden en niet steeds weer de pralines te nemen die je toch niet lekker vindt.
Al heeft hij geen verstand van voetbal.
Gast...quote:Op maandag 19 december 2011 18:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Tong80' topics zijn precies pralines in een doosje, sommige zijn lekker, sommige spuug je uit. Het is de truc om te leren van het verleden en niet steeds weer de pralines te nemen die je toch niet lekker vindt.
Al heeft hij geen verstand van voetbal.
Klopt, maar volledig off-topic.quote:Op maandag 19 december 2011 18:48 schreef Smoofie het volgende:
Sneijder naar united = United opeens wereldteam.
Lees op de verschillende United fora maar over hoe ze over Ajax denken. Echt niet dat ze het beschouwen als een middelmatige nietszeggende ploeg.quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Naja een Bellamy flirt toch ook al jaren met Feyenoord. Dat is echt niet omdat ze zo goed presteren. Zoals ik al zei historie en wederzijds respect betekent nog echt wat in Engeland. Mede daarom vind ik de Premier League ook zo mooi
Spanje won 2 EK's, 1 WK... zegt dat niet voldoende?quote:Op zaterdag 17 december 2011 14:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoe kom je daar bij
Hij is en blijft de belangrijkste speler van Inter en Oranje. Het Nederlands elftal haalde het EK mede dankzij zijn geweldige presteren.
Nee. Ze moesten meer dan 40 jaar wachten op hun tweeede succes.quote:Op maandag 19 december 2011 21:50 schreef Nober het volgende:
[..]
Spanje won 2 EK's, 1 WK... zegt dat niet voldoende?
tong, je lult poep. Spanje staat verdomme bovenaan op de wereldranglijst, heeft meer prijzen gewonnen, en jij wil nog zeggen dat NL beter is.quote:Op dinsdag 20 december 2011 10:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee. Ze moesten meer dan 40 jaar wachten op hun tweeede succes.
Nederland 1974 werd gekozen tot op 2 na beste elftal van de eeuw.
Cruijff tot beste voetballer van de eeuw in europa.
Nederland heeft 7 keer een beste voetballer van het jaar gehad in europa.
Hoevaak een Spanjaard ?
Hier stop ik met beargumenteren.quote:
Dat zei ik al eerder. nederland, de eeuwige verliezer.quote:Op dinsdag 20 december 2011 10:11 schreef tong80 het volgende:
Nederland 1974 werd gekozen tot op 2 na beste elftal van de eeuw.
Leer mij mensen zoals jij kennen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat zei ik al eerder. nederland, de eeuwige verliezer.
Je kent me niet.quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:40 schreef Caland het volgende:
Leer mij mensen zoals jij kennen.
Snel tevreden.
nederland de credits, maar stiekem wel uitgelachen worden door diezelfde mensen omdat we helemaal nooit wat winnen.
En daar dan ook nog eens trots op zijn.
Past precies bij het Hollandse losers-cultuurtje.
Rondvaart door de grachten omdat je tweede wordt.
Die Duitsers pissen nu nog in hun broek van het lachen.
De kwalificatie voor dat EK was dan ook een stuk strenger. We waren gewoon de beste van Europa met dank aan de vnl. door Ajax opgeleide spelers !quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:52 schreef Caland het volgende:
Je doelt op de periode dat op een EK slechts 8 landen meededen?
Wat een prestatie zeg.
Het is heden ten dagen echter wel een stuk lastiger om een EK te winnen als toen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:00 schreef Pedroso het volgende:
[..]
De kwalificatie voor dat EK was dan ook een stuk strenger. We waren gewoon de beste van Europa met dank aan de vnl. door Ajax opgeleide spelers !
16 landen op het WK en 4 op het EK.quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:52 schreef Caland het volgende:
Je doelt op de periode dat op een EK slechts 8 landen meededen?
Wat een prestatie zeg.
Misschien is het handig als je niet gewoon wat random zinnen rechtstreeks uit je gedachten hier neerzet, maar er eerst een begrijpbaar geheel van probeert te maken.quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
16 landen op het WK en 4 op het EK.
Zie dat maar eens te bereiken.
En dan landen totaal wegspelen met wonder voetbal.
Brazilië wist niet eens waar Nederland lag. Ja van één of andere Cruijff hadden ze wel gehoord.
Maar wat is dat Ajax nou helemaal ?
Ze hebben het geweten. Gingen uit frustratie met rood uit het veld.
Ik ben niet zeker, maar komt Zagallo ook niet van Botafogo af?quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hier stop ik met beargumenteren.
Schelden is zo gemakkelijk.
De enige die me raakte was het voorbeeld van Botafogo.
Garrincha, Socrates, jairzinho
Kan mooie vertellen over alle drie.
Maar laat ik over aan degenen die er overheen lazen.
Hoe vaak heeft Engeland het EK gewonnen ?quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:11 schreef n00b13 het volgende:
Sorry tong, je hebt gelijk. We zijn zo goed. We hebben het EK net zo vaak gewonnen als griekenland en denemarken, dat zegt genoeg toch?!
Ik moet er wel om lachen.quote:
Van Breukelen, Van Tiggelen, Van Aerle, R. Koeman, Vanenburg, Wouters, Kieft, Gullit, E. Koeman, Hiele...quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:00 schreef Pedroso het volgende:
[..]
De kwalificatie voor dat EK was dan ook een stuk strenger. We waren gewoon de beste van Europa met dank aan de vnl. door Ajax opgeleide spelers !
Met als voetnoot dat we wel een iets diepere indruk op de geschiedenis van het voetbal achtergelaten hebben. Maar dat weet je zelf natuurlijk ook welquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:11 schreef n00b13 het volgende:
Sorry tong, je hebt gelijk. We zijn zo goed. We hebben het EK net zo vaak gewonnen als griekenland en denemarken, dat zegt genoeg toch?!
Te weinig Amsterdammers die voor Ajax speelden zoals Israël, Rensenbrink en Jongbloed.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:13 schreef Nober het volgende:
Daarom ging het mis in 1974, te veel Amsterdammers.
Ego's over titels.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Te weinig Amsterdammers die voor Ajax speelden zoals Israël, Rensenbrink en Jongbloed.
Hup RvC!quote:Op woensdag 21 december 2011 01:29 schreef Caland het volgende:
Met Van Beveren, Van der Kuijlen en Lippens was nederland wereldkampioen geworden.
Dankzij Cruijff en de zijnen gebeurde dat dus niet.
Aan de andere kant was het zonder Cruijff en de zijnen ook niet gebeurd. En was het maar de vraag of we nog zo herinnerd zouden worden als vandaag de dag..quote:Op woensdag 21 december 2011 01:29 schreef Caland het volgende:
Met Van Beveren, Van der Kuijlen en Lippens was nederland wereldkampioen geworden.
Dankzij Cruijff en de zijnen gebeurde dat dus niet.
Als we nou eens in gingen zien waar we echt goed in zijn, zoals hockey, honkbal, schaatsen, darten, korfbal, zeilen, roeibooten dan komt het wel goed met wereldtitels.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Aan de andere kant was het zonder Cruijff en de zijnen ook niet gebeurd. En was het maar de vraag of we nog zo herinnerd zouden worden als vandaag de dag..
Daar zijn we goed in omdat er buiten ons maar één of twee landen zijn die dat doen. Voetbal is wereldwijd en juist daarom is het zo bijzonder dat we nog steeds zo belangrijk zijn in dat wereldje!quote:Op woensdag 21 december 2011 01:32 schreef Nober het volgende:
[..]
Als we nou eens in gingen zien waar we echt goed in zijn, zoals hockey, honkbal, schaatsen, darten, korfbal, zeilen, roeibooten dan komt het wel goed met wereldtitels.
Nationaal wel aardig ja, niet in clubverband. De prestatie van Uruguay op het WK is qua aantal inwoners indrukwekkender.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:38 schreef Dven het volgende:
[..]
Daar zijn we goed in omdat er buiten ons maar één of twee landen zijn die dat doen. Voetbal is wereldwijd en juist daarom is het zo bijzonder dat we nog steeds zo belangrijk zijn in dat wereldje!
Ook in clubverband. Vergeet niet dat we hier qua principes totaal anders leven dan in bijvoorbeeld portugal wat het voor hen gemakkelijker maakt om op clubniveau te presteren. Vooralsnog winkelen ze heel graag bij ons en dat geeft aan dat we het ook op dat niveau goed doen. Er is ook geen enkel team dat 'graag' tegen een Nederlandse club loot. Omdat we hele specifieke kwaliteiten hebben die wanneer het goed samenvalt erg lastig te bestrijden zijn. Natuurlijk is er zo goed als geen kans tegen de echt grote teams maar daarbuiten... Valt er veel om te strijden. Helemaal omdat het Nederlands clubvoetbal in de plus zit, daar waar onze concurrenten (Frankrijk, Rusland, Oekraine en misschien zelfs Italie) het steeds zwaarder krijgen.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:40 schreef Nober het volgende:
[..]
Nationaal wel aardig ja, niet in clubverband. De prestatie van Uruguay op het WK is qua aantal inwoners indrukwekkender.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |