Cruyff wel en Bergkamp ook geloof ik. Van Basten niet.quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:18 schreef n00b13 het volgende:
[..]
dat is niet eerlijk. Heel veel clubs in nederland hebben niet het geld om spelers op te leiden en sluiten daarom contracten met amateurclubs in de regio. Zo ontstaan er netwerken en komen spelers vaak pas op hun 17e bij een profclub (zie bijv. een aantal spelers van ado).
Daar komt nog eens bij dat de spelers die jij noemt ook niet allemaal uit de jeugdopleiding van 020 komen volgens mij, ze hebben er iig niet vanaf het begin in gezeten (toegegeven, ik weet er niet superveel van, maar volgens mij niet).
Lul niet zo slap dat heeft niks met club te maken aap maar met mensen die geboren worden.......quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:55 schreef tong80 het volgende:
Cruijff, van Basten, Bergkamp, Sneijder, van der Sar als doelman er ook bij.
Wat een onzin.quote:Op zaterdag 17 december 2011 20:33 schreef pirlo444 het volgende:
[..]
Lul niet zo slap dat heeft niks met club te maken aap maar met mensen die geboren worden.......
Altijd leuk als mensen uit onmacht gaan schelden.quote:Op zaterdag 17 december 2011 20:33 schreef pirlo444 het volgende:
[..]
Lul niet zo slap dat heeft niks met club te maken aap maar met mensen die geboren worden.......
Tegen al die bullshit die uit jouw toetsenbord komt valt gewoon niet op te redeneren.quote:Op zondag 18 december 2011 20:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Altijd leuk als mensen uit onmacht gaan schelden.
Tong80' topics zijn precies pralines in een doosje, sommige zijn lekker, sommige spuug je uit. Het is de truc om te leren van het verleden en niet steeds weer de pralines te nemen die je toch niet lekker vindt.quote:Op maandag 19 december 2011 18:44 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Tegen al die bullshit die uit jouw toetsenbord komt valt gewoon niet op te redeneren.
ik weet het. Het was meer om hem een beetje te prikken.quote:Op maandag 19 december 2011 18:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Tong80' topics zijn precies pralines in een doosje, sommige zijn lekker, sommige spuug je uit. Het is de truc om te leren van het verleden en niet steeds weer de pralines te nemen die je toch niet lekker vindt.
Al heeft hij geen verstand van voetbal.
Gast...quote:Op maandag 19 december 2011 18:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Tong80' topics zijn precies pralines in een doosje, sommige zijn lekker, sommige spuug je uit. Het is de truc om te leren van het verleden en niet steeds weer de pralines te nemen die je toch niet lekker vindt.
Al heeft hij geen verstand van voetbal.
Klopt, maar volledig off-topic.quote:Op maandag 19 december 2011 18:48 schreef Smoofie het volgende:
Sneijder naar united = United opeens wereldteam.
Lees op de verschillende United fora maar over hoe ze over Ajax denken. Echt niet dat ze het beschouwen als een middelmatige nietszeggende ploeg.quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Naja een Bellamy flirt toch ook al jaren met Feyenoord. Dat is echt niet omdat ze zo goed presteren. Zoals ik al zei historie en wederzijds respect betekent nog echt wat in Engeland. Mede daarom vind ik de Premier League ook zo mooi
Spanje won 2 EK's, 1 WK... zegt dat niet voldoende?quote:Op zaterdag 17 december 2011 14:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoe kom je daar bij
Hij is en blijft de belangrijkste speler van Inter en Oranje. Het Nederlands elftal haalde het EK mede dankzij zijn geweldige presteren.
Nee. Ze moesten meer dan 40 jaar wachten op hun tweeede succes.quote:Op maandag 19 december 2011 21:50 schreef Nober het volgende:
[..]
Spanje won 2 EK's, 1 WK... zegt dat niet voldoende?
tong, je lult poep. Spanje staat verdomme bovenaan op de wereldranglijst, heeft meer prijzen gewonnen, en jij wil nog zeggen dat NL beter is.quote:Op dinsdag 20 december 2011 10:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee. Ze moesten meer dan 40 jaar wachten op hun tweeede succes.
Nederland 1974 werd gekozen tot op 2 na beste elftal van de eeuw.
Cruijff tot beste voetballer van de eeuw in europa.
Nederland heeft 7 keer een beste voetballer van het jaar gehad in europa.
Hoevaak een Spanjaard ?
Hier stop ik met beargumenteren.quote:
Dat zei ik al eerder. nederland, de eeuwige verliezer.quote:Op dinsdag 20 december 2011 10:11 schreef tong80 het volgende:
Nederland 1974 werd gekozen tot op 2 na beste elftal van de eeuw.
Leer mij mensen zoals jij kennen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat zei ik al eerder. nederland, de eeuwige verliezer.
Je kent me niet.quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:40 schreef Caland het volgende:
Leer mij mensen zoals jij kennen.
Snel tevreden.
nederland de credits, maar stiekem wel uitgelachen worden door diezelfde mensen omdat we helemaal nooit wat winnen.
En daar dan ook nog eens trots op zijn.
Past precies bij het Hollandse losers-cultuurtje.
Rondvaart door de grachten omdat je tweede wordt.
Die Duitsers pissen nu nog in hun broek van het lachen.
De kwalificatie voor dat EK was dan ook een stuk strenger. We waren gewoon de beste van Europa met dank aan de vnl. door Ajax opgeleide spelers !quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:52 schreef Caland het volgende:
Je doelt op de periode dat op een EK slechts 8 landen meededen?
Wat een prestatie zeg.
Het is heden ten dagen echter wel een stuk lastiger om een EK te winnen als toen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:00 schreef Pedroso het volgende:
[..]
De kwalificatie voor dat EK was dan ook een stuk strenger. We waren gewoon de beste van Europa met dank aan de vnl. door Ajax opgeleide spelers !
16 landen op het WK en 4 op het EK.quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:52 schreef Caland het volgende:
Je doelt op de periode dat op een EK slechts 8 landen meededen?
Wat een prestatie zeg.
Misschien is het handig als je niet gewoon wat random zinnen rechtstreeks uit je gedachten hier neerzet, maar er eerst een begrijpbaar geheel van probeert te maken.quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
16 landen op het WK en 4 op het EK.
Zie dat maar eens te bereiken.
En dan landen totaal wegspelen met wonder voetbal.
Brazilië wist niet eens waar Nederland lag. Ja van één of andere Cruijff hadden ze wel gehoord.
Maar wat is dat Ajax nou helemaal ?
Ze hebben het geweten. Gingen uit frustratie met rood uit het veld.
Ik ben niet zeker, maar komt Zagallo ook niet van Botafogo af?quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hier stop ik met beargumenteren.
Schelden is zo gemakkelijk.
De enige die me raakte was het voorbeeld van Botafogo.
Garrincha, Socrates, jairzinho
Kan mooie vertellen over alle drie.
Maar laat ik over aan degenen die er overheen lazen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |