Nee hoor, Engelse clubs en supporters hebben respect voor historie. Voor de rest is het ook geheel offtopic, alhoewel dat ook wel moeilijk is met zo'n beginnerspost.quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:23 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Leuk en aardig tong maar ajaks is gewoon de zoveelste 3e rangs club uit NL.
Manchester United staat echt niet te bibberen hoor nu ze ajaks getrokken hebben. Sterker nog ze zullen zich kapot lachen.
Ik post altijd graag in baggertopics.quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Toch leuk dan dat je op mij na de meeste posts hebt in dit topic.
Als mij het geen fuck interesseert vraag ik mijn geld terug bij een slechte hoer.
Je moet alleen niet denken dat mensen nog wakker liggen van een club die in 1995 de CL won. Sindsdien zijn er al 25 andere clubs die de CL hebben gewonnen hoor. Misschien dat die ook wel iets goeds deden?quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee hoor, Engelse clubs en supporters hebben respect voor historie. Voor de rest is het ook geheel offtopic, alhoewel dat ook wel moeilijk is met zo'n beginnerspost.
(Ik heb het zowaar geprobeerd alleen word altijd genegeerd boehohohoho, iemand een schouder beschikbaar?)
Ajax is nooit gedegradeerd.quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:23 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Leuk en aardig tong maar ajaks is gewoon de zoveelste 3e rangs club uit NL.
Manchester United staat echt niet te bibberen hoor nu ze ajaks getrokken hebben. Sterker nog ze zullen zich kapot lachen.
Klopt, maar toen Man United Ajax bleek te hebben geloot kreeg ik af en toe bijna plaatsvervangende schaamte bij het lezen van de posts over Ajax op het Man United forum. Ik nu ook extra op een wonder zodat dat "vertrouwen" niet te erg wordt gebrokenquote:Op zaterdag 17 december 2011 15:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je moet alleen niet denken dat mensen nog wakker liggen van een club die in 1995 de CL won. Sindsdien zijn er al 25 andere clubs die de CL hebben gewonnen hoor. Misschien dat die ook wel iets goeds deden?
Wat stond er dan?quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Klopt, maar toen Man United Ajax bleek te hebben geloot kreeg ik af en toe bijna plaatsvervangende schaamte bij het lezen van de posts over Ajax op het Man United forum. Ik nu ook extra op een wonder zodat dat "vertrouwen" niet te erg wordt gebroken.
goed idee. Ik stel voor dat we mijn club dan gebruiken om al die spelers aan te geven. Die andere clubs zijn toch veel te groot en te bureaucratisch.quote:Op zaterdag 17 december 2011 14:08 schreef J2T het volgende:
We moeten als Nederland gewoon onze krachten bundelen. Het team wat de CL haalt en Nederland mag vertegenwoordigen in Europa, die krijgt van alle andere eredivisieclubs haar sterspelers. Zo heb je een eredivisie allstar elftal die ver kan komen in de CL. Inkomsten worden dan verdeeld onder de clubs die haar spelers heeft afgestaan.
En meer, maar dat is sowieso mooi aan Engeland. Het respect wat ze daar voor tradities en historie blijven houdenquote:
WK-Finale.Halve finale WK EK-winst WK kwartfinale WK halve finale EK derde plaats.quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:32 schreef Caland het volgende:
Welke prijzen hebben die spelers in de OP eigenlijk behaald op interlandniveau?
Wat snap je niet aan het woord prijzen?quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
WK-Finale.Halve finale WK EK-winst WK kwartfinale WK halve finale EK derde plaats.
Stel we geven 3 punten aan winst op een groot toernooi 2 punten aan de tweede plaats 1 punt aan een halve - of kwartfinale plaat5s.
Stel we geven 1 punt aan de 1e plaats en niks aan de restquote:Op zaterdag 17 december 2011 15:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
WK-Finale.Halve finale WK EK-winst WK kwartfinale WK halve finale EK derde plaats.
Stel we geven 3 punten aan winst op een groot toernooi 2 punten aan de tweede plaats 1 punt aan een halve - of kwartfinale plaat5s.
De eerste suporters rellen in Nederland kwamen door Engelse suporters van Tottenham. Die probeerden de Kuip te slopen.quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En meer, maar dat is sowieso mooi aan Engeland. Het respect wat ze daar voor tradities en historie blijven houden
http://www.redcafe.net/f6/europa-league-draw-344886/
http://www.redcafe.net/f6(...)ax-amsterdam-345437/
Je hebt gelijk, atoombom op London maar dan?quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
De eerste suporters rellen in Nederland kwamen door Engelse suporters van Tottenham. Die probeerden de Kuip te slopen.
Ja, dat is allemaal geneuzel van mensen die memoreren aan wedstrijden die in 1995 gespeeld zijn of daarvoor nog. Als ze Ajax de laatste jaren hadden gevolgd hadden ze kunnen zien dat dat inmiddels gewoon vergane glorie is.quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En meer, maar dat is sowieso mooi aan Engeland. Het respect wat ze daar voor tradities en historie blijven houden
http://www.redcafe.net/f6/europa-league-draw-344886/
http://www.redcafe.net/f6(...)ax-amsterdam-345437/
O jawel hoor. Je leest er alleen overheen. Zoals wel vaker.quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:45 schreef tong80 het volgende:
Wat begrijpen jullie niet aan de OP ?
Nog steeds geen betere voorbeelden gezien.
Wat begrijp jij niet aan het feit dat niemand het hier met je eens schijnt te zijn en je verhaal al minstens 5 keer is ontkracht?quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:45 schreef tong80 het volgende:
Wat begrijpen jullie niet aan de OP ?
Nog steeds geen betere voorbeelden gezien.
Kom niet aan Arsenalquote:Op zaterdag 17 december 2011 15:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, atoombom op London maar dan?
Ja maar dat ontken ik toch ook nergens?, sterker nog ik zei er bijna plaatsvervangende schaamte van te krijgen. Jij stelde alleen dat Ajax in het buitenland ook al niet meer serieus werd genomen en vroeg vervolgens zelf om bewijs waaruit blijkt dat er wel degelijk nog steeds wederzijds respect is.quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, dat is allemaal geneuzel van mensen die memoreren aan wedstrijden die in 1995 gespeeld zijn of daarvoor nog. Als ze Ajax de laatste jaren hadden gevolgd hadden ze kunnen zien dat dat inmiddels gewoon vergane glorie is.
Uit de eigen opleiding ?quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:42 schreef inZanity het volgende:
Hm je noemt 5 aardige spelers op.. Maar wat is nou precies je punt? Ik kan zo van minimaal 10 clubs 5 betere opnoemen.
Helaas voor jou komt dat respect voort uit gebrek aan kennis van Manchester United supporters over Nederlandse clubs en zal dat snel bijgesteld worden na de wedstrijden.quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja maar dat ontken ik toch ook nergens?, sterker nog ik zei er bijna plaatsvervangende schaamte van te krijgen. Jij stelde alleen dat Ajax in het buitenland ook al niet meer serieus werd genomen en vroeg vervolgens zelf om bewijs waaruit blijkt dat er wel degelijk nog steeds wederzijds respect is.
Klopt helemaal helaas, maar toch heb ik door dit soort teksten nog meer zin in de wedstrijden. Ik had ook op deze loting gehoopt overigensquote:Op zaterdag 17 december 2011 15:50 schreef Roffamannetje het volgende:
[..]
Helaas voor jou komt dat respect voort uit gebrek aan kennis van Manchester United supporters over Nederlandse clubs en zal dat snel bijgesteld worden na de wedstrijden.
Maar ik ben het ook gewoon met je eens.quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja maar dat ontken ik toch ook nergens?, sterker nog ik zei er bijna plaatsvervangende schaamte van te krijgen. Jij stelde alleen dat Ajax in het buitenland ook al niet meer serieus werd genomen en vroeg vervolgens zelf om bewijs waaruit blijkt dat er wel degelijk nog steeds wederzijds respect is.
Naja een Bellamy flirt toch ook al jaren met Feyenoord. Dat is echt niet omdat ze zo goed presteren. Zoals ik al zei historie en wederzijds respect betekent nog echt wat in Engeland. Mede daarom vind ik de Premier League ook zo mooiquote:Op zaterdag 17 december 2011 15:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar ik ben het ook gewoon met je eens.![]()
Ik snap alleen nooit zo waarom je nu nog overdreven veel respect voor een club zou moeten hebben die 16 jaar geleden een keer de CL heeft gewonnen met mooi voetbal. Het is niet alsof die trend is doorgezet ofzo. Het is gewoon een prachtige prestatie geweest, maar dat zegt nietzoveel meer over de club heden ten dage.
Ja, dat is gewoon een totaal andere wereld qua voetbal-belevingquote:Op zaterdag 17 december 2011 15:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Naja een Bellamy flirt toch ook al jaren met Feyenoord. Dat is echt niet omdat ze zo goed presteren. Zoals ik al zei historie en wederzijds respect betekent nog echt wat in Engeland. Mede daarom vind ik de Premier League ook zo mooi
dat is niet eerlijk. Heel veel clubs in nederland hebben niet het geld om spelers op te leiden en sluiten daarom contracten met amateurclubs in de regio. Zo ontstaan er netwerken en komen spelers vaak pas op hun 17e bij een profclub (zie bijv. een aantal spelers van ado).quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |