Welkom in het topic speciaal voor studentchauffeurs!Belangrijke regels voordat je post in dit topic!!!-Noem geen (klant)namen, adressen, telefoonnummers, etc.!
Klantnamen zijn in dit geval de namen van de leasemaatschappijen en bedrijven waar wij de auto's brengen.-Bij het plaatsen van foto's van auto's, wis dan het kenteken en enig ander dat gelinkt kan worden aan de klant uit met behulp van Paint o.i.d.
-Kijk uit met wat je zegt over klanten!
-Bedenk bij het posten van wat dan ook, dat Easyway zelf waarschijnlijk wel op de hoogte is van dit forum, en dat je door vermelding van auto en overige ritinfo wellicht wel makkelijk te traceren bent.
Redenen en gedachten achter deze regels zijn te vinden in de post van
zondag 20 februari 2011 22:04.
Wat is het?Studentchauffeurs zijn -hoe kan het anders- studenten die -hoe kan het nogmaals anders- chauffeursdiensten uitvoeren. We maken onderscheid tussen twee functies: de
hiker en de
privéchauffeur. Gezien de meeste studentchauffeurs op dit forum voor EasyWay b.v. werken, is het topic ook wat toegespitst op dit chauffeursbedrijf.
HikerAls hiker transporteer je in opdracht van opdrachtgevers, lege auto's van en naar hun klanten. Opdrachtgevers zijn voornamelijk leasemaatschappijen, auto-importeurs en autoverhuurbedrijven. Een leuke en afwisselende job met een grote mate van zelfstandigheid en vrijheid. Je bent werkzaam vanuit je eigen woonplaats en je werkterrein is heel Nederland. Het werk is uitsluitend op werkdagen, niet in het weekend.
Bron: www.easyway.nlPrivéchauffeurAls privé-chauffeur rijdt je relaties in hun eigen, meestal zeer luxe auto, naar de diverse bestemmingen in het hele land of zelfs daarbuiten. Dit geeft hen de mogelijkheid om door te werken terwijl jij de zorg draagt voor een veilige reis van A naar B. De ritopdrachten zijn zeer divers en afhankelijk van het programma van de meneer of mevrouw achterin. Voorbeelden zijn: diverse bestemmingen door het hele land, woon- werkverkeer projecten, thuisbrengdiensten etc. Het is een zeer dienstverlenende functie waarbij er een groot beroep gedaan wordt op je verantwoordelijkheidsgevoel en flexibiliteit.
In deze functie sta je vaak in contact met directeuren en managers van bedrijven. Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, goede rijvaardigheid, een goede representatie en correcte omgangsvormen zijn aspecten die wij als vanzelfsprekend achten.
Bron: www.easyway.nlWaarom studenten?Studenten zijn jong, en dus goedkoop. Daarnaast heeft de student een OV kaart waarmee hij (doordeweeks) gratis kan reizen. Dit scheelt een hoop OV kosten, waardoor de chauffeursdienst goedkoper kan worden uitgevoerd. Studenten zijn ook erg flexibel, waardoor ze makkelijk en vaak in te zetten zijn.
SollicitatieprocedureIn de voorgaande topics werd vaak de vraag gesteld hoe het solliciteren in zijn werk gaat. Dit gaat bij EasyWay als volgt. Op de website vul je een sollicitatieformulier in. Je krijgt dan een bericht dat je op de wachtlijst staat en dat er contact met je zal worden opgenomen. Het is niet precies te zeggen hoe lang dat duurt. Bij de een duurt het een week, bij de ander twee maanden. Het hangt veelal van de periode af dat je solliciteert. Met het begin van het studiejaar heb je de meeste kans. Als je teruggebeld bent om een afspraak te maken voor een solliciatiegesprek, moet je éénmalig naar het hoofdkantoor in Breda komen. Nette kleding daarbij is wel een pre (een compleet pakt is ook overdreven, maar zorg in ieder geval voor een pantalon en net shirt). Na een kort gesprek moet je een rijtest ondergaan en krijg je een uitgebreide instructie. Meer info,
hier. Na je sollicitatie, die in totaal zo'n 3 uur duurt, krijg je na een paar dagen een inlogcode voor de chauffeurssite. Daar kun je per dag opgeven of je wilt en kunt werken. Daarnaast kun je nog een opmerking plaatsen als je bijvoorbeeld vanuit een andere stad wilt werken. Meestal is het zo dat als je teruggebeld wordt, je eigenlijk al aangenomen bent. Of je moet je eerste indruk en rijtest wel heel erg verpesten. Het sollicitatieformulier vind je
hier.
KledingvoorschriftenEasyway heeft een vrij streng kledingbeleid. Dit betekent dat je je zou moeten kleden in overhemd en pantalon, met daaronder nette schoenen. Hikers houden zich hier echter niet altijd aan, want ze vinden een pantalon vaak overdreven. Wij adviseren je gewoon aan de regels van Easyway te houden!
FAQ: Veel gestelde vragenOmdat het merendeel van de posters in dit topic werkt voor Easyway BV uit Breda, zijn de antwoorden gerelateerd aan dit bedrijf. Waar Easyway staat, kan natuurlijk ook bijvoorbeeld Autoreset of een andere opdrachtgever gelezen worden.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tips-on-the-roadMensen die uit het oosten des lands komen en de A1 pakken om daarna de A28 opgaan hebben vaak last van file bij die oprit bij Amersfoort. Als je bij die afslag nou doorrijdt naar Amersfoort Noord, daar erafgaat en weer teruggaat over de A1, dan pak je dat knooppunt van de andere kant. Nergens een file te bekennen, je kunt heerlijk doorkarren. Kreeg die tip laatst van m'n oom, dat ik daar zelf nog nooit op was gekomen. (thanks to Jorian29)
OV tips 'n tricksNa een korte carrière toch maar besloten dit deel weg te laten vanwege geheimhoudingsregels met betrekking tot klanten. Mocht je niet uit je OV planning komen, kun je het wellicht wat verbloemd vragen, of via PM/DM.
FilmpjesSPOILER
EasyWay b.v.Website:
www.easyway.nlLogin:
www.easyway.nl/loginAantal chauffeurs: 1500 (per 19 september 2011)
Salaris: (>23) ¤9,61 en
meerHikers: ja
Privéchauffeur: ja
Minimaal aantaal jaar rijbewijs hiking en privéchauffeur: 6 respectievelijk 24 maanden.
Minimale leeftijd: 18
OV verplicht: Ja; week-OV
Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid
Overige eisen: Nette kleding (d.w.z. pantalon en overhemd) voor hikers en een compleet kostuum voor privéchauffeurs
Autoreset BVWebsite:
www.autoreset.nlLogin:
http://www.autoreset.nl/aj-login.phpAantal chauffeurs: rond de 2000, waarvan ongeveer een kwart studenten
Salaris: 19-21 jaar ¤6,08, 22 jaar ¤7,12, 23+ jaar ¤8,22
Hikers: ja
Privéchauffeur: ja
Minimaal aantaal jaar rijbewijs hiking en privéchauffeur: 1 jaar
Minimale leeftijd: 19
OV verplicht: Ja; week-OV
Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid
Uitbetaling: wekelijks op vrijdag
Kleding: Representatief, d.w.z. donkere (spijker)broek en hemd. In de zomer zijn nette polo's ook toegestaan. Verboden zijn petjes, korte broeken en open schoenen
Overige chauffeursdiensten:SPOILER
Chauffeurs die we regelmatig terugzien in dit topic:Als hikers meer dan 90 dagen niet meer actief zijn in dit topic worden ze uit de OP verwijderd.About2Break1, hiker regio Rotterdam
BAC92, hiker regio Rotterdam
CvHof, hiker regio Amsterdam/Utrecht
Enpe, hiker regio Eindhoven
Fireblast, hiker regio Leiden
Fleauris, hiker regio Rotterdam
Franknfurter, hiker regio Utrecht
Hojdhopper,hiker regio Utrecht
guru033, hiker regio Utrecht
irritatie100, hiker regio Rotterdam
joppie_saus, hiker regio Groningen
Jorian29, hiker regio Arnhem/Ede
Keuzer, ex-hiker regio Tilburg
Kevindinhinho, hiker regio Zwolle
Lekiamh, hiker regio Den Haag
LeTourdeFrance, hiker regio Groningen
MageTwan, hiker regio Den Bosch/Eindhoven
Maharbal, ex-hiker regio Leeuwarden
Mallet, hiker regio Doetinchem
Misterx333, hiker regio Rotterdam
MuurStraat, Athlon hiker regio Nijmegen
Neerlands_Trots, hiker regio Utrecht (Autoreset)
Obama, hiker regio Amsterdam
Panthera, hiker regio Ede/Arnhem
RTS91, hikere regio Groningen
Sobajo, hiker regio Eindhoven
-tape-, hiker regio Alkmaar (Autoreset)
Thrasyllus, hiker regio Utrecht/Noord-Holland
tw4n, hiker regio Nijmegen
verse_vis, hiker regio Rotterdam
Viezze, hiker regio Groningen
Zuunigerd, hiker regio Zwolle
Voorgaande topicsEen overzicht van alle voorgaande topics is
hier terug te vinden.
Deze OP is hier te vinden.
quote:
Op zaterdag 17 december 2011 12:28 schreef Panthera. het volgende:[..]
Welk bedrijf kwam die auto vandaan

Ik heb één keer een bestelbusje gereden die max 123 kon door begrenzing, ontzettend irritant, want dat was de enige keer dat ik lange tijd op een 130 stuk heb gereden in het noorden van het land
Het was een auto van een technisch detacheringsbureau in Den Bosch.
[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 17-12-2011 13:33:41 ]
Van de fb-pagina van EW:
quote:
Easyway Chauffeursdienst Volgende week zullen de lonen voor 2012 bekend worden gemaakt.
22 uur geleden ·
Hopelijk zit er een leuke salarisverhoging in. Ik ga er in 2012 sowieso flink op vooruit als ik 22 word.
quote:
Zal wel inflatie enzo inzitten, verwacht er niet veel van. 3 cent ofzo?
Meestal is het 5 cent en soms is het zelfs niks.
quote:
Afgelopen jaar was het idd 5 cent, maar waarom zouden ze dat aankondigen?
Op jaarbasis levert het je 4 biertjes op ofzo?
quote:
Serieus? Dat zou wel heel raar zijn, het is toch gewoon een inflatiecorrectie?
invine
blablabla etc.
quote:
Lijkt me heel sterk.. maar ik ga sowieso ontslag nemen in 2012, ga dichterbij huis werken en minder OV gezeik waar ik het helemaal gehad mee heb..
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
quote:
Waar haal je dat vandaan?
quote:
Voor mijn leeftijd (22) is het loon op de site iig hetzelfde als het loon op m'n loonstrook.
quote:
Op zaterdag 17 december 2011 13:22 schreef hamster90 het volgende:[..]
Omdat je achterin een stuk comfortabeler zit. Wanneer je zo nu en dan gereden wordt is een 7 serie echt wel een betere keuze dan een 5. Overigens is zelfs een verlengde 7 geen enkel probleem in normaal verkeer, hooguit in een krappe parkeergarage wordt het lastig.
Dat zeg ik, als je gereden wordt kan ik het begrijpen. Natuurlijk kan je er ook overal mee komen, maar in een stad is het toch hoe kleiner, hoe fijner. Wat een vreselijk slechte zin met die rijm
quote:
Bij mij (21) is het ook hetzelfde.
invine
blablabla etc.
quote:
23+ blijft toch hetzelfde..
joppie_saus
FootballCulture
quote:
quote:
Klopt, die lonen zijn ook niet gestegen voor nieuwe chauffeurs. 18, 19 en 20 wel.
#26 || Luciano da Silva
Ik zit weer in Putten. Voordeel van zondag is dat het in ieder geval lekker rustig is op de weg.
Tot zover de TT. Wat een hagelbui!
quote:
Blijkbaar kan je ergens gaan zitten waar je koffie/thee kan drinken.. Toen ik daar 's avonds kwam ben ik maar gewoon blijven staan in de werkplaats. Werd niet gezegd dat ik ergens naartoe kon ofzo. Pas aan het eind kwam er een vrouw langs die dat zei.. Toen was de auto al bijna klaar

. Duurde overigens langer dan ik had verwacht. 45min ofzo.
quote:
Op zondag 18 december 2011 13:43 schreef Mallet het volgende:[..]
Blijkbaar kan je ergens gaan zitten waar je koffie/thee kan drinken.. Toen ik daar 's avonds kwam ben ik maar gewoon blijven staan in de werkplaats. Werd niet gezegd dat ik ergens naartoe kon ofzo. Pas aan het eind kwam er een vrouw langs die dat zei.. Toen was de auto al bijna klaar

. Duurde overigens langer dan ik had verwacht. 45min ofzo.
Toen ik daar laatst was, was er nog een andere gast die moest in totaal 2 uur wachten. Er zat echt totaal geen gang in
Van de week stonden we met een paar lui in de werkplaats te kijken, moesten we daar weg...
invine
blablabla etc.
quote:
Hagel is herftstweer.. hier (eindhoven) kwam net wel wat natte sneeuw naar beneden, niks bijzonders verder..
ik verveel me kapot. waarom hebben ze nooit weekendritjes..
quote:
In de zomer doe ik mijn zomerslaap
Ze zeiden in Putten vandaag voor het eerst dat ik wel in de kantine mocht zitten (koffie/thee etc.). Maar daar was ik ook al snel klaar mee aangezien er niemand was. Toevallig kwam er nog een andere hiker aan die ik wel vaker heb gezien. Even later kwam er ook nog een hiker uit Limburg binnen. Bij mij zijn ze altijd wel binnen een half uurtje klaar.
Denk je dat we ook weer geboekt gaan worden als de banden wederom terug moeten worden verwisseld?
Ik zie overigens op hun site dat ze zelf ook ruim 250 hikers in dienst hebben.
Ik neem aan van wel, ze zullen toch weer op zomerbanden moeten staan rond maart.
Ik hoop het! Iemand enige informatie over 30, 31 december/1, 2 januari? Hoeveel wordt er dan gewerkt? Is namelijk een aparte maandwissel, maar ook druk lijkt me.
You can have it fast, good and cheap.. but pick only two.
Pff, wat een weekend. Gisteravond naar Coldplay geweest, prachtig concert, was het geld dubbel en dwars waard. Daarna in de drukte in een kop staart botsing terecht gekomen. Er werd niet goed opgelet voor ons waardoor we ineens heel hard moesten remmen voor de auto voor ons die ook in de ankers vloog. ABS moest zelfs helpen om echt nét op tijd stil te staan. We veerden net terug onze stoelen in toen er iemand van achter met 40 op ons inreed. Daardoor werden we tegen onze voorligger gedrukt, zelfs zo hard dat de kentekenplaat doormidden lag.
![Ag8jO9uCAAAziel.jpg]()
Auto was total-loss, waardoor we met een taxi van Rotterdam naar Apeldoorn moesten. Lag om 4 uur in m'n bed. Nu best last van m'n nek wat morgen dus gaat resulteren in spierpijn en ik moet werken morgen. Ga ik last van krijgen ben ik bang.
Oh, en voor de duidelijkheid: Ik reed niet
[ Bericht 4% gewijzigd door Jorian29 op 18-12-2011 22:20:21 ]
quote:
Op zondag 18 december 2011 22:11 schreef Jorian29 het volgende:Pff, wat een weekend. Gisteravond naar Coldplay geweest, prachtig concert, was het geld dubbel en dwars waard. Daarna in de drukte in een kop staart botsing terecht gekomen. Er werd niet goed opgelet voor ons waardoor we ineens heel hard moesten remmen voor de auto voor ons die ook in de ankers vloog. ABS moest zelfs helpen om echt nét op tijd stil te staan. We veerden net terug onze stoelen in toen er iemand van achter met 40 op ons inreed. Daardoor werden we tegen onze voorligger gedrukt, zelfs zo hard dat de kentekenplaat doormidden lag.
[
afbeelding ]
Auto was total-loss, waardoor we met een taxi van Rotterdam naar Apeldoorn moesten. Lag om 4 uur in m'n bed. Nu best last van m'n nek wat morgen dus gaat resulteren in spierpijn en ik moet werken morgen. Ga ik last van krijgen ben ik bang.
Oh, en voor de duidelijkheid: Ik reed niet
Jezus wat een weekend inderdaad!! Je hebt nog 'geluk' met alleen last van je nek! Hopelijk wordt het niet erger! Wel flink balen en schrikken zeg! Heb je genoten van het concert? Neerlands_trots is ook geweest zag ik in het Coldplay topic. Ik wilde ook maar helaas kaarten uitverkocht. Gelukkig volgend jaar in Den Haag!
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
Concert was machtig mooi man, van die bandjes met ledjes erin die knipperen, magistraal. Alleen vond ik dat de muziek te hard stond, Chris' stem werd soms door de instrumenten onderdrukt waardoor het heel schel klonk, bijvoorbeeld bij Paradise. Maar verder was het puur genieten.
Ja, ik had m'n gordel wel om, maat van me die achterin in het midden zat niet. Had mooie bloedstrepen op z'n armen van het afzetten, hij heeft nog geluk gehad dat ie het aan zag komen.
Schrik zat er goed in iig.
quote:
Op zondag 18 december 2011 22:27 schreef Jorian29 het volgende:Concert was machtig mooi man, van die bandjes met ledjes erin die knipperen, magistraal. Alleen vond ik dat de muziek te hard stond, Chris' stem werd soms door de instrumenten onderdrukt waardoor het heel schel klonk, bijvoorbeeld bij Paradise. Maar verder was het puur genieten.
Ja, ik had m'n gordel wel om, maat van me die achterin in het midden zat niet. Had mooie bloedstrepen op z'n armen van het afzetten, hij heeft nog geluk gehad dat ie het aan zag komen.
Schrik zat er goed in iig.
Ja dat laatste kan ik begrijpen.
Ja de shows van Coldplay zijn altijd grandioos!!! Zowel indoor als outdoor! Ben benieuwd, ik hoor alleen maar goeie verhalen over gisteren!
quote:
Op zondag 18 december 2011 22:22 schreef Hojdhopper het volgende:[..]
Jezus wat een weekend inderdaad!! Je hebt nog 'geluk' met alleen last van je nek! Hopelijk wordt het niet erger! Wel flink balen en schrikken zeg! Heb je genoten van het concert? Neerlands_trots is ook geweest zag ik in het Coldplay topic. Ik wilde ook maar helaas kaarten uitverkocht. Gelukkig volgend jaar in Den Haag!
Ja klopt, ik was gisteren ook van de partij. Was erg tevreden over het concert, alleen jammer dat ze niet afsloten met Christmas Lights, dat was wel toepasselijk geweest

Kan me voorstellen dat je geschrokken bent, Jorian29, hoop dat het snel weer beter gaat met je nek. Zo zie je maar weer dat een ongeluk in een klein hoekje zit..
Tering, dat is balen man.
Nek zou ik als ik jou was wel in de gaten houden. Heb 2/3 maand geleden ook een raar ongeluk gehad. Had ook redelijk last van m'n nek, maar dat ging na 1 à 2 dagen gelukkig weer weg.
Dat is wel echt balen inderdaad...... Zou het ook maar goed in de gaten houden!
Je krijgt natuurlijk nu ook allerlei rompslomp met de verzekering zeker?
Mja, het is gelukkig niet mijn auto en heb er niet veel over gehoord, maar ik geloof graag dat het een boel gedoe oplevert ja.
Net gebeld dat m'n eerste rit niet doorgaat. Stond net m'n schoenen aan te trekken dus ze waren mooi op tijd. Dan maar wachten tot m'n tweede rit, moet er wel helemaal voor naar Amersfoort OV'en. Lol, maar goed dat ik een spoedje krijg toegewezen, anders was ik voor lul naar Amersfoort gesjeesd.
[ Bericht 15% gewijzigd door Jorian29 op 19-12-2011 09:33:28 ]
Net een spoedje gekregen. Rotterdam - Breda. Ben benieuwd wat voor auto!
@Jorian was zuur man! Gelukkig zijn jullie er goed vanaf gekomen maar het is toch wel even een vervelende afsluiting van de avond.
Ow en aan alle hikers die in Almere zijn: succes! Ik lees net dat de bussen daar niet rijden ivm gladheid
Er zijn heel veel problemen met het ov! Ook in utrecht en zeeland rijden geen of minder bussen, evenals in zuid holland! Dus mensen die wel spoedjes krijgen: succes!
quote:

Beetje jammer weer
Zo hopen dat ik morgen gebeld word voor woensdag. Heb al sinds 7 december niks meer gereden! Zou er begin januari genoeg werk zijn om de eerste week voltijd te werken?
Bussen niet rijden door gladheid. Daar zijn ze ook snel mee dit jaar.
Goede vakantie dan maar Irritatie. Waar op Tenerife zit je. Los Cristianos neem ik aan?
Valt me nog mee dat de treinen wel rijden...
quote:
Op maandag 19 december 2011 12:37 schreef Panthera. het volgende:Bussen niet rijden door gladheid. Daar zijn ze ook snel mee dit jaar.
Goede vakantie dan maar Irritatie. Waar op Tenerife zit je. Los Cristianos neem ik aan?
Dank je! Ik zit in Puerto de Santiago.
Toe maar! Daar zal het weer zeker een stuk beter zijn dan hier;)
Whoehoe, jaloers hier! Maar goed, met wat mazzel kan ik geld verdienen, terwijl jij het uitgeeft;)
quote:
Ah, daar ben ik van de zomer nog door gereden. Met 22 graden moet dat wel goedkomen
quote:
Geld uitgeven doe ik sowieso wel, dus dan maar op Tenerife

quote:
Daar ga ik ook zeker vanuit! En precies de 30e weer thuis, dus gelijk door naar een mooie O&N-party
Gladheid

Ik ben alweer thuis, ging net zo vlot. Werd gebeld voor spoedje, ik keek op klok en zag dat als ik toen wegging m'n trein naar arnhem nog kon halen. Op arnhem kon ik direct doorlopen naar m'n bus die precies aan kwam rijden. Auto opgehaald, geen files niks, doorgekard naar Amsterdam, was daar om kwart voor twaalf, ff gegeten bij de plaatselijke Mc en toen naar huus.
Dag zoals het hoort!
Leuk, op de EW Facebookpagina staat een foto van het project waar ik het pas over had.
-knip-
De bedoeling is dat je deze auto's 's morgens ophaalt om 8 uur, de hele dag mee door het land rijdt en ze rond 6 uur weer aflevert. Met reistijd kun je dus goed uren draaien en je bent echt de hele dag onderweg zonder verder OV.
Heb me hier ook voor opgegeven. Ben deze week woensdag en donderdag de hele dag beschikbaar en volgende week elke dag. Hoop dat ik hiervoor wordt ingezet

Qua regio zit ik wel goed, maar de ophaallocatie is nog wel vrij ver van mijn woonplaats vandaan. We zullen zien!
Edit: foto verwijderd - klantnamenregel?
sta ik in best, blijkt de auto in maastricht te staan.. helaas geen ritje in een A4 dus :p
Werd net gebeld maar zit in college.. ik ik pauze!!!
Las net op Facebook dat de grote oranje van naam is veranderd.
Morgen wel een leuk ritje. 3 jaar oude Volvo S60 2.5T. Met handbak zo te zien.
[ Bericht 1% gewijzigd door Pizzabodem op 19-12-2011 18:12:39 ]
.
Oh die actie van de grote oranje lijkt me wel leuk! Ben woensdag de hele dag beschikbaar, hoop dat ze me bellen. Welke regio was het?
quote:
Utrecht, maar ik dacht dat het een pc-only actie was
Heb in de pauze teruggebeld en heb 3 ritjes gekregen: Meerkerk-Meppel, Meppel-Zwolle (wisselrit) en Zwolle-Leiden.
Een Golf, een onbekend en een Laguna. Wel veel kilometers.
Stik. Ik sta de hele dag beschikbaar (Meppel) en krijg niets..
quote:
Sorry man!
Shit, net alles aan het voorbereiden, kapt mijn printer ermee op de helft. Morgen dus maar vragen of ze de overige transportformulieren faxen.
quote:
Hier het zelfde, maar had ook niet anders verwacht.
Had ook geen zin om er achteraan te bellen, heb namelijk zin om morgen uit te slapen.
Whaha! Ik bel de laatste tijd zo vaak, dat ik maar besloten heb om niet zelf te bellen. Maar wil wel graag werken..
Mijn regio doet het nog vrij goed dan, 5 van de 6 beschikbare dagen nog gewerkt. Mag niet klagen.
Ik heb morgen ook een kort dagje, maar in ieder geval weer werk! Rotterdam - Utrecht in een 318 en Nieuwegein - Waddinxveen in een Clio. Deze maand echt weinig uren gedraaid, maar zoals ik al hoorde is december een dooie maand.
quote:
Op maandag 19 december 2011 14:52 schreef BetweenTheRays het volgende:Leuk, op de EW Facebookpagina staat een foto van het project waar ik het pas over had.
-knip-De bedoeling is dat je deze auto's 's morgens ophaalt om 8 uur, de hele dag mee door het land rijdt en ze rond 6 uur weer aflevert. Met reistijd kun je dus goed uren draaien en je bent echt de hele dag onderweg zonder verder OV.
Heb me hier ook voor opgegeven. Ben deze week woensdag en donderdag de hele dag beschikbaar en volgende week elke dag. Hoop dat ik hiervoor wordt ingezet

Qua regio zit ik wel goed, maar de ophaallocatie is nog wel vrij ver van mijn woonplaats vandaan. We zullen zien!
Edit: foto verwijderd - klantnamenregel?
Is dit niet een beetje overdreven? De facebook van EW is bijvoorbeeld ook gewoon openbaar, daar wordt dezelfde info gewoon gepost.
Het was een edit van mezelf. Maar je hebt gelijk, maar dat brengen ze zelf naar buiten. Wij moeten dat officieel geheim houden. Tja.. zekere voor het onzekere dan maar.
-tape-

Iemand die ik ken had hem vorig jaar binnen 5 dagen weer binnen. Wanneer heb je hem aangevraagd?
Krijg je hem waarschijnlijk wel deze week nog.
opel astra is inderdaad geen topauto. Prima ding hoor, heeft 4 wielen en een stuur, maar geen leuke auto ofzo.
Vind de nieuwe astra wel een verbetering op de oude, wat was dat een saai grafhok zeg. Dit straalt tenminste nog een beetje wat uit

DIe automaten van Opel zijn overigens nog steeds janken, helemaal in combinatie met de slapste motor.
Ik moet vandaag ook weer naar Putten voor een bandenwissel. Moet echter met eigen vervoer naar de klant, omdat er na een bepaald tijdstip geen ov meer is. Iemand een idee hoe hoog de kilometer vergoeding is? En wordt je reistijd dan ook doorbetaald?
The mind sees what it chooses to see.
Mijn wagen vandaag was echt een monster! Volvo s60 2.5turbo. Wat een geluid en wat een power. En handgeschakeld. 0-100 met invoegen (bij tankstation omdat m'n zuignaphouder los kwam....) was 6,5 sec voor mijn gevoel.
.
invine
blablabla etc.
quote:
Op dinsdag 20 december 2011 12:31 schreef -tape- het volgende:Ja, 19 cent per kilometer en je normale reistijdvergoeding.
Als ik dat goed zeg tenminste.. Zo ga ik er vanuit. Stond ook in het vorige topic ergens. Post van BtR.
18ct

En je reistijd wordt betaald minus een half uur.. had iemand anders gezegd in het vorige topic!
Mijn dank is groot!
Vrijdag nog over gebeld en dit is 0,19 per km.
quote:
quote:
Wat RTS zegt. En wat invine zegt: Volgens mij was dat voor AR.. Maar ik kan het mis hebben
Zou toch gek zijn dat PC's een andere vergoeding krijgen dan Hikers.. Vind ik..
Wat hiervoor staat klopt idd voor PC's van EW.
Vanavond kort ritje van een uur of 3. Auto onbekend.
Morgenavond starttijd 22.00 in Rotterdam, uitloop gegarandeerd, bij elkaar 6 uur denk ik. Ritje van een uur in een A8
invine
blablabla etc.
quote:
PC's krijgen over het algemeen meer betaald, wie weet is KM vergoeding voor hikers lager.. maar het lijkt me sterk aangezien dat zelden voorkomt dat een hiker met eigen vervoer moet.
Zo, morgen 2 ritjes. Houten - Almere in een Saab 9-3 en daarna Almere - Meerkerk in een Dacia Logan
[ Bericht 11% gewijzigd door Franknfurter op 20-12-2011 14:14:03 ]
Zo eindelijk tentamens zitten er op, tijd om te werken!
Beginnend vandaag met een rit om 17:00 van Hengelo naar Dusseldorf Flughaven en daarna weer terug rijden naar Hengelo, auto is op dit moment nog onbekend dus ben heel benieuwd. Anderhalf uur er zelf heen rijden en weer terug dus flink wat uren maken.
Morgen ook een prima dag, 9:30 beginnen in Eindhoven, daarna nieuwegein en papendrecht in gloednieuwe Audi A6, geen straf dus!
@betweentherays: jij draait als pc korte dagen, hebben jullie nooit lange ritten??
Ik vind het allemaal best! Zo kun je tenminste ook nog werken als je 's ochtends naar college moet en dan pas rond 2 uur thuis bent ofzo.
Superchill nieuws.
Ik sta altijd al beschikbaar op die tijden. Nog niet voor gebeld helaas. Ook niet voor morgen. Zal wel weer niets in zitten voor mij...
quote:
Mijn dagen variëren tussen de 3 en 18 uur, beide is al eens voorgekomen.
Deze maand zijn er veel eindejaars/kerstborrels dus ook veel avondritten.
Ritten van >8 uur vind ik persoonlijk wel iets te weinig voorkomen, maar misschien trekt het in januari weer een beetje aan.
quote:
een mailtje van easy way mis je denk ik
Dat er deze tijd meer service geboden wordt aan de klanten en dat ze nu vaker weekendritten zullen gaan krijgen. Met aan ons het verzoek of we onze beschikbaarheid in de weekenden kunnen invullen.
18:15 naar Editie NL kijken dus, gaat over de thuisbrengservice van EW.
Hebben jullie trouwens wel allemaal je loonstrookje ontvangen?
Ik ben vandaag geloof ik half Amsterdam doorgereden omdat ik een verkeerde afrit nam

Uiteindelijk via een woonwijkje met super smalle straatjes (En opegebroken straten

) weer in de buurt van m'n bestemming gekomen.
.
joppie_saus
FootballCulture
quote:
Die krijg je per mail.
#26 || Luciano da Silva
Ik krijg bij AR elke week een loonstrookje per mail en 4 dagen later ofzo per post. Best wel onnodig eigenlijk om ze ook nog per post te krijgen dan.
.
ik heb ook vandaag gewerkt. Alle dagen dat ik beschikbaar was gewerkt in december.. Ik klaag niet.
Mensen nog last van idioten op de weg? Heb er vandaag weer een paar gezien, die bij de eerste de beste sneeuwvlok als een idioot afremmen naar 40 per uur, dat volk
gewillig
invine
blablabla etc.
quote:
Die mail is al van paar weken/maanden terug toch?
Wat een dag zeg, zoals ik eerder aangaf: 3 ritten. Meerkerk-Meppel (wissel)-Zwolle en Zwolle-Leiden.
Ik kwam aan in Meppel, niemand die ook maar iets van de auto die ik kwam brengen afwist. En ook niet van de auto die ik meteen weer mee zou nemen. Dus ik bellen, heen en weer. Die langs de snelweg in Meerkerk belde mij zelfs persoonlijk deze keer omdat het te omslachtig was om steeds via EW te bellen. Uiteindelijk bleek het één grote opgehoopte miscommunicatie zijn. De auto was uiteindelijk bedoeld voor iemand uit Eindhoven maar als ik hem weer terug reed naar Meerkerk zouden ze voor morgen een nieuwe rit aanmelden zodat ie alsnog in Eindhoven terecht kwam. Nou... dus ik terug richting Meerkerk. Wordt ik gebeld: Jo je kan hem toch doorbrengen naar Eindhoven en van daar (prive-adres) een auto terugbrengen naar Meerkerk.
Oke prima!! Al met al 8 uur gewerkt, waarvan maar een beetje ov (Utrecht CS naar Meerkerk en terug) en 1,5 uur wachten en ruim 400 kilometer mogen rijden.
joppie_saus
FootballCulture
quote:
Nee, vandaag verzonden.
#26 || Luciano da Silva
Shit! Net gebeld toen ik voor school bezig was, (interview) kon dus niet opnemen! Nu maar hopen dat ik nog gebeld wordt, ze zouden kijken..
quote:
Miscommunicatie in jouw voordeel, ook wel eens leuk!
OV vind ik nooit echt erg, maar een keer een dagje met weinig/geen OV is soms bijzonder goed.
Het EditieNL item over EW.[ Bericht 29% gewijzigd door #ANONIEM op 20-12-2011 19:05:30 ]
hmm, gister een evoque 2.2 tdi, vandaag een C5 3.0 V6 HDi, morgen een a8 4.2 v8 TTDI.. komt er dan volgens het rijtje donderdag een touareg of phaeton 5.0 V10 TDI??? en vrijdag een Q7 V12 TDI??
vragen vragen..
overigens was die sneeuw vannacht echt kut. evoque schoof soms best
QuiCk01
Ik moet helemaal niks
quote:
Ik had persoonlijk een andere PC gestuurd voor dit item. Misschien een wat oudere en nettere.
Maargoed, dit soort reclame is nooit slecht.
quote:
Op dinsdag 20 december 2011 19:26 schreef QuiCk01 het volgende:[..]
Ik had persoonlijk een andere PC gestuurd voor dit item. Misschien een wat oudere en nettere.
Whaha, dit filmpje zit toch een stuk beter in elkaar dan de faalfilmpjes van AR;)
Sorry voor de mensen van AR btw:$
quote:
Evoque...ik vind die dingen er echt wanstaltig uitzien. Hoop dat ze op droog wegdek wel beter rijden.
Heb ook een A8 morgen. Toevallig mensen die in Rotterdam zijn?
Ik zit momenteel aan een bijzonder goede cappuchino in het restaurant waar ik de klant op moet halen! Ik gok op een A6 vanavond, dikke prima dus!
quote:
En heb je een privéchauffeur ingehuurd om je met je A8 van college op te halen?

Wel belachelijk dat zo'n dikke auto als een Range Rover niet tegen een beetje sneeuw kan. Het zijn gewoon modeaccessoires.
Zo middagje/avondje werken zit er weer op, hengelo naar dusseldorf vliegveld was een prima ritje. Toch vandaag weer een 6 uurtjes gewerkt ofzo. Mochten er nog mensen op zoek zijn naar een baantje, we zoeken bij het bedrijf waar ik werk (zapp) voor komend jaar een hoop nieuwe medewerkers, is alleen chauffeurs werk!
quote:
Op dinsdag 20 december 2011 22:16 schreef LeTourdeFrance het volgende:[..]
En heb je een privéchauffeur ingehuurd om je met je A8 van college op te halen?

Wel belachelijk dat zo'n dikke auto als een Range Rover niet tegen een beetje sneeuw kan. Het zijn gewoon modeaccessoires.
Nee man, ik zou me niet durven vertonen in een A8. Ik kom altijd in m'n Bugatti Veyron naar college, maar daar rij ik altijd zelf in natuurlijk.
quote:
Duh, dat snap ik. Heb hem echter nog niet gehad. Morgen even EW contacten dus.
quote:
Ik had 'm gelijk de 16e al
Hahahahahaha. Overduidelijk overdag: 'Goede avond!'
nouja 'niet tegen sneeuw kan'.. het was ook toch nog best wel serieuze sneeuw. na eindhoven richting zuiden (jeweetwel, als alle lantaarnpalen weg zijn en je in een diepe duisternis waant) lag er zoveel sneeuw dat ik de weg niet meer zag. moest me orienteren op de vangrail om een idee te hebben dat ik op de weg zat. en als dan met 150 een bandje hier en daar doorslipt... achja. dat gebeurt elke auto
invine
blablabla etc.
quote:
Op dinsdag 20 december 2011 19:26 schreef QuiCk01 het volgende:[..]
Ze hebben wel de grootste kneus eruit gepakt.. maarja editie NL is nou ook niet echt een programma waar heel veel intellectuelen naar kijken.
Vanmiddag een spoedje, morgen een "reguliere" rit. Beide naar Putten, beide vanuit Friesland. Volgens de planning 16,5 uur.. Goed voor de uurtjes!
pff zit nu in almere te wachten op de bus. Het is toch wel flink koud buiten!
jammer, de verwachte Q7 V12 TDI voor vrijdag is een ouwe Chrysler Voyager geworden..
quote:
Tja, ik had gerekend op een A6 gisteren.
Ik zou gelijk hebben gehad als ik 2 weken later had gereden, want zolang duurde het namelijk voor de klant zijn nieuwe auto kreeg.
Daarom had ie nu de Fiat 500 bij zich
quote:
Ja, of Walt-Disneyplantsoen of Danswijk, OV is best goed in Almere.
quote:
jep, moest 25 minuten wachten.
OV in Almere is idd dikke prima! Vrijliggende busbanen, alles rijdt op tijd of zelfs te vroeg. Het enige wat ik lastig vindt zijn 3 haltes op T-splitsingen. Weet dan niet altijd wat de goede halte is.
quote:
Op woensdag 21 december 2011 13:33 schreef BetweenTheRays het volgende:[..]
Tja, ik had gerekend op een A6 gisteren.
Ik zou gelijk hebben gehad als ik 2 weken later had gereden, want zolang duurde het namelijk voor de klant zijn nieuwe auto kreeg.
Daarom had ie nu de Fiat 500 bij zich

Nee.
quote:
Gelukkig vandaag en morgen 'compensatie'. Vanavond een A8 (weet nog niet welk type) en morgen ook een A8 van een klant die ik eerder al een keer heb gereden: 4.2 TFSI full-option van hooguit een jaar oud
quote:
Op woensdag 21 december 2011 14:58 schreef BetweenTheRays het volgende:[..]
Gelukkig vandaag en morgen 'compensatie'. Vanavond een A8 (weet nog niet welk type) en morgen ook een A8 van een klant die ik eerder al een keer heb gereden: 4.2 TFSI full-option van hooguit een jaar oud

Aah dat zijn de mooie ritjes inderdaad..
Ik heb deze week nog niet voor EW gewerkt, zal er ook wel niet meer van komen. Sta vandaag beschikbaar, en morgen van 12 tot 6..
Nee.
Ik denk dat ze vooral avondritten hebben deze dagen. In ieder geval heb ik er 3 op een rij deze week. Volgende week zien we wel, in ieder geval 5 dagen in de week.
Wie weet zien we elkaar nog bij 'die dure in Zwolle' om maar even in hikertermen te blijven
quote:
Op woensdag 21 december 2011 15:04 schreef BetweenTheRays het volgende:Ik denk dat ze vooral avondritten hebben deze dagen. In ieder geval heb ik er 3 op een rij deze week. Volgende week zien we wel, in ieder geval 5 dagen in de week.
Wie weet zien we elkaar nog bij 'die dure in Zwolle' om maar even in hikertermen te blijven

Ik ga de hele vakantie niet PC'en.. Ik heb ook nog een bijbaantje als taxichauffeur in mijn ouderlijke woonplaats, en ben daar de hele vakantie. Ga dus mooi taxi rijden aldaar, verdient een stukje beter en ik hoef nooit te OV'en.
Maargoed, je weet natuurlijk nooit wanneer je een andere PC treft.
Nee.
Balen. Hele dag vestigingswerk voor vrijdag moeten afwijzen. Was wel mooi voor de uurtjes geweest. Maar dan zou ik te laat zijn voor een pre-kerstdiner waarvoor ik het voorgerecht moet regelen
.
quote:
Haha welk bedrijf? Ik kreeg net ook een belletje en ben ook regio Utrecht.. DM me
quote:
Oh? Dat wist ik niet
Deze vestiging is in ongeveer 25 minuten te bereiken vanaf m'n huis, dus zoveel tijd/geld zou ik ook weer niet kwijt zijn aan reizen. Eerste 30 minuten van de heenreis zijn bij normaal hiken ook niet betaald.
.
joppie_saus
FootballCulture
quote:
Bij EW dan weer wel.
#26 || Luciano da Silva
quote:
Op woensdag 21 december 2011 15:51 schreef -tape- het volgende:Ja vind het ook raar eerlijk gezegd. Is mij ook nooit verteld en het staat niet in de handleiding. Kwam er pas achter de dag na het vestigingswerk, maar had toen al 2 uur reistijd totaal..
Dat is wel raar dan ja. Ook niet een bedrag per kilometer?
.
quote:
Hoe laat ben je daar? Ik ben er rond een uur of 1
sta nu ook in putten. Heb nog geluk gehad, bus stond gepland voor half 6, ben nu al aan de beurt!
joppie_saus
FootballCulture
quote:
Op woensdag 21 december 2011 16:00 schreef Kevindinhinho het volgende:[..]
Hoe laat ben je daar? Ik ben er rond een uur of 1
sta nu ook in putten. Heb nog geluk gehad, bus stond gepland voor half 6, ben nu al aan de beurt!
Geen idee. Ben rond 10 uur in Veendam, en dan nog 2 uur rijden naar Putten. Zal wel rond 12 uur worden.
#26 || Luciano da Silva
vanavond weer een PC ritje, kerstborrel bij PON Audi in Leusden. Ben benieuwd wat voor auto het wordt...
Morgen 2 ritten. Leeuwarden - Amsterdam en Medumblik(?) - Barneveld.
Welke auto's dat zijn kijk ik thuis wel even, zit nu in de trein.
quote:
Op woensdag 21 december 2011 14:58 schreef BetweenTheRays het volgende:[..]

4.2 TFSI..? volgens mij bestaat dat niet. of TDI, of FSI
verrek idd.. waarom zag ik dat dan niet toen ik het intypte op google:p
4.2 TFSI bestaat inderdaad niet. Het is de 4.2 FSI. Wel is er een 4.0 TFSI.
quote:
Morgen 2 ritten. Leeuwarden - Amsterdam en Medumblik(?) - Barneveld.
Welke auto's dat zijn kijk ik thuis wel even, zit nu in de trein.
Onze topoheld!
Duidelijk weer ;P Anyhow, morgenavond dus de 4.2 FSI! Vanavond weet ik nog niet, zien we nog wel.
quote:
Zit je bij EW? Zo ja, klantnamenregel??
Geniaal
Morgen een lullig ritje in een s-max en dan mag ik een beetje kentekenpapieren gaan vervoeren...

Achja, werk is werk zullen we maar zeggen he.
[ Bericht 24% gewijzigd door Chapelle op 21-12-2011 19:22:47 ]
Afgebeld voor morgen, we zitten duidelijk te wachten op de drukke januari maand, dit is niks :S
quote:
Nee

Daar hoopte ik op maar het is een 2 liter diesel...
quote:
Jammer, die 2.5T is echt relaxed
Hoewel je in de S-max niet eens ECHT doorhebt dat ie zo hard gaat. Ik heb ook een keer een S80 automaat met de 2.5T gereden, daar merkte je echt dat je flink wat power had (en je had daar natuurlijk ook een kickdown

). Dat was in de (handgeschakelde) S-max toch minder bruut.
quote:
Op woensdag 21 december 2011 19:24 schreef Irritatie100 het volgende:[..]
Jammer, die 2.5T is echt relaxed
Hoewel je in de S-max niet eens ECHT doorhebt dat ie zo hard gaat. Ik heb ook een keer een S80 automaat met de 2.5T gereden, daar merkte je echt dat je flink wat power had (en je had daar natuurlijk ook een kickdown

). Dat was in de (handgeschakelde) S-max toch minder bruut.
Die motor is inderdaad een mooi stuk techniek. Had hem dinsdag handgeschakeld in een S60 mee voor een ritje

S-max heb ik nog nooit gereden, maar die schijnt voor zo'n 'Bussie' nog best goed te rijden.
.
S-max rijdt inderdaad prima. Wij hebben zelf een Mondeo, zo'n S-max rijdt ongeveer hetzelfde.
invine
blablabla etc.
S-max rijdt inderdaad best ok, alleen die handrem

wtf.. (ik had de 2L bezine

)
Dat ding lijkt op de gashendel van een vliegtuig, als ik het mij goed herinner.
.
Hahaha dat lijkt er inderdaad op. De Galaxy heeft dat toch ook?
Ondertussen zit ik al 2 uur te wachten in een restaurant. Rit zou om 22 uur beginnen maar het wordt wel 'iets' later. Klant is nog niet uitgedineerd
invine
blablabla etc.
quote:
Op woensdag 21 december 2011 23:37 schreef BetweenTheRays het volgende:Hahaha dat lijkt er inderdaad op. De Galaxy heeft dat toch ook?
Ondertussen zit ik al 2 uur te wachten in een restaurant. Rit zou om 22 uur beginnen maar het wordt wel 'iets' later. Klant is nog niet uitgedineerd

Haven't we all been there? Vorig jaar zomer ook een rit gehad, moest om 21.00 opgehaald worden (sowieso al te vroeg als je het mij vraagt) uiteindelijk reden we ook weg om iets over 23.00..
Uiteindelijk rond 0.15 weg, 1.45 thuis. Prima tijden

Morgen weer een avondritje!
Vanavond was trouwens ook 4.2FSI, morgen weer
[ Bericht 0% gewijzigd door BetweenTheRays op 22-12-2011 02:45:56 ]
als pc lijkt het me heerlijk om avondritten te rijden. Maakt het zoveel makkelijker om een prettige rijstijl erop na te houden.
Je hebt ook niet altijd iemand in de auto zitten hoor.. Ik heb nu bijvoorbeeld ook gewoon een auto van een klant bij mij thuis staan.
Nee.
invine
blablabla etc.
Morgen om half 1 's nachts iemand ophalen in den haag.. jeej!
quote:
Ja maar dat komt omdat je hem de volgende dag ook moet rijden neem ik aan?
quote:
Op donderdag 22 december 2011 11:03 schreef invine het volgende:Morgen om half 1 's nachts iemand ophalen in den haag.. jeej!
[..]
Ja maar dat komt omdat je hem de volgende dag ook moet rijden neem ik aan?
Dat lijkt me niet dan heeft de klant de hele dag geen auto, het zal wel een dagrit zijn met veel tussenuren.
invine
blablabla etc.
quote:
Nee hoor, laatst de auto van een klant bij de volgende chauffeur af moeten geven na de klant thuis af gezet te hebben.
quote:
Dat is ook mijn ervaring vaan PC, je rijdt echt vaker zonder iemand in die auto dan je denkt!
quote:
Haha, ben er 2 keer geweest. Het wachten is opzich wel prima. Maar daar werken toch aparte lui...
Nu in de trein van Amsterdam naar Hoorn. Had net een C4(2011) mee, reed best lekker! Maar die versnellingsbak was echt bagger.
Zometeen een Passat ophalen.
Ik sta nu ook in putten. Crafter rijdt best goed voor zo'n kolossale bus, maar zou zo onderhand toch wel eens een personenauto willen rijden
Ach, hebben jullie elkaar misgelopen in Putten, Kevindinhinho en joppie? Die lui door de weeks zijn niet heel vriendelijke (snap ik ook wel met zo'n baan). Die gasten die er zondag waren, waren prima!
Ik vind die lui doordeweeks juist veel fijner! Die werken tenminste!
Kut. Verkeerd getimed. Nu kan ik een uur wachten in friesland, voordat m'n bus rijdt. En ik heb geen radio in m'n auto...
quote:
Op donderdag 22 december 2011 12:25 schreef S-RS het volgende:[..]
Haha, ben er 2 keer geweest. Het wachten is opzich wel prima. Maar daar werken toch aparte lui...
Nu in de trein van Amsterdam naar Hoorn. Had net een C4(2011) mee, reed best lekker! Maar die versnellingsbak was echt bagger.
Zometeen een Passat ophalen.
Dat automaat achtige ding? Die heb ik ook nooit gesnapt, ontzettend duikgevoel bij de lagere versnellingen.
Zelf een spoedje gedaan, Golf weggebracht. Tijd geleden dat ik een Golf reed die geen bluemotion was. Het rijdt toch wel lekkerder.
Morgen weer een ritje, Golf Variant 1.6 tdi, prima auto inderdaad zo'n Golf.
Dit gaat een dag met redelijk wat OV worden zo te zien, vanuit omgeving Venlo terug naar Utrecht als ze geen rit meer hebben. Maakt mij niet uit
[ Bericht 33% gewijzigd door Pizzabodem op 22-12-2011 16:54:20 ]
.
ik zit morgen vanaf ongeveer 11 uur tot 13 ofzo me kapot te vervelen in de buurt van adam sloterdijk.. nog iemand toevallig?
invine
blablabla etc.
quote:
Even naar de stad gaan? Doe ik normaal altijd, zijn die 2u zo over!
Hier nog mensen die vrijdag nacht ook in Den Haag beginnen?
Morgen gelukkig weer 2 ritten. Vandaag had ik niets.
Niet echt fijne auto's (peugeot bipper en opel movano), maar het is beter dan niets!
[ Bericht 1% gewijzigd door bkh op 22-12-2011 20:05:55 ]
Morgen 1 uur en 20 minuten onderweg naar het ophaaladres 18 kilometer correctie: 15 kilometer van mijn Huis. 15km, waarvan 2,5 km lopen. Dat gaat dus vroeg opstaan worden.
.
Gisteren Audi TT 2.0TFSI, vandaag BMW 750Li. Ik mag niet klagen!
invine
blablabla etc.
quote:
Op donderdag 22 december 2011 20:20 schreef Pizzabodem het volgende:Morgen 1 uur en 20 minuten onderweg naar het ophaaladres 18

kilometer van mijn Huis. 18km, waarvan 2,5 km lopen. Dat gaat dus vroeg opstaan worden.
Laat iemand je gewoon brengen
Ik mag vannacht weer op tijd, en morgen ook weer een leuk ritje. en dan zaterdagnacht weer met een XJ op pad.
Het was wel druk bij EW volgens mij, ik werd om 17.30 nog gebeld voor een ritje morgen terwijl ik niet eens beschikbaar ben.
invine
blablabla etc.
quote:
PC neem ik aan? Ik morgen alleen, zaterdag terug naar mijn ouders dus niet werken.. heb een klant waar geen informatie van is qua auto.
quote:
Terwijl veel bedrijven toch dicht zitten morgen of eerder sluiten. Misschien zijn er ook wel minder chauffeurs beschikbaar.
quote:
Nee niet eens, de handbak. Veel te vaag en lange slagen. Net alsof je in een kop soep zit te roeren.
joppie_saus
FootballCulture
quote:
Leip. Ik was wel beschikbaar en ben niet gebeld...
#26 || Luciano da Silva
In mijn ritgegevens staat. (2de en 3de rit): Auto om x-tijd afleveren, vanuit hier een auto ophalen(geen gegevens) en afleveren bij x-bedrijf.
Heb dit nog niet eerder gehad, maar is dan het kenteken nog niet bekend en moet ik dan daar naar de andere auto vragen?
quote:
Op donderdag 22 december 2011 22:14 schreef invine het volgende:[..]
PC neem ik aan? Ik morgen alleen, zaterdag terug naar mijn ouders dus niet werken.. heb een klant waar geen informatie van is qua auto.
PC idd, zaterdag was een te ideaal ritje en 200% dusja die kon ik niet laten liggen.
quote:
Op vrijdag 23 december 2011 00:13 schreef Shefkee het volgende:In mijn ritgegevens staat. (2de en 3de rit): Auto om x-tijd afleveren, vanuit hier een auto ophalen(geen gegevens) en afleveren bij x-bedrijf.
Heb dit nog niet eerder gehad, maar is dan het kenteken nog niet bekend en moet ik dan daar naar de andere auto vragen?
Yep. Gewoon naar vragen. Zeggen dat je er een komt afleveren en direct een komt ophalen voor bedrijf X. Dan weten zij wel waar het over gaat.
Vanmiddag trouwens zoiets gaars.
Vanmiddag bij een pompstation langs de A4 vlak bij Amsterdam even flesje drinken gekocht. Loop ik dat winkeltje uit, staat er een Mercedes Sprinter busje voor me die alle 3 de tank slangen aan z'n busje heeft hangen
Bij moest te scherp bij z'n pomp weg draaien, en daarbij bleven de slangen haken achter z'n lichtbalk.
Kan geen goede foto vinden, maar ze bleven haken achter die zwarte balk achter onderaan:
![mercedes_sprinter_3.jpg]()
Volgens mij was hij er net op tijd bij, en had die ze nog niet kapot getrokken
quote:
Op vrijdag 23 december 2011 10:13 schreef -tape- het volgende:Net die guilietta gereden.. Verwachtingen waren hoog maar van de binnenkant is het allemaal wat goedkoop afgewerkt. Auto rijdt wel goed, maar dat maakt de binnenkant nog niet goed. Jammer. Nu door Purmerend met de bus, wat een gehucht is dat zeg. Net als Almere, oude nieuwbouw. Overal busbanen en haltes.
Zometeen een 325i cabriolet, betere werk!
Jammer dat je de kap niet kunt openen. Of heb je een muts bij je?
Zo, de 2uur en 40 minuten durende terugreis met ov vanuit het regenachtige Venray is begonnen. Heb een hele lijnbus voor mezelf. helaas geen ritje terug.
.
quote:
Dat is geen probleem hoor. Gisteravond rond half elf nog een stuk met de kap open gereden, ook snelweg. Ook als het vriest, geen probleem hoor. Verwarming hoeft niet eens vol open. Het waait bijna niet in zo'n ding

Stoelverwarming aan, en gaan met die banaan
quote:
Thanks, alleen in dit geval is het een klant waarbij ik hem niet eens thuis moet bezorgen, maar op een afgesproken plek. Dus ben benieuwd zometeen
3serie cabrio had ik ook laatst voor een ritje, 320D maar dat ding was ook al top
En ik ben weer thuis.
Het ging weer lekker allemaal bij de NS, in de trein omroepen dat de trein niet verder rijdt dan Eindhoven en dan zeggen dat iedereen naar Utrecht kan overstappen aan de andere kant van het perron. Staat die trein bij een verkeerd perron, en rijdt dus weg zonder overstappers

Dus de lange reis werd nog iets langer.
.
Vanmorgen al gebeld voor dinsdag, een T5 voor de winterbandenwissel.
Dan mogen ze mij ook wel bellen. Ben de hele dag beschikbaar ;P
Ik wordt niet vaak om 9:30 al gebeld, vandaar de 'al'.
quote:
Op vrijdag 23 december 2011 14:05 schreef -tape- het volgende:Jezus wat een auto. 3 liter V6, helaas regende het. Ook al moest ik een stukje rennen om mijn bus te halen.. was wel een fijn dagje met fatsoenlijke auto's. Nu richting huis.. Rond half 5 eindelijk thuis.
V6??!?!?! Ga je mond spoelen! Haha bmw'tjes zijn 6 in lijn, daarom dat prachtige geluid. Zou zo'n BMW ook wel een keer willen rijden voor werk! Vriend van me heeft een 335i coupe, wat een bak...
quote:
Viercilinders zijn 99,99% van de tijd in lijn bij auto's. Een V4 zie je vrijwel niet.
Nee.
-tape-

Nieuwprijs ¤ 211.343
Hele fijne auto

Zag hem laatst ook staan in de P.C Hooftstraat. Toch zou ik denk ik niet zo'n auto kopen voor ruim 2 ton.
Ach.. misschien ook wel.
Haha nice, vette bak idd. Jij rijdt in een klasse lager denk ik, zo aan de ruitenwissers te zien.
Niet gebeld voor dinsdag, jammer. Komt misschien omdat ik in Apeldoorn beschikbaar ben en dit heb aangegeven in de bijzonderheden. Ach, ik bel zelf dinsdag wel ff.
Zoo dat was het zoveelste ritje in een grafbak naar Putten voor winterbanden
quote:
Die staat volgens mij vaak geparkeerd bij dat kantoor aan het hereplein dat je ook op de foto ziet. Daar staan soms wel meer leuke autootjes.
[ Bericht 29% gewijzigd door #ANONIEM op 23-12-2011 18:50:52 ]
Toch wel de mooiste auto die je kunt bestellen.
Nee.
En hebben jullie nog iets van een kerstkaart of -pakket gekregen?
Ik ben net thuisgekomen met een kerststol van een verhuurbedrijf in Amersfoort waar ik vaak werk en van AR heb ik een kaart in de mail ontvangen met daarop kerstmannen met de hoofden van het planningsteam
Wij (EW) hebben ook een mail ontvangen. Ik in ieder geval wel. Volgens mij zit iets meer er niet in
quote:
Op vrijdag 23 december 2011 16:37 schreef BAC92 het volgende:[..]
V6??!?!?! Ga je mond spoelen! Haha bmw'tjes zijn 6 in lijn, daarom dat prachtige geluid. Zou zo'n BMW ook wel een keer willen rijden voor werk! Vriend van me heeft een 335i coupe, wat een bak...
De nieuwe 3 gaat naar 4 cilinders

Kutmilieu
Ik ben tegen 18.30 nog gebeld door ar. Dinsdag 180 km in een Fiat 500 met 69 pk. Geen kerstkaart via mail gehad
.
quote:
Is een Fiat Panda met 69 pk geen mooi kerstcadeau dan?
Hopen op wind mee!
quote:
In ieder geval niet op wind van de zijkant, dan wordt het zeilen, en daar heb je waarschijnlijk geen certificaat voor
quote:
3-cylinder en 6-cylinder volgens mij. Gewoon de normale 3.0 6, wel met turbo. En die 3 cylinder zou 150 pk krijgen, dat is niet eens traag te noemen
Zooo, zat net in de aygo van mn moeder. Werd bijna weggeblazen op de snelweg!
invine
blablabla etc.
quote:
Op zaterdag 24 december 2011 10:52 schreef joppie_saus het volgende:Ben weer op de weg terug. De klant had de rit via de winterbanden boer geannuleerd omdat de auto in de garage staat, maar die kreeg EW niet te pakken. Mooi kut.
Geld is geld
Wie mag er vandaag allemaal nog werken??
Ik meld me maar vast weer, vannacht Amsterdam, westbroek, Tiel!
joppie_saus
FootballCulture
quote:
Geld is geld? Ik verdien er geen kloot mee. Twee uurtjes OV'en, niks meer niks minder.
quote:
20 jaar oude Peugeot 309. Is gelijkwaardig hoor, aan een GT-S
#26 || Luciano da Silva
invine
blablabla etc.
quote:
Je wilt zeggen dat je dat niet gaat declareren bij EW (of waar je voor werkt).. dat zou erg stupide zijn..
Ik mag vannacht om half 4 weer.. Ritje naar Schiphol, en ritje vanuit Schiphol. Niet vanuit EW, maar het taxibedrijf waar ik ook voor werk doet sinds kort ook aan schipholritten.
Hoop rond 12 uur weer thuis te zijn. Dan snel even slapen en aanschuiven bij het kerstdiner. Prima!
Nee.
joppie_saus
FootballCulture
quote:
Ja, natuurlijk declareer ik die twee uurtjes wel bij EW. Maar ik bedoel dus dat het geen kloot oplevert omdat ik uitgegaan was van 6 a 7 uur.
#26 || Luciano da Silva
invine
blablabla etc.
quote:
Op zaterdag 24 december 2011 14:01 schreef Dimitri_ het volgende:Ik mag vannacht om half 4 weer.. Ritje naar Schiphol, en ritje vanuit Schiphol. Niet vanuit EW, maar het taxibedrijf waar ik ook voor werk doet sinds kort ook aan schipholritten.
Hoop rond 12 uur weer thuis te zijn. Dan snel even slapen en aanschuiven bij het kerstdiner. Prima!
Dat lijkt me ook wel een tof baantje, vanuit welke regio is dat?
-tape-

lekker weekje gehad. niet eens alle dagen werk gehad, toch 440 euro verdiend. najs
jep. de dagen dat ik werk had, waren meteen ook flink lang. ideaal.
quote:
Berichtje vanaf schiphol:
vanuit ZO-Brabant.. Het is alleen een stuk omslachtiger (taxipas halen).
Verdient wel een stuk beter dan PC-en!
Nee.
Ik heb Vrijdag mijn contract ontvangen. Nu moet ik dus ook zo'n loonheffingsformulier invullen.
Vrijdag werk ik voor het laatst bij m'n oude werkgever, dus ik heb een maand dubbel werkt.
Nu zit ik er even mee vanaf welke datum ik deze in moet laten gaan.
De datum van m'n eerste rit, vandaag of begin januari?
quote:
Op maandag 26 december 2011 12:53 schreef S-RS het volgende:Ik heb Vrijdag mijn contract ontvangen. Nu moet ik dus ook zo'n loonheffingsformulier invullen.
Vrijdag werk ik voor het laatst bij m'n oude werkgever, dus ik heb een maand dubbel werkt.
Nu zit ik er even mee vanaf welke datum ik deze in moet laten gaan.
De datum van m'n eerste rit, vandaag of begin januari?
Gewoon in laten gaan. Die overlap maakt weinig uit.
Dus gewoon de datum van m'n eerste rit invullen?
quote:
Op maandag 26 december 2011 17:47 schreef Obama het volgende:Is iedereen vrijdag gebeld voor morgen of ben ik vandaag 'gewoon' niet gebeld voor morgen?, aangezien ik eergisteren pas mijn beschikbaarheid had aangepast.
Vandaag is gewoon een officiële feestdag en zijn de kantoren dus gewoon dicht

Werk voor morgen is vrijdag dus al verdeeld..
Ik hoop woensdag weer eens ritjes te krijgen, heb sinds 6 december al niet meer gehiked
quote:
Ja of datum in dienst, maakt weinig uit.
invine
blablabla etc.
quote:
Datum van je eerste rit is ook het moment dat je gaat werken.
Ik werd om kwart voor 10 wakker gebeld vanmorgen voor twee ritten voor morgen. Doetinchem - Almere in een Fox, en daarna een rit waarvan ik de gegevens nog niet heb gekregen.
quote:
Op zaterdag 24 december 2011 14:52 schreef joppie_saus het volgende:[..]
Ja, natuurlijk declareer ik die twee uurtjes wel bij EW. Maar ik bedoel dus dat het geen kloot oplevert omdat ik uitgegaan was van 6 a 7 uur.
Volgens de flexwet zijn ze volgens mij verplicht minstens 3 uur uit te betalen elke keer dat ze je aan het werk zetten. Weet niet hoe dat bij jullie zit?
quote:
Op dinsdag 27 december 2011 11:04 schreef Jorian29 het volgende:Ik werd om kwart voor 10 wakker gebeld vanmorgen voor twee ritten voor morgen. Doetinchem - Almere in een Fox, en daarna een rit waarvan ik de gegevens nog niet heb gekregen.
Ik moet ook een Fox van Doetinchem naar Almere rijden morgen. Zal toch niet dezelfde zijn

Doe anders even PM waar je moet zijn en hoelaat?
180km in de Fiat 500 1.2 met gerobotiseerde handbak zitten er weer op. Wat een draak die semi-automaat. Gaat hij naar 2 bij inhalen op de snelweg.
.
Iemand in de buurt van Doetinchem waar ik vrijdag overdag kan crashen? Moet de hele dag wachten.
Nope, hier niet
En weer op naar de volgende!