Ja maar dat komt omdat je hem de volgende dag ook moet rijden neem ik aan?quote:Op donderdag 22 december 2011 10:56 schreef Dimitri_ het volgende:
Je hebt ook niet altijd iemand in de auto zitten hoor.. Ik heb nu bijvoorbeeld ook gewoon een auto van een klant bij mij thuis staan.
Dat lijkt me niet dan heeft de klant de hele dag geen auto, het zal wel een dagrit zijn met veel tussenuren.quote:Op donderdag 22 december 2011 11:03 schreef invine het volgende:
Morgen om half 1 's nachts iemand ophalen in den haag.. jeej!
[..]
Ja maar dat komt omdat je hem de volgende dag ook moet rijden neem ik aan?
Nee hoor, laatst de auto van een klant bij de volgende chauffeur af moeten geven na de klant thuis af gezet te hebben.quote:Op donderdag 22 december 2011 11:58 schreef develor het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet dan heeft de klant de hele dag geen auto, het zal wel een dagrit zijn met veel tussenuren.
Dat is ook mijn ervaring vaan PC, je rijdt echt vaker zonder iemand in die auto dan je denkt!quote:Op donderdag 22 december 2011 10:56 schreef Dimitri_ het volgende:
Je hebt ook niet altijd iemand in de auto zitten hoor.. Ik heb nu bijvoorbeeld ook gewoon een auto van een klant bij mij thuis staan.
Haha, ben er 2 keer geweest. Het wachten is opzich wel prima. Maar daar werken toch aparte lui...quote:Op donderdag 22 december 2011 12:09 schreef joppie_saus het volgende:
Ik ben in Putten. Heb wel eens vrolijkere mensen mee gemaakt.
Dat automaat achtige ding? Die heb ik ook nooit gesnapt, ontzettend duikgevoel bij de lagere versnellingen.quote:Op donderdag 22 december 2011 12:25 schreef S-RS het volgende:
[..]
Haha, ben er 2 keer geweest. Het wachten is opzich wel prima. Maar daar werken toch aparte lui...
Nu in de trein van Amsterdam naar Hoorn. Had net een C4(2011) mee, reed best lekker! Maar die versnellingsbak was echt bagger.
Zometeen een Passat ophalen.
Even naar de stad gaan? Doe ik normaal altijd, zijn die 2u zo over!quote:Op donderdag 22 december 2011 17:41 schreef mothergoose het volgende:
ik zit morgen vanaf ongeveer 11 uur tot 13 ofzo me kapot te vervelen in de buurt van adam sloterdijk.. nog iemand toevallig?
Laat iemand je gewoon brengenquote:Op donderdag 22 december 2011 20:20 schreef Pizzabodem het volgende:
Morgen 1 uur en 20 minuten onderweg naar het ophaaladres 18kilometer van mijn Huis. 18km, waarvan 2,5 km lopen. Dat gaat dus vroeg opstaan worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |