Ben jij al zo oud?quote:
Hou zou splack WO 3 gaan noemen als die er komt?quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:30 schreef mitchelll0181 het volgende:
Op naar de iphone 5 ? Laat splack het maar niet horen
Jij bent echt een nieuw soort debiel. Zelfs op een forum waar het stikt van de trolls weet jij nog op te vallen met het gebrek aan intelligentie in je posts..quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:26 schreef Estolan het volgende:
Meningen
Een feit is pas wanneer je het zelf meemaakt
De derde Wereldoorlog is gewoon WO3.quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:48 schreef OEM het volgende:
[..]
Hou zou splack WO 3 gaan noemen als die er komt?
Jij lijkt nog steeds niet te snappen dat de benaming 'iphone 5' gebruikt wordt voor de volgende iphone. Los van het feit of dat ook de werkelijke naam wordt. Dat jij steeds bijdehand doet en denkt dat men de werkelijke naam bedoelt... tja, dat is jouw onvermogen om dingen in de correcte context te plaatsen.quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:49 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
De derde Wereldoorlog is gewoon WO3.
Ik snap niet waarom iedereen zo bijdehand doet. Jullie kunnen zelf toch ook wel tellen?
Dus omdat mensen een fout consequent toepassen, wordt het goed? In wat voor wereld leef jij, dat dat logisch is?quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:53 schreef OEM het volgende:
[..]
Jij lijkt nog steeds niet te snappen dat de benaming 'iphone 5' gebruikt wordt voor de volgende iphone. Los van het feit of dat ook de werkelijke naam wordt. Dat jij steeds bijdehand doet en denkt dat men de werkelijke naam bedoelt... tja, dat is jouw onvermogen om dingen in de correcte context te plaatsen.
Dat laatste zou nog heel goed kunnen. Dat Apple de zesde iPhone "iPhone 5" noemt niet.quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:55 schreef Swetsenegger het volgende:
och sowieso lijkt 5 na 4s me logischer dan 6. Maar ik kan me goed voorstellen dat apple gewoon helemaal geen nummers meer gaat gebruiken, maar gewoon 'iphone'. En dan eventueel iphone en iphone pro net als de macbooks.
Zoals ik al zei: je mist het vermogen om dingen in de juiste context te plaatsen.quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:55 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dus omdat mensen een fout consequent toepassen, wordt het goed? In wat voor wereld leef jij, dat dat logisch is?
Nog maar een keer, omdat het zaterdag is:
1e iPhone: iPhone. Wordt nu naar gerefereerd als "iPhone 2G" vanwege het ontbreken van 3G-module
2e iPhone: iPhone 3G, wegens toevoeging van 3G-module. Nieuw design.
3e iPhone: iPhone 3GS, wegens snelheidsboost. Naamgeving borduurt verder op vorig model omdat het design gelijk is gebleven.
4e iPhone: iPhone 4. Compleet nieuw design, veel verbeteringen. Naamgeving duidt op vierde iPhone.
5e iPhone: iPhone 4S, wegens Siri/snelheidsboost. Naamgeving borduurt verder op vorig model omdat het design gelijk is gebleven.
Zien we de consistentie? Goed. En zijn we het erover eens dat de meesten verwachten dat de volgende iPhone waarschijnlijk een nieuw design krijgt? Mooi. Dan wordt het dus NIET de iPhone 5.
6e iPhonequote:Op zaterdag 17 december 2011 13:58 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik snap niet waarom het dan NIET iphone 5 zou worden. Het breekt immers keurig met de vorige naam (4s) dus dat klopt volkomen.
En jij dacht dat ik vervelend was ?quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:48 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Jij bent echt een nieuw soort debiel. Zelfs op een forum waar het stikt van de trolls weet jij nog op te vallen met het gebrek aan intelligentie in je posts..
Ik zal maar niets over de fout in de topictitel zegggen
2>3>4>... 6quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:59 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
6e iPhone
iOS 6
A6-processor
.. "iPhone 5"
Right..
Nee hoor. Als dat echt zo zou zijn, zou je niet met absurde voorbeelden als WO3 komen. Niet jouw onvermogen tot logisch nadenken op mij projecteren.quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:58 schreef OEM het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: je mist het vermogen om dingen in de juiste context te plaatsen.
Nee. 2>3>4>5>.. 6. Je slaat de 4S over. Of je stelt de 4S gelijk aan de 4. Of je denkt dat de iPhone 4 de derde iPhone is. In alledrie de gevallen zit je fout.quote:
Dat kan best zo zijn maar hij heet 4s en niet 5. En na de 3Gs kwam ook 4. En TWEEDE generatie wordt 3G genoemd. Kortom, de generatie heeft tot op heden geen ruk met de naamgeving te maken. Zou dus an sich best vreemd zijn als dat bij de 6e generatie opeens wel zo zou zijn.quote:Op zaterdag 17 december 2011 14:01 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Nee. 2>3>4>5>.. 6. Je slaat de 4S over. Of je stelt de 4S gelijk aan de 4. Of je denkt dat de iPhone 4 de derde iPhone is. In alledrie de gevallen zit je fout.
De huidige iPhone is de vijfde iPhone, niet de vierde.
Klopt. Dus?quote:Op zaterdag 17 december 2011 14:03 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat kan best zo zijn maar hij heet 4s en niet 5.
Klopt. En welke iPhone was de iPhone 4? Juist: de vierde.quote:En na de 3Gs kwam ook 4.
Klopt. Wegens 3G-module. Werd het de iPhone 3 genoemd? Nee.quote:En TWEEDE generatie wordt 3G genoemd.
Niet? De ENIGE iPhone zonder een toevoeging achter het getal, was de iPhone 4. En de iPhone 4 was de vierde generatie iPhone. Nu mag jij een poging doen te raden waarom dat isquote:Kortom, de generatie heeft tot op heden geen ruk met de naamgeving te maken.
Niet opeens. Er zit wel degelijk een consistentie in de naamgeving van de iPhones. Mensen nemen alleen niet de moeite ernaar te kijken. Ik zeg ook nergens dat de volgende iPhone de iPhone 6 gaat heten. Ik zeg alleen dat het niet de iPhone 5 gaat zijn.quote:Zou dus an sich best vreemd zijn als dat bij de 6e generatie opeens wel zo zou zijn.
is de naamgeving niet consistent met de VIJFDE generatiequote:
En ook geen 2, terwijl het wel de TWEEDE generatie is. Herken je al een patroon?quote:[..]
Klopt. En welke iPhone was de iPhone 4? Juist: de vierde.
[..]
Klopt. Wegens 3G-module. Werd het de iPhone 3 genoemd? Nee.
[..]
Omdat het een nieuw model was en het dus geen 3GSwhatever kon zijn, maar de opvolgende... -> 4quote:Niet? De ENIGE iPhone zonder een toevoeging achter het getal, was de iPhone 4. En de iPhone 4 was de vierde generatie iPhone. Nu mag jij een poging doen te raden waarom dat is
[..]
Nee die consistentie zie JIJ. De rest niet.quote:Niet opeens. Er zit wel degelijk een consistentie in de naamgeving van de iPhones. Mensen nemen alleen niet de moeite ernaar te kijken.
Stug volhouden, goedzoquote:Op zaterdag 17 december 2011 14:00 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Nee hoor. Als dat echt zo zou zijn, zou je niet met absurde voorbeelden als WO3 komen. Niet jouw onvermogen tot logisch nadenken op mij projecteren.
Bij Apple blijkbaar wel. De 4S hanteert immers dezelfde logica achter de naamgeving als de 3GS: design wordt behouden, snelheid wordt toegevoegd: we plakken er een S achter.quote:Op zaterdag 17 december 2011 14:08 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee die consistentie zie JIJ. De rest niet.
Precies. En de eerste generatie heet 2G, De 2e generatie heet 3G, de 3e 3GS en he... bij de vierde klopt het opeens! Consistentie ten top.quote:Op zaterdag 17 december 2011 14:10 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Bij Apple blijkbaar wel. De 4S hanteert immers dezelfde logica achter de naamgeving als de 3GS: design wordt behouden, snelheid wordt toegevoegd: we plakken er een S achter.
De eerste generatie heette geen 2G, dat is er later pas van gemaakt.quote:Op zaterdag 17 december 2011 14:12 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Precies. En de eerste generatie heet 2G, De 2e generatie heet 3G, de 3e 3GS en he... bij de vierde klopt het opeens! Consistentie ten top.
QFT...quote:Op zaterdag 17 december 2011 14:32 schreef TimCook het volgende:
Ik denk dat Apple niet echt kijkt naar hoeveel iPhones ze al hebben uitgebracht, maar meer naar hoe ze de iPhone willen marketen aan de consument.
Ja, de volgende iPhone wordt de 6e iPhone. Maar hoeveel mensen weten dat? In veel landen werden de eerste iPhones niet eens verkocht. Ik denk niet dat Apple er zoveel waarde aan hecht om de naamgeving precies gelijk te laten lopen met de generatie. Anders hadden we immers wel een iPhone 5 gehad, en niet een 4S.
Ik denk dat iPhone 5 logischer is. Puur omdat de consument (behalve Splackavellie dan) nu een iPhone 5 verwacht. Dit topic is daar wel het bewijs van.
quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:51 schreef very het volgende:
FFS...lekker boeiend hoe die nieuwe iPhone gaat heten.
Maar als ie toch 5 gaat heten, dan ga ik splack wel echt 2 maanden lang elke dag uitlachen.
Mijn god, wat kan hij zich druk maken om poep zeg.
Idem.quote:Op zaterdag 17 december 2011 17:31 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Zolang het maar minimaal een 4 inch scherm heeft; maakt mij vrij weinig de benaming uit, hoe de nieuwe iPhone gaat heten.
Is dat niet met elke hedendaagse smartphone het geval?quote:Op zaterdag 17 december 2011 17:39 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik begrijp die drang voor een groter scherm niet goed. Je kan dat ding nauwelijks nog in je broekzak steken als hij groter wordt.
Meh, ik heb een Desire HD, ook een stuk groter als ik het vergelijk met m'n laatste iPhone (3G), maar echt onhandig is het ding niet, eventueel kun je hem ook in je jaszak stekenquote:Op zaterdag 17 december 2011 17:41 schreef megamandy het volgende:
Ja zoals de galaxy s 2, gigantisch onhandig ding
Voor mijn mini-handen welquote:Op zaterdag 17 december 2011 17:42 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Meh, ik heb een Desire HD, ook een stuk groter als ik het vergelijk met m'n laatste iPhone (3G), maar echt onhandig is het ding niet, eventueel kun je hem ook in je jaszak steken
Hehe, ja, beide problemen heb ik niet zo'n last vanquote:Op zaterdag 17 december 2011 17:45 schreef megamandy het volgende:
[..]
Voor mijn mini-handen welMaar ik stop gewoon alles in mijn handtas aangezien ik 99% van de tijd als ik ergens heen ga sowieso ook mijn autopapieren meeneem.
5e iphone, A5 processor, IOS 5 en die heet???? iphone 4s!!!quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:59 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
6e iPhone
iOS 6
A6-processor
.. "iPhone 5"
Right..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |