Te jong om echt op zoek te zijn.quote:Op zondag 18 december 2011 12:10 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
In de categorie 24 en echt op zoek
Opzoek naar wat? Een date, een relatie, vriendschap, een hond?quote:Op zondag 18 december 2011 12:10 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Welke provincie zit je?quote:Op zondag 18 december 2011 12:10 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik in de categorie val van echt op zoek i.p.v. die sites als chatbox te gebruiken zoals TheGreatHooD aangaf dat sommige meiden doen.quote:Op zondag 18 december 2011 12:32 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Te jong om echt op zoek te zijn.
Waarom ben je eigenlijk echt op zoek?Waarom kun je niet zonder?
Ik ben op zoek naar een hond inderdaad.quote:Op zondag 18 december 2011 12:33 schreef Blackviper het volgende:
[..]
Opzoek naar wat? Een date, een relatie, vriendschap, een hond?![]()
Zit je op verschillende sites en werkt het een beetje voor je? Ben wel benieuwd
Klopt, een datingsite gaat het niet voor je fixen. Je zal het zelf moeten doen.quote:
Dus jij wil z'n bitch zijn?quote:Op zondag 18 december 2011 15:28 schreef Sinosappel het volgende:
Ik ben op zoek naar een hond inderdaad.
Kun jij die rol voor mij vervullen?
Ja maar jij kunt hem niet doggystylen. Of nouja, daar gaat 'ie niet aan meewerken vermoed ik.quote:
Jij neukt je hond doggystyle? Voor ieder wat wils.quote:Op zondag 18 december 2011 17:11 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ja maar jij kunt hem niet doggystylen. Of nouja, daar gaat 'ie niet aan meewerken vermoed ik.
Zijn? Ik wist niet dat je voor mannetjes ging tegenwoordig. Misschien maar beter ook.quote:Op zondag 18 december 2011 18:00 schreef picardmike het volgende:
Damn krijg net een bericht binnen van iemand die geeft meteen zijn telnr erbij. Dat terwijl er in mijn profiel staat dat ik iemand zoek die ik moet kunnen claimen.
lol....quote:Op zondag 18 december 2011 18:10 schreef Catbert het volgende:
[..]
Zijn? Ik wist niet dat je voor mannetjes ging tegenwoordig. Misschien maar beter ook.
Zou wel het e.e.a. verklaren. Dan is hij wel duidelijk het vrouwtje in de relatiequote:
Nee ik ben niet zo volgzaamquote:Op zondag 18 december 2011 15:28 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik ben op zoek naar een hond inderdaad.
Kun jij die rol voor mij vervullen?
Zijn is ook onzijdig vriend.quote:Op zondag 18 december 2011 18:10 schreef Catbert het volgende:
[..]
Zijn? Ik wist niet dat je voor mannetjes ging tegenwoordig. Misschien maar beter ook.
Nee dat is het niet, vriendquote:
Pas nou op Sinos...zo meteen val je nog van de bank en breek je je andere beenquote:Op zondag 18 december 2011 20:35 schreef Sinosappel het volgende:
HA-HA! Jij bent een homo! HOMOoooooooo! Want jij versprak je! Ha!
...Sorry..heb gewoon niet geneukt dit weekendquote:Op zondag 18 december 2011 20:40 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Pas nou op Sinos...zo meteen val je nog van de bank en breek je je andere been
on topic: leuke middagdate gehad vandaag (beetje onverwacht, maar wel leuk)
Je hat ook gewoon het geintje mee kunnen spelen natuurlijk, in plaats van ertegenin te gaan.quote:Op zondag 18 december 2011 20:40 schreef picardmike het volgende:
Ach hier in den haag spreken we iedereen met zijn aan. Het kan ook gewoon. Alleen is het vaag taalgebruik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |