Ik moest lachenquote:Op zaterdag 17 december 2011 19:37 schreef lady-wrb het volgende:
natuurlijk. het zijn allen oud-users
Haha ja dat sowiesoquote:Op maandag 19 december 2011 21:15 schreef kaatjejannie het volgende:
Wel een tip voor de moestuin: plant alle gewassen een beetje verdeeld. Anders zijn al je sla-plantjes tegelijk klaar, en vlak daarna al je andijvie. Dan eet je een paar weken achter elkaar hetzelfde. Wij hadden dit jaar er dus niet echt over nagedacht.
We hebben dus sinds dit jaar een moestuin. Volgend jaar iets beter plannen dus.
nah... daar klopt ie al niet meerquote:Op maandag 19 december 2011 21:48 schreef Ssserpente het volgende:
Mignonne, ik bedenk me nu ik jouw post lees dat ik vannacht heb gedroomd dat ik samen met nog een fokker (geen idee meer wie) bij jou op bezoek was en vroeg naar je achtertuinpleintje. Dat liet je vol trots zien, maar bestond uit een grote, gazamenlijke vijver. Of eigenlijk moeras. Ik vond dat supereng voor je kinders maar durfde er niks van te zeggen omdat je er zo blij mee was.
weet ikquote:Op maandag 19 december 2011 21:54 schreef Asyniur het volgende:
mignonne, je hebt echt maar een heel klein strookje nodig om bijv courgettes te laten groeien...
Die moet je eerder afremmen in groei dan moeite doen om het te stimuleren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou nog best kunnen Buuf, misschien dat Isa daarom zo onder de maat is. Die heeft dik een jaar alle vlees geweigerd...quote:Op dinsdag 20 december 2011 09:10 schreef debuurvrouw het volgende:
Geen idee.
Buiten het feit dat mijn kinderen minstens een kop groter zjn dan de kinderen wiens ouders bewust eten?
En toch vraag ik me dan af: zijn dat de antibiotica en groeihormonen in ons vlees?
Ik vind de verkopers in die biologische winkels er ook altijd vreselijk slecht uitzien.. Alsof ze al biologisch aan het afbreken zijn...quote:Op dinsdag 20 december 2011 09:10 schreef debuurvrouw het volgende:
Geen idee.
Buiten het feit dat mijn kinderen minstens een kop groter zjn dan de kinderen wiens ouders bewust eten?
En toch vraag ik me dan af: zijn dat de antibiotica en groeihormonen in ons vlees?
Ja prima, maar vanuit onze basis zit er wel degelijk vlees in ons menu... Doordat we een bewustzijn hebben vinden we dat dan zielig of wat dan ook, en denken we daar over na... Maar het niet eten van vlees is gewoon tegennatuurlijk..quote:Op dinsdag 20 december 2011 09:23 schreef miss_sly het volgende:
De mens is een omnivoor. En er is op zich niets mis met bewust eten, of vegetarisch of biologisch of gezond of weet ik veel. Maar ik denk vooral dat het erom gaat dat een kind en wij zelf ook gevarieerd eten. En dat dat niet altijd biologisch scharrel of vegetarisch is, is niets mis mee. Ook niet als je dat wel doet, overigens.
Mijn dochter heeft pas vlees leren waarderen toen ze een jaar of 20 was, daarvoor vegetarisch vanaf babyleeftijd, ze weigerde gewoon vlees en worst. Ze is nu kerngezond en 1.92...quote:Op dinsdag 20 december 2011 09:16 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Zou nog best kunnen Buuf, misschien dat Isa daarom zo onder de maat is. Die heeft dik een jaar alle vlees geweigerd...
We zijn zo niet begonnen, dacht ik, als mens. Er is later vlees bijgekomen, en daar is niets mis mee. Van oorsprong deden we het ook prima zonder vlees, alleen zag ons dieet er toen wat anders uit met zaken als noten en dergelijke.quote:Op dinsdag 20 december 2011 09:24 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja prima, maar vanuit onze basis zit er wel degelijk vlees in ons menu... Doordat we een bewustzijn hebben vinden we dat dan zielig of wat dan ook, en denken we daar over na... Maar het niet eten van vlees is gewoon tegennatuurlijk..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |