SPOILER: YoutubeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FOK!CRAFTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• www.minecraft.net Hier kan je het spel aanschaffen. Of de gratis classic mode spelen in je browser.
• www.minecraftwiki.net Dé Minecraft wiki. Handig om te kijken hoe je voorwerpen moet craften. Hier staat alles over Minecraft.
• www.pcgamer.com Hier kan je de demo downloaden van minecraft!
• www.minecraftforums.net Forum waar heel veel te lezen/zien is. Van screenshots tot filmpjes en tutorials.
• www.crafthub.net Blog over Minecraft.
• www.twitter.com/notch Twitter van de ontwikkelaar van Minecraft.
• www.notch.tumblr.com Blog van de ontwikkelaar van Minecraft.
Fok - In-game
MineraalWater - Plexcon
Vbownswow - gogosweden
Dnbrainwash - Dnbrainwash
Mender - MenderV
TJV - TomVNL
SuperKaasNacho - Epicosaurus
JaimyLee - JaimyLee
maurisioo - maurisioo
vogelkooi- remlof
Hatsekiedee - Groentetaart
MissionPhailed - Weerfenomeen84
SuperHarregarre - Harregarre
Sosuacafe - sosua
Jesse_van_Laar-Jesse_van_Laar
psvunited - psvunited
Berend. - Pixiio
Verbodsbord - aron7120
Timwonnacott - Looniar
Ten_minste_houdbaar_tot - robjes
rockxas - rockxas1
Dagoduck - Larshei
jebentzelfeenfiets. - Wubdor
Sitethief - Sitethief
pletvandepettenflet - l2emy
Burnaboy - Torchedini
Drebbelman - Drebbelman
DeHovenier - WalkingSlow
-Datdus- - Datdus
drumstickNL - Piekartz
einschtein - einschtein
Mordecai - xMordecai
replay11nl - replay11nl
Parvus : aSe38
Ceees2 - Keees2
KaasManiak : KaasManiak
AwesomeSauce : Fried__Chicken
DutchSpike : DutchSpike
Bobbernaut - Bobbernaut
Maanvis - Maanvis
Flodder450-Flodder450
AlchemistOfSorrows - Goost
TGMB1-TGMB1
Euribob - Euribob
Tuut-chips - Powerkiwi
Lorrelies - Lorrelies
Snorrenbaard - Joostmakaay
vaagjunior - vaagjunior
Alstead - Alstead
Exentric90 - Exentric90
Ame_thyst - Huibster
Asy - OmgItsAsy
Mschol - Mscholquote:Minecraft kopen of niet?
Denk niet ''wat een kut graphics, koop ik niet'' Maar speel eerst eventjes de demo, en geniet van het spel! Klik hier voor de gratis demo!
correctquote:Op zaterdag 17 december 2011 12:54 schreef maurisioo het volgende:
[..]
ingame naam is toch ook Mschol?
haha ach zo'n topic is binnen een dag al weer vol, dus.quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:17 schreef -Datdus- het volgende:
TT geeft die gast teveel credit. Back upje en het is weer prima goed.
naja 2 a 3 dagenquote:Op zaterdag 17 december 2011 13:19 schreef maurisioo het volgende:
[..]
haha ach zo'n topic is binnen een dag al weer vol, dus.
YEAH EINDELIJK!!quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:21 schreef bobbernaut het volgende:
MIJN VIDEO IS EINDELIJK GEUPLOAD!!! nu naam veranderen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:22 schreef maurisioo het volgende:
[..]
YEAH EINDELIJK!!iets nutteloos maar leuks!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
ah een normale video, maar hij was nog niet klaar toen joost m posttequote:Op zaterdag 17 december 2011 13:32 schreef maurisioo het volgende:
[..]
[..]
[..]
oke wat zou dat geweest zijn
ah oke ik dacht even iets andersquote:Op zaterdag 17 december 2011 13:34 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
ah een normale video, maar hij was nog niet klaar toen joost m postte
Dus nu ff wachten tot ie alles heeft verwerkt dus aub niks posten over mn filmpje
EINZEINZEINZ!!!!1!!@1111!!111quote:
quote:Op zaterdag 17 december 2011 14:06 schreef bobbernaut het volgende:
naja hier is ie dan, titel is eigenlijk FOK!Craft Christmasmaar YT moet dat nog ff verwerken
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
quote:Op zaterdag 17 december 2011 14:31 schreef bobbernaut het volgende:
TE KOOP
voor meer informatie DM bobbernautKosten koper?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gratiesch, op een beetje wool na!quote:
owquote:Op zaterdag 17 december 2011 15:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
@ mschol
Logblockt werkt wel, Logblock logt elk voorwerp binnen Minecraft wat jij weghaalt en neerzet. Het enigste is dat er een bug zit in de permissies voor de Mods.
Kan je een auto printen met de auto printer?quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:12 schreef Snorrenbaard het volgende:
Met mijn auto printer
[ afbeelding ]
Misschien was die boos dat we zijn plugin niet hadden gebruikt om te versierenquote:Op zaterdag 17 december 2011 16:14 schreef Snorrenbaard het volgende:
Ja, geef me maar een schematic ervan. (als hij niet te groot is)
ook van techguard
http://forums.bukkit.org/(...)8/page-5#post-858591
quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:16 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Misschien was die boos dat we zijn plugin niet hadden gebruikt om te versieren
haha dat lijkt me wel grappig!quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:20 schreef TJV het volgende:
Ik hoop wel dat de volgende griefer wat origineler is. Pak alle gebouwen in in ijs ofzo, lava is zó standaard.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die man speelt duidelijk niet vaker op de server aangezien hij zou moeten weten waarom er rollbacks waren en waarom de inv gereset waren.quote:ik heb al 2 rollbacks gehad, m'n inv. is gereset (ook al ervoor maar toen speelde ik niet)
en het is nl
Gefixt.quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:56 schreef -Datdus- het volgende:
LWC: Internal error. Notify an admin immediately. PLAYER_INTERACT
Als ik iets wil locken.
Yay welkomquote:Op zaterdag 17 december 2011 11:25 schreef Mizukicha het volgende:
Vanaf nu heb ik ook een acc :'D had ik nog niet hihihi ;3
Omgquote:Op zaterdag 17 december 2011 12:54 schreef gogosweden het volgende:
nog even de pic van het vorige topic:
[ afbeelding ]
http://www.mediafire.com/?7g4joc0y4a7aktlquote:Op zaterdag 17 december 2011 16:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Maurisioo heb je misschien een rechtstreekse download link van de map?
What changed?quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:59 schreef Lorrelies het volgende:
Mijn eerste Minecraft nacht ging toen best goedIk spawnde pal naast een heuveltje met een vijvertje (dat was nog in Alpha, good old times
) en graafde toen al snel een kamer in die heuvel. Ik had vantevoren al wel een beetje op de Minecraft wiki gekeken zodat ik zou snappen wat ik ongeveer kon verwachten
Had geloof ik al wel een workbench (en geen kennis van hoe 'm te gebruiken) en had mezelf toen opgesloten in de heuvel tot de nacht voorbij was xD Vond het zo eng, haha
Was zo cool toen
Lol, volgens mij niet eens een van de eerste bouwwerken hoor.. Echt een van de eerste was Khazad-dum, remember?quote:Op zaterdag 17 december 2011 20:11 schreef Lorrelies het volgende:
Eén van de eerste bouwwerken van Mordecai
(holy shit, dit is van eind januari dit jaar, wat gaat de tijd hard![]()
![]()
)
[ afbeelding ]
Joahhhh, moet je uploadenquote:Op zaterdag 17 december 2011 20:20 schreef Mordecai het volgende:
[..]
Lol, volgens mij niet eens een van de eerste bouwwerken hoor.. Echt een van de eerste was Khazad-dum, remember?
"Whenever I start a new world on minecraft, they always start me out in the middle of the night"quote:Op zaterdag 17 december 2011 22:24 schreef Lorrelies het volgende:
Lol wat een muts... Thanks, I'm feeling better already
Maar wat is er op 1:30 precies dan?Behalve dat ze gewoon een stom stemmetje heeft en wat vage, domme dingen zegt of iets
Dat zei ik dus in mijn berichtquote:Op zaterdag 17 december 2011 22:26 schreef delano.888 het volgende:
[..]
"Whenever I start a new world on minecraft, they always start me out in the middle of the night"
Niet dat dat kan volgens mij maar goed
Het was blijkbaar niet duidelijk wat je bedoelde.quote:
Fuck it, heb vandaag 22 episodes gekeken. Er gebeuren echt vage dingen, heb het idee dat het opgezet is, maar deze filmpjes zijn echt wel heel erg de moeite waard om te kijken!quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:53 schreef delano.888 het volgende:
Zo leuk om te zien hoe de eerste nacht van anderen gaat.
Bij mij was het erger, ik had geen tuts gekeken en ging dus dood de 1e nacht. Had na 3 dagen pas een pickaxe door het zelf uit te vinden
je kan vast wel data van fok opvragen, mits je de juiste headers e.d. verstuurtquote:Op zaterdag 17 december 2011 22:45 schreef -Datdus- het volgende:
Fok is echt kut. Je mag niet eens openbare data opvragen met een php script.Daar gaat dus mijn idee.
Danny vond het niet zo leuk. Technisch is het wel mogelijk.quote:Op [url=http://forum.fok.nDnny ons het /topic/1752682/4/30#105712173]zondag 18 december 2011 00:40[/url] schreef mschol het volgende:
[..]
je kan vast wel data van fok opvragen, mits je de juiste headers e.d. verstuurt
Wie is Lissane?quote:Op zondag 18 december 2011 00:44 schreef vogelkooi het volgende:
Lissane... Wat is haar sugarbabes.nl nickname?
Je moeder?quote:
Euh wtf? >.>quote:Op zondag 18 december 2011 00:44 schreef vogelkooi het volgende:
Lisane... Wat is haar sugarbabes.nl nickname?
Kijk eens onder in de screenshot die je hebt gepost en dan de msn gesprek, was wel en beetje melig gisteravond dus ook niet erg serieus.quote:Op zondag 18 december 2011 11:26 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Euh wtf? >.>
Ken overigens geen Lisane en ook die site niet
You drunk?![]()
Ah ok... ja mijn MSN was aangemeld en ik heet nu eenmaal Lisannequote:Op zondag 18 december 2011 12:03 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Kijk eens onder in de screenshot die je hebt gepost en dan de msn gesprek, was wel en beetje melig gisteravond.
Waarom zeg je dan dat je geen Lisanne kentquote:Op zondag 18 december 2011 12:09 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Ah ok... ja mijn MSN was aangemeld en ik heet nu eenmaal Lisanne
Nee, ik ken geen "Lissane" of "Lisane"quote:Op zondag 18 december 2011 12:10 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Waarom zeg je dan dat je geen Lisanne kent
Ahzo dan snap ik het. Er zijn meerdere vormen van die naam he daar zal het wel aan liggen.quote:Op zondag 18 december 2011 12:12 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Nee, ik ken geen "Lissane" of "Lisane"
Snap nog altijd niet waarom mensen mijn naam zo moeilijk vinden![]()
Haha dat is vetquote:Op zondag 18 december 2011 12:26 schreef -Datdus- het volgende:
Ik wil nog steeds een render van de stad. Kan ik een stratenboekje maken.
Ah solved, kan niet van iedereen de naam onthoudenquote:Op zondag 18 december 2011 12:09 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Ah ok... ja mijn MSN was aangemeld en ik heet nu eenmaal Lisanne
Je kan met een minimap mod ook best veel toch? Render duurt echt heel lang en is heel groot + kutwerk.quote:Op zondag 18 december 2011 12:26 schreef -Datdus- het volgende:
Ik wil nog steeds een render van de stad. Kan ik een stratenboekje maken.
Okquote:Op zondag 18 december 2011 12:53 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Ah solved, kan niet van iedereen de naam onthouden.
Mee eens, erg vet.quote:Op zondag 18 december 2011 10:30 schreef SosuaCafe het volgende:
Wel cool gedaan btw die versieringen!
Gast, hoe groot is jou monitor?quote:Op zondag 18 december 2011 13:13 schreef -Datdus- het volgende:
[ afbeelding ]
Photoshop voor android zuigt.
32"quote:Op zondag 18 december 2011 13:53 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Gast, hoe groot is jou monitor?
Bouw een opslagruimtequote:Op zondag 18 december 2011 15:14 schreef Jump het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moet eens iets doen aan mijn huishouding
Ben er aan bezigquote:Op zondag 18 december 2011 15:18 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Bouw een opslagruimte
[ afbeelding ]
Ik heb voor elk veelvoorkomend materiaal een dubbele kistquote:Op zondag 18 december 2011 15:21 schreef Jump het volgende:
[..]
Ben er aan bezigEnkel nog aan het denken voor een efficiënte manier van opslaan. Ik zat te denken om alles in dispensers te steken en met buttons beneden
32" is geen tv dat is een monitorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
Ja dat kanquote:Op zondag 18 december 2011 15:19 schreef Zenato het volgende:
Kan ik trouwens m'n eigen huis bouwen op de server?
Mooi. Die lagg is vast niet op te lossen?quote:
Lag kán niet door de server komen, je bent de enige die er last van heeft.. ;pquote:Op zondag 18 december 2011 15:57 schreef Zenato het volgende:
[..]
Mooi. Die lagg is vast niet op te lossen?
Allocate meer memory naar je minecraft.exe of zet je renderdistance op normal/short. De server die we nu hebben is namelijk een monster is mij verteld.quote:Op zondag 18 december 2011 15:57 schreef Zenato het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FokCraftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 18 december 2011 16:14 schreef Berend. het volgende:
Beetje jammer dit jongens. Ik neem aan dat TweakCraft eerder was
TweakCraftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FokCraftGoh kerstversieringen lijken op elkaar in een spel met beperkte blokken. Jullie bouwen jullie huizen zeker ook niet van steen dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TweakCraftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FokCraftOnze kerstboom is bazer!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
Als je 64-bits systeem hebt, 64-bits java downloaden:quote:Op zondag 18 december 2011 15:57 schreef Zenato het volgende:
[..]
TweakCraftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FokCraftIk wil niet lullig doen Berend maar onze shit is echt 100x mooier dan wat ze op tweakcraft hebben gemaakt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
TweakCraftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FokCraftik heb meegeholpen op tweakcraft en hier op fok!craftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
daar had ik het idee ook van![]()
Eerst render-distance proberen dan maar.quote:Op zondag 18 december 2011 16:08 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Allocate meer memory naar je minecraft.exe of zet je renderdistance op normal/short. De server die we nu hebben is namelijk een monster is mij verteld.
De boom op FOK!craft ziet er ook toffer uit dan op tweakcraft.quote:Op zondag 18 december 2011 16:18 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
ik heb meegeholpen op tweakcraft en hier op fok!craft
daar had ik het idee ook van
Daar zijn plugins voor, in de 1.7.5 survival map hadden we een grote arena met daarin een CTF base vs base ding. Was best geinig, maar liep niet zo goed, kon elkaar eigenlijk altijd wel zien en zodra je flag eenmaal gepakt was kon je hem ook niet echt meer terug halen omdat je nog niet kon rennenquote:
umm, sneeuwballen hebben geen effect he.quote:Op zondag 18 december 2011 16:30 schreef Flodder450 het volgende:
Okey mensen
ik heb een leuk idee voor een event op de server!
we hebben 2 teams, rood en blauw
Rood heeft de sneeuwpop van blauw kapotgemaakt, als wraakactie heeft blauw de auto van rood ingrgraven in een laag sneeuw en ijs
om de geschillen te beslechten, hebben team rood en team blauw afgesproken een sneeuwballengevecht te houden!
de vorm van de kastelen en verdedigingswerken maakt niet uit, als ze maar van sneeuw zijn, het is een capture the flag-stijl spel, het ene team moet hun vlag verdedigen, terwijl ze de vlag van het andere team moeten pakken
heeft iemand hier oren naar?
wel toch?quote:Op zondag 18 december 2011 16:38 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
umm, sneeuwballen hebben geen effect he.
In de plugin misschien wel?quote:Op zondag 18 december 2011 16:48 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Ja, maar doet verder geen echte damage meer.
PokéCraft dusquote:Op zondag 18 december 2011 16:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
MiniCraft waar Notch mee bezig is voor die Game wedstrijd. Of te wel, Minecraft in 2D.
Het ziet er wel geinig uit.
http://nl.twitch.tv/notch
Lol weird... alleen maar zombies neerslaan? XDquote:Op zondag 18 december 2011 16:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
MiniCraft waar Notch mee bezig is voor die Game wedstrijd. Of te wel, Minecraft in 2D.
Het ziet er wel geinig uit.
http://nl.twitch.tv/notch
Hij is nog niet klaar.quote:Op zondag 18 december 2011 16:51 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Lol weird... alleen maar zombies neerslaan? XD
En als we pics van jou posten ga je janken.quote:
Wel rvdm88 is een meid.quote:Op zondag 18 december 2011 17:00 schreef Mordecai het volgende:
Zij hebben 0 meisjons, wij hebben er meer
Het is een aardappel.quote:
90% van hun heeft nog nooit van een spiegel gehoord, laat staan gelquote:
Who says we're hating?quote:Op zondag 18 december 2011 17:29 schreef TJV het volgende:
FOK!kers die gaan haten op het uiterlijk van anderen.
WTF IS THIS SHIT.
Success, delano.888 now has 217 internets.quote:Op zondag 18 december 2011 17:34 schreef delano.888 het volgende:
Ik wil niet haten, maar serieus kijk naar het uiterlijk van die mensen, durf te wedden dat van al die mensen er hoogstens 2 een vriendin zouden kunnen hebben.
quote:Op zondag 18 december 2011 15:46 schreef Lorrelies het volgende:
Is het een bikini chick?
Is het pedobear?
Nee, het is vbowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Winnaar KLB verkiezingen 2012.
mender heeft nog geen huisquote:Op zondag 18 december 2011 18:03 schreef bobbernaut het volgende:
wie wil mijn huis? mijn huis ligt in bobbernaut straat, en dat is vlakbij de spawn!
ah misschien wil mender m wel!quote:
Ik 5.5 uur non-stop getreuzeld met het maken van een paperquote:Op zondag 18 december 2011 18:43 schreef gogosweden het volgende:
pff tijd voor een pauze
5.5 uur non-stop gespeeld.
Denk je nou serieus dat ze dat zou doen?quote:Op zondag 18 december 2011 18:47 schreef bobbernaut het volgende:
Mor, vraag is aan lor of zij alle pigs heeft vermoord? er zijn er geen 1 meer...
beetje jammer dat je niet normaal dieren kan houden....quote:Op zondag 18 december 2011 18:57 schreef Mordecai het volgende:
Ik heb het gevraagd en ze zei nee.
Ze heeft overigens een alibi, omdat we beiden de hele dag niet op minecraft zijn geweest. Succes met je zoektocht Bob!
idd, is wss wel een plugin voor?quote:Op zondag 18 december 2011 19:03 schreef -Datdus- het volgende:
Jammer dat je dieren niet gewoon kan merken en dat ze dan niet dood kunnen door andere spelers.
Ja, gebruiken wij ook.quote:Op zondag 18 december 2011 19:03 schreef -Datdus- het volgende:
Jammer dat je dieren niet gewoon kan merken en dat ze dan niet dood kunnen door andere spelers.
Dat is alleen voor wolven?quote:Op zondag 18 december 2011 19:21 schreef Berend. het volgende:
Laat dit maar even door Drump installeren:
http://forums.bukkit.org/(...)r-return-1597.16316/
quote:
quote:
Ik heb geen idee waar dit allemaal op slaat.quote:Op zondag 18 december 2011 17:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
ส็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ส็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ส็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ส็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ส็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ส็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ส็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ส็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ส็็็็็็็็็็็็
watquote:Op zondag 18 december 2011 20:12 schreef Zenato het volgende:
Even een vraagje:
Ik dacht dat er een uitgang was naar de buitenwereld ofzo. Maar ik mag dus gewoon een boom omhakken, in de grond rammen etc?
Ok thanks, snap die server nog niet echt. Straks doe ik iets fouts ofzoquote:Op zondag 18 december 2011 20:13 schreef bobbernaut het volgende:
ja, mits je t normaal doet, dus geen dikke gaten achterlaat en t liefst ook saplings teruplanten!
Ach, onthou maar gewoon dat zolang je niet grieft of steelt, het dan wel goed komtquote:Op zondag 18 december 2011 20:15 schreef Zenato het volgende:
[..]
Ok thanks, snap die server nog niet echt. Straks doe ik iets fouts ofzo
Ah, ok, dan lukt het welquote:Op zondag 18 december 2011 20:18 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Ach, onthou maar gewoon dat zolang je niet grieft of steelt, het dan wel goed komtEn als je over iets twijfelt, gewoon vragen!
Goedzo, ben eigenlijk allang geen beginner meer hoor.quote:Op zondag 18 december 2011 20:26 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Dat denk ik ook
En kewl, ik fotografeer ook
quote:Op zondag 18 december 2011 21:07 schreef bobbernaut het volgende:
WTF waarom ben ik gebanned? en waarom ook meteen MCban?
Dat gaat automatisch. Als ik je weer unban is het weg dus geen zorgen.quote:Op zondag 18 december 2011 21:07 schreef bobbernaut het volgende:
WTF waarom ben ik gebanned? en waarom ook meteen MCban?
wat heb ik gedaan dan?quote:Op zondag 18 december 2011 21:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat gaat automatisch. Als ik je weer unban is het weg dus geen zorgen.
quote:
Hahahahahaha.quote:Op zondag 18 december 2011 22:27 schreef -Datdus- het volgende:
DRUMP!!! ik zag je wel in twitch chat.
Wat is dat voor besturings systeem dan?quote:
Lijkt op Lime of Ubuntu ofzo. Linux iig.quote:Op zondag 18 december 2011 23:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wat is dat voor besturings systeem dan?
En Railroad tycoon ofzo?Hoe heet dat spel ook alweer.
Weet ik ook niet, niet echt mooi iig,quote:Op zondag 18 december 2011 23:57 schreef -Datdus- het volgende:
Wie heeft al die bomen geplant en de heuvel voor de helft afgegraven? Dat is echt zo fucking lelijk. En die plek moesten huizen op komen.
Bomen: Sosua voor de resources, ik neem aan de pines en die donkeren? En de heuvel Exentric90 en ik volgens mij.quote:Op zondag 18 december 2011 23:57 schreef -Datdus- het volgende:
Wie heeft al die bomen geplant en de heuvel voor de helft afgegraven? Dat is echt zo fucking lelijk. En die plek moesten huizen op komen.
Goed bezig jonge Mender.quote:Op maandag 19 december 2011 01:36 schreef Mender het volgende:
Creeper kraters worden vanaf nu automatisch gerepareerd.
Dood ga je nog steeds even makkelijk. Het enigste verschil is dat kraters en schade aan huizen door creepers zichzelf (na verloop van tijd) automatisch hersteld.
Dat scheelt ons veel werk. De meeste mensen lieten de creeper damage vaak voor wat het was. Waardoor wij er vaak achteraan moesten om de schade te herstellen. Nu gaat dat dus automatisch, en dat scheelt ons dus weer veel werk.
En chests gaan niet meer kapot bij creeper explosies.
Die heuvel heb ik niks aan gedaanquote:Op maandag 19 december 2011 01:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Bomen: Sosua voor de resources, ik neem aan de pines en die donkeren? En de heuvel Exentric90 en ik volgens mij.
[..]
Goed bezig jonge Mender.
plugin voor bukkit zekerquote:Op maandag 19 december 2011 01:36 schreef Mender het volgende:
Creeper kraters worden vanaf nu automatisch gerepareerd.
Dood ga je nog steeds even makkelijk. Het enigste verschil is dat kraters en schade aan huizen door creepers zichzelf (na verloop van tijd) automatisch hersteld.
Dat scheelt ons veel werk. De meeste mensen lieten de creeper damage vaak voor wat het was. Waardoor wij er vaak achteraan moesten om de schade te herstellen. Nu gaat dat dus automatisch, en dat scheelt ons dus weer veel werk.
En chests gaan niet meer kapot bij creeper explosies.
Misschien als er meer stadjes (of steden) komen. Dan kunnen we misschien een hele treinverbinding aanleggen tussen de stadjes en stationsquote:Op maandag 19 december 2011 03:35 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Inderdaad, de development was ook vet om te volgen
Ik had het over de Ludum Dare dev stream van notchquote:Op maandag 19 december 2011 04:01 schreef Zenato het volgende:
[..]
Misschien als er meer stadjes (of steden) komen. Dan kunnen we misschien een hele treinverbinding aanleggen tussen de stadjes en stations![]()
Een soort NS in minecraft(al heb ik iets gehoord over een metrobouw)
En die komen dan ook te laatquote:Op maandag 19 december 2011 04:01 schreef Zenato het volgende:
[..]
Misschien als er meer stadjes (of steden) komen. Dan kunnen we misschien een hele treinverbinding aanleggen tussen de stadjes en stations![]()
Een soort NS in minecraft(al heb ik iets gehoord over een metrobouw)
quote:Op maandag 19 december 2011 04:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En die komen dan ook te laat?!
Datquote:Op maandag 19 december 2011 06:53 schreef bobbernaut het volgende:
Mogge..
Maar niemand gebruikt t station/spoor? Misschien moeten we echt duidelijkere stations maken en een start/stop systeem?
How rude.quote:Op zondag 18 december 2011 23:57 schreef -Datdus- het volgende:
Wie heeft al die bomen geplant..........
juistquote:Op maandag 19 december 2011 06:53 schreef bobbernaut het volgende:
Mogge..
Maar niemand gebruikt t station/spoor? Misschien moeten we echt duidelijkere stations maken en een start/stop systeem?
vind ik ook wel goed hoor. laat ze maar zeiken, doen ze wss toch welquote:Op maandag 19 december 2011 07:01 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
How rude.
Er stond helemaal niets meer. Dus denk plant ff een zooi.
lijkt mij ook wel een tof planquote:Op maandag 19 december 2011 09:02 schreef SosuaCafe het volgende:
Ja kwam nog steeds saplings tekort. Lijkt me ook wel een leuk idee om tzt bepaalde wijkjes te maken. Met allemaal boomhuizen, sneeuw, sandstone etc.
ik gebruik het alleen om doorheen te lopen...quote:Op maandag 19 december 2011 06:53 schreef bobbernaut het volgende:
Mogge..
Ik volgde bobber die een spawner wist.quote:Op maandag 19 december 2011 12:37 schreef gogosweden het volgende:
pff blazerods zijn wel moelijk aan te komen zeg...
als men dan even een pad oid naar die spawner maakt vanaf de portal:Pquote:Op maandag 19 december 2011 12:40 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ik volgde bobber die een spawner wist.
de spawner heb ik gevonden, maar het is sowieso wel moelijk. en een tijdrovend proces om die dingen te slopenquote:Op maandag 19 december 2011 12:40 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ik volgde bobber die een spawner wist.
Die bovenste was van mij maar kon t niet fixen aangezien ik een error kreegquote:Op maandag 19 december 2011 13:07 schreef -Datdus- het volgende:
Ook een grief. Ik weet niet of die er al was.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb het gemaakt iig.quote:Op maandag 19 december 2011 13:23 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Die bovenste was van mij maar kon t niet fixen aangezien ik een error kreegsorry
Dankjequote:
Omdat het dan ook afstand van niets bestrijkt, bent sneller op je bestemming per voet dan dat je de metro inloopt met een minecart, die niet stopt bij stationsquote:Op maandag 19 december 2011 06:53 schreef bobbernaut het volgende:
Mogge..
quote:Op maandag 19 december 2011 15:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Deze is leuker, ik moest gelijk aan vb denken:
[ afbeelding ]
sorry vb.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar KLB verkiezingen 2012.
ik wssquote:Op maandag 19 december 2011 15:41 schreef tuut-chips het volgende:
Ik vraag me af wie er om 00:00 op 1 januari online zijn
Ah true, maar daarom start stop systeem dat minecart al klaar staatquote:Op maandag 19 december 2011 15:03 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Omdat het dan ook afstand van niets bestrijkt, bent sneller op je bestemming per voet dan dat je de metro inloopt met een minecart, die niet stopt bij stations
Mhuwhahaha.quote:Op maandag 19 december 2011 15:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Deze is leuker, ik moest gelijk aan vb denken:
[ afbeelding ]
sorry vb.![]()
Er is geen whitelist meerquote:Op maandag 19 december 2011 16:20 schreef Sitethief het volgende:
Staat SputTop inmiddels al op de whitelist?
Whitelisten zijn er alleen als er iets getest moet worden of als er iets fout gaat en wij dus geen mensen op de server willen op dat moment.quote:Op maandag 19 december 2011 16:20 schreef Sitethief het volgende:
Staat SputTop inmiddels al op de whitelist?
wtfquote:Op maandag 19 december 2011 16:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Nieuw projectje van Looniar op de server, je ziet hem rechtsbovenin. Mega project!
[ afbeelding ]
ghehequote:
Het idee was leuk, en er was genoeg animo, maar... ja, nu is het een beetje fail jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
Tja, het was niet echt duidelijk wat er nou moest gebeuren daar. Het werkt nog altijd het beste als je iemand hebt die het aanstuurt of een duidelijke bouwtekening. Nu was het wachten op mensen die niet online waren, dan schiet het ook niet opquote:
Hij zou oorspronkelijk dan ook in een vallei worden gebouwd in plaats van op een heuvel. Nu kan je idd amper hoogte verschil toepassen.quote:Op maandag 19 december 2011 17:30 schreef Mordecai het volgende:
Ik wil nog altijd hárd aan het city project werken, ik vind alleen de muren veel te hoog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |