SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SuperHarregarre voor plaatje
Maanvis Plaatje 2
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=153208quote:Fuck today, it's tomorrow.
quote:Op zaterdag 17 december 2011 12:39 schreef Olep het volgende:
Geruchten gaan dat AS Roma zoekt naar een nieuwe keeper.
Je kunt ook teveel onzin in 1 post zetten hoor. As Roma is in geen één opzicht een grote club dan Ajax.quote:Op zaterdag 17 december 2011 12:41 schreef bianconeri het volgende:
Haha vd Wiel!!
Meest overschatte back ter wereld, heeft 1 seizoen redelijk gespeeld en is ineens een topper?
Terwijl hij al meerdere seizoenen nog geen bal raakt.
Als ik Ajax was mooi strikje en oprotten!
Noemt hij Valencia een droomtransfer? Alsof er iemand is die Valencia een prachtclub vindt....
Zo'n onzin altijd he, elke club waar ze heen kunnen is een droomtransfer. Valencia is ook een stap gelijkwaardig aan Ajax, enige waar hij op vooruit gaat is geld en competitie(en het weer).
Alsof Steek terug gaat naar Ajax! Van de Italiaanse competitie naar de Nederlandse is grote stap achterwaarts. Op gebied van geld grote stap achteruit. Op gebied van club grote stap achteruit!
Ook al doet As Roma het niet goed, nog altijd veel grotere club dan Ajax.
Barcelona wint nooit in madrid-mannetje.quote:Op zaterdag 17 december 2011 12:41 schreef bianconeri het volgende:
Haha vd Wiel!!
Meest overschatte back ter wereld, heeft 1 seizoen redelijk gespeeld en is ineens een topper?
Terwijl hij al meerdere seizoenen nog geen bal raakt.
Als ik Ajax was mooi strikje en oprotten!
Noemt hij Valencia een droomtransfer? Alsof er iemand is die Valencia een prachtclub vindt....
Zo'n onzin altijd he, elke club waar ze heen kunnen is een droomtransfer. Valencia is ook een stap gelijkwaardig aan Ajax, enige waar hij op vooruit gaat is geld en competitie(en het weer).
Alsof Steek terug gaat naar Ajax! Van de Italiaanse competitie naar de Nederlandse is grote stap achterwaarts. Op gebied van geld grote stap achteruit. Op gebied van club grote stap achteruit!
Ook al doet As Roma het niet goed, nog altijd veel grotere club dan Ajax.
As Roma is in alle opzichten NU een grotere club dan Ajax,quote:Op zaterdag 17 december 2011 12:42 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Je kunt ook teveel onzin in 1 post zetten hoor. As Roma is in geen één opzicht een grote club dan Ajax.
Ah super jankerd leeft ook weer? Beetje off topic dombo haha big fail.quote:Op zaterdag 17 december 2011 12:50 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Barcelona wint nooit in madrid-mannetje.
faaljong
ow god Bijdehandtini is nu ook dit topic aan het vervuilenquote:Op zaterdag 17 december 2011 13:10 schreef bianconeri het volgende:
[..]
As Roma is in alle opzichten NU een grotere club dan Ajax,
enige punt waarop Ajax groter is is de historie.
Maar zoals we allemaal weten telt het verleden niet in het heden. (in het voetbal dan)
[..]
Ah super jankerd leeft ook weer? Beetje off topic dombo haha big fail.
En dat baseer je op hun 10e plek of toch het niet spelen van Europees voetbal?, meer geld hebben ze wel. Helaas zegt dat vaak barweinig als je beleid dusdanig slecht is.quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:10 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Maar zoals we allemaal weten telt het verleden niet in het heden. (in het voetbal dan)
[..]
quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:10 schreef bianconeri het volgende:
[..]
[..]
Nee geloof ik niks van, Roma heeft momenteel wel andere problemen dan denken aan een nieuwe keeper.quote:
Kan ook niks vinden eroverquote:Op zaterdag 17 december 2011 13:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee geloof ik niks van, Roma heeft momenteel wel andere problemen dan denken aan een nieuwe keeper.
Daarbij heeft hij dit weekend nog een punt gered tegen Juventus met een zeer goede redding.quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:23 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Kan ook niks vinden erover
Hij is dan ook wel een ongelofelijke baas.quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daarbij heeft hij dit weekend nog een punt gered tegen Juventus met een zeer goede redding.
Het bericht stond ook in de wandelgangen op VZ. Moet je dus gewoon met een korreltje zout nemen.quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:23 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Kan ook niks vinden erover
Ik zou het niet te serieus nemen, op dit moment zijn het geruchten.quote:
Eindelijk.twitter:ajaxlife twitterde op zaterdag 17-12-2011 om 14:18:23Eriksen in selectie van 19 man voor ADO-thuis, Ebecilio niet. Er zijn nog enkele twijfelgevallen, dus het blijft afwachten. #ajaado reageer retweet
quote:Op zaterdag 17 december 2011 14:20 schreef Olep het volgende:
Eindelijk.twitter:ajaxlife twitterde op zaterdag 17-12-2011 om 14:18:23Eriksen in selectie van 19 man voor ADO-thuis, Ebecilio niet. Er zijn nog enkele twijfelgevallen, dus het blijft afwachten. #ajaado reageer retweet
Ahquote:Op zaterdag 17 december 2011 13:50 schreef J2T het volgende:
[..]
Het bericht stond ook in de wandelgangen op VZ. Moet je dus gewoon met een korreltje zout nemen.
Aldus, Vorm.quote:Ik zal nooit vergeten dat ik een envelop op de mat vond die van Ajax kwam, ze boden me een stage aan. Ik was zo opgewonden, het ging wel over Ajax! Maar ik vond later dat de club wat koeltjes was, ik had niet het gevoel dat ik voor die club zou kunnen spelen."
Dat hele Italiaanse voetbal zakt ook door de mand als je financial fairplay krijgt. Zelfde geldt voor Spaanse voetbal.quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:10 schreef bianconeri het volgende:
[..]
[..]
Las ik ook net. Word ik toch wel een beetje droevig van, heb liever Vorm onder de lat staan dan Vermeer. Gemiste kans.quote:
(Redactie)quote:Het Uitvoerend Comité van de Wereldvoetbalbond FIFA heeft de Zwitserse voetbalbond (SFA) verplicht om voor 13 januari 2012 de nodige maatregelen tegen FC Sion te nemen. Gebeurt dat niet, dreigt de FIFA met een schorsing.
Sancties
Donderdag stelde het Internationaal Sporttribunaal TAS de Europese Voetbalbond in het gelijk in de zaak die Sion tegen de UEFA aangespannen had. De FIFA is dan ook van mening dat de Zwitserse federatie Sion sancties moet opleggen.
Automtische 5-0 nederlaag
Zo moeten alle wedstrijden die Sion met niet-speelgerechtigde spelers afwerkte omgezet worden in een automatische 0-5 nederlaag, of moeten er per duel drie punten afgetrokken worden. Doet de SFA dat niet, wordt de federatie vanaf 14 januari geschorst.
Ajax
In dat geval mag Basel niet uitkomen in de achtste finales van de Champions League tegen Bayern München. Dan zou Manchester United, dat derde werd in de groep van Basel, de plaats van de Zwitsers innemen. Mogelijk krijgt Ajax dan ook een andere opponent in de Europa League. De Amsterdammers werden gisteren tijdens de loting gekoppeld aan ManUnited.
Niet speelgerechtigd
Sion leeft sinds september op voet van oorlog met de UEFA, nadat beslist werd om de club niet te laten deelnemen aan de Europa League. De Zwitsers hadden in de play-offs tegen Celtic zes spelers opgesteld die niet speelgerechtigd waren. Celtic diende klacht in en mocht in plaats van Sion naar de groepsfase.
Transferverbod
De betrokken Sion-spelers waren niet speelgerechtigd omdat de club wegens een ongeoorloofde transfer in 2008 een transferverbod opgelegd kreeg van de FIFA. Tot en met januari mocht de club de spelers die deze zomer aangetrokken werden niet gebruiken. Sion lapte het verbod aan de laars en liet hen toch spelen. Bij Sion staat de Nederlandse verdediger Michael Dingsdag onder contract.
Liever Jasper Cilessen.quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:02 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Las ik ook net. Word ik toch wel een beetje droevig van, heb liever Vorm onder de lat staan dan Vermeer. Gemiste kans.
Als de Zwitserse bond Sion niet straft dan straft de FIFA de Zwitserse bond met uitsluiting van deelname van teams aan internationale wedstrijdenquote:Op zaterdag 17 december 2011 16:24 schreef J2T het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom Basel hiervoor gestraft kan worden?
Thanks for clearing that up. Acht de kans klein dat United dan wordt teruggezet in de CL. Bond zal dan wel Sion straffen.quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als de Zwitserse bond Sion niet straft dan straft de FIFA de Zwitserse bond met uitsluiting van deelname van teams aan internationale wedstrijden
Dus dan moeten we tegen Otelul?quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:02 schreef Tarado het volgende:
Ajax mogelijk niet tegen ManUnited
17-12-11 15:52 uur
© reuters
[..]
(Redactie)
Dat denk ik ookquote:Op zaterdag 17 december 2011 16:30 schreef J2T het volgende:
[..]
Thanks for clearing that up. Acht de kans klein dat United dan wordt teruggezet in de CL. Bond zal dan wel Sion straffen.
Zuur? Dat is juist heel erg goed voor Ajax want dan gaan ze gewoon een ronde door.quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:03 schreef Littlerabbit het volgende:
Dat zou wel zuur zijn, en bijna ongeloofwaardig
Er valt weinig eer en geld te halen in de EL en Ajax presteert vaak slecht na een Europese wedstrijd.quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:38 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Zuur? Dat is juist heel erg goed voor Ajax want dan gaan ze gewoon een ronde door.
Ongeloofwaardig?
Sion is fout geweest, als Zwitsers zelf niets doen pakken ze gewoon Zwitsers in de toernooien aan. Logisch toch? Het is juist heel goed dat FIFA eindelijk een keer wat doet.
Zou voor NL voetbal in elk geval veel beter zijn!
Ajax moet helemaal niet blij zijn met Man Utd, iedereen doet net alsof Ajax ineens Fc Zwolle is en blij moet zijn om kansloos ten onder te gaan en dan in elk geval tegen grote club.
Ajax pakt de landstitel toch niet dus doet er niet zo toe.quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:39 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Er valt weinig eer en geld te halen in de EL en Ajax presteert vaak slecht na een Europese wedstrijd.
Louter onwaarheden in deze post.quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:40 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ajax pakt de landstitel toch niet dus doet er niet zo toe.
Er valt weinig eer te halen? Waar slaat dat nou op dan???
Valt genoeg eer te halen en geld ook wel hoor!
Oh ja? Slaat ook nerges op!quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:44 schreef Afhaalchinees het volgende:
1000x liever man utd dan fc otelul
Tis genoeg geld dus dat was geen onwaarheid van me.quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:45 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Louter onwaarheden in deze post.
Je baseert het alweer op niks..quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:40 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ajax pakt de landstitel toch niet dus doet er niet zo toe.
Er valt weinig eer te halen? Waar slaat dat nou op dan???
Valt genoeg eer te halen en geld ook wel hoor!
Ach hou op zeg.....quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:47 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Je baseert het alweer op niks..
Lekker twee wedstrijdjes spelen tegen Man U. Winnen we, prima. Winnen we niet, mooi.
Jijquote:Op zaterdag 17 december 2011 16:50 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Wat is er in vredesnaam zo bijzonder als Man Utd komt, niets!!
Altijd leuk dat mensen onderbouwen!quote:
Man utd is maar 1 van de grootste clubs ter wereldquote:Op zaterdag 17 december 2011 16:50 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ach hou op zeg.....
Het is altijd arrogantie bij Ajax en nu ineens gaan alle Ajacieden zielig lopen doen.
En kwijlen omdat het oh zo grote Man Utd langs komt.
Wat is er in vredesnaam zo bijzonder als Man Utd komt, niets!!
Als je zeker wist dat je tegen geen enkele club door zou gaan dan kun je beter
Man Utd hebben dan eruit vliegen tegen een flutclub.
Maar zo slecht is Ajax ook weer niet.
Dus het maakt jou niet uit of FC Overbos of Barcelona tegen jouw favoriete team speelt?quote:Op zaterdag 17 december 2011 17:08 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Altijd leuk dat mensen onderbouwen!
Wat een onzin man, het is Man Utd maar zo bijzonder is dat niet.
Opzich ergens niet maar ik denk dat die bianconeri gewoon een gefrustreerde kakkerlak is die dit soort dingen niet kan meemakenquote:Op zaterdag 17 december 2011 17:10 schreef muzas het volgende:
[..]
Dus het maakt jou niet uit of FC Overbos of Barcelona tegen jouw favoriete team speelt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |