Nee, bij mij hebben ze de huid niet gehecht maar met nietjes (de krammen) dichtgemaakt. Die hebben er 6 dagen ingezeten. Toen was de huid goed genboeg genezen en mochten ze eruit.quote:Op zondag 18 december 2011 12:24 schreef Jipster het volgende:
@SummerBreeze, jij schreef in bevallingspaspoortjes dat je 12 krammen hebt in je buik, bedoel jij dat je zichbaar hechtingen in de keizersnede wond hebt?
Vloeien heb ik minimaal gedaan. De eerste 3 dagen met kraamverband gelopen/gelegen, want in het ziekenhuis zeiden ze niets anders te hebben. Eenmaal thuis overgestapt op Kotex Zwart. Dat was ik na een dag ook al zo zat (die krengen zijn veeeeel te groot joh), dus toen heb ik mijn vent na een dag al naar de winkel gestuurd voor een pakje normaal maandverband (gewoon de goedkoopste bij de Dirk). Maar na een week ben ik overgestapt op inlegkruisjes, want ook het maandverband kreeg ik niet vol.quote:Op zondag 18 december 2011 13:31 schreef bitterend het volgende:
ok dus hoef niet te wachten op de afsprak woensdag bij de cb? dan bel ik maandag wel mijn ha wel even
dat wist ik niet dat alleen de ha en niet het cb kan verwijzen! dank!
dames die een ks hebben gehad, vloeien jullie ook eigenlijk??
ik hoop dat het bij mij binnenkort wel stopt...ben het beetje zat
Ja haha! ik vind het ook niet echt stinken...het ruikt wel wat anders dan de gewone menstruatie lucht vind ik maar geen lijklucht hier! gelukkig maarquote:Op zondag 18 december 2011 14:50 schreef SummerBreeze het volgende:
Overigens, de verhalen over lijkluchten die gepaard gaan met de kraamzuivering hebben mij zonder reden erg bang gemaakt van tevoren. Hier meurde het lang niet zo erg als ik verwacht had. Sterker nog, ik heb het gisteren aan mijn moeder en vriend gevraagd en zij gaven aan niet eens iets geroken te hebben.
quote:Op zondag 18 december 2011 14:31 schreef mrien het volgende:
Beterschap KD, hopelijk valt het mee
Wij hebben vanmorgen bezoekje huisartsenpost gedaan voor Jelle. Hij was zo vreselijk benauwd, had al paar dagen extra ventolin maar het hielp allemaal niet.
De huisarts in kwestie heeft hem in 1,5 minuut bekeken en z'n longen geluisterd en ons naar huis gestuurd. Z'n longen waren schoon gelukkig, maar ik heb het gevoel niet serieus genomen te zijn. Niks vragen, puur alleen dat onderzoeken. Ben ik niet gewend van de huisartsenpost.
Benauwdheid komt dus hoger dan z'n longen vandaan
Neem morgen nog wel even contact op met mijn huisarts
Getver wat balen Mrien..quote:Op zondag 18 december 2011 14:31 schreef mrien het volgende:
Beterschap KD, hopelijk valt het mee
Wij hebben vanmorgen bezoekje huisartsenpost gedaan voor Jelle. Hij was zo vreselijk benauwd, had al paar dagen extra ventolin maar het hielp allemaal niet.
De huisarts in kwestie heeft hem in 1,5 minuut bekeken en z'n longen geluisterd en ons naar huis gestuurd. Z'n longen waren schoon gelukkig, maar ik heb het gevoel niet serieus genomen te zijn. Niks vragen, puur alleen dat onderzoeken. Ben ik niet gewend van de huisartsenpost.
Benauwdheid komt dus hoger dan z'n longen vandaan
Neem morgen nog wel even contact op met mijn huisarts
quote:Op zondag 18 december 2011 13:31 schreef bitterend het volgende:
ok dus hoef niet te wachten op de afsprak woensdag bij de cb? dan bel ik maandag wel mijn ha wel even
dat wist ik niet dat alleen de ha en niet het cb kan verwijzen! dank!
dames die een ks hebben gehad, vloeien jullie ook eigenlijk??
ik hoop dat het bij mij binnenkort wel stopt...ben het beetje zat
Nope, eerder een boer met inhoud. Veel inhoud. Al ligt ze nu heerlijk te slapen en houdt ze haar fles van een half uur geleden nog steeds binnen. Ze is ook wat aan de warme kant (om half 10 was haar temp 37.4 en dus nog binnen de marge van normaal. Ik hou het gewoon goed in de gaten. Ik denk niet dat het reflux is, vandaag is de eerste dag dat ze spuugt. Hmmm, nu ik dat zo typ, vandaag uit nood een ander flesje gebruikt dan normaal, flesjes waren ook stuk sneller leeg dan voorheen.quote:Op maandag 19 december 2011 01:57 schreef Poezebeest het volgende:
SB; ook al een nachtbrakerVervelend zo'n ziek meisje? Is het projectielspugen à la reflux?
Hier lijkt de aventfles juist de oorzaak te zijn. Ik ga vanaf nu weer trouw de Nuby gebruiken.quote:Op maandag 19 december 2011 02:39 schreef Poezebeest het volgende:
SB; fijn dat je de oorzaak achterhaald hebt. Ik heb ook wel eens een andere fles gebruikt en toen was het ook feest. Blijf nu dus trouw aan de avent. Hoop dat je zo nog wat slaap kunt pakken!
Ik wacht tot de kleine man honger krijgt en daarna leg ik hem terug in bed. Maar zul je net zien dat hij juist vannacht langer doorslaapt
Weet je dat zeker? Cas is toch van 21 juli?quote:Op maandag 19 december 2011 10:07 schreef Cyntiaa het volgende:
Zonder nog even bijgelezen te hebben...
Cas is vandaag 26 weken oud, *slik*.. De tijd gaat snel!
Ja al 9,5 maand ondertussenquote:Op maandag 19 december 2011 10:16 schreef SummerBreeze het volgende:
MP, ik kan me voorstellen dat je blij bent dat er tandjes aan lijken te komen. Na 9 maanden (toch?) mag dat ook wel.
Na mijn vorige bericht heeft Marieke niet meer gespuugd maar wel heerlijk geslapen. Om 6 uur meldde ze even dat ze honger had en na een fles en schone luier heeft ze lekker bij mij in het grote bed geslapen en nu net weer wakker voor een fles.
Mijn vriend is vandaag weer werken, dus ik ga een lekker nestdagje houden. Lekker de hele dag met een boek op bed hangen. Das alweer veel te lang geleden.
Maar eerst: KOFFIE!!!
Vannacht en vanmorgen heeft ze weer gedronken uit de Nuby-fles dus het zou idd heel goed jet type fles/speen kunnen zijn. Maar zich gewoon niet lekker voelen sluit ik ook nog niet uit. Over een paar dagen probeer ik gewoon de Aventfles nog eens en dan zullen we zien.quote:Op maandag 19 december 2011 10:28 schreef MamaPurk het volgende:
[..]
Ja al 9,5 maand ondertussenEn dan word het wel eens tijd toch, ja toch?!?!
En wat fijn dat ze niet meer heeft gespuugd! Lag het dna toch aan het flesje denk je??
En de koffie doe ik met je mee
De mannetjes zijn deze week allebei 22 wekenquote:Op maandag 19 december 2011 10:26 schreef Cyntiaa het volgende:
Het Wij jonge ouders ding geeft het aanZal eens gaan tellen
Stom Wij jonge ouders widget! Ze willen mijn baby al zo snel oud maken![]()
Nee joh, dat hoeft nog niet. Geniet er maar van. Binnenkort zal je zien dat ze dit vanzelf niet meer wilt. Je kan haar nog niet verwennen en dat wennen aan het bedje komt dadelijk wel.quote:Op maandag 19 december 2011 10:54 schreef bitterend het volgende:
Hoe doen jullie het trouwens overdag? leggen jullie de kleintjes in hun bed na de fles/borst? hier slaapt ze de hele dag na de borst gewoon op mij...misschien dat ik haar weg moet leggen zodat ze het leert
In Februari moet ze naar de opvang...ik denk dat ik haar toch moet laten wennen aan in een bed slapen ipv op mama dr borst...maar weet niet zo goed hoequote:Op maandag 19 december 2011 10:59 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nee joh, dat hoeft nog niet. Geniet er maar van. Binnenkort zal je zien dat ze dit vanzelf niet meer wilt. Je kan haar nog niet verwennen en dat wennen aan het bedje komt dadelijk wel.
Inderdaad! Dat komt meer in de buurt!quote:Op maandag 19 december 2011 10:51 schreef Aventura het volgende:
[..]
De mannetjes zijn deze week allebei 22 weken
ik gebruik nu vaker een draagdoek omdat ik anders de hele dag op de bank zit met een meisje op mijn borstquote:Op maandag 19 december 2011 11:04 schreef SummerBreeze het volgende:
Bitterend, Marieke ligt bij mij of mijn vriend (ligt eraan wie de fles heeft gegeven) totdat ze begint te gapen. Als het voor 20 uur is gaat ze na dat gapen in de box, na 20 uur gaat ze in haar wieg boven. Zolang ze echt wakker is, en dat is steeds vaker en langer, blijft ze bij ons/mij. Tenzij ik mijn handen nodig heb, dan daat ze de box in.
Maar nu moet ik wel toegeven dat Marieke een heel erg rustig en makkelijk meisje is en het niet erg vindt om alleen te zijn. Er is genoeg te zien en horen om haar heen.
Dat komt vanzelf, echt! Bij zowel Lotte als Jelle vroeg ik me dit ook af, en een paar weken voor ze naar de creche gingen, gingen ze meer in hun eigen bed slapen en minder op mij.quote:Op maandag 19 december 2011 11:08 schreef bitterend het volgende:
[..]
In Februari moet ze naar de opvang...ik denk dat ik haar toch moet laten wennen aan in een bed slapen ipv op mama dr borst...maar weet niet zo goed hoe
gewoon vaker neerleggen in haar bed dus?quote:Op maandag 19 december 2011 11:11 schreef mrien het volgende:
[..]
Dat komt vanzelf, echt! Bij zowel Lotte als Jelle vroeg ik me dit ook af, en een paar weken voor ze naar de creche gingen, gingen ze meer in hun eigen bed slapen en minder op mij.
Hier ook maar zoals Mrien zegt, dat gaat vanzelf beter. Je kan het oefenen natuurlijk nu al maar als het nog niet echt lukt zou ik me er niet direct al te druk over maken.quote:Op maandag 19 december 2011 11:08 schreef bitterend het volgende:
[..]
In Februari moet ze naar de opvang...ik denk dat ik haar toch moet laten wennen aan in een bed slapen ipv op mama dr borst...maar weet niet zo goed hoe
Ik heb dusd die opperdepop en die menuutjes voor de mini's ga ik niet maken want Sarah houd van stukjes enzo en die eet dus ook redelijk met de pot mee, maar hier staan wel er leuk dingen in. Ik ga er zeker plezier van hebben (helemaal nu Jaël drakig is met eten maar das offtopicquote:Op maandag 19 december 2011 11:19 schreef Claudia_x het volgende:
Bij Ivan kookten we nog uit Opperdepop. Lena eet al van meet af aan met de pot mee. Grappig hoe dat anders kan zijn bij een tweede.
Ik dacht dat Ivan een voorbeeldig eter was, maar Lena slaat alles. Ze weigert niets, eet goed en veel, bijt en kauwt netjes en verslikt zich nooit. Donderdag gaan we haar weer wegen en ik ben heel benieuwd naar haar gewicht. Man, wat kan dat kleine meisje bunkeren! Er zitten dagen tussen waarop ze meer eet dan ik.
mooi zoquote:Op maandag 19 december 2011 11:35 schreef Claudia_x het volgende:
Het fijne van zo'n verticale groep is dat bijna alle kindjes 1 slaapje per dag hebben, 's middags, en de baby's daar lekker doorheen kunnen walsen. Op ons huidige kinderdagverblijf heeft Lena altijd veel bij de leidsters gezeten.
Ivan en Lena gaan straks trouwens naar hetzelfde kinderdagverblijf, alleen niet de verticale groep.
quote:Op maandag 19 december 2011 11:43 schreef bitterend het volgende:
[..]
mooi zo![]()
Jipster : Hoe kies ik een kinderdagverblijf?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |