Nee ik was gepland dat weet ik wel.quote:Op zaterdag 17 december 2011 04:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, dat zou ik je ouders moeten vragen.
Sorry.quote:Op zaterdag 17 december 2011 04:56 schreef Moonwalk het volgende:
Nou, mn sexy mood is helemaal weg, ik ga maar eens naar bed
Bij jou is de koude douche dus ook slecht ontvangen, ik ga hetzelfde doen. Weltrusten schatjesquote:Op zaterdag 17 december 2011 04:56 schreef Moonwalk het volgende:
quote:Op zaterdag 17 december 2011 04:56 schreef Moonwalk het volgende:
Ben je nu blij Strani?quote:Op zaterdag 17 december 2011 04:56 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Bij jou is de koude douche dus ook slecht ontvangen, ik ga hetzelfde doen. Weltrusten schatjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:Op zaterdag 17 december 2011 04:57 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
Ben je nu blij Strani?
Tuurlijk man, ik was harstikke jaloers en moest hier een stokje voor steken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het was een kutdag vandaag, daarom ben ik maar een beetje van FOK! weggebleven.quote:Op zaterdag 17 december 2011 04:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nou loefje. Jij nog wat te melden vandaag?
Een kaneelstokje?quote:Op zaterdag 17 december 2011 04:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Tuurlijk man, ik was harstikke jaloers en moest hier een stokje voor steken.
Wat is er aan het handje?quote:Op zaterdag 17 december 2011 05:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Het was een kutdag vandaag, daarom ben ik maar een beetje van FOK! weggebleven.
Ach ik heb genoeg stof voor een hele lange natte droom met beide dames.quote:Op zaterdag 17 december 2011 04:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Tuurlijk man, ik was harstikke jaloers en moest hier een stokje voor steken.
Dipje, dat was alles.quote:
Ik of Royco?quote:Op zaterdag 17 december 2011 10:10 schreef ElDinosaur het volgende:
Jij bent er ook alweer vroeg bij.
Ik sliep toch om 4 uur al?quote:
Wat wil je kopen?quote:Op zaterdag 17 december 2011 10:18 schreef ElDinosaur het volgende:
O, dacht later.
Bluh. Weer tijd voor een meubelboulevard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |