Kanquote:Op zondag 17 juni 2012 17:12 schreef Adelante het volgende:
Dank voor je antwoord Estolan
[ afbeelding ]
Het bovenste gedeelte is niet draaiend/schuivend en toch meegeschilderd. Ik neig meer hierna dan het bovenste deel ook wit te houden...
Neequote:Op donderdag 21 juni 2012 09:42 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Niet een vraag over verf, maar wel over schilderen...
De dakgoten bij oude huizen (zeg maar zoals hier, zijn die geschikt om in te staan als je die ramen wil schilderen?
Het lijkt een onderdeel van het constructie te zijn, maar ik twijfel nog een beetje.
Dat begrijp ik ook wel, maar dat kan ik zo niet beoordelen. Daarvoor zul je de binen- en buitenwerkse maten op moeten geven.quote:Op donderdag 21 juni 2012 11:28 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Ik bedoel meer qua draagconstructie / gewicht.
Veel beter. Je wilt niet weten wat een ellende te veel aangebrachte voorstrijk kan geven. Recent was her een verhaal van iemand die goedkope latex nam en daar een verdunde scheut behangplaksel in goot.quote:Op donderdag 27 september 2012 09:58 schreef mark_dabomb het volgende:
Even een megakick
Wij hebben in ons huis ca. 200m2 laten stucen en gaan binnenkort alles spuiten met latex (Herberts met lange open tijd). Nou hebben wij op aanraden van de verkoper 5 liter flevopol meegenomen die wij moeten gebruiken als voorstrijk, ik lees echter wisselende verhalen over voorstrijken.
1. Is 'voorstrijken' met ca. 10% verdunde latex niet beter?
verlaagd plafond ?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:08 schreef douche-eendje het volgende:
Ik ga weer langzaamaan de klusboel hier pogen op te pakken maar ik ben niet echt een held in schilderen. Als eerste wil ik graag mijn wc verder afmaken, dat zag en ziet er nog altijd niet echt lekker uit.
[ afbeelding ]
Bij het plafond lopen deze leidingen, geen idee waarvoor ze zijn behalve dat ze ook dat prachtige vieze geel zijn als de rest van het huis was. Hoe kan ik dit een beetje netjes wit maken?
Gaat dat wel mooi worden met het bovenlicht bij de deur? Sowieso ben ik a-technisch als het op dit soort dingen aankomt en is schilderen al een hele uitdaging dus ik denk dat dat voor mij nog het meest "makkelijkequote:
Buizen lopen boven het kozijn door zo te zien .quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:52 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Gaat dat wel mooi worden met het bovenlicht bij de deur? Sowieso ben ik a-technisch als het op dit soort dingen aankomt en is schilderen al een hele uitdaging
lekker voor je zinkquote:Op donderdag 21 juni 2012 11:28 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Ik bedoel meer qua draagconstructie / gewicht. Ik heb het gevoel dat ik er sowieso in kan staan, maar of het daarvoor bedoeld is?
De schoorsteenveger heeft er trouwens gewoon overheen gelopen om naar het dak te komen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |