Het zijn net de tafels die je vroeger op school leerde. Zo vaak gehoord, zo vaak meegezegd....dat gaat nooit meer uit je hoofd.quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:46 schreef cafca het volgende:
Verschrikkelijk eigenlijk, hoe al die reclames blijven hangen
quote:Bep niet, Bep maft, Bep koopt een bloesje, drie tientjes, staat nog leuk ook.
Alsof we alleen maar voor de tv hingenquote:Op vrijdag 16 december 2011 20:46 schreef cafca het volgende:
Verschrikkelijk eigenlijk, hoe al die reclames blijven hangen
Met Hans Otjes! Maar ik weet niet meer voor welk product dat was.quote:
quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met Hans Otjes! Maar ik weet niet meer voor welk product dat was.
Spanje!quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:00 schreef cafca het volgende:
[..]
Zou ik niet doen. Het gaat om een vakantiebestemming....
Het erge is dat ik van oudsher hoofdzakelijk reclamespotjes op televisie keek en dat is een van de dingen waarin ik bijzonder weinig ben veranderd, nog steeds trek ik op televisie de reclameblokken beter dan de programma's die ze er doorheen frutselen om een uur vol te krijgenquote:Op vrijdag 16 december 2011 20:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Alsof we alleen maar voor de tv hingen
quote:
Miauwquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:54 schreef Ouwesok het volgende:
Er was echter ook nog iets dat zo lekker is dat de kat er zelf om vraagt
Miauw!quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:54 schreef Ouwesok het volgende:
Er was echter ook nog iets dat zo lekker is dat de kat er zelf om vraagt
quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:02 schreef Ouwesok het volgende:
Intermezzo
Nu we het toch over katten hebben. Een van de fraaiste/absurdste Nederlandse reclamespots ooit
Ik kon er alleen geen raadseltje omheen verzinnen
Deze van een Engels merk melk is ook erg leuk:quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:02 schreef Ouwesok het volgende:
Intermezzo
Nu we het toch over katten hebben. Een van de fraaiste/absurdste Nederlandse reclamespots ooit
Ik kon er alleen geen raadseltje omheen verzinnen
Oh, is dat niet dat aquarium-met-een-per-ongelukje?quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:06 schreef Rewimo het volgende:
Heeft u ook glas op voorraad? Zo'n 4 bij 8 meter? Alleen in matglas? Nee, dat valt op.
Jaquote:Op vrijdag 16 december 2011 22:09 schreef Eska het volgende:
Oh, is dat niet dat aquarium-met-een-per-ongelukje?Gouden Gids?
De reclame was met Loes Luca, een nogal aanwezige wijkverpleegkundige tegen een bejaarde dame. Ik zit al te zoeken op youtube, maar voorlopig zonder resultaat.quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:56 schreef Eska het volgende:
Oh, die van Hans Anders herkende ik niet. Wel moest ik meteen denken aan "Ik gheet Ghans"
Oh ja, maar dit helpt al!quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:00 schreef Deisyy het volgende:
De reclame was met Loes Luca, een nogal aanwezige wijkverpleegkundige tegen een bejaarde dame. Ik zit al te zoeken op youtube, maar voorlopig zonder resultaat.
quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:09 schreef Deisyy het volgende:
Ik zit nog steeds te zoeken naar die "Mooie nieuwe bril" reclame, maar nu blijkt dat hij van Pearle was
quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:09 schreef Deisyy het volgende:
Ik zit nog steeds te zoeken naar die "Mooie nieuwe bril" reclame, maar nu blijkt dat hij van Pearle was
Die anderequote:Op vrijdag 16 december 2011 23:15 schreef cafca het volgende:
Ja, da's iets met Martin Gaus...... Pal?
Oh ja, Frolic was met van die droge brokken die je kon doorsnijden en er dan lekker in knijpen.quote:
Wij hadden vroeger een hond, dat scheelt misschienquote:Op vrijdag 16 december 2011 23:20 schreef Eska het volgende:
[..]
Wow....die was wel heel erg ver weggezakt (bij mij iig)
Ah, wij hadden katten. En allerlei andere diertjes ook nog. Maar nooit een hond.quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:21 schreef Deisyy het volgende:
Wij hadden vroeger een hond, dat scheelt misschien
C1000quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:22 schreef Disana het volgende:
Oké een makkelijke want het is al laat:
Geen fratsen, dat scheelt.
Daar ga je!quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:22 schreef Eska het volgende:
[..]
Ah, wij hadden katten. En allerlei andere diertjes ook nog. Maar nooit een hond.
Union!quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:24 schreef Deisyy het volgende:
Mijn laatste voor vanavond: Das pas fietsen.
met Sandemanquote:Op vrijdag 16 december 2011 23:26 schreef Eska het volgende:
Doe ik ook een makkie
Het geheim dat je deelt....
Heinz ketchup!quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:28 schreef cafca het volgende:
Door de hondenvoervraag moest ik ineens aan deze denken:
Welke andere?
Die andere, die andere,,,,,quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:30 schreef Eska het volgende:
[..]
De associatie heb ik er overigens nog niet bij kunnen bedenken.
quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:44 schreef cafca het volgende:
Uhm, ja, nou heb ik een probleempje....ik zat alleen met dat regeltje in mijn hoofd, maar nou kan ik het goede antwoord niet verifiëren
Maar volgens mij is het dezelfde als:
"Ïn Delfshaven daar zijn we geboren, in 1824. En dit is ons ooievaartje, vindt u nog steeds op ons etiket."
Ja, we hadden een tijger in de tank gestopt.quote:Op zaterdag 17 december 2011 00:03 schreef golfer het volgende:
Zo. Jullie zijn even heel erg snel gegaan.
Esso.quote:Op zaterdag 17 december 2011 01:14 schreef Ouwesok het volgende:
Ja, we hadden een tijger in de tank gestopt.
Met kruidenmix van Silvo.quote:Op maandag 19 december 2011 12:39 schreef Rewimo het volgende:
O o o o o o o o o o o o, wat wordt dat vlees toch lekker...
Sloggi, toch?quote:Op zondag 18 december 2011 14:42 schreef trabant het volgende:
Advertenties in Muziek Express en Popfoto:
Het meisje heet Jerney Kaagman, het broekje ...
Neequote:Op maandag 19 december 2011 13:19 schreef Disana het volgende:
Dief. Maar dat zul je wel niet bedoelen.
Leuk topic. Ik moest denken aan een zinnetje wat volgens mij ergens in de bescheur kalender stond.quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:44 schreef Deisyy het volgende:
........, een stukje paradijs op aarde!
quote:Op maandag 19 december 2011 15:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Leuk topic. Ik moest denken aan een zinnetje wat volgens mij ergens in de bescheur kalender stond.
"Op héél Hawaii is geen bounty te bekennen"
Pizza, het merk weet ik niet meerquote:Op maandag 19 december 2011 15:51 schreef Deisyy het volgende:
Klopt, maar voor welk product/merk was dat?
De Enka-zeem, die maar niet versleet.quote:Op maandag 19 december 2011 17:10 schreef Soury het volgende:
Jaar na jaaaaar na jáááááár
De baard werd steeds langer.
Ik heb het net aangepast iid. Ik was zelf het merk ook vergeten btwquote:
Geen gatenquote:Op maandag 19 december 2011 17:16 schreef trabant het volgende:
[..]
De Enka-zeem, die maar niet versleet.
Ik kan niet op die onderbroek van Jerney Kaagman komen. Wellicht onbewust verdruktquote:Op maandag 19 december 2011 17:33 schreef Disana het volgende:
Wat is die van Deisyy nou?
Jullie hebben trouwens wat af gekeken, ik weet bijna niets
Zegt me ook al niks. Misschien maar goed ookquote:Op maandag 19 december 2011 18:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kan niet op die onderbroek van Jerney Kaagman komen. Wellicht onbewust verdrukt
Is dat herselfquote:Op maandag 19 december 2011 18:58 schreef trabant het volgende:
Zal ik jullie dan maar uit dat broekje redden?
[ afbeelding ]
Het merk heette Bon Giorno, en het bestaat, na wat heen en weer geschuif, nog steeds.
quote:Op maandag 19 december 2011 18:06 schreef cafca het volgende:
Die Pizza was de Fantastico Crossa, gewoon van Iglo volgens mij
Die wilde ik een paar dagen terug ook al doen, ja. Maar ik wist niet meer precies hoe 'ie ging.quote:Op maandag 19 december 2011 23:31 schreef Provinciaaltje het volgende:
LIKKEBAARDEND LEKKER LESSEND KOEL KLINKEND FRISDRINKEND STEMMENSMEREND RAZENDFLITSEND SNELVIBREREND KOEL KOEL KOEL SISSENDE..........
Pepsi.quote:Op maandag 19 december 2011 23:31 schreef Provinciaaltje het volgende:
LIKKEBAARDEND LEKKER LESSEND KOEL KLINKEND FRISDRINKEND STEMMENSMEREND RAZENDFLITSEND SNELVIBREREND KOEL KOEL KOEL SISSENDE..........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |