De reclame was met Loes Luca, een nogal aanwezige wijkverpleegkundige tegen een bejaarde dame. Ik zit al te zoeken op youtube, maar voorlopig zonder resultaat.quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:56 schreef Eska het volgende:
Oh, die van Hans Anders herkende ik niet. Wel moest ik meteen denken aan "Ik gheet Ghans"
Oh ja, maar dit helpt al!quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:00 schreef Deisyy het volgende:
De reclame was met Loes Luca, een nogal aanwezige wijkverpleegkundige tegen een bejaarde dame. Ik zit al te zoeken op youtube, maar voorlopig zonder resultaat.
quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:09 schreef Deisyy het volgende:
Ik zit nog steeds te zoeken naar die "Mooie nieuwe bril" reclame, maar nu blijkt dat hij van Pearle was
quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:09 schreef Deisyy het volgende:
Ik zit nog steeds te zoeken naar die "Mooie nieuwe bril" reclame, maar nu blijkt dat hij van Pearle was
Die anderequote:Op vrijdag 16 december 2011 23:15 schreef cafca het volgende:
Ja, da's iets met Martin Gaus...... Pal?
Oh ja, Frolic was met van die droge brokken die je kon doorsnijden en er dan lekker in knijpen.quote:
Wij hadden vroeger een hond, dat scheelt misschienquote:Op vrijdag 16 december 2011 23:20 schreef Eska het volgende:
[..]
Wow....die was wel heel erg ver weggezakt (bij mij iig)
Ah, wij hadden katten. En allerlei andere diertjes ook nog. Maar nooit een hond.quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:21 schreef Deisyy het volgende:
Wij hadden vroeger een hond, dat scheelt misschien
C1000quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:22 schreef Disana het volgende:
Oké een makkelijke want het is al laat:
Geen fratsen, dat scheelt.
Daar ga je!quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:22 schreef Eska het volgende:
[..]
Ah, wij hadden katten. En allerlei andere diertjes ook nog. Maar nooit een hond.
Union!quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:24 schreef Deisyy het volgende:
Mijn laatste voor vanavond: Das pas fietsen.
met Sandemanquote:Op vrijdag 16 december 2011 23:26 schreef Eska het volgende:
Doe ik ook een makkie
Het geheim dat je deelt....
Heinz ketchup!quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:28 schreef cafca het volgende:
Door de hondenvoervraag moest ik ineens aan deze denken:
Welke andere?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |