Die andere, die andere,,,,,quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:30 schreef Eska het volgende:
[..]
De associatie heb ik er overigens nog niet bij kunnen bedenken.
quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:44 schreef cafca het volgende:
Uhm, ja, nou heb ik een probleempje....ik zat alleen met dat regeltje in mijn hoofd, maar nou kan ik het goede antwoord niet verifiëren
Maar volgens mij is het dezelfde als:
"Ïn Delfshaven daar zijn we geboren, in 1824. En dit is ons ooievaartje, vindt u nog steeds op ons etiket."
Ja, we hadden een tijger in de tank gestopt.quote:Op zaterdag 17 december 2011 00:03 schreef golfer het volgende:
Zo. Jullie zijn even heel erg snel gegaan.
Esso.quote:Op zaterdag 17 december 2011 01:14 schreef Ouwesok het volgende:
Ja, we hadden een tijger in de tank gestopt.
Met kruidenmix van Silvo.quote:Op maandag 19 december 2011 12:39 schreef Rewimo het volgende:
O o o o o o o o o o o o, wat wordt dat vlees toch lekker...
Sloggi, toch?quote:Op zondag 18 december 2011 14:42 schreef trabant het volgende:
Advertenties in Muziek Express en Popfoto:
Het meisje heet Jerney Kaagman, het broekje ...
Neequote:Op maandag 19 december 2011 13:19 schreef Disana het volgende:
Dief. Maar dat zul je wel niet bedoelen.
Leuk topic. Ik moest denken aan een zinnetje wat volgens mij ergens in de bescheur kalender stond.quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:44 schreef Deisyy het volgende:
........, een stukje paradijs op aarde!
quote:Op maandag 19 december 2011 15:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Leuk topic. Ik moest denken aan een zinnetje wat volgens mij ergens in de bescheur kalender stond.
"Op héél Hawaii is geen bounty te bekennen"
Pizza, het merk weet ik niet meerquote:Op maandag 19 december 2011 15:51 schreef Deisyy het volgende:
Klopt, maar voor welk product/merk was dat?
De Enka-zeem, die maar niet versleet.quote:Op maandag 19 december 2011 17:10 schreef Soury het volgende:
Jaar na jaaaaar na jáááááár
De baard werd steeds langer.
Ik heb het net aangepast iid. Ik was zelf het merk ook vergeten btwquote:
Geen gatenquote:Op maandag 19 december 2011 17:16 schreef trabant het volgende:
[..]
De Enka-zeem, die maar niet versleet.
Ik kan niet op die onderbroek van Jerney Kaagman komen. Wellicht onbewust verdruktquote:Op maandag 19 december 2011 17:33 schreef Disana het volgende:
Wat is die van Deisyy nou?
Jullie hebben trouwens wat af gekeken, ik weet bijna niets
Zegt me ook al niks. Misschien maar goed ookquote:Op maandag 19 december 2011 18:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kan niet op die onderbroek van Jerney Kaagman komen. Wellicht onbewust verdrukt
Is dat herselfquote:Op maandag 19 december 2011 18:58 schreef trabant het volgende:
Zal ik jullie dan maar uit dat broekje redden?
[ afbeelding ]
Het merk heette Bon Giorno, en het bestaat, na wat heen en weer geschuif, nog steeds.
quote:Op maandag 19 december 2011 18:06 schreef cafca het volgende:
Die Pizza was de Fantastico Crossa, gewoon van Iglo volgens mij
Die wilde ik een paar dagen terug ook al doen, ja. Maar ik wist niet meer precies hoe 'ie ging.quote:Op maandag 19 december 2011 23:31 schreef Provinciaaltje het volgende:
LIKKEBAARDEND LEKKER LESSEND KOEL KLINKEND FRISDRINKEND STEMMENSMEREND RAZENDFLITSEND SNELVIBREREND KOEL KOEL KOEL SISSENDE..........
Pepsi.quote:Op maandag 19 december 2011 23:31 schreef Provinciaaltje het volgende:
LIKKEBAARDEND LEKKER LESSEND KOEL KLINKEND FRISDRINKEND STEMMENSMEREND RAZENDFLITSEND SNELVIBREREND KOEL KOEL KOEL SISSENDE..........
Is het kaas dan? Ik dacht worstquote:Op dinsdag 20 december 2011 16:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij bent een muis hè, jij weet dat gewoon
Ja een bh, maar welke? Was dat niet gewoon het merk?quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:47 schreef Soury het volgende:
Dit is wel een makkelijke hoor, tenzij je een vrouw bent. Het merk doet er even niet toe. Dat weet ik zelf ook niet meer.
Cross Your Heart
Ik weet het echt niet meerquote:
Duhh ja, je hebt gewonnen. Het kan best het merk zelf zijn. Ik zie het nog voor me van die rode kruisen over de tetten (Bedekt Remlof)quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja een bh, maar welke? Was dat niet gewoon het merk?
Wat een naamquote:
Geen flauw idee. Nooit van gehoordquote:Op dinsdag 20 december 2011 16:50 schreef Disana het volgende:
Haha.
Bij ... krijg je procentjes als presentjes
Volgens mij kwam dat nog in Mad Men voor als reclame campagne. Top seriequote:
Klopt. Wij zitten momenteel serie 4 te bekijken. Ergens wel jammer dat de jaren 50 dan voorbij zijn.quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Volgens mij kwam dat nog in Mad Men voor als reclame campagne. Top serie
Gammaquote:Op dinsdag 20 december 2011 16:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Klopt. Wij zitten momenteel serie 4 te bekijken. Ergens wel jammer dat de jaren 50 dan voorbij zijn.
Ik kan wel een hint geven: schroevendraaier.
Nee, dan is ie te nieuwquote:
Welnee, dat is ongeveer gisteren.quote:
Sorry Herman Kramerquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:34 schreef Rewimo het volgende:
De procentjes zeggen mij niks![]()
En het Goudhaantje was van mij
1. Bokma?quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:51 schreef Bluezz het volgende:
1. Rond op de tong, vierkant in de fles....
2. Boer, bakker, ?
Ik had hem geantwoord en dacht altijd dat het Goudhaantje, Goudhaantje, warm en van Kramer was, maar het idd Herman Kramerquote:
Je had ook een reclame van Playtex maar die ging over panty'squote:
quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:38 schreef zusterclivia het volgende:
Eigenlijk, vind ik de ....... met stempel veel lekkerder
Jonge kaas jaquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:31 schreef Disana het volgende:
Nee die kazen die gesmolten worden, die is toch nog jong?
Mja ik ben niet goed in reclame, te vaak weggezapt
Jemig, wat vliegt de tijd. Echt hoor, ik had hem veel recenter ingeschat.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jonge kaas ja![]()
De reclame is uit de jaren 80.
Dat verkeerslicht ijsje! Die reclame met die auto die een noodstop maakt.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:39 schreef Deisyy het volgende:
Hee, nu istie weer groen!
(Ik denk jaren 90, maar dat moet kunnen)
quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:02 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Dat verkeerslicht ijsje! Die reclame met die auto die een noodstop maakt.
Eh... Eh.... ... eeuuh .... Dat weet ik helaas niet zonder te googelen.quote:
Oh, waren dat niet die pinda's, met oké-stempeltje? Duyvis?quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:38 schreef zusterclivia het volgende:
Eigenlijk, vind ik de ....... met stempel veel lekkerder
Oh ja, die had ik idd ook 'jonger' ingeschat!quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:36 schreef Disana het volgende:
Jemig, wat vliegt de tijd. Echt hoor, ik had hem veel recenter ingeschat.
Helemaal goed, maar ik kan ook niet meer op het merk komen het begon met een V....quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:24 schreef cafca het volgende:
Wassen met een balletje, het eerste vloeibare wasmiddel, maar welke was dat?
Ja klopt ook......ÓkE van de Duyvisquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:19 schreef Eska het volgende:
[..]
Oh, waren dat niet die pinda's, met oké-stempeltje? Duyvis?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |