abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105688730
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 december 2011 12:12 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Eens in de zoveel tijd worden er kinderen geboren die door een neurologische 'afwijking' briljant zijn in geheugen; wiskunde; kunst. Zet zo'n kind 's ochtends zonder supervisie voor Amerikaanse TV met al die TV dominees en die christelijke kunst programma's en voila.

Dit wandelende kopieerapparaatje slaat aan.
Alleen zijn haar ouders atheisten..Of althans haar moeder.
Of dat zegt ze nu, omdat dat marketingtechnisch beter uitkomt, misschien.

Ze lijkt wel een wonderkind te zijn ja.
  zaterdag 17 december 2011 @ 12:23:49 #27
351921 CruellaDeVil
Incognito Dierenliefhebster
pi_105688858
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 20:08 schreef vogeltjesdans het volgende:
Opmerkelijk is dat haar ouders atheïstisch zijn en ze van daaruit in ieder geval niets heeft meegekregen.
Mijn ouders zijn ook (sterk) atheïstisch en toch wist ik op mijn vierde wat de hemel en de hel waren en dat Christenen in Jezus geloofde wiens moeder Maria heette. Hoe? Via contact met andere kinderen, tv, etc.

Ik vind dit echt zo'n zin in de richting "Zie je wel dat wij (Christenen) gelijk hebben! Hoe zou zo'n atheïstisch meisje er anders aan zijn gekomen! O-)", terwijl er een volledig aardse verklaring voor te vinden is.
  zaterdag 17 december 2011 @ 12:24:10 #28
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_105688871
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 12:17 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Alleen zijn haar ouders atheisten..Of althans haar moeder.
Of dat zegt ze nu, omdat dat marketingtechnisch beter uitkomt, misschien.

Ze lijkt wel een wonderkind te zijn ja.
Optie 1:
Ja het waren atheisten maar dat neemt niet weg dat je gewoon geen 100% controle hebt over wat voor TV je kind bekijkt. Mensen laten hun kinderen wel eens uren voor de TV zitten terwijl ze zelf klusjes gaan doen.

Optie 2:
Nee het waren gewoon christenen. Dit bekt lekkerder. Atheïsten in de VS zijn kleine minderheid die moet vechten voor z'n rechten. Kleine kans dat mensen die jaren lang hebben geworsteld met dat feit bij een prima verklaarbare gebeurtenis als dit ineens de handdoek in de ring gooien. Neemt niet weg dat het mogelijk is. Maar minder waarschijnlijk.

Ik ga toch voor optie 2
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  zaterdag 17 december 2011 @ 12:35:02 #29
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_105689098
Dat talent komt toch echt uit haarzelf dus wat het nou uitmaakt wat ze gelooft of is ingeprent door de omgeving :?
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  zaterdag 17 december 2011 @ 12:38:51 #30
8372 Bastard
Persona non grata
pi_105689182
Wat een prachtige schilderijen! Dat opzich is al een wonder voor iemand van 12 jaar.

Ze heeft vast hele mooie creatieve gidsen om haar heen ;)
The truth was in here.
  zaterdag 17 december 2011 @ 12:40:02 #31
351921 CruellaDeVil
pi_105689210
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 12:35 schreef Summers het volgende:
Dat talent komt toch echt uit haarzelf dus wat het nou uitmaakt wat ze gelooft of is ingeprent door de omgeving :?
Ik erger mij eraan dat het talent van zo'n meisje wordt gebruikt voor Christelijke propaganda.
pi_105689258
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 12:35 schreef Summers het volgende:
Denk je dat nou echt?
Ik geloof er namelijk geen ene fuck van dat ze dit kan schilderen zonder enige vorm van educatie...
De technieken die ze gebruikt zijn daar gewoonweg te complex voor.

Daarnaast heb ik alles wat ik haar heb zien schilderen al een keer eerder gezien. Dus 'inspiratie van boven' mijn reet.
[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
_O_ jij bent de grootste baas op FOK!
Aller tijden :D _O_ _O_
pi_105689661
ben je mooi klaar mee, heb je een getalenteerde dochter, is ze gestoord...

ik geloof trouwens best dat ze zoiets kan schilderen, zo goed is het nou ook weer niet.
pi_105689689
quote:
2s.gif Op zaterdag 17 december 2011 12:14 schreef Bill_E het volgende:

[..]

Dat is een optie, al vind ik die persoonlijk iets minder aannemelijk.
Ik moest lachen :D
pi_105690829
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 12:41 schreef Wootism het volgende:

[..]

Denk je dat nou echt?
Ik geloof er namelijk geen ene fuck van dat ze dit kan schilderen zonder enige vorm van educatie...
De technieken die ze gebruikt zijn daar gewoonweg te complex voor.
Mozart wist op op zeer jonge leeftijd al eigen en zeer complexe composities te maken. Waarom zou dit meisje dat dan niet kunnen?

quote:
Daarnaast heb ik alles wat ik haar heb zien schilderen al een keer eerder gezien. Dus 'inspiratie van boven' mijn reet.
Wat bedoel je met 'al een keer eerder gezien'? Schilderijen kunnen op elkaar lijken inderdaad, zeker als het om een identiek onderwerp gaat.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  zaterdag 17 december 2011 @ 13:38:36 #36
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_105690888
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 20:23 schreef Sushimonster het volgende:

Nou ze kan mooi schilderen, als ze dat zelf gedaan heeft. Maar wat ik zag van die beelden, dat zijn allemaal van die standaardplaatjes uit de kunstgeschiedenis, zo clichematig... Zo tekende men dat vroeger, dat móet ze gezien hebben.
Dat inderdaad. Daarbij: als je ouders atheïst zijn, betekent natuurlijk niet per se dat je nooit met religieuze zaken in aanraking komt.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zaterdag 17 december 2011 @ 13:41:27 #37
351921 CruellaDeVil
pi_105690971
Het hele gedoe met "Ze heeft dit van boven, want haar ouders zijn atheïst! :D" vind ik volstrekte onzin.

Dat gezegd hebbend, FOK!kers die doen alsof dit meisje niet ontzettend getalenteerd is. :')
pi_105691393
ik vrees dat ze nogal autistisch is.
niet grappig bedoelt, echt autistisch. die hebben vaak enorme talenten, en zijn voor de rest nogal vreemd.
  zaterdag 17 december 2011 @ 14:14:16 #39
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_105692011
- dat is nou ook weer niet nodig he :') -

[ Bericht 84% gewijzigd door vogeltjesdans op 17-12-2011 20:18:49 ]
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_105692353
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 13:36 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Mozart wist op op zeer jonge leeftijd al eigen en zeer complexe composities te maken. Waarom zou dit meisje dat dan niet kunnen?

[..]

Wat bedoel je met 'al een keer eerder gezien'? Schilderijen kunnen op elkaar lijken inderdaad, zeker als het om een identiek onderwerp gaat.
Vind het gewoon moeilijk te geloven. Vooral dat hele verhaaltje van inspiratie die ze van boven krijgt en de ouders die toch echt atheïst zijn...
Nee, klinkt gewoon weer als de zoveelste Amerikaans hype-familie waar je over een maand niks meer over hoort.

Heb zelf kunstgeschiedenis gestudeerd en ben doodgegooid met plaatjes van die Westerse Jezus persoon die zij ook op doek zet.
[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
_O_ jij bent de grootste baas op FOK!
Aller tijden :D _O_ _O_
pi_105692852
Toe maar, als ze dat zo heeft geschilderd zonder enige les is dat heel erg knap!
Talentje dus!
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_105695621
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 14:26 schreef Wootism het volgende:

[..]

Vind het gewoon moeilijk te geloven. Vooral dat hele verhaaltje van inspiratie die ze van boven krijgt en de ouders die toch echt atheïst zijn...
Nee, klinkt gewoon weer als de zoveelste Amerikaans hype-familie waar je over een maand niks meer over hoort.

Heb zelf kunstgeschiedenis gestudeerd en ben doodgegooid met plaatjes van die Westerse Jezus persoon die zij ook op doek zet.
Daarom denk ik ook niet dat ze het helemaal alleen doet of het van zichzelf heeft.
Ik zou me kunnen voorstellen dat haar ouders de opzet maken zodat de verhoudingen kloppen enzo.. Of dat ze mss. een diaprojector gebruikt.
Het is dan nog steeds heel knap wat ze doet, zelfs als het gehyped is en niet helemaal van zichzelf en de zaken niet helemaal juist voorgesteld, dan is het nog steeds een wonderkind. Ook al komt de inspiratie niet echt 'van boven'. :)
pi_105703350
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 14:26 schreef Wootism het volgende:

[..]

Ik wilde al zeggen, waarom toch altijd die blanke Jezus, met blauwe/groene ogen en soms zelfs blond haar?

Overigens geloof ik niet dat dit atheïsten waren, het religieuze aan haar schilderijen kwam niet aan de lucht vallen. Maar goed, zeker weten doe ik het ook niet.

Vind ik ook niet zo boeiend. Ze kan mooi schilderen. Doet ze ook niet-religieuze schilderijen?
pi_105705597
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 20:29 schreef Gray het volgende:

[..]

Ik wilde al zeggen, waarom toch altijd die blanke Jezus, met blauwe/groene ogen en soms zelfs blond haar?

Overigens geloof ik niet dat dit atheïsten waren, het religieuze aan haar schilderijen kwam niet aan de lucht vallen. Maar goed, zeker weten doe ik het ook niet.

Vind ik ook niet zo boeiend. Ze kan mooi schilderen. Doet ze ook niet-religieuze schilderijen?
Ja alsof Jezus blank was...
Het wachten is op een goth-kind uit Salem die 'de hel' schildert.
Zou ik ook best vet vinden. :P
pi_105712613
Ik denk wel dat ze haar ideeën van boven krijgt.. in de zin dat boven een andere dimensie van werkelijkheid is.. en dat diegene geen god is maar gewoon een wezen in die dimensie..

net zoals vroeger de mensen met god en goden communiceerden..
Als je niet graag doet wat je doet en niet doet wat je wél graag doet, dan heb je wanklank boven muziek verkozen.
Schildpadden kunnen meer over de weg vertellen dan hazen
pi_105716601
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 01:00 schreef sientelo het volgende:
Ik denk wel dat ze haar ideeën van boven krijgt.. in de zin dat boven een andere dimensie van werkelijkheid is.. en dat diegene geen god is maar gewoon een wezen in die dimensie..

net zoals vroeger de mensen met god en goden communiceerden..
Zelf denk ik dat ze een bepaalde meditatieve staat bereikt waar ze haar inspiratie uit haalt, aangevuld door ervaringen en herinneringen.

Wellicht dat stukje van het brein waar dromen vandaan komen, creatie, en inspiratie (was dat niet de pijnappelklier?). Iets menselijks dus, niet iets uit een andere dimensie. Je zou het een andere dimensie van je eigen denken kunnen noemen, maar dat is slechts een kwestie van taalgebruik.

Dat is hoe ik naar dit soort materie kijk. Vanuit een menselijk en rationeel perspectief benaderd, maar daarom niet minder bijzonder en wonderbaarlijk. :)
pi_105716721
Ja, dat, of ze heeft in de bibliotheek een boek gezien.
pi_105718787
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 10:41 schreef Sushimonster het volgende:
Het kan ook een beetje van alledrie zijn. :P
+ een heleboel talent. Als dit geen fraude is, ofzoiets, is ze echt goed. :P
pi_105719178
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 10:41 schreef Sushimonster het volgende:
Je zou het bijna denken idd. Dit soort plaatjes zijn zo bekend.
Maar zelfs als dat het geval is kan ze heel goed schilderen voor een kind van 12.
  zondag 18 december 2011 @ 13:42:05 #50
8372 Bastard
Persona non grata
pi_105721690
Wie zegt dat het Jezus is .. misschien is het gewoon een man met een mooi gezicht en uitdrukking ;)
The truth was in here.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')