Ik had me verslapenquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:39 schreef Karina het volgende:
[..]Je bent een beetje te laat, maar ze zijn net begonnen met het voorgerecht.
Ik ben al zo oud dat ik vannacht was vergeten te slapen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:42 schreef Karina het volgende:
[..]ben je al zo oud dat je een tukje moet doen?
Ik ken datquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben al zo oud dat ik vannacht was vergeten te slapen.
quote:
Oh je werkt 's nachts? En ik las dat je gestopt was met roken, lukt dat een beetje? Mij zou het niet lukkenquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben al zo oud dat ik vannacht was vergeten te slapen.
Soms.quote:
Af en toe is het lastig maar het valt me eigenlijk wel mee. Ik had het moeilijker verwacht.quote:En ik las dat je gestopt was met roken, lukt dat een beetje? Mij zou het niet lukkennu niet in ieder geval.
Ja he? Ik ga Specularium bijna gelijk geven. Volgens mij zei ze zelfs ook "Ik ben de beste"quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:51 schreef qazplm het volgende:
Suna wordt steeds irritanter.
Ik wil zoooooooooooo graag winnen.
Ik vind dat ik een hoger punt dan een 8 had moeten hebben.
Ik ga laten zien dat ik hoor te winnen.
Bij het hoofdgerecht slaat ze toe.quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:51 schreef qazplm het volgende:
Suna wordt steeds irritanter.
Ik wil zoooooooooooo graag winnen.
Ik vind dat ik een hoger punt dan een 8 had moeten hebben.
Ik ga laten zien dat ik hoor te winnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sara heeft een koortslip, die zal wel met al die jongetjes gezoend hebben.quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:56 schreef Specularium het volgende:
Is die vlek in dr gezicht een brandwond ofzo?
Had ze nog niet in het begin.
Ik doelde op Suna, op dr wang.quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Sara heeft een koortslip, die zal wel met al die jongetjes gezoend hebben.
quote:
Jij bent echt een goorlapquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:59 schreef Specularium het volgende:
Ik hoor die jonge meisjes liever praten over het mondgevoel.
Suna in het begin ook niet, die liet Herman afwassen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:59 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk wel zeker dat Sara wint.. maar ze gebruiken de hulpjes niet echt slim
Ja dat vond ik echt triest... waarom in godsnaam? Als de tijd voorbij is en er wordt geproefd; mag je dan niet meer opruimen?quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Suna in het begin ook niet, die liet Herman afwassen.
Oh dat zou kunnen, heb ik niet gemerkt eigenlijk.quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:02 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ja dat vond ik echt triest... waarom in godsnaam? Als de tijd voorbij is en er wordt geproefd; mag je dan niet meer opruimen?
Ga toch koken.quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:00 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Jij bent echt een goorlap
Was die tweede dat irritante meisje?quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:05 schreef WheeleE het volgende:
Een finale met bijvoorbeeld (blonde) Quinten en BBo. Hoe zou dat zijn geweest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |