Je moet nog wel hard kloppenquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:54 schreef Karina het volgende:
Handig voor ongeduldige koks: binnen een paar minuten heb je een sorbet.
Vloeibaar stikstof is ook geen fijn goedje.quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:06 schreef Doedezemaar het volgende:
Wat is zo'n hogedrukpan toch eng, ik zou een kind daar nooit mee laten werken. Ook niet met die grote messen trouwens.
Des te geschikter zou hij later als Chef zijn.quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:08 schreef FutureFairytale het volgende:
Denk dat die Yorick eruit gaat. Wat een saai serieus jongetje is dat trouwens
Vind Gordon Ramsey anders niet saaiquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Des te geschikter zou hij later als Chef zijn.
Maar om keukenzaken is hij wel bloedserieus.quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:10 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Vind Gordon Ramsey anders niet saai
Dat programma is echt erg: 1 keer gekeken, nooit meer, terwijl ik verder bijna al dit soort programma's kijk (talentenjachten en zulks).quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:13 schreef Specularium het volgende:
Next Hair Guru.
Is er weer een dieptepunt bereikt?
Is dat niet gewoon de TV-Kapper?quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:13 schreef Specularium het volgende:
Next Hair Guru.
Is er weer een dieptepunt bereikt?
Zoektocht naar de beste kapper van Nederland.quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon de TV-Kapper?
Oh, daar zou ik aan mee moeten doen. Ik knip al jaren m'n eigen haar.quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Zoektocht naar de beste kapper van Nederland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |