sing Hallelujah!quote:
dat doe je goed!quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:50 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf zit ondertussen voor te bereiden voor zondag, zowel qua site (laatste bugjes fixen) + werkplek in Leiden
Airport Express WIFI-netwerk 'MediaJunkies On Tour' staat iig alvast ingesteld. Inpluggen en werken dus daar.
Klopt, heb de volledige eindejaarsprogrammering al gezien. 1 januari is een zondag, dus dance-nacht... en die gaat grotendeels gewoon door.quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat doe je goed!
en ik heb vandaag vernomen dat er geen oliebollenradio is
vinnik jammerquote:Op vrijdag 16 december 2011 18:53 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Klopt, heb de volledige eindejaarsprogrammering al gezien. 1 januari is een zondag, dus dance-nacht... en die gaat grotendeels gewoon door.
Het is niet héél slecht... Maar 'goed' is het ook nietquote:Op vrijdag 16 december 2011 18:56 schreef themauster het volgende:
Het zal wel aan mijn alcoholgehalte liggen maar Bart Arens is goed bezig vanavond.
St. Juttemis dus?quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:02 schreef themauster het volgende:
Zo Ekstra Weekend sla ik over dat ga ik weer eens kijken als er nieuwe items komen.
Wellicht handig om erbij te vermelden dat dat een tweet van Michiel is... anders denkt men dat jijzelf een nieuwe bril hebt.quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:03 schreef Qunix het volgende:
Zometeen op 101TV in @ekstraweekend de premiere van m'n nieuwe bril.
Bedoel ik...quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:04 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wellicht handig om erbij te vermelden dat dat een tweet van Michiel is... anders denkt men dat jijzelf een nieuwe bril hebt.
Qunix is NIET Michiel???quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:04 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wellicht handig om erbij te vermelden dat dat een tweet van Michiel is... anders denkt men dat jijzelf een nieuwe bril hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |