ik twijfel denk dat topic dan gelijk dicht gaat...quote:
Wat is dan het nut van dit topic?quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:13 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
ik twijfel denk dat topic dan gelijk dicht gaat...
neejoh... das preventie, vindt fok lievquote:Op vrijdag 16 december 2011 17:13 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
ik twijfel denk dat topic dan gelijk dicht gaat...
ja maar geen reactie of iets.. kan echt niet..quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:14 schreef tuintegel het volgende:
Fok!ers die elkaar in de maling nemen, of misschien durfde ze gewoon niet!
In dat geval, pics/filmpjes !quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:17 schreef Sapstengel het volgende:
Of een man die verderop stond te lachen dat je echt bent gekomen en wanhopig stond te bellen.
ik ga niet zeggen wie of wat, alleen weetik wel dat ze regelmatig post en dat ze dit wel MOET lezen..quote:
Ooow. Yvonne?quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:18 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
ik ga niet zeggen wie of wat, alleen weetik wel dat ze regelmatig post en dat ze dit wel MOET lezen..
Dat zal haar leren!quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:18 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
ik ga niet zeggen wie of wat, alleen weetik wel dat ze regelmatig post en dat ze dit wel MOET lezen..
dit dus..quote:
dat ik haar bijna doodschopquote:
Ok slotje dan maar....quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:18 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
dan zou ze vast wel even smsen bellen.. dat deed ze namelijk wel 10 keer op een dag..quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:21 schreef Id_do_her het volgende:
Het zou leuk zijn als dit echt is en die meid gewoon verhinderd was, TS wilde nemen maar nu niet meer door dit topic. Dan is het puur goud.
Beroofd en verkracht.quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:23 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
dan zou ze vast wel even smsen bellen.. dat deed ze namelijk wel 10 keer op een dag..
alsze dit heeft gelezen en niet der excuses aanbied dan ga ik alles postenquote:
Alles? Dus inclusief pics.quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:25 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
alsze dit heeft gelezen en niet der excuses aanbied dan ga ik alles posten
en tot op heden gegijzeld, ze neemt tenslotte geen contact meer op. nee ik denk gewoon dat ze op je is afgeknapt TS.quote:
zie edit..quote:
Telefoon was leeg, telefoon niet bij, je weet het niet.quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:23 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
dan zou ze vast wel even smsen bellen.. dat deed ze namelijk wel 10 keer op een dag..
nah, dat zou ik vooral niet doenquote:Op vrijdag 16 december 2011 17:25 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
inc. foto's en smsjes..
usernaam moet kunnenquote:Op vrijdag 16 december 2011 17:28 schreef BrandX het volgende:
[..]
nah, dat zou ik vooral niet doen.
heel lullig dat het gebeurt is, maar dat zijn privé zaken.
Nope.quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:28 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
usernaam moet kunnen![]()
Voor de volgende fokkers die er intrappen.
Net als bijv. dat je op internet geflasht bent.
ja dat. zie het als een blacklist voor fok!sters.quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:28 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Net als bijv. dat je op internet geflasht bent.
Goede manier om van je account af te komen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:25 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
inc. foto's en smsjes..
tot kwart voor 7 heeft ze de tijd.. en ik weet dat ze het heeft gelezen..quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:28 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Net als bijv. dat je op internet geflasht bent en dat op fora kan plaatsen van bijv marktplaats.
ach als iemand het bij mij zou flikken zou ik het waard vinden.quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:29 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Goede manier om van je account af te komen.
Topic bloed nu dood hequote:Op vrijdag 16 december 2011 17:30 schreef TwenteFC het volgende:
Die blauwe boys verpesten altijd al het plezier.
Over wie heb je het? Als ze het topic verpesten zal ik ze er even op aanspreken.quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:30 schreef TwenteFC het volgende:
Die blauwe boys verpesten altijd al het plezier.
of linkt, of FOK! als medium gebruikt om users te ronzelen om haar te grazen te nemen enz enz enz.quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:33 schreef RichardHammond het volgende:
Dat upload je toch alle info + foto's op een andere site? Je moet zelf weten wat je publiceert, zolang je het maar niet rechtstreeks op FOK! zet.
quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:34 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Over wie heb je het? Als ze het topic verpesten zal ik ze er even op aanspreken.
BrandX is geen boy volgens mij.quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:34 schreef TwenteFC het volgende:
[..]BrandX met haar dat mag niet posts.
quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:34 schreef TwenteFC het volgende:
[..]BrandX met haar dat mag niet posts.
kunnen jullie dan ook pm's lezen? dacht dat dat prive was?quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:34 schreef BrandX het volgende:
[..]
of linkt, of FOK! als medium gebruikt om users te ronzelen om haar te grazen te nemen enz enz enz.
Laatste keer dat ik voelde was ze geen boy, alleen ze kan wel slaan als een boyquote:Op vrijdag 16 december 2011 17:34 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
BrandX is geen boy volgens mij.
quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:27 schreef summer2bird het volgende:
En wat is de deathline voor d'r exuus?
Welke tijd
Tuurlijk kunnen ze datquote:Op vrijdag 16 december 2011 17:35 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
kunnen jullie dan ook pm's lezen? dacht dat dat prive was?
Volgens mij kan Danny wel in uitzonderlijke gevallen pm's lezen. Niet zo gek natuurlijk, immers lopen wij hier min of meer in zijn huiskamer rond.quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:35 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
nee, maar als er via de Pm zaken gebeuren die tegen de FOK! policy gaan, en wij komen dat te weten omdat een fatsoenlijke FOK!ker zo'n PM doorstuurt, hangt de verzender er alsnog aan. Dus bezint eer ge begint enzulks.quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:35 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Wij mods niet. Zelfs FA's en A's niet. Alleen Danny dacht ik.quote:
Het is de schuld van de Rabobank!quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:36 schreef BrandX het volgende:
[..]
nee, maar als er via de Pm zaken gebeuren die tegen de FOK! policy gaan, en wij komen dat te weten omdat een fatsoenlijke FOK!ker zo'n PM doorstuurt, hangt de verzender er alsnog aan. Dus bezint eer ge begint enzulks.
dacht al.quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:37 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wij mods niet. Zelfs FA's en A's niet. Alleen Danny dacht ik.
quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:35 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik voelde was ze geen boy, alleen ze kan wel slaan als een boy
wel spannend natuurlijk , soort van voyeurisme voor hen en exhibionisme voor onsquote:
quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:37 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Het is de schuld van de Rabobank!
Kon het niet laten
pive message dat niet prive isquote:Op vrijdag 16 december 2011 17:37 schreef tuintegel het volgende:
[..]
wel spannend natuurlijk , soort van voyeurisme voor hen en exhibionisme voor ons
Was er niet ooit eens zo een rel waarin pm berichten waren gelezen? nooit echt helemaal meegekregen wat er toen was. ach ik stuur nooit spannende dingen , dus van mij mag iedereen meelezen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:37 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wij mods niet. Zelfs FA's en A's niet. Alleen Danny dacht ik.
alleen de naam pm klopt niet... privequote:Op vrijdag 16 december 2011 17:38 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Was er niet ooit eens zo een rel waarin pm berichten waren gelezen? nooit echt helemaal meegekregen wat er toen was. ach ik stuur nooit spannende dingen , dus van mij mag iedereen meelezen.
quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Volgens mij kan Danny wel in uitzonderlijke gevallen pm's lezen. Niet zo gek natuurlijk, immers lopen wij hier min of meer in zijn huiskamer rond.
Maar als iemand begint met foto's te lekken komt dat toch altijd bij ons uit.
ze vertrouwde mij en ik haar.. dus ja er zitten wel wat fotos bij maar geen "over de top" pr0n..quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:39 schreef JeMoeder het volgende:
Alsof hij ook extrageyl fotos zou vrijgeven, dan ben je wel echt sneu. Die vrouwelijk user ook trouwens, nakende foto's van jezelf sturen naar iemand die je nooit hebt gezien en nu ook duidelijk nooit echt zult zien
net als de usersquote:Op vrijdag 16 december 2011 17:40 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Mag officieel pas na melding bij de politie.
Maar in de praktijk geeft niemand er een fuck om.
Godquote:Op vrijdag 16 december 2011 17:41 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
ze vertrouwde mij en ik haar.. dus ja er zitten wel wat fotos bij maar geen "over de top" pr0n..
FOK!kers vertrouwen, daar ga je al.quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:41 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
ze vertrouwde mij en ik haar.. dus ja er zitten wel wat fotos bij maar geen "over de top" pr0n..
Dat vertrouwen blijkt nu ook wel misplaatst ....quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:41 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
... en fatsoenlijk de tijd om een bak popcorn te fixen. Perfecte service.quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:30 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
tot kwart voor 7 heeft ze de tijd.. en ik weet dat ze het heeft gelezen..
Ik weet niet hoe het in de voorwaarden staat.quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:40 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Mag officieel pas na melding bij de politie.
Maar in de praktijk geeft niemand er een fuck om.
Hoe kansloos ben je als vrouw om naaktfoto's te sturen naar een man die je niet kent en klaarblijkelijk ook niet wilt kennen?quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:43 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Dat vertrouwen blijkt nu ook wel misplaatst ....
Beetje dreigen met foto's omdat je een blauwtje hebt gelopen... want dat is het gewoon , get over it.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |