ik twijfel denk dat topic dan gelijk dicht gaat...quote:
Wat is dan het nut van dit topic?quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:13 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
ik twijfel denk dat topic dan gelijk dicht gaat...
neejoh... das preventie, vindt fok lievquote:Op vrijdag 16 december 2011 17:13 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
ik twijfel denk dat topic dan gelijk dicht gaat...
ja maar geen reactie of iets.. kan echt niet..quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:14 schreef tuintegel het volgende:
Fok!ers die elkaar in de maling nemen, of misschien durfde ze gewoon niet!
In dat geval, pics/filmpjes !quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:17 schreef Sapstengel het volgende:
Of een man die verderop stond te lachen dat je echt bent gekomen en wanhopig stond te bellen.
ik ga niet zeggen wie of wat, alleen weetik wel dat ze regelmatig post en dat ze dit wel MOET lezen..quote:
Ooow. Yvonne?quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:18 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
ik ga niet zeggen wie of wat, alleen weetik wel dat ze regelmatig post en dat ze dit wel MOET lezen..
Dat zal haar leren!quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:18 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
ik ga niet zeggen wie of wat, alleen weetik wel dat ze regelmatig post en dat ze dit wel MOET lezen..
dit dus..quote:
dat ik haar bijna doodschopquote:
Ok slotje dan maar....quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:18 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
dan zou ze vast wel even smsen bellen.. dat deed ze namelijk wel 10 keer op een dag..quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:21 schreef Id_do_her het volgende:
Het zou leuk zijn als dit echt is en die meid gewoon verhinderd was, TS wilde nemen maar nu niet meer door dit topic. Dan is het puur goud.
Beroofd en verkracht.quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:23 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
dan zou ze vast wel even smsen bellen.. dat deed ze namelijk wel 10 keer op een dag..
alsze dit heeft gelezen en niet der excuses aanbied dan ga ik alles postenquote:
Alles? Dus inclusief pics.quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:25 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
alsze dit heeft gelezen en niet der excuses aanbied dan ga ik alles posten
en tot op heden gegijzeld, ze neemt tenslotte geen contact meer op. nee ik denk gewoon dat ze op je is afgeknapt TS.quote:
zie edit..quote:
Telefoon was leeg, telefoon niet bij, je weet het niet.quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:23 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
dan zou ze vast wel even smsen bellen.. dat deed ze namelijk wel 10 keer op een dag..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |