Ik accepteer de consequenties van mijn gebrek aan discipline maar ik wil wel dat de regel dan bij iedereen hetzelfde wordt toegepastquote:Op vrijdag 16 december 2011 17:07 schreef Manco043 het volgende:
Je kunt ook eens wat discipline leren tonen
Nee, ik wil gewoon een gelijke behandeling.quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:08 schreef spijkerbroek het volgende:
Waarom wil je zo graag dat die andere student gestraft wordt?
Hou je lekker bezig met jezelf en wees blij voor die ander.
"Ja maar zij.." is nogal kinderachtig, vind je niet?
quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:05 schreef Mishu het volgende:
Een aantal aardige studenten/backstabbers hebben achter mijn rug om de docent hier op gewezen. Afijn.
quote:Nu ik aan de docent om gelijke behandeling vraag, en dus dat deze student ook van de werkgroep uitgesloten wordt, komt de docent hier opeens op terug.
Zij is 3,5 keer te veel afwezig geweest.quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:09 schreef spijkerbroek het volgende:
En gelijke behandeling is alleen voor gelijke gevallen.
Zij is 0,5 keer te veel te laat gekomen, jij 1,5 keer.
Bij 0,5 keer te veel te laat ben jij ook niet uitgesloten.
Maar bij 3,5 keer te veel afwezig ben jij ook niet uigesloten.quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:09 schreef Mishu het volgende:
Zij is 3,5 keer te veel afwezig geweest.
Ik ben 4,5 keer te veel afwezig geweest.
Bij meer dan 3 keer afwezigheid wordt je uitgesloten van de werkgroepDe grens ligt dus bij 3.
Je moet die docent dankbaar zijn, hij leert je hoe het in de praktijk eraan toegaat. Of denk je dat in het echte leven ook alles eerlijk gaat?quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:05 schreef Mishu het volgende:
Wat zijn nu mijn rechten hierin? Wat mij betreft zijn 3 gemiste werkgroepen gewoon 3 gemiste werkgroepen, zeker omdat ze bij mij de regels zo strikt hebben gehanteerd. Bij mij werd er ook geen onderscheid gemaakt tussen 'flink' te laat komen of niet, het was gewoon te laat/helft niet aanwezig, pats boem, 0,5 afwezigheid erbij.
Kan je de regels zo buigen dat de ene student wel de regels moet naleven en de andere niet, enkel omdat je de ene student meer sympathieker vind?
Ik ben bij 3,5 keer uitgesloten van de werkgroep.quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:11 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Maar bij 3,5 keer te veel afwezig ben jij ook niet uigesloten.
Gelijke behandeling dus!
Als zij 4,5 keer te veel afwezig is en dan NIET uitgesloen wordt, DAN heb je reden om te klagen
Nu lijkt het gewoon op rancune. Dat staat je niet.
Hoe kan je dan nog een keer afwezig zijn terwijl je al was uitgesloten?quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:11 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ik ben bij 3,5 keer uitgesloten van de werkgroep.
En dat zij mij verlinkt in de eerste plaats siert haar niet.quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:11 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Maar bij 3,5 keer te veel afwezig ben jij ook niet uigesloten.
Gelijke behandeling dus!
Als zij 4,5 keer te veel afwezig is en dan NIET uitgesloen wordt, DAN heb je reden om te klagen
Nu lijkt het gewoon op rancune. Dat staat je niet.
Maar... Jij bent ook niet bestraft bij 3,5. Of ben jij in een keer 1,5 te laat gekomen?quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:09 schreef Mishu het volgende:
[..]
Zij is 3,5 keer te veel afwezig geweest.
Ik ben 4,5 keer te veel afwezig geweest.
Bij meer dan 3 keer afwezigheid wordt je uitgesloten van de werkgroepDe grens ligt dus bij 3.
Ah, je verandert je verhaal.quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:11 schreef Mishu het volgende:
Ik ben bij 3,5 keer uitgesloten van de werkgroep.
Hij kwam er later achter maar hij zei tijdens ons gesprek: 'Je was op het moment dat je 3,5 bijeenkomsten te veel afwezig was al uitgesloten van de werkgroep'.quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:12 schreef aight1 het volgende:
[..]
Hoe kan je dan nog een keer afwezig zijn terwijl je al was uitgesloten?
Je hebt sowieso geen zekerheid dat zij het was, derhalve kan je daar niet van uit gaan. Waardoor jouw actie dus even laag is als die van een mogelijke verlinker.quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:12 schreef Mishu het volgende:
[..]
En dat zij mij verlinkt in de eerste plaats siert haar niet.
Ik vind terugpakken minder erg dan uit jezelf iets heel erg stoms en naaierigs doen.
Niet dus, zie bovenstaande post.quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:13 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ah, je verandert je verhaal.
Wat natuurlijk onzin is, want als je bij 3,5 keer uitgesloten bent, dan kun je NOOIT 4,5 keer afwezig zijn, want je was al uitgesloten en ze verwachtten je al niet meer, dus kon je nooit die laatste keer afwezig zijn.
Nee, je moet niet ineens de boel gaan verdraaien.
Dat impliceert dat zij minder 'te laat' is gekomen dan jij?quote:Ze is niet 'flink' te laat gekomen. Hier dacht hij eerder anders over toen dit nog niet aan de orde was.
Dus dat jij iemand anders naait, vind jij minder erg dan dat iemand jou naait.quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:12 schreef Mishu het volgende:
En dat zij mij verlinkt in de eerste plaats siert haar niet.
Ik vind terugpakken minder erg dan uit jezelf iets heel erg stoms en naaierigs doen.
Dat enquote:Op vrijdag 16 december 2011 17:14 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dus dat jij iemand anders naait, vind jij minder erg dan dat iemand jou naait.
Lekker hypocriet.
Wat een bitch ben jij zeg
dat.quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:14 schreef Sinji het volgende:
Ik denk dat het te maken heeft met de gun-factor in dit geval
Ehm nouja niet echt. Ik was de helft van de werkgroep niet aanwezig wegens dokter -> telt als 0,5.quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:14 schreef TNA het volgende:
TS, geef eens antwoord op mijn vraag
[..]
Dat impliceert dat zij minder 'te laat' is gekomen dan jij?
Moeten we dan de ene crimineel wel gaan opsluiten als hij iets steelt en de andere niet omdat hij/zij zulke mooie blauwe ogen heeft?quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:14 schreef Sinji het volgende:
Ik denk dat het te maken heeft met de gun-factor in dit geval
Ik neem verantwoording voor mijn daden, ik ga de werkgroep volgend jaar overdoen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:16 schreef Piles het volgende:
Wordt volwassen en neem verantwoordelijkheid voor je eigen daden, zeker als je op de universiteit zit.
Opgelost dus.quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:16 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ik neem verantwoording voor mijn daden, ik ga de werkgroep volgend jaar overdoen.
Je hebt toch recht op gelijke behandeling? Je mag toch niet discrimineren volgens de wet?quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:16 schreef spijkerbroek het volgende:
Maar goed, om even terug te komen op je originele vraag "Wat zijn mijn rechten?"
Antwoord: geen.
Je hebt gelijk, maar wake up and smell the coffee. We leven niet in een utopie.quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:15 schreef Mishu het volgende:
[..]
Moeten we dan de ene crimineel wel gaan opsluiten als hij iets steelt en de andere niet omdat hij/zij zulke mooie blauwe ogen heeft?
Ik vind alleen dat ze OF ons allebei door moeten laten gaan OF ons allebei SAMEN laten zakken.quote:
Span een rechtzaak aan!quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:16 schreef Mishu het volgende:
Je hebt toch recht op gelijke behandeling? Je mag toch niet discrimineren volgens de wet?
Het gaat niet om de ander, het gaat om jou. Wen er maar aan, het leven is niet eerlijk.quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:17 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ik vind alleen dat ze OF ons allebei door moeten laten gaan OF ons allebei SAMEN laten zakken.
Dat slaat natuurlijk nergens op, de houding van een persoon kan veel meespelen in een dergelijk besluit. Wanneer jij strontchagrijnig elke keer te laat kwam en zonder iets te laten weten absent was, terwijl die andere student daar goede redenen voor had en een goede houding liet zien, is het besluit van die leraar goed te begrijpen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:15 schreef Mishu het volgende:
[..]
Moeten we dan de ene crimineel wel gaan opsluiten als hij iets steelt en de andere niet omdat hij/zij zulke mooie blauwe ogen heeft?
Ik heb enorm veel gedaan buiten de werkgroep om voor alle studenten en de docent, een excursie geregeld etc.quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:17 schreef aight1 het volgende:
[..]
Dat slaat natuurlijk nergens op, de houding van een persoon kan veel meespelen in een dergelijk besluit. Wanneer jij strontchagrijnig elke keer te laat kwam en zonder iets te laten weten absent was, terwijl die andere student daar goede redenen voor had en een goede houding liet zien, is het besluit van die leraar goed te begrijpen.
Geladen TT's trekken views, jeweets. Slimme dezen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:22 schreef Plantagehouder het volgende:
Wat is dit voorn studie waar iedereen elkaar erbij naait
I love a good backfiretopic in the afternoonquote:Op vrijdag 16 december 2011 17:23 schreef Sinji het volgende:
Geladen TT's trekken views, jeweets. Slimme dezen.
Gezellige boel daar he?quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:22 schreef Plantagehouder het volgende:
Wat is dit voorn studie waar iedereen elkaar erbij naait
Waarom snap je het verschil niet? Drie keer missen is de grens, iemand mist drie keer, komt nog één keer te laat. Dat kan gebeuren. Jij mist vier keer én komt een keer te laat. Dat is een cruciaal verschil.quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:22 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ik heb enorm veel gedaan buiten de werkgroep om voor alle studenten en de docent, een excursie geregeld etc.
En hij noemde mij de een na beste student. Ik stond een 7,8. Hij vond het dan ook erg jammer maar hij moest wel omdat die andere studenten zo zeurden.
quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:26 schreef Zapato het volgende:
Wacht even, ben ik nou de enige die niet begrijpt dat je een half keer te laat kan komen, of voor de helft geweest kan zijn?
Los hiervan: hbo? Of wat is deze anders?
Wel een beetje blijven opletten hè?quote:Ik ben op mijn universiteit
My bad, rest van de post blijft staan. Afwezigheid meten in halve eenheden?quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:27 schreef WillieW het volgende:
[..]
[..]
Wel een beetje blijven opletten hè?
Blijkbaar ben jij zo'n k*twijf die zich beter voelt dan de rest. Je gunt niemand een hoge(re) cijfer. Lekker voor je TS. Ik heb altijd een schijthekel aan dat soort lui.quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:22 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ik heb enorm veel gedaan buiten de werkgroep om voor alle studenten en de docent, een excursie geregeld etc.
En hij noemde mij de een na beste student. Ik stond een 7,8. Hij vond het dan ook erg jammer maar hij moest wel omdat die andere studenten zo zeurden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |