Je weet toch het verschil tussen de liefde bedrijven en seks?quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
en dat zeg je nu pas !
Ik geloof best dat DK geen gracht meer isquote:
Ik geloof het niet alleen ik weet het zekerquote:
Dus het is weer +1 voor de bewering dat mooie vrouwen altijd voor klootzakken gaan?quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik geloof het niet alleen ik weet het zeker![]()
Want ik heb zijn liefje ontmoet, veeeeeeeeeel te mooi voor DK trouwens
O verdomd dat is waar ook! In Hamsterdam! Met die dikke op de bar?quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik geloof het niet alleen ik weet het zeker![]()
Want ik heb zijn liefje ontmoet, veeeeeeeeeel te mooi voor DK trouwens
Gelukkig hebben we de foto's nogquote:Op vrijdag 16 december 2011 15:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
O verdomd dat is waar ook! In Hamsterdam! Met die dikke op de bar?![]()
OMG, die foto's.
Ik wel die van jou ja!quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we de foto's nog![]()
Kom ik wel op de Griekse koffiequote:Op vrijdag 16 december 2011 15:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ja en ik niet van jou![]()
da's dan wel weer sneu voor mij
Griekse koffie is niet te zuipenquote:Op vrijdag 16 december 2011 15:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Kom ik wel op de Griekse koffie
Duidelijk.quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dus het is weer +1 voor de bewering dat mooie vrouwen altijd voor klootzakken gaan?
Op de Nederlandse koffie, maar dan wel met die Griekse soep. Geen idee hoe die heet, maar die hebben ze hier bij de Griek. Die is verdomde lekker.quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Griekse koffie is niet te zuipen
Ik weet nog steeds niet welke soep je toen bedoeldequote:Op vrijdag 16 december 2011 15:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Op de Nederlandse koffie, maar dan wel met die Griekse soep. Geen idee hoe die heet, maar die hebben ze hier bij de Griek. Die is verdomde lekker.
Eigenlijk moet ik een keer naar de Griek en dan gewoon de menu-kaart overschrijven.quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet welke soep je toen bedoelde![]()
maar die koffie kan je zelf maken
laysa wilde toen Sirtaki bestellenquote:Op vrijdag 16 december 2011 15:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Eigenlijk moet ik een keer naar de Griek en dan gewoon de menu-kaart overschrijven.
Koffie zetten dat doe ik met de senseo, want dat andere apparaat is te moeilijk voor me.
Ik doe altijd de Sirtaki als ik soevlaki heb besteld.quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
laysa wilde toen Sirtaki bestellenmaar ze bedoelde Soevlaki
![]()
jajajaja ik heb een goed geheugen
Nah... wij gaan altijd verder op de webcamquote:Op vrijdag 16 december 2011 15:29 schreef stbabylon het volgende:
Dame, heer, PM en DM zijn allebei nog gewoon werkzaam hoor.
Als je 5 minuten geduld hebt! Dan is de vrouw des huizes net boodschappen doen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nah... wij gaan altijd verder op de webcam![]()
met toestemming hoor, we hebben beide een ''open'' relatie enzo...
Laat ik het anders zeggen: flikker eens op met jullie 1 op 1 gesprek.quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nah... wij gaan altijd verder op de webcam![]()
met toestemming hoor, we hebben beide een ''open'' relatie enzo...
quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Laat ik het anders zeggen: flikker eens op met jullie 1 op 1 gesprek.
Sjacherijn.........quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Laat ik het anders zeggen: flikker eens op met jullie 1 op 1 gesprek.
Kussie kroelquote:Op vrijdag 16 december 2011 15:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Sjacherijn.........
Doei DK tot straks
Niet sjagrijnig, ik ben een hater.quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Sjacherijn.........
Doei DK tot straks
Hoe is het dawg?quote:
Mooi zoquote:
Jij ook maat!quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:43 schreef 100% Tukker het volgende:
Babs, je bent oké. That's all I've got to say...
quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:56 schreef 100% Tukker het volgende:
Kijken of ik dit jaar weer ga falen door in beschonken toestand aan een dikke collega te vragen of ze al bevallen is, terwijl ze een maand ervoor het kind al had uitgepoept...
Ik ook, dan borrel in de 1ste klas trein met mezelfquote:Op vrijdag 16 december 2011 15:55 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Bedankt hombre!
Hoe lang moet je nog? Ik taai over een half uurtje af! Kerstborrel...
Zijn er geen scoorbare dames die het niet verder vertellen aan vriending? Of ben je stiekem een hopeloze romanticus die nooit zijn vrouw zou belazeren?quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:56 schreef 100% Tukker het volgende:
Kijken of ik dit jaar weer ga falen door in beschonken toestand aan een dikke collega te vragen of ze al bevallen is, terwijl ze een maand ervoor het kind al had uitgepoept...
Ik kan dat ook niet bijhouden met die 175 vrouwen hier. Voelde me wel even lullig maar kon er later hartelijk om lachen...quote:
Eén waar ik het min of meer 'zeker' van weet, maar die komt vanavond niet. Vreemdgaan zal ik sowieso niet zo snel doen nee...quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zijn er geen scoorbare dames die het niet verder vertellen aan vriending? Of ben je stiekem een hopeloze romanticus die nooit zijn vrouw zou belazeren?
Whehehe.quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:56 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik zag je al posten in het daten draadje. Waar zijn al die players die daar vroeger zatten? Hosselen met mosselen door echte vissers?quote:
Geen idee, weet niet wat er vroeger zatquote:Op vrijdag 16 december 2011 16:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik zag je al posten in het daten draadje. Waar zijn al die players die daar vroeger zatten? Hosselen met mosselen door echte vissers?
bedanktquote:Op vrijdag 16 december 2011 16:28 schreef stbabylon het volgende:
Ik ben weg, en laat Singles voor de rest van het weekend over aan de falers
Ik ook de namen niet.quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Geen idee, weet niet wat er vroeger zat
Dat zal wel voor mij bedoeld zijn snoes. Babs is boos op mij wegens onverklaarbare redenen.quote:
Het helpt natuurlijk wel enigszins.quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik ook de namen niet.
Maar dan zei iemand dat ie verlegen was. En dan moest ie gewoon vaker naar de sportschool en dit zeggen en dat doen en zo openen en weet ik veel.
Dan moet ie dat maar gewoon zeggen en niet iedereen (incl mij) over 1 kam scheren!quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
Dat zal wel voor mij bedoeld zijn snoes. Babs is boos op mij wegens onverklaarbare redenen.
Ik smeer hem ook!quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:28 schreef stbabylon het volgende:
quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:28 schreef stbabylon het volgende:
Ach ja, maar als iemand zo is dan moet je toch niet de aard van het beestje proberen te veranderen? Dat gaat toch niet werken?quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het helpt natuurlijk wel enigszins.
Tis dan ook een kwestie van doen en zien dat het allemaal niet zo eng is.
Nuance is niet zijn sterkste punt.quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan moet ie dat maar gewoon zeggen en niet iedereen (incl mij) over 1 kam scheren!
Verlegen zit ook in mijn aard.. maar ik ben er toch wel grotendeels uit gekomenquote:Op vrijdag 16 december 2011 16:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ach ja, maar als iemand zo is dan moet je toch niet de aard van het beestje proberen te veranderen? Dat gaat toch niet werken?
Jouwe ook nietquote:Nuance is niet zijn sterkste punt.
Grotendeels ja. Maar helemaal eruit krijg je het nooit.quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Verlegen zit ook in mijn aard.. maar ik ben er toch wel grotendeels uit gekomen
[..]
Jouwe ook niet
Maar dat hoeft ook niet natuurlijkquote:Op vrijdag 16 december 2011 16:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
Grotendeels ja. Maar helemaal eruit krijg je het nooit.
In dat daten topic was dat wel een probleem anders werd je nooit een echte -hoe heet dat ook alweer- PUA of zoiets.quote:
Dergelijke 'extremen' slaan sowieso nergens opquote:Op vrijdag 16 december 2011 16:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
In dat daten topic was dat wel een probleem anders werd je nooit een echte -hoe heet dat ook alweer- PUA of zoiets.![]()
Maar dat zal nu wel niet meer toegestaan zijn.
Ook hallo?quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:40 schreef Cue_ het volgende:
Hmm.. iets zegt me dat dit geen toeval kan zijn
Ja, hier ben ik.quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:28 schreef stbabylon het volgende:
Daar is een tool voor om te zien of er over je gepost is terwijl je niet in dat draadje zelf hebt geschreven.quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:40 schreef Cue_ het volgende:
Hmm.. iets zegt me dat dit geen toeval kan zijn
I know. Maarja ik ben niet gezellig genoeg blijkbaarquote:Op vrijdag 16 december 2011 17:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
Daar is een tool voor om te zien of er over je gepost is terwijl je niet in dat draadje zelf hebt geschreven.
Ik heb er al een hele lang tijd niet meer gesproken eigenlijk.quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
I know. Maarja ik ben niet gezellig genoeg blijkbaar
Zijn jullie trouwens nog vriendjes?
okquote:Op vrijdag 16 december 2011 17:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik heb er al een hele lang tijd niet meer gesproken eigenlijk.
De spytool ja. Beetje sneu zo'n tool, maar ach. Als men perse wil weten of er over je gelult wordt en wat er gelult wordt en waar zodat je je er in kan mengen, be my guest. Maar ik zeg altijd maar zo: beter over me geluld dan over me gezwegenquote:Op vrijdag 16 december 2011 17:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Daar is een tool voor om te zien of er over je gepost is terwijl je niet in dat draadje zelf hebt geschreven.
Zal wel voldoende vraag naar zijn anders hadden ze het wel niet gemaakt.quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De spytool ja. Beetje sneu zo'n tool, maar ach. Als men perse wil weten of er over je gelult wordt en wat er gelult wordt en waar zodat je je er in kan mengen, be my guest. Maar ik zeg altijd maar zo: beter over me geluld dan over me gezwegen
Jaren 30 en recentelijk opgeknapt. Weinig zelf aan te doen. Best een mooi huis. Ik ben niet zo bekend met Eindhoven dat ik weet of het mooi gelegen is.quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:15 schreef Ang3l het volgende:
Vriend wil hier gaan wonen samen met mij:
http://www.funda.nl/koop/eindhoven/huis-47138991-ruurlostraat-32/Vind t eigenlijk best een leuk huis
(Maar ik wil niet uit het mijne *LOL*)
Dat kan toch? Er is geen onderscheid gedaan naar geaardheid. Wie hebben homo en heteroseksuele mannen wel meer partners dan de vrouwelijke equivalent?quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:19 schreef Nouk84 het volgende:
http://www.nu.nl/man/2695(...)el-sekspartners.html
Yeah right
Mooi huis!quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:15 schreef Ang3l het volgende:
Vriend wil hier gaan wonen samen met mij:
http://www.funda.nl/koop/eindhoven/huis-47138991-ruurlostraat-32/Vind t eigenlijk best een leuk huis
(Maar ik wil niet uit het mijne *LOL*)
Het enige wat ik echt afschuwelijk vind is Strijp S en het Klokgebouw. Die voormalige philips bouwput.quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:19 schreef Ang3l het volgende:
Woon nu midden in het centrum wat erg relaxt is. Dit is wel verder weg, maar ligt aan een flink groot park wat wel weer mooi is
Waar zeg ik dat het ligt aan geaardheid, dat ik twijfel aan de waarheid van dit artikel?quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
Dat kan toch? Er is geen onderscheid gedaan naar geaardheid. Wie hebben homo en heteroseksuele mannen wel meer partners dan de vrouwelijke equivalent?
Ach heeft een stagiaire toch ook een mooi artikeltje kunnen schrijven.quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:22 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat het ligt aan geaardheid, dat ik twijfel aan de waarheid van dit artikel?
Ik vind het daar heerlijkquote:Op vrijdag 16 december 2011 17:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het enige wat ik echt afschuwelijk vind is Strijp S en het Klokgebouw. Die voormalige philips bouwput.
Gaan ze dat nog opknappen of tegen de vlakte gooien? Ik kom daar wel eens, maar ik heb geen idee of ze dat nu aan het slopen zijn of aan het renoveren.quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind het daar heerlijkMaar nog steeds een bouwput na jaren.
Beiede. Moeten nog steeds gedeeltes tegen de vlakte, maar een hoop opude fabrieken blijven stana en daar komen lofts in of zitten al lofts in. Restaurants inmiddels ook. Fitness centrum etc. Heel erg industrieel arty farty allemaal. Best leuke dingen, maar je moet er van houden.quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Gaan ze dat nog opknappen of tegen de vlakte gooien? Ik kom daar wel eens, maar ik heb geen idee of ze dat nu aan het slopen zijn of aan het renoveren.
Ik ga er niet meer heen, ik drink altijd teveel.quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:31 schreef Nouk84 het volgende:
http://www.nu.nl/werk-en-(...)-bedrijfsborrel.html
Dit is dan weer zo'n artikel waaraan ik niet twijfel of het waar is
Ik kom daar alleen in dat gedeelte waar al die kantoren zitten. Dat is dat gebouw parallel aan het klokgebouw. Het is daar 's nachts wel uitgestorven zeg.quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Beiede. Moeten nog steeds gedeeltes tegen de vlakte, maar een hoop opude fabrieken blijven stana en daar komen lofts in of zitten al lofts in. Restaurants inmiddels ook. Fitness centrum etc. Heel erg industrieel arty farty allemaal. Best leuke dingen, maar je moet er van houden.
quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:31 schreef Nouk84 het volgende:
http://www.nu.nl/werk-en-(...)-bedrijfsborrel.html
Dit is dan weer zo'n artikel waaraan ik niet twijfel of het waar is
Is Staphorst zo groot?quote:Een kwart van de vrouwen onthulde slechts één bedpartner te hebben gehad, tegenover 17 procent van de mannen.
Inmiddels zit er bv het Ketelhuis wat leuk is. In the Building heb ik repetities. Er komt een BMX baan. 's Neerlands grootste skate(board)baan staat er (Area51). Tijdelijk restaurant, Popei, Broet etc. Allemaal leukquote:Op vrijdag 16 december 2011 17:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik kom daar alleen in dat gedeelte waar al die kantoren zitten. Dat is dat gebouw parallel aan het klokgebouw. Het is daar 's nachts wel uitgestorven zeg.
Popei dat is toch in het klokgebouw? De skatebaan ligt er toch naast of is dat die BMX baan?quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Inmiddels zit er bv het Ketelhuis wat leuk is. In the Building heb ik repetities. Er komt een BMX baan. 's Neerlands grootste skate(board)baan staat er (Area51). Tijdelijk restaurant, Popei, Broet etc. Allemaal leuk
Ja Popei zit onder in het klokgebouw. Skatebaan is tegenover klokgebouw en BMX gebouw komt in de ruimte naast de skatebaan.quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Popei dat is toch in het klokgebouw? De skatebaan ligt er toch naast of is dat die BMX baan?
Niet mijn kopje thee dat gebied daar.quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja Popei zit onder in het klokgebouw. Skatebaan is tegenover klokgebouw en BMX gebouw komt in de ruimte naast de skatebaan.
koffie mag ookquote:Op vrijdag 16 december 2011 19:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Niet mijn kopje thee dat gebied daar.
Is die vet?quote:
wat n bullshit, kerels doen dat ook en die willen ook geen piemel in hun reetquote:Op vrijdag 16 december 2011 22:41 schreef Spezza19 het volgende:
[ afbeelding ]
So true!
Dus MissB.....
volgens mij moet je babs eens leren kennenquote:Op vrijdag 16 december 2011 22:47 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
wat n bullshit, kerels doen dat ook en die willen ook geen piemel in hun reetdie opening heeft zowel bij mannen als vrouwen dezelfde functie en dat is NIET iets erin stoppen
Sterker nog de meeste mannen gaan al van een stokje als er een vingertje in de anus moetquote:Op vrijdag 16 december 2011 22:47 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
wat n bullshit, kerels doen dat ook en die willen ook geen piemel in hun reetdie opening heeft zowel bij mannen als vrouwen dezelfde functie en dat is NIET iets erin stoppen
uitzonderingen daargelaten, ik hoef geen piemel in mn reet, en de meeste kerels die t voorstellen willen zelf ook geen piemel in hun reet want dat kan dan weer niet maar bij n vrouw is t wel normaal ofzoquote:Op vrijdag 16 december 2011 22:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
volgens mij moet je babs eens leren kennen
dat.quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:47 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
zoals ik al aangaf je hebt altijd uitzonderingen die t wel lekker vinden, ik heb er niks mee en blijf erbij dat het niet die functie heeft en hoef t niet uit te proberenquote:
biefstukquote:
ook qua overnachting?quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:17 schreef Spezza19 het volgende:
Biefstuk is wel lekker ja....
Prijzen vallen mee voor tripje london met oud en nieuw.... AARGH!! Lastig!!
normale prijs als altijd voor het hotel waar ik altijd zitquote:
Doen! Ik heb er ook nu al zin in!quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:17 schreef Spezza19 het volgende:
Biefstuk is wel lekker ja....
Prijzen vallen mee voor tripje london met oud en nieuw.... AARGH!! Lastig!!
Mja, dingen proberen geeft misschien een ander perspectiefquote:Op vrijdag 16 december 2011 23:07 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
zoals ik al aangaf je hebt altijd uitzonderingen die t wel lekker vinden, ik heb er niks mee en blijf erbij dat het niet die functie heeft en hoef t niet uit te proberen
Ja, en ik heb er heel veel zin in. Het vuurwerk schijnt super te zijn.quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:25 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Jij gaat naar London met oud en nieuw?
Met wie ga je heen? Ik wil graag heen, maar niemand heeft er geld voorquote:Op vrijdag 16 december 2011 23:28 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, en ik heb er heel veel zin in. Het vuurwerk schijnt super te zijn.
Vind ik niet. Oud en nieuw met vrienden is doorgaans ook een verplichte bende.quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:29 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Met wie ga je heen? Ik wil graag heen, maar niemand heeft er geld voor
En om nou alleen heen te gaan is ook weer zo "sneu"
Ik ga met mijn liefjequote:Op vrijdag 16 december 2011 23:29 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Met wie ga je heen? Ik wil graag heen, maar niemand heeft er geld voor
En om nou alleen heen te gaan is ook weer zo "sneu"
Dat is wel romantisch.quote:
Dat is het ook... Maar goed, het is wel gezelliger als er iemand mee is....quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Vind ik niet. Oud en nieuw met vrienden is doorgaans ook een verplichte bende.
het idee staat me niet aan, is genoeg om t niet te doen toch?quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:27 schreef Ripley het volgende:
[..]
Mja, dingen proberen geeft misschien een ander perspectief
Naar het buitenland gaan met oud en nieuw?quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:35 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
het idee staat me niet aan, is genoeg om t niet te doen toch?
daar ging die post niet overquote:Op vrijdag 16 december 2011 23:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Naar het buitenland gaan met oud en nieuw?
Ik had het al gelezen. Het idee is toch zelfde? Komen waar je doorgaans niet komt voor wat extra spanning.quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:39 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
daar ging die post niet over
quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik had het al gelezen. Het idee is toch zelfde? Komen waar je doorgaans niet komt voor wat extra spanning.
Hier gaat het z'n gangetje. En daar?quote:
Hier ook alles primaquote:Op vrijdag 16 december 2011 23:57 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hier gaat het z'n gangetje. En daar?
Consumentisme is een religie, en de winkels zijn haar altaren waarop jij geofferd wordtquote:Op zaterdag 17 december 2011 00:19 schreef CherryLips het volgende:
Paar jaar geleden oud en nieuw gevierd in Londen, was erg leuk. We zijn rond acht uur aan het water gaan staan bij de Big Ben om het vuurwerk goed te kunnen zien.
Oja, direct na kerst begint de uitverkoop
Wat? Dood met opengesneden borstkas terwijl de raad van bestuur van de Bijenkorf jouw nog kloppende hart omhoog houdt zodat de juichende aandeelhouders het goed kunnen zien?quote:
Je vergeet te vermelden dat die aandeelhouders klaar staan in een rij om haar om de beurt anaal te vernederen terwijl haar ontzielde lichaam daar ligt op dat altaar.quote:Op zaterdag 17 december 2011 09:23 schreef Barbusse het volgende:
Wat? Dood met opengesneden borstkas terwijl de raad van bestuur van de Bijenkorf jouw nog kloppende hart omhoog houdt zodat de juichende aandeelhouders het goed kunnen zien?
Terwijl het volgende gewillige slachtoffer naar het altaar geleid wordt, zwaar van de tassen met vers gekochte nutteloze meuk. Een bewonderende blik in haar ogen terwijl ze toekijkt op euforische menigte.quote:Op zaterdag 17 december 2011 09:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je vergeet te vermelden dat die aandeelhouders klaar staan in een rij om haar om de beurt anaal te vernederen terwijl haar ontzielde lichaam daar ligt op dat altaar.
Nou....quote:
Voor zover ik weet wordt een anus niet gerecycled.quote:Op zaterdag 17 december 2011 10:02 schreef CherryLips het volgende:
Ik weet niet of ze dan nog wat aan mn donorcodicil hebben. Das zonde.
Darmkanaal toch wel? En die aandeelhouders vinden ongetwijfeld dat hun paarsgepunte lans minimaal de 40 cm haalt.quote:Op zaterdag 17 december 2011 10:05 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Voor zover ik weet wordt een anus niet gerecycled.
quote:Op zaterdag 17 december 2011 10:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Darmkanaal toch wel? En die aandeelhouders vinden ongetwijfeld dat hun paarsgepunte lans minimaal de 40 cm haalt.
![]()
Saai is dat he? Of de site gaat down vanwege teveel vraag, wat weer irritant is.quote:Op zaterdag 17 december 2011 10:11 schreef ArTiC het volgende:
online concerttickets kopen...godverdomme
Jamaar weet je hoe diep?quote:
Pearl Jam?quote:Op zaterdag 17 december 2011 10:11 schreef ArTiC het volgende:
online concerttickets kopen...godverdomme
uiteraardquote:
Kun je toch daarna verder slapen?quote:Op zaterdag 17 december 2011 11:28 schreef ArTiC het volgende:
wakker worden omdat je gebeld wordt om half 9...dat kan ook
ik was bang dat ik me dan zou verslapen voor de PJ voorverkoopquote:
Die van mij wel. Die is veel waard.quote:Op zaterdag 17 december 2011 10:05 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Voor zover ik weet wordt een anus niet gerecycled.
Ken iemand die wil er snel vijf kwijt hebbenquote:Op zaterdag 17 december 2011 13:39 schreef Spezza19 het volgende:
Zo. Tuin hangt weer vol met vogelvoer....
Net ook lieve dwergkonijntjes gezien bij de dierenwinkel
Zou ze zo meenemen
Om te bereiden in bier, met knoflook en rozemarijnquote:Op zaterdag 17 december 2011 13:39 schreef Spezza19 het volgende:
Zo. Tuin hangt weer vol met vogelvoer....
Net ook lieve dwergkonijntjes gezien bij de dierenwinkel
Zou ze zo meenemen
Gij vuige pretletter!quote:Op zaterdag 17 december 2011 12:33 schreef MNR het volgende:
En de zon schijnt, de zon schijnt, jaaaaaaa, de ZON schijnt!
Vitamine D, come to me
quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Om te bereiden in bier, met knoflook en rozemarijn
Kom maar op met pluizige beestjes dus!quote:
Ga je dan voor me koken?quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kom maar op met pluizige beestjes dus!
Mais bien sur.quote:
De rien, cherie.quote:
Dat hangt ervan af. Als je niet van een pluizige bek houd, raad ik het je wel aan.quote:Op zaterdag 17 december 2011 14:01 schreef Evie het volgende:
[..]
Moet ik zeker eerst dat beest villen??
De zon schijnt!quote:
Alleen maar omdat de zon schijnt?quote:Op zaterdag 17 december 2011 14:09 schreef MNR het volgende:
[..]
De zon schijnt!
En ik voel me nu zo gelukkig.
Ga je dan niet dood van geluk als je op vakantie gaat naar een of ander warm land?quote:Op zaterdag 17 december 2011 14:09 schreef MNR het volgende:
[..]
De zon schijnt!
Whahahaha Als ik met mijn sinds gister bejaarde kop ergens van houquote:Op zaterdag 17 december 2011 14:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat hangt ervan af. Als je niet van een pluizige bek houd, raad ik het je wel aan.
Neuj, om meer redenen hoorquote:Op zaterdag 17 december 2011 14:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Alleen maar omdat de zon schijnt?
Wil ik dit weten?quote:Op zaterdag 17 december 2011 14:31 schreef Evie het volgende:
[..]
Whahahaha Als ik met mijn sinds gister bejaarde kop ergens van hou![]()
Nee, maar ik laat dan wel iedereen weten hoe goed ik het heb. Ik deel mijn gelukquote:Op zaterdag 17 december 2011 14:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ga je dan niet dood van geluk als je op vakantie gaat naar een of ander warm land?
Vrolijke mensenquote:Op zaterdag 17 december 2011 14:49 schreef MNR het volgende:
[..]
Nee, maar ik laat dan wel iedereen weten hoe goed ik het heb. Ik deel mijn geluk
quote:Op zaterdag 17 december 2011 14:09 schreef MNR het volgende:
[..]
De zon schijnt!
L!quote:
Pretty clueless over what you're talking about right now.. But ehm... ik ga ff de stad in; even nog een klein aankoopje doen dat ik op het oog hebquote:Op zaterdag 17 december 2011 15:07 schreef Litpho het volgende:
Goed, goed. Alleen dat shoppen is niet meer wat het geweest is.
Diverse winkels in en met niets terugkomen.quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:10 schreef MNR het volgende:
[..]
Pretty clueless over what you're talking about right now.. But ehm... ik ga ff de stad in; even nog een klein aankoopje doen dat ik op het oog heb.
Je bent 65+?quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:43 schreef Evie het volgende:
[..]
Was een grapjebehalve het bejaard sinds gister
Neequote:Op zaterdag 17 december 2011 19:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je bent 65+?#opeenoudefietsmoetjehetleren
Hoi -Engel-!quote:Op zaterdag 17 december 2011 20:31 schreef -Engel- het volgende:
Ik zag gewoon een wilde fazant..... ik heb vandaag braaf gesport en ik heb mijn alternatieve kerstkaartprojectje bijna afzo goed bezig
Hoi Allemaal
Over twee jaar heb ik driekwart op de rails.quote:Op zaterdag 17 december 2011 20:44 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Klinkt niet zo ...uhm blij.....
quote:Op zaterdag 17 december 2011 20:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Over twee jaar heb ik driekwart op de rails.
Als het maar de goede rails zijn hèquote:Op zaterdag 17 december 2011 20:48 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar het over gaat, maar hopelijk gaat het sneller dan 2 jaar
Dat in ieder geval......quote:Op zaterdag 17 december 2011 20:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als het maar de goede rails zijn hè![]()
Zeker!!quote:Op zaterdag 17 december 2011 21:00 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat in ieder geval......
als je op de rails of in 't spoor zit, gaat alles makkelijker and such![]()
Zielig zijn natuurlijk!quote:Op zaterdag 17 december 2011 21:36 schreef MeraViglioSa het volgende:
En wat doen de singles eigenlijk met kerst?
Geen kerstkaart dus....quote:Op zaterdag 17 december 2011 21:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat voor soort kerstkaart heb je in elkaar gedraaid eigenlijk?
Geen bier.... mja nu voel ik me wel zielig... want de wijn die ik wel heb, is ranzigquote:Op zaterdag 17 december 2011 22:52 schreef Q. het volgende:
Wel! Want singles zijn zielig!
Anyway, tijd voor bier.
-Engel-quote:Op zaterdag 17 december 2011 23:00 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Geen bier.... mja nu voel ik me wel zielig... want de wijn die ik wel heb, is ranzig
Maltamanquote:Op zaterdag 17 december 2011 23:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
-Engel-![]()
Ik ga zo slapen, want mijn weekend is begonnen
Hoe is het daar?quote:Op zaterdag 17 december 2011 23:16 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Maltaman
Goede start van een weekend
Regenachtig dus mooi filmweerquote:Op zaterdag 17 december 2011 23:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hoe is het daar?![]()
Morgenmiddag cocktails drinken![]()
Goed geregeld dusquote:Op zaterdag 17 december 2011 23:45 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Regenachtig dus mooi filmweer
Ik heb geen cocktails morgen, maar er wordt wel voor mij gekookt
trustequote:Op zaterdag 17 december 2011 23:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Goed geregeld dus![]()
Ik ga slapen nu denk ik, truste
Dat klinkt als een goed begin van de dag! En de rest van planning ziet er ook goed uit. Nou, veel plezier met de voorbereidingen en vanavond. Lekker hoor, een vriendje dat voor je kookt!quote:Op zondag 18 december 2011 09:23 schreef Barbusse het volgende:
Hey MNRLekker wakker worden
![]()
Ik ga zo denk ik maar even hardlopen langs zee denk ik. Daarna series kijken en ik had beloofd vanavond te gaan koken voor mn meisje. Eerst daarvoor wat voorbereidingen treffen dan maar.
Ikquote:Op zondag 18 december 2011 09:37 schreef MNR het volgende:
[..]
Dat klinkt als een goed begin van de dag! En de rest van planning ziet er ook goed uit. Nou, veel plezier met de voorbereidingen en vanavond. Lekker hoor, een vriendje dat voor je kookt!
Hey L-Equote:
Ja, lekkerquote:
Hmmm, kan wel, maar de kans is bijzonder groot dat als je ze ontdooit, ze inzakken en zompig worden. Dus doe maar niet. #teveelkomma´sineenzinquote:Op zondag 18 december 2011 09:48 schreef L-E het volgende:
Barb, weet jij of je cupcakes kan invriezen?
Jammer. Ik wilde het een en ander voorbereiden voor Peuter zn verjaardag, maar dat gaat dus niet door.quote:Op zondag 18 december 2011 09:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, lekkerEn met jou?
[..]
Hmmm, kan wel, maar de kans is bijzonder groot dat als je ze ontdooit, ze inzakken en zompig worden. Dus doe maar niet. #teveelkomma´sineenzin![]()
Het hangt er ook een beetje van af wat voor cupcakes. Fruit gaat gegarandeerd fout bijvoorbeeld. Chocolade zou volgens mij nog wel kunnen werken. Ik zou even zoeken op internet als ik jou was.quote:Op zondag 18 december 2011 09:52 schreef L-E het volgende:
[..]
Jammer. Ik wilde het een en ander voorbereiden voor Peuter zn verjaardag, maar dat gaat dus niet door.
Hier gaat het goed! Straks even de stad in, daarna met Peuter een kerstkado voor de schoonfamilie knutselen, vanavond aardappeltjes met rozemarijn en knoflook maken omdat een vriendin komt eten. Life's good.
Het zijn gewone cupcakes, en ik heb al ontdekt dat je ze tot 3 maanden in de diepvries kan bewaren.quote:Op zondag 18 december 2011 09:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het hangt er ook een beetje van af wat voor cupcakes. Fruit gaat gegarandeerd fout bijvoorbeeld. Chocolade zou volgens mij nog wel kunnen werken. Ik zou even zoeken op internet als ik jou was.![]()
Klinkt als een goede dag!En lekker, aardappeltjes zo bereiden
Ik ben nu stukjes prei aan het besprenkelen met balsamico azijn. Vanavond ga ik ze stomen met gember, vis, gamba´s, wasabi en een vleugje sesamolie. Ben benieuwd of het net zo goed gaat smaken als mijn vorige uitvinding
Toen had ik babyclams in de schelp gestoomd, en van het vocht had ik samen met witte wijn, knoflook en wat zachte geitenkaas een sausje gemaakt. Als laatste een fijn gesneden spaans pepertje toegevoegd. Geserveerd over gegrilde groene asperges. Was echt superquote:Op zondag 18 december 2011 09:59 schreef L-E het volgende:
[..]
Het zijn gewone cupcakes, en ik heb al ontdekt dat je ze tot 3 maanden in de diepvries kan bewaren.
Wasabi.. daar kan ik helemaal niets mee. Wat was je vorige uitvinding?
Klinkt goed!quote:Op zondag 18 december 2011 10:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Toen had ik babyclams in de schelp gestoomd, en van het vocht had ik samen met witte wijn, knoflook en wat zachte geitenkaas een sausje gemaakt. Als laatste een fijn gesneden spaans pepertje toegevoegd. Geserveerd over gegrilde groene asperges. Was echt super![]()
Waarom kan je niks met wasabi?
En nog bijzonder makkelijk te maken ookquote:Op zondag 18 december 2011 10:05 schreef L-E het volgende:
[..]
Klinkt goed!![]()
Gewoon, ik vind het niet lekker.
Bolderbastquote:
Lekker.quote:
kerstavond eten met vrienden, gezellig gourmettenquote:Op zaterdag 17 december 2011 21:36 schreef MeraViglioSa het volgende:
En wat doen de singles eigenlijk met kerst?
verdimme...ik heb ook zin om hard te lopen maar hier wordt je doodgegooid met hagelstenenquote:Op zondag 18 december 2011 11:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Lekker.Ik ga zo even hardlopen langs de kust
Hoe is het daar? Lekker koud?
Awquote:Op zondag 18 december 2011 13:56 schreef ArTiC het volgende:
[..]
verdimme...ik heb ook zin om hard te lopen maar hier wordt je doodgegooid met hagelstenen
ik wil geenquote:
sstquote:Op zaterdag 17 december 2011 21:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hi Evie
Met jou ook alles oke? Net jarig geweest zag ik ergens
Alive sort off, verder wel goedquote:
Ik dacht dat het jouw plaatje was eigenlijk.quote:
Heerlijk!quote:Op maandag 19 december 2011 06:55 schreef stbabylon het volgende:
Ik ook, een lang weekend t/m 8 januari...
Jij ook al?quote:
ik snap 'm niet?quote:
Leugenschquote:Op maandag 19 december 2011 08:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nee man, ik ben nu volwassen en netjes enzo.
quote:
Was het ook een surprise met wie je seks hebt gehad?quote:Op maandag 19 december 2011 08:31 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Tof!surprise party met blokarten, bier, taart en wilde seks
Of met wat.quote:Op maandag 19 december 2011 08:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Was het ook een surprise met wie je seks hebt gehad?
neuh, dat niet.quote:Op maandag 19 december 2011 08:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Was het ook een surprise met wie je seks hebt gehad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |