Je weet toch het verschil tussen de liefde bedrijven en seks?quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
en dat zeg je nu pas !
Ik geloof best dat DK geen gracht meer isquote:
Ik geloof het niet alleen ik weet het zekerquote:
Dus het is weer +1 voor de bewering dat mooie vrouwen altijd voor klootzakken gaan?quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik geloof het niet alleen ik weet het zeker![]()
Want ik heb zijn liefje ontmoet, veeeeeeeeeel te mooi voor DK trouwens
O verdomd dat is waar ook! In Hamsterdam! Met die dikke op de bar?quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik geloof het niet alleen ik weet het zeker![]()
Want ik heb zijn liefje ontmoet, veeeeeeeeeel te mooi voor DK trouwens
Gelukkig hebben we de foto's nogquote:Op vrijdag 16 december 2011 15:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
O verdomd dat is waar ook! In Hamsterdam! Met die dikke op de bar?![]()
OMG, die foto's.
Ik wel die van jou ja!quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we de foto's nog![]()
Kom ik wel op de Griekse koffiequote:Op vrijdag 16 december 2011 15:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ja en ik niet van jou![]()
da's dan wel weer sneu voor mij
Griekse koffie is niet te zuipenquote:Op vrijdag 16 december 2011 15:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Kom ik wel op de Griekse koffie
Duidelijk.quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dus het is weer +1 voor de bewering dat mooie vrouwen altijd voor klootzakken gaan?
Op de Nederlandse koffie, maar dan wel met die Griekse soep. Geen idee hoe die heet, maar die hebben ze hier bij de Griek. Die is verdomde lekker.quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Griekse koffie is niet te zuipen
Ik weet nog steeds niet welke soep je toen bedoeldequote:Op vrijdag 16 december 2011 15:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Op de Nederlandse koffie, maar dan wel met die Griekse soep. Geen idee hoe die heet, maar die hebben ze hier bij de Griek. Die is verdomde lekker.
Eigenlijk moet ik een keer naar de Griek en dan gewoon de menu-kaart overschrijven.quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet welke soep je toen bedoelde![]()
maar die koffie kan je zelf maken
laysa wilde toen Sirtaki bestellenquote:Op vrijdag 16 december 2011 15:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Eigenlijk moet ik een keer naar de Griek en dan gewoon de menu-kaart overschrijven.
Koffie zetten dat doe ik met de senseo, want dat andere apparaat is te moeilijk voor me.
Ik doe altijd de Sirtaki als ik soevlaki heb besteld.quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
laysa wilde toen Sirtaki bestellenmaar ze bedoelde Soevlaki
![]()
jajajaja ik heb een goed geheugen
Nah... wij gaan altijd verder op de webcamquote:Op vrijdag 16 december 2011 15:29 schreef stbabylon het volgende:
Dame, heer, PM en DM zijn allebei nog gewoon werkzaam hoor.
Als je 5 minuten geduld hebt! Dan is de vrouw des huizes net boodschappen doen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nah... wij gaan altijd verder op de webcam![]()
met toestemming hoor, we hebben beide een ''open'' relatie enzo...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |