Was dat het laatste concert van ze? Ik heb ze in oktober nog gezienquote:
Het was onderdeel van de afscheidstour, maar het allerlaatste concert is in september in de Melkweg. Tot die tijd nog afscheidsconcerten in het land en een paar festivalsquote:Op zaterdag 24 december 2011 12:56 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Was dat het laatste concert van ze? Ik heb ze in oktober nog gezien. Was er helemaal fan van op m'n 15e-16e, nu niet meer, maar is jeugdsentiment he.
Dat is wel vreemd. Ik slikte 300 mg op een dag ('s ochtends 100 mg, 's avonds 200 mg) en ben er echt nooit knock-out van gegaan.quote:Op zaterdag 24 december 2011 10:18 schreef Nyota het volgende:
Wat is dat voor spul zeg die Seroquel... Heb gisteren voor de tweede keer een half tabletje op (12,5mg) om beter te kunnen slapen en lig echt helemaal knock-out. Echt niet normaal: een half freaking pilletje!!
Je zal dat spul maar in n hoge dosis moeten slikken waar het echt voor bedoelt is...
Hmm, m'n psychiater is met vakantie, maar anders toch maar eens bij m'n huisarts checken.quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:44 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dat is wel vreemd. Ik slikte 300 mg op een dag ('s ochtends 100 mg, 's avonds 200 mg) en ben er echt nooit knock-out van gegaan.
Wel van Risperdal. Geen idee in welke dosering eigenlijk. Vast een hoge dosering, anders had ik nooit zo veel last gehad van de bijwerkingen.
quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:01 schreef Nyota het volgende:
[..]
Hmm, m'n psychiater is met vakantie, maar anders toch maar eens bij m'n huisarts checken. Ik slaap zo 11 uur.
Een verademing bij maanden van 6 uur per nacht, maar toch..
En nu maar even een paar nachten zonder proberen...
Ik slik 50mg zònder verlengde afgifte.quote:Op zaterdag 24 december 2011 11:13 schreef Nyota het volgende:
[..]
Ik wil t eigenlijk niet elke dag nemen... Hoeveel mg nam jij en was dat ook om beter te slapen?
Ik zit nu dan maar aan af en toe een kwart pilletje te denken.
Ik had er zelf ff achteraan gebeld, ipv niks doen en dan boos worden. Longontsteking kan best lang duren, dan ben je ff niet zo bezig met je werk....quote:Op zaterdag 24 december 2011 20:41 schreef DeZoektocht het volgende:
Als mijn psych. begin november heeft gemeld dat ie longontsteking had en dat we begin december weer een afspraak zouden maken, en hij heeft nog steeds niet gebeld, ben ik dan onredelijk als ik m straks vertel dat ik m niet meer hoef?
Ik bedoel waarom zou ik iemand moeten vetrouwen die zo duidelijk laat blijken 0,0 interesse voor me te hebben?
Ja, dat. Mensen zijn mensen en dingen kunnen ook vergeten worden. Zeker als je ziek bent.quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:44 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik had er zelf ff achteraan gebeld, ipv niks doen en dan boos worden. Longontsteking kan best lang duren, dan ben je ff niet zo bezig met je werk....
Ik vind je reactie een beetje overtrokken....
Ok, heb er even over nagedacht en jullie hebben wel gelijk.quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:44 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik had er zelf ff achteraan gebeld, ipv niks doen en dan boos worden. Longontsteking kan best lang duren, dan ben je ff niet zo bezig met je werk....
Ik vind je reactie een beetje overtrokken....
Ik heb dat in het begin ook gehad, en dan ging ik rond de middag ook echt even 1.5-2 uur liggen, en dan kwam ik de dag door! Maar het word beter hoorquote:Op zondag 25 december 2011 11:07 schreef Murmeli het volgende:
Dank je! Jij ook.
En alle anderen ook.
Ik heb zelf een hekel aan kerst maar zie er verder niet tegenop ofzo. Ben vandaag lekker thuis met de poezen.
Ach en ik val toch altijd in slaap overdag dus mijn dagen zijn momenteel erg kort
(heb/had jij dat ook van de paroxetine gewoonmezelf?)
Ik zie trouwens ook niet meer op tegen oud en nieuw want ik ga het vieren met een vriendin van me!
oh gelukkig, dat geeft me weer wat hoop. T is wel zwaar spul he? pff heb echt veel bijwerkingenquote:Op zondag 25 december 2011 12:24 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik heb dat in het begin ook gehad, en dan ging ik rond de middag ook echt even 1.5-2 uur liggen, en dan kwam ik de dag door! Maar het word beter hoor
Ik heb inderdaad ook heel veel last gehad van de bijwerkingen, Ik weet niet hoe hoog je dosis is? Ik zit op 20mg! In het begin veel hoofdpijn, moeheid, sufheid en trillen gehad! Nu gaat het gewoon goed, al merk ik wel dat mijn lijf mij zelf terug fluit als ik teveel doe!quote:Op zondag 25 december 2011 13:05 schreef Murmeli het volgende:
[..]
oh gelukkig, dat geeft me weer wat hoop. T is wel zwaar spul he? pff heb echt veel bijwerkingengelukkig wordt het tot nu toe wel minder. dat gespannen gevoel in mn lijf moet echt ophouden. vind het stom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |