verstandig!quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:47 schreef cafpow het volgende:
@madame peon
Ik slik geen ad. Want meestal is het maar een paar dagen of eeekjes dat ik me echt zo voel.daarna val ik vanzelf terug in het normale.
Zolang je zelf weet dat het tijdelijk is, weet je ook dat je er weer uit kan komen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:47 schreef cafpow het volgende:
@madame peon
Ik slik geen ad. Want meestal is het maar een paar dagen of eeekjes dat ik me echt zo voel.daarna val ik vanzelf terug in het normale.
Tot 4-6 weken na gebruik.quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:43 schreef Murmeli het volgende:
Bluh, depri....
Wanneer gaan die kutpillen nou werken?
Hey Cafpow,quote:Op donderdag 29 december 2011 12:34 schreef cafpow het volgende:
Hier voel ik me kut. Gisteren overdag zat ik al met woede richting bepaalde personen vanwege het gedrag en egoïsme.
Nu is oma gisterenavond Overleden en is die woede alleen heftiger..en ma bgint daar weer over te zeuren en moeilijk te doen..dat ik vol met haat zit en het niet normaal is enz..en dan heb ik echt zoites van wat moet ik ermee.
Ik voel me zo en dat kan ik niet veranderen.
En ipv me met rust te laten maakt ze het alleen erger door tegen mijn wil in te willen praten terwijl praten voor mij dingen alleen erger maakt..
Wat ben ik het allemaal zat als het aan mij zou liggen zou ik gewoon van deze aardbol willen verdwijnen.
Dan zou ik me tenminte kunnen uiten zoals ik dat kan en als dat toevallig tegen mijn laptop slaan is dan zou ik dat tenminste kunnen doen zonder gezeur!
Maar goed ik heb net ontbeten en ga maar weer terug mijn bed in.
Wat is het ergste wat kan gebeuren, dat ie een paar keer afslaat.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:32 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Kan iemand mij even verzekeren dat ik een debiel ben, en dat ik ook echt wel in een benzineauto kan rijden?!
Ik heb gelest in een diesel en daarna wel een paar keer in een benzine gereden maar die hellingproef he
Pfft, Mag ik eindelijk na 2.5 jaar mijn rijbewijs te hebben de auto van mijn pa ALLEEN meenemen, ga ik twijfelen :S
Het enige is dat een benzineauto sneller afslaatquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:32 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Kan iemand mij even verzekeren dat ik een debiel ben, en dat ik ook echt wel in een benzineauto kan rijden?!
Ik heb gelest in een diesel en daarna wel een paar keer in een benzine gereden maar die hellingproef he
Pfft, Mag ik eindelijk na 2.5 jaar mijn rijbewijs te hebben de auto van mijn pa ALLEEN meenemen, ga ik twijfelen :S
Ach hellingproof hangt heel erg af van de auto. Je moet er gevoel voor ontwikkelen...ik heb dat ook gehad. Heb in Nederland gelest en daarna heb ik gereden in een land met echte bergen en het kost moeite maar toen ik het eenmaal doorhad heb ik ooit een helling bereden waar je niks anders voor je zag dan de weg echt een staande helling zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:32 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Dan weet je hoe lang je nog moet wachten....quote:
Dank jequote:Op zaterdag 31 december 2011 21:51 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Fijne avond allemaal! En alvast een gelukkig gezond, en hopelijk stabieler jaar voor jullie allemaal!
ik doe mee!quote:Op zondag 1 januari 2012 02:33 schreef Murmeli het volgende:
Zo, dat kutjaar is weer voorbij.
2011 gaan we maar gauw vergeten....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |