abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105655445
Hier verder!

De 5 fasen van liefdesverdriet
Iedereen krijgt er wel een keer mee te maken. Misschien maar één keer, misschien wat vaker. De één verwerkt het anders dan de ander, maar we weten allemaal dat het niet leuk is: liefdesverdriet!

Ineens alleen
Samen zijn jullie erachter gekomen dat jullie niet zo'n fantastisch koppel zijn als jullie dachten. Als er een einde komt aan je relatie is dit erg vervelend. Degene met wie je altijd alles deelde is ineens weg. Je bent je beste maatje kwijt. Bij veel mensen resulteert dit besef in liefdesverdriet.

In eerste instantie zal je denken en voornamelijk hopen dat het allemaal wel goed komt. Jullie waren toch zon fantastisch koppel? De ontkenningsfase is de eerste fase die liefdeverdriet kent. Je bent er bijna helemaal zeker van dat jullie in de toekomst toch weer samen komen.

Uit je dak gaan

Na een tijdje ga je inzien dat jullie toch niet samen komen. Je komt dan in de fase waarin je erg boos kan worden. Bij mannen gaat dit ook vaak gepaard met veel agressie. In deze fase worden de meeste mensen ook erg losbollig, gaan veel stappen en sjansen met anderen. Voornamelijk om het zelfvertrouwen op te krikken.

Tot inkeer komen

Na dit gedrag kom je snel weer tot jezelf. Zoveel zelfvertrouwen geven die one night stands je echt niet, als je erachter komt dat het toch allemaal maar voor één nachtje is. Je gaat je eenzaam voelen. Je krijgt het gevoel alsof niemand je meer wil, je voelt je lelijk en alleen. Waarschijnlijk zal je zelfs gaan denken dat je voor altijd een hopeloze single blijft!

Achter de wolken schijnt de zon!

Gelukkig ga je langzamerhand realistisch worden. Dit is de vierde fase van je liefdesverdriet. Je gaat merken dat je leven echt niet alleen maar draait om de liefde. Je gaat je oude liefde loslaten en je eigen leven leven. Natuurlijk heb je het nog af en toe moeilijk, maar het komt allemaal wel goed. Veel vrouwen gaan in deze fase zichzelf helemaal opknappen. Ze nemen een nieuw verfje in hun haren, gaan flink shoppen met vriendinnen en besteden veel aandacht aan hun uiterlijk. Mannen gaan veel met vrienden ondernemen en leuke dingen doen.

Jezelf en de situatie accepteren

In de laatste fase ga je accepteren dat je liefde met je ex-lover echt helemaal over is. Je gaat inzien dat een leven als single helemaal niet zo slecht is. Het heeft natuurlijk ook zo zijn voordelen. Geen vieze haren in het doucheputje, geen gore sokken, lekker stappen en sjansen met mooie andere mensen, noem maar op!

Natuurlijk verwerkt iedereen op zijn eigen manier zijn liefdesverdriet. Soms doorloop je alle fasen en soms maar een paar en sla je er eentje over. In ieder geval weten we één ding zeker: Het komt allemaal goed!

"A drug person can learn to cope with things like seeing their dead grandmother crawling up their leg with a knife in her teeth. But no one should be asked to handle this trip."
pi_105660078
.

[ Bericht 56% gewijzigd door dotjesland op 17-12-2011 12:22:21 ]
pi_105662234
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 16:09 schreef dotjesland het volgende:
de mooie kunst is er, naar mijn mening, niet bij bij loslaten. Het is nu 2 jaar uit tussen mij en mijn ex en ik ben er nog steeds niet overheen. Wat belangrijk is, is dat je het contact verbreekt in het begin. Dat heb ik dus niet gedaan. Anderhalf jaar een beetje lopen, aan uit aan uit. Het loslaten heeft alles veel moeilijker gemaakt. Ik ben nu eindelijk verlost, we hebben geen contact meer, maar wat doet dit pijn:( vreselijk, echt!! Ik wou dat ik een paar jaar verder kon springen zodat dit verdriet en pijn over was. Ook toen ik hoorde dat hij een ander had, stortte ik compleet in. Vreselijk... maar het zal wel het beste zijn voor mij, anders was het wel anders gelopen.

ook iemand die er belachelijk lang over heeft gedaan om eroverheen te komen? :(
ben zelf nog bezig, zit op 2 weken :(
  vrijdag 16 december 2011 @ 17:20:18 #4
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_105662470
quote:
de mooie kunst is er, naar mijn mening, niet bij bij loslaten. Het is nu 2 jaar uit tussen mij en mijn ex en ik ben er nog steeds niet overheen. Wat belangrijk is, is dat je het contact verbreekt in het begin. Dat heb ik dus niet gedaan. Anderhalf jaar een beetje lopen, aan uit aan uit. Het loslaten heeft alles veel moeilijker gemaakt. Ik ben nu eindelijk verlost, we hebben geen contact meer, maar wat doet dit pijn:( vreselijk, echt!! Ik wou dat ik een paar jaar verder kon springen zodat dit verdriet en pijn over was. Ook toen ik hoorde dat hij een ander had, stortte ik compleet in. Vreselijk... maar het zal wel het beste zijn voor mij, anders was het wel anders gelopen.

Niet vreselijk lang, maar met mijn allereerste ex (waren elkaars eerste liefde :') ) heb ik ook zoiets gehad. Aan/uit/aan/uit enzovoort. Dat heeft nog een goeie 7/8 maanden doorgezet, bijna langer dan onze relatie duurde :') Beter dat je zoiets niet doet dus :)
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_105664009
Kreeg vandaag een kerstkaart van 'm. Vul zelf maar in wat ik toen dacht.
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_105665426
Return 2 sender? ;)

(om t netjes te houden...)
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
  vrijdag 16 december 2011 @ 18:47:08 #7
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_105665440
ik ben het ermee eens, meteen het contact verbreken werkt toch het beste.
ik heb mijn ex 1 dag nadat het definitief over was nog gemaild, en een paar keer heen en weer gemaild (2x ofzo) en daarna heb ik nergens meer op gereageerd. Hij is nog een paar dagen doorgegaan met mailen maar ik heb alles genegeerd. Ook spullen die nog moesten worden uitgewisseld heb ik via iemand anders gedaan.

Ik zal niet zeggen dat ik er al helemaal overheen ben, maar het geeft me wel veel rust in mijn kop dat de optie "met hem praten" is afgesloten vanaf dag 1.

Maar zin in een andere relatie heb ik nog niet echt. Ben er wel redelijk klaar mee, maar dat heeft er ook wel mee te maken dat ik van alles bij elkaar redelijk ben ingestort, en dus al mijn energie nu liever in het opbouwen van mezelf steek dan in een relatie. Al merk ik dat ik er al iets minder negatief tegenover sta en soms in een goeie bui wel eens denk: goh, zou best leuk zijn, beetje flirten, beetje aanrommelen. Dus ik denk dat het in 2012 wel weer een keertje ervan kan komen. of niet, dan wordt het 2013 ;)
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_105668716
quote:

Ik ben vijf jaar samen geweest met mijn ex en het is nu bijna een jaar uit. Vorig jaar kerst zat ik nog leuk met haar te vieren en paar maanden later was het uit. Ze bedroog me al een tijdje met een ander. Heb het contact ook niet gelijk verbroken, wat niet slim was. Pas sinds kort is het helemaal gestopt en het blijft zeer doen ook al heeft ze me zoveel pijn gedaan. Ik snap niet hoe je iemand zo kan behandelen zoals zij mij behandelt. Ik vind het ook lastig om aan mezelf te denken, maar hier wordt aan gewerkt. Het is niet makkelijk en ik hoop dat 2012 leukere dingen weet te brengen dan 2011.
pi_105673456
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 december 2011 18:46 schreef Wanderingwhy het volgende:
Return 2 sender? ;)

(om t netjes te houden...)
Ja om het netjes te houden ja.
Heb wel een geschikte kaart in huis om terug te sturen
pi_105674128
Hoi. Wat is jullie mening: je hebt het vorige week uitgemaakt, een week later geef je aan haar te missen en er spijt van te hebben. Ze wil het een kans geven, ze houdt nog van je, maar wel heeft ze ondertussen - binnen een paar dagen - al seks gehad met een andere man, om de lust. Ik kan het haar niet verwijten, want het was uit. Het doet pijn, ik voel verdriet, boosheid, jaloezie - maar ook heb ik iets van, zoiets doe je gewoon niet binnen een week of paar weken, na een toch lange relatie, dat is disrespectvol.
Wat vinden jullie?
pi_105683046
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 21:56 schreef Paarthurnax het volgende:
Hoi. Wat is jullie mening: je hebt het vorige week uitgemaakt, een week later geef je aan haar te missen en er spijt van te hebben. Ze wil het een kans geven, ze houdt nog van je, maar wel heeft ze ondertussen - binnen een paar dagen - al seks gehad met een andere man, om de lust. Ik kan het haar niet verwijten, want het was uit. Het doet pijn, ik voel verdriet, boosheid, jaloezie - maar ook heb ik iets van, zoiets doe je gewoon niet binnen een week of paar weken, na een toch lange relatie, dat is disrespectvol.
Wat vinden jullie?
ben zelf ook na 1 week al met iemand anders naar bed geweest :') was ongeveer de slechtste seks ooit, maarja seks is seks :') :') Ik kon/kan me nog niet over haar heen zetten en vul dit gebrek op. Weet niet of dit ideaal is, maar ik kijk zo wel ff een stukje verder, misschien is dit juist wat ik nodig heb ;(
  zaterdag 17 december 2011 @ 06:25:43 #12
362927 grrrbeer
... gromt wat terug
pi_105685164
Zondag uitgemaakt, nu al gelul over vrienden blijven. Geen valse hoop willen geven, maar ook niks uitsluiten voor de toekomst.

Het was allemaal nog te overzien geweest, ware het niet dat je met dit lieve kind echt niet weet waar je aan toe bent. Afgelopen jaar heeft ze de relatie ook al eens verbroken, had ze ook de nodige moeite met loslaten (heb toen overigens de optie "vrienden blijven" al afgekeurd) en rolden we op den duur langzaam aan weer een relatie in.

Nou zie ik dat er nu niet zo van komen.

Ik wil best contact met haar onderhouden, maar dan wil ik nog steeds de full package, alleen zonder verplichtingen of verwachtingen. Ik zie ons beiden niet echt een relatie meer beginnen met een ander voorlopig, al weet je het nooit.

Moeilijk man. Weet niet of ik het over m'n hart kan krijgen om alle contact te verbreken.
'Cos boys don't cry.
  zaterdag 17 december 2011 @ 09:02:25 #13
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_105685522
Vandaag de grote verhuisdag en dat doet pijn. Wel veel nieuwe inzichten afgelopen week gekregen alleen is dat iets positiefs voor de toekomst. Ik heb besloten wel vrienden te willen blijven en misschien maakt dat het moeilijker, maar ga hem wel loslaten. Hij heeft dat nodig. Alleen dan slaan we ons er beiden doorheen ook al is het moeilijker voor mij.

Dit weekend mogelijk geen internet, maar genoeg te doen zeggen we dan maar. Hier moet ik doorheen en ooit zal alles recht komen.
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_105686671
Gisteren zijn broer gesproken en ergens heel blij want ik had bijna iets doms gedaan wat ik beter niet kon doen, zijn broer heeft me zonder dat die het weet geholpen.
Meneer deed naar zijn broer net alsof ik hem lastig viel terwijl hij altijd zelf naar me toe kwam. Hij blijkt er een beetje een dubbelleven op na te houden waar die de boel bij elkaar liegt en door zielig doen gewoon alle aandacht opeist.

Ik heb zijn broer ook aangesproken van laat je broer nou eens dingen gewoon verprutsen zonder dat jij de grote beschermende broer bent die aan komt draven als er iets misgaat, en laat hem eens gewoon goed op zijn bek gaan.

Hij is 27 woont nog bij ma en alles word voor hem gedaan , niets doet die zelf en verwacht altijd dat iedereen er voor hem is maar als een ander wat heeft ja dan is die er niet .
Hij kan mij niet aan omdat ik juist daar tegen in ging en ja als hij zielig over iets ging doen wat die zelf deed hield ik hem een spiegel voor en dat is meneer niet gewend.

Hij is gewoon het type van gewoon egoistische zakkenwasser waarbij alles om hem gewoon draait en sorry maar zo werkt het leven niet.
Een ding wat mooi is zijn broer is nu door de weeks thuis (was eerst altijd op dienst)en gaat nu ook beseffen van he mijn broer is mooi weer aan het spelen en liegt de boel bij elkaar en heeft nu ook zoiets van he hier moet verandering in komen.

Mijn ex is gewoon een verwend nest die niets van het leven snapt en echt een mama's kindje is en als die zijn zin niet krijgt gaat die dreinen of zielig doen.
Ergens besef ik nu dat zoals ik nu deed de goede manier is en er gewoon boven staan , zo iemand valt zelf wel een keer door de mand.
  zaterdag 17 december 2011 @ 10:45:54 #15
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_105686808
quote:
Wat vinden jullie?
Weet je wat respectloos is? Het uitmaken zonder daar fatsoenlijk over na te denken! Ze is toch godverdomme geen pak koekjes dat je terugbrengt naar de winkel en een week later toch maar opnieuw haalt?
Misschien heb je haar, door het uit te maken wel vreselijk veel pijn gedaan en heeft ze die leegte even moeten vullen met een one night stand. Of wat dan ook. En inderdaad, uit is uit, dan had je maar niet zo'n ondoordachte keuze moeten maken.
Het belangrijkste is nu: kunnen jullie echt samen verder? Weet jij heel zeker dat je haar wilt en niet gewoon de liefde an sich mist? Gaat het niet over een x tijd weer uit en dan weer aan? Is er van beide kanten genoeg vertrouwen om door te gaan?

Ik zou er allebei nog eens goed over na denken en voelen wat jullie nu echt willen. Anders blijf je elkaar kwetsen.
pi_105686947
quote:
Wat vinden jullie?
Eigenlijk sluit ik me bij Murmeli aan, jij hebt het uitgemaakt en kan gewoon niet verwachten dat ze op je wacht. Emoties doen ook rare dingen met je dus ja je kan met andere gaan juist omdat je degene wil vergeten en eigenlijk kan je er ook niet over vallen want ja je hebt het zelf uitgemaakt. Ik denk inderdaad dat je zelf eens heel goed moet na gaan denken over wat je zelf eigenlijk wilt.
  zaterdag 17 december 2011 @ 13:22:12 #17
362927 grrrbeer
... gromt wat terug
pi_105690365
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 december 2011 10:45 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Weet je wat respectloos is? Het uitmaken zonder daar fatsoenlijk over na te denken! Ze is toch godverdomme geen pak koekjes dat je terugbrengt naar de winkel en een week later toch maar opnieuw haalt?
Misschien heb je haar, door het uit te maken wel vreselijk veel pijn gedaan en heeft ze die leegte even moeten vullen met een one night stand. Of wat dan ook. En inderdaad, uit is uit, dan had je maar niet zo'n ondoordachte keuze moeten maken.
Het belangrijkste is nu: kunnen jullie echt samen verder? Weet jij heel zeker dat je haar wilt en niet gewoon de liefde an sich mist? Gaat het niet over een x tijd weer uit en dan weer aan? Is er van beide kanten genoeg vertrouwen om door te gaan?

Ik zou er allebei nog eens goed over na denken en voelen wat jullie nu echt willen. Anders blijf je elkaar kwetsen.
Goed gelukt!

Maar zo is het wel een beetje. Uitmaken is loslaten. Kan op vanalles uitdraaien, ook weer samenkomen.

Maar dan moet je wel loslaten dus. Niet huilen om zoiets als dit hoort daar dan bij.
'Cos boys don't cry.
  zaterdag 17 december 2011 @ 13:27:19 #18
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_105690536
Pfff, ik begrijp hier echt helemaal niks van.

Woensdag hebben we 45 minuten aan de telefoon gehangen omdat we even moesten praten. Donderdag smste ze me ineens dat ze me heel erg mist, dus hebben we wat over en weer gesmst.
Gisteren had ik iets laten horen van mezelf, kreeg ik dan weer geen reactie op. Dus ik heb vanochtend gezegd dat ik het zo niet trek dat zij mij negeert als ik iets laat horen terwijl ik wel reageer dus dat ik nu graag een beetje rust zou willen.

En dan zegt ze daarop ineens: "Dat snap ik, ik zou graag contact houden over de langere termijn. Maar begrijp dat dat nu zwaar is"

Wat wilt ze nou, ze neemt uit zichzelf contact op woensdag en donderdag en dan nu is het ineens weer definitief voorbij. Ik begrijp er helemaal niks meer van.
pi_105691792
Lange en lastige situatie hier aan mijn kant.

Vriendin is al langer vaak met een klasgenoot aan het omgaan. Ze zegt ook dat de "spark" weg is tussen ons. Ik heb het aagekeken, kijken of die spark nog terug zou komen,maar merkte al dat het van één kant kwam.

Nouja, zij wilde tijd voor zichzelf, ook omdat ze met een depressie zit. Prima. Maarja, nu is ze hier dus bijna 2 weken weg, waarvan ze afgelopen week op 1 dag na met die klasgenoot is geweest. Ze heeft me dus gewoon lekker aan de kant gezet voor iemand anders denk ik en had het lef niet om dit in mijn gezicht te zeggen. Vandaar die woorden als "de spark is weg" of "het is beter als we het rustig aan doen".

Morgen is haar verjaardag, ik moet zelf werken tot in de avond maar okay, kan best langs komen. Maar, die klasgenoot heeft haar mee uit eten gevraagd. Sowieso speelt die gast een smerig spelletje, maar mijn vriendin bedriegt mij ook keihard na een relatie van 2 jaar.

Wat ik nu dus heb gezegd is het volgende: We gaan er nu, vandaag over praten. Je maakt tijd vrij en komt vanmiddag langs, ik wil het uit m'n leven hebben. Dan is er de keus: Of we maken een verse start, opnieuw daten, rustig aan beginnen en het komt allebei van twee kanten. Of het is gewoon over en voorbij. Ik neig zelf naar dat laatste, want ik heb er geen zin meer in, hoe moeilijk ik het er ook mee heb.

Ik weet eigenlijk wel zeker dat het de laatste optie gaat worden. Ik hoop alleen dat het iets bij haar losmaakt nu ik haar gewoon keihard laat vallen en zeg hoe ze er voor staat.
pi_105692595
ik zit ook een beetje in de domme dingen doen fase. weekeinden zijn vreselijk.
  zaterdag 17 december 2011 @ 16:37:53 #21
362927 grrrbeer
... gromt wat terug
pi_105695873
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 14:37 schreef QEX het volgende:
ik zit ook een beetje in de domme dingen doen fase. weekeinden zijn vreselijk.
Sappige details? O-)
'Cos boys don't cry.
pi_105696292
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 16:37 schreef grrrbeer het volgende:

[..]

Sappige details? O-)
Ga ik niet delen, sorry, al pijnlijk genoeg zonder meelezers
  zaterdag 17 december 2011 @ 16:57:51 #23
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_105696436
Ach, hoort er bij domme dingen doen :)

Afgelopen zaterdag ben ik knetter lam geworden, was nog nooit over m'n nek gegaan van de drank. Tot zaterdag. Ben er niet trots op, maar hoort er een beetje bij ben ik bang :)
  zaterdag 17 december 2011 @ 17:04:12 #24
362927 grrrbeer
... gromt wat terug
pi_105696610
Geloof dat ik het domste al gehad heb toen er nog sprake was van een relatie :P

Hoop het. Ben wel verdrietig, maar verbazingwekkend kalm. Niet echt wat ik had verwacht.
'Cos boys don't cry.
  zaterdag 17 december 2011 @ 17:06:54 #25
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_105696691
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 17:04 schreef grrrbeer het volgende:
Geloof dat ik het domste al gehad heb toen er nog sprake was van een relatie :P

Hoop het. Ben wel verdrietig, maar verbazingwekkend kalm. Niet echt wat ik had verwacht.
Tjah sinds men gesprek van vanmiddag ben ik ook wel redelijk kalm. Het is haar keuze nu, zij moet het zelf doen. :)
pi_105697562
Nu ruim anderhalve maand uit met m'n ex, wel een kerstkaartje gekregen van haar. Hoorde dat daar ook nog kerstkaarten binnen komen met 'naam famieleden, naam ex en vincm' binnenkomen door mensen die het nog niet weten.. Blijft jammer om als alleenstaande door de kerstdagen heen te moeten, maar er is altijd familie :)
pi_105697644
Weer iemand erbij die ook maar mee gaat doen met de discussie.. Hier bij mij is het ook net een maand geleden uitgegaan na een relatie van 8 jaar.. was niet mijn keuze, zij maakte het uit omdat ze ineens niets meer voor mij voelde.. raar verhaal, weet nog steeds niet helemaal wat er gespeeld heeft of speelt..

Ik weet wel dat ik er nog steeds behoorlijk last van heb.. heb vaak toch weer geprobeerd contact op te nemen maar kreeg vervolgens vaak geen reactie terug terwijl ze vrienden wou blijven.. maar ook dit werkte voor haar niet.

Nu stuur ik soms nog wel eens een sms over hoe het met der gaat en op haar werk enzo.. mar rijg gewoon geen reactie terug.. en ja dat doet pijn.

Sjah wat moet je hier nou mee he.. zucht
Opel, Real power on the streets!.
PSN: Mattytrix
3DS: 3695-0014-8918
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 17 december 2011 @ 18:12:59 #28
300347 MrManuel
pi_105698560
Zo..
Gister bedrijfsfeest gehad.. Flink zat geworden.

Heeft geholpen! :)

Maar ook alleen maar op dat moment..
Nu denk ik weer aan haar.. En dat doe ik nog echt te vaak.. }:|

[ Bericht 14% gewijzigd door MrManuel op 17-12-2011 20:41:07 ]
[i]~ The impossible is easy![/i]
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 17 december 2011 @ 20:39:13 #29
300347 MrManuel
pi_105703728
-

[ Bericht 100% gewijzigd door MrManuel op 17-12-2011 20:40:49 ]
pi_105703846
Mjah inderdaad, dat is het probleem van drinken, de kater komt later.

Ben blij dat ik gisteren rustig aan heb gedaan, omdat ik al bang was voor de backfire zeg maar.

Vandaag een goed gesprek gehad. 1 ding is in ieder geval zeker, we blijven vrienden. We houden teveel van elkaar om te verdwijnen uit elkaars leven, maar op deze manier werkt het ook niet.

Kreeg wel een berichtje van haar toen ik nog in de auto naar huis zat: "Hoi, ik voel me echt kut en mis je nu al <3 ". Dus ja, hopen dat ze op een gegeven moment inziet wat ze verliest.
pi_105705019
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 10:37 schreef formerjellybean het volgende:
Gisteren zijn broer gesproken en ergens heel blij want ik had bijna iets doms gedaan wat ik beter niet kon doen, zijn broer heeft me zonder dat die het weet geholpen.
Meneer deed naar zijn broer net alsof ik hem lastig viel terwijl hij altijd zelf naar me toe kwam. Hij blijkt er een beetje een dubbelleven op na te houden waar die de boel bij elkaar liegt en door zielig doen gewoon alle aandacht opeist.

Ik heb zijn broer ook aangesproken van laat je broer nou eens dingen gewoon verprutsen zonder dat jij de grote beschermende broer bent die aan komt draven als er iets misgaat, en laat hem eens gewoon goed op zijn bek gaan.

Hij is 27 woont nog bij ma en alles word voor hem gedaan , niets doet die zelf en verwacht altijd dat iedereen er voor hem is maar als een ander wat heeft ja dan is die er niet .
Hij kan mij niet aan omdat ik juist daar tegen in ging en ja als hij zielig over iets ging doen wat die zelf deed hield ik hem een spiegel voor en dat is meneer niet gewend.

Hij is gewoon het type van gewoon egoistische zakkenwasser waarbij alles om hem gewoon draait en sorry maar zo werkt het leven niet.
Een ding wat mooi is zijn broer is nu door de weeks thuis (was eerst altijd op dienst)en gaat nu ook beseffen van he mijn broer is mooi weer aan het spelen en liegt de boel bij elkaar en heeft nu ook zoiets van he hier moet verandering in komen.

Mijn ex is gewoon een verwend nest die niets van het leven snapt en echt een mama's kindje is en als die zijn zin niet krijgt gaat die dreinen of zielig doen.
Ergens besef ik nu dat zoals ik nu deed de goede manier is en er gewoon boven staan , zo iemand valt zelf wel een keer door de mand.
Misschien moet je eens bij jezelf te rade gaan waarom je op dat soort types valt.
pi_105705093
Gek eigenlijk dat er aan het eind van het jaar altijd zo'n opleving is wat relatiebreuken betreft.
pi_105706322
Zeg dat wel ja! valt wel op.. juist net voor de feestdagen in een dip komen te zitten.. lekker is dat
pi_105710393
Winterdepressies :P
pi_105710560
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 21:13 schreef Mint_Clansell het volgende:

[..]

Misschien moet je eens bij jezelf te rade gaan waarom je op dat soort types valt.
ik heb geen verdere geschiedenis met mama's kindjes eerlijk gezegd en dit leert mij dus ook wel om heel hard weg te rennen als ik de volgende persoon die zo is tegenkom.
  zondag 18 december 2011 @ 00:56:54 #36
362927 grrrbeer
... gromt wat terug
pi_105712545
Nou, we hoeven ons niet meer druk te maken.

Blijkbaar zijn de amoureuze gevoelens weggeebt. Vroeg er nog naar, kreeg geen antwoord. Maar had het dus bij het rechte eind.

Het zij zo. Graag of niet schat. Jij kiest voor niet dus.

Eerst nog ruimte laten voor uit elkaar gaan zonder ruzie, zeggende dat je dat ook wil met het oog op wellicht straks kijken waar we staan. En vervolgens steeds meer die ruimte afknijpen. Zeg dan gewoon meteen "nee, wordt niks meer" dan hoef je ook niet te leuteren dat je geen valse hoop wil geven.

Toch frustrerend dit. Wie laat nou wie vallen?
'Cos boys don't cry.
pi_105715436
Dit was natuurlijk al lang duidelijk bij haar en waarschijnlijk zei ze het alleen om iets achter de hand te hebben voor het geval het vrijgezelligleven niet zou bevallen.

Na een aantal relaties kun je meteen door dit soort grappen heen prikken.
pi_105715619
Voor mij is het nu al 2 maanden uit. Vier dagen nadat we samen naar Australie zijn vertrokken... Het liep al niet soeps thuis, maar naar mijn idee kon het nog wel goed komen. Na een week had ze alweer een ander vriendje/neukertje en omdat ik nog samen met haar moest reizen kreeg ik alles mee. Erg veel respectloos gedrag moeten gedragen. Vorige week voorgoed "doei" gezegd tegen elkaar. Letterlijk.

Ben er zojuist achter gekomen dat ze al 3 maanden voor we weggingen weer contact had met haar Franse vakantieliefde van een paar jaar terug. Tot aan het sturen van sappige beelden aan toe...

Waarom had ze me dit thuis niet al kunnen vertellen...?

We waren bijna 2 jaar samen, btw.

[ Bericht 4% gewijzigd door Nero22 op 18-12-2011 08:25:34 ]
It's funny
But not ha-ha funny.
  zondag 18 december 2011 @ 08:21:36 #39
362927 grrrbeer
... gromt wat terug
pi_105715661
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 05:37 schreef Mint_Clansell het volgende:
Dit was natuurlijk al lang duidelijk bij haar en waarschijnlijk zei ze het alleen om iets achter de hand te hebben voor het geval het vrijgezelligleven niet zou bevallen.

Na een aantal relaties kun je meteen door dit soort grappen heen prikken.
Mjah... Dit is wel een iets ander persoontje dan your average girl, geloof me. Spelen hele andere zaken een rol. En die heeft geen "achter de handjes" nodig. Als die wat wil dan regelt ze dat gewoon.

Maar goed, het is niet meer relevant. Ik ga alle contact verbreken en op zoek naar iets nog beters en lol maken met hen die het net niet bleken te zijn. Jammer dat het zo is gelopen, maar uiteindelijk mis ik er dus niets aan.

Such is life :)
'Cos boys don't cry.
  zondag 18 december 2011 @ 08:24:17 #40
362927 grrrbeer
... gromt wat terug
pi_105715676
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 07:57 schreef Nero22 het volgende:
Voor mij is het nu al 2 maanden uit. Vier dagen nadat we samen naar Australie zijn vertrokken... Het liep al niet soeps thuis, maar naar mijn idee kon het nog wel goed komen. Na een week had ze alweer een ander vriendje/neukertje en omdat ik nog samen met haar moest reizen kreeg ik alles mee. Erg veel respectloos gedrag moeten gedragen.
Je bent niet goed wijs dat je dat pikt man.
'Cos boys don't cry.
pi_105715779
Sorry for saying so, maar over het algemeen zijn de jongens die hun heil zoeken in dit topic 'te lief' en laten te vaak met zich sollen. Echte metromannen zeg maar.
pi_105715865
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 08:24 schreef grrrbeer het volgende:

[..]

Je bent niet goed wijs dat je dat pikt man.
Klopt... Maar wat had ik dan moeten doen?
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_105715920
Tja, als je dat nog moet vragen...
  zondag 18 december 2011 @ 09:33:28 #44
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_105715928
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 09:32 schreef Mint_Clansell het volgende:
Tja, als je dat nog moet vragen...
nou.... vertel eens dan...
ik kan ook niet veel anders bedenken dan los van elkaar verder reizen. maar dat heeft niet zoveel met pikken te maken. hij kan d'r moeilijk gaan slaan of vastbinden ofzo....
pi_105715943
Hij had haar bv in ferme bewoordingen duidelijk kunnen maken dat ie in dit stadium niet gediend was van wilde verhalen over haar sexcapades met haar rebound. Gewoon een kwestie van je bek opentrekken.

Een goed voorbeeld van wat ik net aanhaalde: mannen in dit topic zijn te lief en daarom nu weer single. Bij vrouwen moet je nu eenmaal vaak duidelijke grenzen stellen en niet van dat slappe mietjesgedrag vertonen.
  zondag 18 december 2011 @ 10:05:56 #46
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_105716221
Sja en dan haalt zij haar schouders op en zegt: joh, dat is jouw probleem! en neukt weer lekker verder.... Iemand die zo asociaal is als zijn ex die trekt zich daar echt niks van aan, denk ik.

Ik denk eigenlijk toch dat je eigen plan gaan trekken beter is. Eventueel gecombineerd met wat harde woorden.

Ik denk trouwens ook dat het zowel de mannen als de vrouwen in dit topic zijn die teveel het watje zijn. Mensen hebben volgens mij een natuurlijke neiging om te overheersen of overheerst te worden, gelijkwaardigheid is redelijk zeldzaam lijkt het soms wel. En het enige dat je, volgens mij, kunt doen bij mensen die jou blijven proberen te overheersen en slecht behandelen, is zo hard mogelijk wegrennen en op zoek naar iemand die een beetje een gelijke neiging heeft tot overheersen, zodat je elkaar stabiel houdt daarin.
  zondag 18 december 2011 @ 10:07:16 #47
362927 grrrbeer
... gromt wat terug
pi_105716242
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 09:33 schreef Murmeli het volgende:

[..]

nou.... vertel eens dan...
ik kan ook niet veel anders bedenken dan los van elkaar verder reizen. maar dat heeft niet zoveel met pikken te maken. hij kan d'r moeilijk gaan slaan of vastbinden ofzo....
Krijg ik vast iedereen over me heen, maar soms moeten mensen hardhandig op hun plek gezet worden. Er zijn gewoon grenzen, en wanneer iemand echt te ver gaat dan pak je die gewoon aan. Simpel zat.
'Cos boys don't cry.
pi_105716270
Momenteel zit ik ook in een lastig pakket. M'n vriendin en ik zijn bijna 8 jaar bij elkaar. Zij is mijn eerste in alles dus al mijn speciale eerste herinneringen zijn met haar. Nou ging ze de laatste weken wel opvallend vaak met iemand van haar werk om en van de week kwam het naar buiten dat ze de klik met mij bijna 3/4 jaar is kwijtgeraakt. Ze heeft het wel aangegeven maar ik heb daar niet op gereageerd, ik dacht dat het niet zo erg was. Nu kan ik mezelf dus wel voor m'n kop slaan. Ze heeft die gevoelens weg proberen te drukken, maar in het het gat wat ik uit luiheid heb laten ontstaan heeft ze dus nu kunnen vullen met verliefdheid voor een ander. Ik heb aangegeven dat ik weet dat ik me fout heb gedragen en dat ik alles binnen mijn kracht zou doen om er aan te werken.

Ze is er nog niet uit of ze onze relatie nog een kans wil geven en door deze donkere periode wil vechten of dat ze toegeeft aan de verliefdheid en mij verlaat.

Nu hebben we afgesproken om haar de tijd te geven om die beslissing te maken (tot iets voor oud en nieuw). Maar ondertussen gaat ze nog wel om met degene waar ze verliefd op is en inmiddels 1x mee heeft gezoend. Dat gebeurde nadat ze emotioneel naar hem toe was gegaan toen we de bedenktijd hadden afgesproken. Zelf heeft die man al een kind van een ex maar heeft die zelf ook nog een vriendin.

Eigenlijk ben ik me al aan het voorbereiden op het ergste. Dat sprankje hoop wat ik misschien nog zou kunnen voelen zou me weer zoveel verdriet kunnen opleveren
...
  zondag 18 december 2011 @ 10:09:46 #49
362927 grrrbeer
... gromt wat terug
pi_105716278
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 08:58 schreef Mint_Clansell het volgende:
Sorry for saying so, maar over het algemeen zijn de jongens die hun heil zoeken in dit topic 'te lief' en laten te vaak met zich sollen. Echte metromannen zeg maar.
Hun heil zoeken? :D

Gewoon ff wat stoom eraf, that's all.
'Cos boys don't cry.
pi_105716423
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 10:09 schreef marcokloon het volgende:
Momenteel zit ik ook in een lastig pakket. M'n vriendin en ik zijn bijna 8 jaar bij elkaar. Zij is mijn eerste in alles dus al mijn speciale eerste herinneringen zijn met haar. Nou ging ze de laatste weken wel opvallend vaak met iemand van haar werk om en van de week kwam het naar buiten dat ze de klik met mij bijna 3/4 jaar is kwijtgeraakt. Ze heeft het wel aangegeven maar ik heb daar niet op gereageerd, ik dacht dat het niet zo erg was. Nu kan ik mezelf dus wel voor m'n kop slaan. Ze heeft die gevoelens weg proberen te drukken, maar in het het gat wat ik uit luiheid heb laten ontstaan heeft ze dus nu kunnen vullen met verliefdheid voor een ander. Ik heb aangegeven dat ik weet dat ik me fout heb gedragen en dat ik alles binnen mijn kracht zou doen om er aan te werken.

Ze is er nog niet uit of ze onze relatie nog een kans wil geven en door deze donkere periode wil vechten of dat ze toegeeft aan de verliefdheid en mij verlaat.

Nu hebben we afgesproken om haar de tijd te geven om die beslissing te maken (tot iets voor oud en nieuw). Maar ondertussen gaat ze nog wel om met degene waar ze verliefd op is en inmiddels 1x mee heeft gezoend. Dat gebeurde nadat ze emotioneel naar hem toe was gegaan toen we de bedenktijd hadden afgesproken. Zelf heeft die man al een kind van een ex maar heeft die zelf ook nog een vriendin.

Eigenlijk ben ik me al aan het voorbereiden op het ergste. Dat sprankje hoop wat ik misschien nog zou kunnen voelen zou me weer zoveel verdriet kunnen opleveren
Je pakt het al helemaal verkeerd aan door de beslissing bij haar neer te leggen. Het getuigt ook van een gebrek aan respect van haar kant door vreemd te gaan terwijl ze nog bij jou is en daarmee door te gaan. Trek je conclusie en ga niet zitten afwachten als een tamme hond. Hoe vervelend het ook is, vreemdgaan = exit.
  zondag 18 december 2011 @ 10:23:01 #51
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_105716467
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 10:07 schreef grrrbeer het volgende:

[..]

Krijg ik vast iedereen over me heen, maar soms moeten mensen hardhandig op hun plek gezet worden. Er zijn gewoon grenzen, en wanneer iemand echt te ver gaat dan pak je die gewoon aan. Simpel zat.
hardhandig fysiek gezien? daar ben ik het inderdaad niet mee eens.slaan is altijd een zwaktebod.
maar in het bovenstaande geval kan ik me wel voorstellen dat je handen gaan jeuken, en ik denk dat je wel kan gaan zeggen dat je handen jeuken door hoor gedrag. en dat je daarom lekker je eigen plan trekt en dan neem je afscheid met de woorden: dag sloerie! zoiets..

wbt post hierboven over vreemdgaan: inderdaad, degene die wordt bedrogen moet ALTIJD de beslissing in eigen hand houden.
  zondag 18 december 2011 @ 10:30:32 #52
362927 grrrbeer
... gromt wat terug
pi_105716572
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 10:23 schreef Murmeli het volgende:

[..]

hardhandig fysiek gezien? daar ben ik het inderdaad niet mee eens.slaan is altijd een zwaktebod.
Ligt geheel aan de context. Gematigd geweld is door zo ongeveer het hele dierenrijk heen een normale methode van sociale controle.

Natuurlijk moet je er niet altijd maar op los meppen, maar als iemand zich ZO gedraagt dan moet je die wmb hardhandig tot de orde roepen. Ja, of het dus accepteren en laten rusten.

Maar dat is mijn mening.

quote:
maar in het bovenstaande geval kan ik me wel voorstellen dat je handen gaan jeuken, en ik denk dat je wel kan gaan zeggen dat je handen jeuken door hoor gedrag. en dat je daarom lekker je eigen plan trekt en dan neem je afscheid met de woorden: dag sloerie! zoiets..
Denk niet dat dat enig effect sorteert, maar ik weet ook niet hoe relevant het is of er enig effect wordt gesorteerd.

Dat mag degene die met het ongewenste gedrag geconfronteerd wordt uitmaken.
'Cos boys don't cry.
pi_105716589
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 10:20 schreef Mint_Clansell het volgende:

[..]

Je pakt het al helemaal verkeerd aan door de beslissing bij haar neer te leggen. Het getuigt ook van een gebrek aan respect van haar kant door vreemd te gaan terwijl ze nog bij jou is en daarmee door te gaan. Trek je conclusie en ga niet zitten afwachten als een tamme hond. Vreemdgaan = exit.
Ik ben bereid over dat zoenen heen te stappen omdat ik de kloof tussen ons grotendeels heb gecreëerd en ik denk dat hij misbruik van de situatie heeft gemaakt toen ze daar vol met emoties naar toe is gegaan.
Ik wil zo graag met haar door, alleen heb ik haar dus wel al een datum gesteld waarop ze een keuze moet hebben gemaakt.
...
  zondag 18 december 2011 @ 10:37:30 #54
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_105716676
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 10:30 schreef grrrbeer het volgende:

[..]

Ligt geheel aan de context. Gematigd geweld is door zo ongeveer het hele dierenrijk heen een normale methode van sociale controle.

Natuurlijk moet je er niet altijd maar op los meppen, maar als iemand zich ZO gedraagt dan moet je die wmb hardhandig tot de orde roepen. Ja, of het dus accepteren en laten rusten.

Maar dat is mijn mening.

[..]

Denk niet dat dat enig effect sorteert, maar ik weet ook niet hoe relevant het is of er enig effect wordt gesorteerd.

Dat mag degene die met het ongewenste gedrag geconfronteerd wordt uitmaken.
Ja, en dieren zijn geen mensen....
Ik persoonlijk (maar dat is misschien mijn afwijking ofzo) kan er echt niet tegen als iemand me alleen maar heel hard vastpakt, dan begin ik hysterisch te gillen en is er helemaal geen gesprek meer mogelijk. Met de vuist op tafel slaan of met een deur smijten trek ik misschien nog net al is de kans dan ook vrij groot dat ik sidderend in een hoekje duik. (ik ben gewoon heeeel erg bang van agressie).

Maar ik denk dat je inderdaad gelijk hebt als je zegt dat je geen effect moet willen bereiken bij zo'n type sloerie. Het enige effect dat je eigenlijk wilt is dat je niet voor jan lul weet ik hoeveel geld heb uitgegeven voor je ticket en dat je er toch nog, zover mogelijk, een leuke tijd van maakt in australie. dat wijf is een domme snol, en beter kwijt dan rijk en nog zo wat van die dingen.
pi_105716768
@marcokloon: ....en natúúrlijk is het jouw schuld want jij zag het niet aankomen terwijl zij stille hints zat te geven!?!?! Wtf kerel, je bent bedonderd en je vriendin/ex ging vreemd!!!
Dat is relatiemoord met voorbedachte rade!

Ik snap écht niet dat jij haar 'tijd' geeft erover na te denken. Hoezo tijd? Weg ermee en stop met naar achteren kijken. Hoe denk je nog toekomst te maken met iemand die je niet meer kunt vertrouwen en dat dan ook nog jou loopt te verwijten?? (..en dat jij dat dan slikt...de schuld op je neemt....ja hoor...huhuh....je stelt haar nu grenzen....pfff...)

Dat mens kun je dus nooit meer vertrouwen....... :')
Strek je eens uit !
pi_105716802
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 10:45 schreef Wanderingwhy het volgende:
@marcokloon: ....en natúúrlijk is het jouw schuld want jij zag het niet aankomen terwijl zij stille hints zat te geven!?!?! Wtf kerel, je bent bedonderd en je vriendin/ex ging vreemd!!!
Dat is relatiemoord met voorbedachte rade!

Ik snap écht niet dat jij haar 'tijd' geeft erover na te denken. Hoezo tijd? Weg ermee en stop met naar achteren kijken. Hoe denk je nog toekomst te maken met iemand die je niet meer kunt vertrouwen en dat dan ook nog jou loopt te verwijten?? (..en dat jij dat dan slikt...pfff...)

Dat mens kun je toch nooit meer vertrouwen....... :')
Er komen zoveel verschillende reacties van alle kanten, het komt doordat ik van haar houd dat ik bijna alle opties open houd, zij is/was mijn eerste. Ik ben nog niet echt gehardend in het afstand nemen :@
...
pi_105716824
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 10:31 schreef marcokloon het volgende:

[..]

Ik ben bereid over dat zoenen heen te stappen omdat ik de kloof tussen ons grotendeels heb gecreëerd en ik denk dat hij misbruik van de situatie heeft gemaakt toen ze daar vol met emoties naar toe is gegaan.
Ik wil zo graag met haar door, alleen heb ik haar dus wel al een datum gesteld waarop ze een keuze moet hebben gemaakt.
Alsof ze nog voor jou zal kiezen nadat ze in een emotionele bui pardoes met haar mond op de mond van die ander viel. Wake up and smell the coffee, dude. Dit is over en uit.

Zij gaat vreemd, hij niet. Zij neemt zelf het initiatief om naar hem te gaan in plaats van de problemen uit te praten en steun bij jou te zoeken. Maar blijf vooral jezelf voor de gek houden.

Dat zij je eerste is is wat mij betreft echt een bullshitreden. Vreemdgaan is niet goed te praten.
  zondag 18 december 2011 @ 10:57:43 #58
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_105716935
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 10:50 schreef Mint_Clansell het volgende:

[..]

Alsof ze nog voor jou zal kiezen nadat ze in een emotionele bui pardoes met haar mond op de mond van die ander viel. Wake up and smell the coffee, dude. Dit is over en uit.

Zij gaat vreemd, hij niet. Zij neemt zelf het initiatief om naar hem te gaan in plaats van de problemen uit te praten en steun bij jou te zoeken. Maar blijf vooral jezelf voor de gek houden.

Dat zij je eerste is is wat mij betreft echt een bullshitreden. Vreemdgaan is niet goed te praten.
Ik ben het hier eerlijk gezegd voor 100% mee eens.... Dat zij juist op dat moment met hem zoent, zegt alles al. Ik vind het echt kut voor je marcokloon, maar dit gaat hem echt niet meer worden.
Als ze dat zoenen niet had gedaan, en alleen die gevoelens voor hem zou hebben, zou ik zeggen: nou, kleine kans, maar wie weet. Mits ze dan wel ook afstand van hem zou nemen.
Maar dit, nee, sorry..... zij heeft al te ver aan haar verliefdheid toegegeven om nog op redelijk korte termijn met jou verder te kunnen gaan.
  zondag 18 december 2011 @ 11:06:04 #59
362927 grrrbeer
... gromt wat terug
pi_105717082
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 10:37 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Ja, en dieren zijn geen mensen....
Maar mensen wel degelijk dieren :D

quote:
Ik persoonlijk (maar dat is misschien mijn afwijking ofzo) kan er echt niet tegen als iemand me alleen maar heel hard vastpakt, dan begin ik hysterisch te gillen en is er helemaal geen gesprek meer mogelijk. Met de vuist op tafel slaan of met een deur smijten trek ik misschien nog net al is de kans dan ook vrij groot dat ik sidderend in een hoekje duik. (ik ben gewoon heeeel erg bang van agressie).
Zie daar hoe doeltreffend dat dus kan zijn, in zulke extreme situaties.

quote:
Maar ik denk dat je inderdaad gelijk hebt als je zegt dat je geen effect moet willen bereiken bij zo'n type sloerie. Het enige effect dat je eigenlijk wilt is dat je niet voor jan lul weet ik hoeveel geld heb uitgegeven voor je ticket en dat je er toch nog, zover mogelijk, een leuke tijd van maakt in australie. dat wijf is een domme snol, en beter kwijt dan rijk en nog zo wat van die dingen.
Klopt. Maar is makkelijker gezegd dan gedaan.

Petje af voor degene die heel kalm de reis vervolgt zonder die boksbal-wannabe snol :P
'Cos boys don't cry.
  zondag 18 december 2011 @ 11:08:28 #60
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_105717132
maar wat is er het nut van als sloerie sidderend in een hoekje zit?

ik heb ook niet gezegd dat het makkelijk is om de regels netjes te volgen (als in rustig blijven en je eigen ding gaan doen), maar het is wel het verstandigst. en ook de beste manier om haar te raken. (ja, los van met een vuist op dr neus he.... daar had ik het niet over.... *) )
pi_105717186
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 10:50 schreef Mint_Clansell het volgende:

[..]

Dit. Klaar. Jij kiest.
Strek je eens uit !
pi_105717205
Mijn hersenen denken en hebben door dat wat jullie zeggen juist is, maar diep van binnen hoop ik nog dat het goed komt.....
Ik denk dat ik het voor mezelf als over en uit moet gaan zien en doorgaan met mijn leven. En als ze dan terug komt zal ik eens heel goed nog een keer moet gaan nadenken hierover.

Jezus wat is het moeilijk om al die mooie herinneringen achter je te laten :( Maar hierover praten helpt iig wel erg veel. Bij mij in de omgeving (haar ouders/mijn ouders willen nog allemaal dat het goed komt omdat we het zo lang zo leuk hadden) heeft optimisme de overhand. Wat jullie zeggen pakt de hele andere kant en is veel realistischer.
...
  zondag 18 december 2011 @ 11:14:12 #63
362927 grrrbeer
... gromt wat terug
pi_105717259
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 11:08 schreef Murmeli het volgende:
maar wat is er het nut van als sloerie sidderend in een hoekje zit?
Valt inderdaad over te discussieren, maar het maakt iig heel direct duidelijk dat het niet kan en zorgt er ook voor dat er meteen wat toontjes lager gezongen wordt. Wellicht de beentjes weer op de grond zet, terugwerpt op haarzelf, reflectie, vergelding, dit, dat....

Zoiets.

quote:
ik heb ook niet gezegd dat het makkelijk is om de regels netjes te volgen (als in rustig blijven en je eigen ding gaan doen), maar het is wel het verstandigst. en ook de beste manier om haar te raken. (ja, los van met een vuist op dr neus he.... daar had ik het niet over.... *) )
Uitmuntend, Murmeli-San O-)
'Cos boys don't cry.
  zondag 18 december 2011 @ 11:28:18 #64
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_105717503
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 11:11 schreef marcokloon het volgende:
Mijn hersenen denken en hebben door dat wat jullie zeggen juist is, maar diep van binnen hoop ik nog dat het goed komt.....
Ik denk dat ik het voor mezelf als over en uit moet gaan zien en doorgaan met mijn leven. En als ze dan terug komt zal ik eens heel goed nog een keer moet gaan nadenken hierover.

Jezus wat is het moeilijk om al die mooie herinneringen achter je te laten :( Maar hierover praten helpt iig wel erg veel. Bij mij in de omgeving (haar ouders/mijn ouders willen nog allemaal dat het goed komt omdat we het zo lang zo leuk hadden) heeft optimisme de overhand. Wat jullie zeggen pakt de hele andere kant en is veel realistischer.
Precies.
ik ken iemand die heeft het nog bijna een jaar geprobeerd nadat vriendjelief was vreemdgegaan (ze hadden toen net geen 3 jaar een relatie geloof ik), maar uiteindelijk is het niks geworden natuurlijk. het enige dat het haar heeft opgeleverd is dat ze een jaar van haar leven vergooid heeft, en nog kwader en verdrietiger is. Dus wees verstandig en breek met haar.
pi_105717767
Plus ik denk dat als je een kans wilt hebben haar te houden, dat je dan nu juist hard tegen haar moet zijn.
Natuurlijk zal ze dan naar die ander gaan, maar ze weet dan ook dat er niet met je te sollen valt.

Ik zou eisen dat ze hem niet ziet en geen contact met hem heeft zolang ze jullie nog een kans wil geven. Wil ze dit niet doen, dan is het klaar.

En dat is heel moeilijk en verdrietig en pijnlijk. Maar het wachten op haar beslissing is echt veel erger voor je, geloof me. Daar ga je aan onderdoor.

En jou kent ze al 8 jaar en hij is nieuw en spannend. Dus wat denk je dat ze gaat doen?

Je kunt alleen maar zeggen dat als ze jullie een kans wil geven dat ze dus moet breken met hem en met jou leuke en spannende dingen moet doen. En dan niet 2 weken, maar minstens een maand ofzo.

Wil ze dan nog liever hem, dan moet het maar. Maar op deze manier kan ze volgens mij niet anders dan voor hem kiezen.
Een kloon
pi_105717772
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 11:40 schreef Iksnaphemniet het volgende:
Plus ik denk dat als je een kans wilt hebben haar te houden, dat je dan nu juist hard tegen haar moet zijn.
Natuurlijk zal ze dan naar die ander gaan, maar ze weet dan ook dat er niet met je te sollen valt.

Ik zou eisen dat ze hem niet ziet en geen contact met hem heeft zolang ze jullie nog een kans wil geven. Wil ze dit niet doen, dan is het klaar.

En dat is heel moeilijk en verdrietig en pijnlijk. Maar het wachten op haar beslissing is echt veel erger voor je, geloof me. Daar ga je aan onderdoor.

En jou kent ze al 8 jaar en hij is nieuw en spannend. Dus wat denk je dat ze gaat doen?

Je kunt alleen maar zeggen dat als ze jullie een kans wil geven dat ze dus moet breken met hem en met jou leuke en spannende dingen moet doen. En dan niet 2 weken, maar minstens een maand ofzo.

Wil ze dan nog liever hem, dan moet het maar. Maar op de manier dat het nu gaat kan ze volgens mij niet anders dan voor hem kiezen.
Een kloon
pi_105718204
t is moeilijk he mensen -O-
pi_105718392
Ik pak het ook helemaal verkeerd aan voor mezelf...

Gisteren langs mijn vriendin geweest om te praten en om er zeg maar een punt achter te zetten (hopelijk nog verder, maar ik ben bang van niet). Vandaag is haar verjaardag dus ik wilde haar even bellen.

Nouja ik bel, er wordt niet opgenomen en ik weet al hoever het is. Ze ging gisteren naar de stad met die jongen waar ze al maanden mee omgaat. Maarja, misschien is ze niet bij haar telefoon. Dus half uur later bel ik ff huistelefoon, zegt haar moeder dat ze met hem de stad in ging en vannacht niet thuis is gekomen.

Tering ik moet echt leren om het los te laten, om het contact niet op te zoeken want dit doet mij alleen maar heel veel pijn. Ik heb de halve nacht al wakker gelegen omdat ik ergens wel wist dat dit zou gebeuren. Het was zaterdag, ze zei gisteren al dat ze met hem de stad in ging, nouja 1+1...

Dat terwijl ze me gisteren nog redelijk troost heeft gegeven met haar woorden. Ze zei dat ze het moeilijk had, me miste en mij echt niet kwijt wil raken als vriend. Maarja, als ze aan het eind van onze relatie al overstapt naar de volgende, tsja dan hoeft het van mij niet meer, dat hele vrienden blijven.
pi_105718915
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 12:06 schreef Sapstengel het volgende:
...........
Dat terwijl ze me gisteren nog redelijk troost heeft gegeven met haar woorden. Ze zei dat ze het moeilijk had, me miste en mij echt niet kwijt wil raken als vriend. Maarja, als ze aan het eind van onze relatie al overstapt naar de volgende, tsja dan hoeft het van mij niet meer, dat hele vrienden blijven.
Zo denk ik er ook over, de herinnering aan de leuke tijden doen pijn als je met haar bent, haar zien met iemand anders doet pijn. Zij kiest voor zichzelf, dan kies jij ook voor jezelf en zorg je er voor dat je de mogelijkheid hebt om het af te kunnen sluiten
...
  zondag 18 december 2011 @ 12:35:33 #70
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_105719079
Gisteren even een moeilijk moment of ik haar nog een e-mail moest sturen (Enige wat ik nog heb van haar). Maar ben "sterk" geweest en heb het niet gedaan. :) Kan nu alleen maar beter gaan denk ik dan maar :)
pi_105725054
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 12:35 schreef GotenSSJ het volgende:
Gisteren even een moeilijk moment of ik haar nog een e-mail moest sturen (Enige wat ik nog heb van haar). Maar ben "sterk" geweest en heb het niet gedaan. :) Kan nu alleen maar beter gaan denk ik dan maar :)
"....of ik haar nog een email moest sturen..."

Yeah right! ;)

Je kunt ook gewoon zeggen dat jij je hebt kunnen beheersen in opnieuw de aandacht te zoeken van je ex.

(hoeveel van dit soort mails worden wel niet verzonden, en de afzender na het versturen maar zenuwachtig steeds zijn/haar mail checken....om er vertwijfeld achter te komen dat er niets komt....daar dan weer een uitleg voor te hebben.....zucht....)
Strek je eens uit !
  zondag 18 december 2011 @ 15:58:16 #72
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_105728054
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2011 14:57 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

"....of ik haar nog een email moest sturen..."

Yeah right! ;)

Je kunt ook gewoon zeggen dat jij je hebt kunnen beheersen in opnieuw de aandacht te zoeken van je ex.

(hoeveel van dit soort mails worden wel niet verzonden, en de afzender na het versturen maar zenuwachtig steeds zijn/haar mail checken....om er vertwijfeld achter te komen dat er niets komt....daar dan weer een uitleg voor te hebben.....zucht....)
Precies, dat bedoel ik ook ;) Vind het persoonlijk zonde hoe het loopt, maar het is niet anders :) En ik denk dat ik mijn ex wat beter ken dan dat jij doet, dus ik dacht inderdaad of ik het "moest" doen. Maak me een beetje zorgen om haar, ook al is het niet meer mijn verantwoordelijkheid.

Waarom ik me zorgen maak ga ik hier niet neer zetten, maar ik denk dat deze terecht zijn. Of jij nu weer met een of andere rare opmerking komt of niet :)

Edit: Maar voor mijzelf is het nu in ieder geval beter op deze manier, ze moet het nu zelf doen :)
  zondag 18 december 2011 @ 18:11:08 #73
314390 Jackson5
Annie are you ok?
pi_105733573
Vandaag is het 5 maanden uit, en morgen is ze jarig.

Missen doe ik haar niet meer, aan haar denken nog wel, maar dat ebt ook langzaam weg :D
  zondag 18 december 2011 @ 18:51:49 #74
362927 grrrbeer
... gromt wat terug
pi_105735282
okee, klein ten einde raad momentje
'Cos boys don't cry.
pi_105736296
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 11:40 schreef Iksnaphemniet het volgende:

Wil ze dan nog liever hem, dan moet het maar. Maar op deze manier kan ze volgens mij niet anders dan voor hem kiezen.
Jij heb in ieder geval de kans die ik niet gekregen heb. Grijp hem als je dat echt wil.
pi_105736437
Zomaar ff stomtoevallig een liedje...
:)

Strek je eens uit !
pi_105736800
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 15:58 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Precies, dat bedoel ik ook ;) Vind het persoonlijk zonde hoe het loopt, maar het is niet anders :) En ik denk dat ik mijn ex wat beter ken dan dat jij doet, dus ik dacht inderdaad of ik het "moest" doen. Maak me een beetje zorgen om haar, ook al is het niet meer mijn verantwoordelijkheid.

Waarom ik me zorgen maak ga ik hier niet neer zetten, maar ik denk dat deze terecht zijn. Of jij nu weer met een of andere rare opmerking komt of niet :)

Edit: Maar voor mijzelf is het nu in ieder geval beter op deze manier, ze moet het nu zelf doen :)
Je wordt ook wel in je nek gezeten he? ;)

Kop op dude; je bent het meest koppig en creatief in het vasthouden van je ex en laat t topic nu net het omgekeerde heten hier :)
Strek je eens uit !
  zondag 18 december 2011 @ 19:35:38 #78
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_105737051
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2011 19:29 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Je wordt ook wel in je nek gezeten he? ;)

Kop op dude; je bent het meest koppig en creatief in het vasthouden van je ex en laat t topic nu net het omgekeerde heten hier :)
Jij noemt het creatief, ik denk dat ik haar beter ken dan jij :) En daar wil ik het graag bij laten :)
Zoals gezegd: Ze moet het nu zelf doen :)
pi_105737309
Pff, vandaag mijn ex gezien op de model vliegclub.. ja zowel ik al zij zijn daar lid.. dus ja dan zie je elkaar soms.
Nouja opt einde nog wat woorden kunnen wisselen maar niks bijzonders.. ben je thuis, zit je op hyves heeft ze haar profiel foto in link veranderd.. volgens mij trek ik me gewoon nog steeds teveel van haar aan zelfs na dat het een maand uit is..

Wat ist toch ook moeilijk allemaal, vooral in de weekeinden..
  zondag 18 december 2011 @ 19:53:43 #80
362927 grrrbeer
... gromt wat terug
pi_105737869
Een vliegend model is ook niet alledaags, en een maand is toch nog kort? Niet zo gek dat je het er nog moeilijk mee hebt.

Ik zit in m'n eerste week :')
'Cos boys don't cry.
pi_105738111
haha! Op de modelvliegclub, voor rc heli's en vliegtuigen enzo! maar dat had je wel al begrepen :P, maarja weetje wat het is.. je zoekt overal iets achter, ze verandert haar profiel foto op hyves niks spannends normaal toch?.. maar omdat je haar hebt gesproken (even) en dan ineens zie je haar dit veranderen en dan denk je... ??? waarom ineens nadat ik haar gezien/gesproken heb verandert ze dit?.. en waarom in zo'n stom plaatje?

Maar goed ja mijn eerste week was ook werkelijk waar.. zwaar kut.. maarja goed, loop er nu ook nog mee dus zal nog wel even duren denk ik..
pi_105763548
Dilemma , ik ga met zijn vrienden en broer nog goed om , en die hebben dus gevraagd of ik zin had samen met hun in de kroeg te vieren, en aan een kant is het heel verleidelijk.
Kanttekening degene die het vroeg die heeft dit jaar zijn vader verloren en dus is het zijn eerste kerst zonder pa dus daarom ben ik heel erg geneigd om te gaan , aan de andere kant kan het dus ook zijn dat hij erbij is en ik weet niet of dat zo verstandig is.
pi_105763626
Bij twijfel: niet doen.
pi_105763756
Ik denk dat ik het nog even afwacht en zelf kijk hoe ik ertegen aan kijk met 2e kerstdag en kijk hoe mijn stemming dan is. En als ik ga is het voor die vriend omdat ik zelf een paar jaar terug juist een vriend heb verloren en ik dus uit ervaring weet hoe moeilijk die feestdagen dan kunnen zijn.
pi_105771243
Grrr, ik word knettergek van mijn nog-net-niet ex! Ze vermijdt alle contact, over de rug van de kinderen. Belangrijke schoolinformatie wordt achtergehouden voor me, ze maakt slaande ruzie over iets onbenulligs voor de ogen van mijn jongste. Ze is verworden tot een karikatuur van zichzelf.
pi_105773172
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 14:46 schreef aeneas67 het volgende:
Grrr, ik word knettergek van mijn nog-net-niet ex! Ze vermijdt alle contact, over de rug van de kinderen. Belangrijke schoolinformatie wordt achtergehouden voor me, ze maakt slaande ruzie over iets onbenulligs voor de ogen van mijn jongste. Ze is verworden tot een karikatuur van zichzelf.
Jeetje. Kinderen horen hier niet tussen te zitten. Alsof scheiden niet al erg genoeg is. Sterkte.
pi_105773413
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 10:54 schreef formerjellybean het volgende:
Ik denk dat ik het nog even afwacht en zelf kijk hoe ik ertegen aan kijk met 2e kerstdag en kijk hoe mijn stemming dan is. En als ik ga is het voor die vriend omdat ik zelf een paar jaar terug juist een vriend heb verloren en ik dus uit ervaring weet hoe moeilijk die feestdagen dan kunnen zijn.
Ik denk dat die vriend het ook wel zal begrijpen als je besluit niet te gaan.
pi_105773615
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 15:35 schreef QEX het volgende:

[..]

Jeetje. Kinderen horen hier niet tussen te zitten. Alsof scheiden niet al erg genoeg is. Sterkte.
Met haar dolle kop ziet ze overal en altijd redenen om boos te worden. Bottom line is dat ze het niet kan verkroppen dat ik inmiddels weer gelukkig ben en zij nog niet. Dat begrijp ik en ik hou haar 'uit de wind', tel tot tien als ze weer eens bot of vervelend reageert. Geef de kinderen wat extra geld voor een kadootje met sinterklaas zonder dat ze het weet, probeer op gepaste afstand toch zorgzaam en lief te zijn. Maar ruzie maken voor het oog van de kinderen gaat me te ver. Als ik er iets van zeg werkt dat alleen maar als de bekende rode lap.....
pi_105778104
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 15:41 schreef Mint_Clansell het volgende:

[..]

Ik denk dat die vriend het ook wel zal begrijpen als je besluit niet te gaan.
Nou die vriend heeft zojuist een pluspunt verdient bij mij , want hij heeft even ergens wat van gezegd waar ik heel blij mee ben. Omdat die vriend dus in mijn vriendenlijst zit heb ik het gezien. Hij was de laatste tijd heel zielig aan het doen over dingen die die zelf deed en ook over mij, nu heeft die vriend ook gezegd tegen hem dat die niet moet zeuren en ja ik ben dankbaar.
Het is wel lekker dat ze dus niet allemaal in zijn gedoe meegaan en er ook eens lekker wat van zeggen.

Ik wil in dat groepje ook nooit iemand voor blokken zetten of dwingen partij te kiezen maar ik ben wel blij dat er dus anderen ook zijn die het ook zien en er dus wat van zeggen.
Het zijn allemaal mensen die ik toch een poosje ken en om die nou helemaal te ontwijken vanwege hem is ook onzin.
  dinsdag 20 december 2011 @ 16:51:57 #90
283317 t3rrorbot
Me, myself and..something
pi_105825239
Leuk al die feestdagen die gaan komen, en dan oud en nieuw vieren met allemaal stelletjes -.-
I guess that it's typical to cling to memories you'll never get back again.
pi_105828493
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 16:51 schreef t3rrorbot het volgende:
Leuk al die feestdagen die gaan komen, en dan oud en nieuw vieren met allemaal stelletjes -.-
Ja, zoals ik al zei, zie ik ook tegen op. Dacht dat het wel redellijk ging, maar inmiddels ingestoord. Op werk zelfs even naar buiten gelopen omdat ik een huilbui niet kon onderdrukken. Mis hem zo verschikkelijk. ( inmiddels 12 kg lichter)
pi_105831449
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 16:51 schreef t3rrorbot het volgende:
Ik denk dat ook ik niks meer hoef te zeggen, mee eens lijkt me op zijn plaats..
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 20 december 2011 @ 20:38:46 #93
300347 MrManuel
pi_105835695
De gevoelens gaan maar niet weg..
Denk steeds meer aan haar.. Ben net uitgenodigd voor een verjaardag waar ik niet naar toe ga omdat ik weet dat zij met haar vriend ook zijn uitgenodigd. :X }:|
pi_105836725
Dan zou ik idd ook maar niet heen gaan, word het niet beter van hoor als je hun 2 daar samen ziet!

En bij mij hetzelfde probleem, des te meer ik mijn ex probeer te vergeten des te meer ik aan der denk en voor der voel.. terwijl dat helemaal niet op zijn plaats is aangezien ze mijn vriendin niet meer is..

Tis zo moeilijk om haar los te laten, het wil gewoon niet lukken.. nu is het misschien nog "maar" een maand geleden maar wat ik voor haar voel.. dat gevoel is gewoon nog zo sterk, is gewoon niet leuk meer.. vooral omdat ik weet dat ik er niks mee bereik. Ze zegt overigens wel dat ze nog wat voor mij voelt maar niet genoeg om mijn vriendin te zijn.. wat moet je hier nou mee (zucht)
  dinsdag 20 december 2011 @ 21:59:48 #95
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_105840288
Zo, verhuizing geweest, nog een zooitje dozen uit te pakken maar mijn energie is nu echt even op. Eindelijk internet, tv en radio al hoewel ik de radio nog moet leren programmeren maar dat terzijde.

Inmiddels zijn mijn gevoelens heen en weer aan het gaan. Hij zit nog steeds heel diep en ik had echt de verwachting dat dit huwelijk voor de rest van ons leven zou zijn. Maar ja, als er na een week nadat het uit is gegaan er eindelijk word gezegd wat ik eigenlijk al een tijdje gevoeld heb, dat hij diepe/diepere gevoelens voor een ander heeft, mar absoluut niet verliefd, dan denk ik, screw you. Diepere gevoelens op google opgezocht en je raadt het al... alleen maar links met liefde... sjugt. Misschien dat een man mij dit kan uitleggen want ik begrijp het niet. Zij heeft op deze manier er aldoor al tussen gezeten. Zelf heeft ze ooit gezegd niet verliefd of wat dan ook te zijn. Ik wil haar daarin geloven. Ze heeft immers een vriend en een prachtige tweeling (leuke meisjes) maar tja, denk niet dat ze door heeft dat hij eventueel wel meer wil dan alleen maar beste vrienden van elkaar. Overigens was zij er niet toen ik wat kreeg met hem, dat is allemaal gebeurd tijdens onze relatie.

Af en toe heb ik momenten dat ik omsla in pure woede maar iedere keer komt het liefdesverdriet omhoog zeilen en kan ik alleen maar aan hem denken en wil ik nog steeds dat alles word zoals het was. Maar dat zal nooit meer gaan. Nu nog in de vorige regel gaan geloven.
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_105841599
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 20:57 schreef Mattytrix het volgende:
Ze zegt overigens wel dat ze nog wat voor mij voelt maar niet genoeg om mijn vriendin te zijn.. wat moet je hier nou mee (zucht)
Daarom ook extra zwaar denk ik, voor mij wel in ieder geval.

[quote] mikeys: Af en toe heb ik momenten dat ik omsla in pure woede maar iedere keer komt het liefdesverdriet omhoog zeilen en kan ik alleen maar aan hem denken en wil ik nog steeds dat alles word zoals het was. Maar dat zal nooit meer gaan. Nu nog in de vorige regel gaan geloven. [unquote]

Ook ik had het gevoel dat dit de man was met wie ik mijn leven zou delen. Zag ons al samen in een bejaardenhuis zitten.
pi_105844515
Ik heb echt vlagen dat ik er niet aan denk en dan weer gedachten dat ik alleen maar denk aan hoe ik het beter zal doen wanneer ze toch voor mij kiest. En die gedachten doen dan weer zo'n pijn.
Had ik vandaag eindelijk een beetje het gevoel dat het goed ging, vermaakte me prima, belt ze einde van de middag op om me te feliciteren met iets.....Gelijk weer terug bij af. En dan toch stiekem blij zijn dat ze contact met me wil hebben terwijl ik weet dat dit zelfpijniging is. Heb geprobeerd aardig te zijn maar toch het gesprek af te kappen.
Morgen op werk weer aan andere dingen denken ~O>
...
pi_105845594
Ik heb het net uitgemaakt met mijn claimende / jaloerse vriendin die bij een psycholoog zit voor haar onzekerheid en op de goede been was voor haar gedrag. Relatieduur : 6 maanden. Mijn verstand zegt nee en mijn hart denk ik ja. heel klote dit. merk dat ze nu gelijk afstand neemt.
pi_105845930
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 22:25 schreef QEX het volgende:

[..]

Daarom ook extra zwaar denk ik, voor mij wel in ieder geval.

[quote] mikeys: Af en toe heb ik momenten dat ik omsla in pure woede maar iedere keer komt het liefdesverdriet omhoog zeilen en kan ik alleen maar aan hem denken en wil ik nog steeds dat alles word zoals het was. Maar dat zal nooit meer gaan. Nu nog in de vorige regel gaan geloven. [unquote]

Ook ik had het gevoel dat dit de man was met wie ik mijn leven zou delen. Zag ons al samen in een bejaardenhuis zitten.
Ja dat maakt het niet bepaald gemakkelijker idd, voornamelijk omdat je de hoop houd dat het misschien wel weer goed komt.. zou ik willen dat het weer goed komt? Ja ik wel, maar ja goed.. wat wil zij?

En idd, ik zag mij en haar ook oud worden.. had mijn toekomst eigenlijk al voor ogen, en dan na 8 jaar maakt ze het uit.. achja het leven is hard.. en precies voor mijn verjaardag en de feestdagen ook nog, goed gepland denk je dan..
pi_105847279
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 21:59 schreef Mickeys het volgende:
Zo, verhuizing geweest, nog een zooitje dozen uit te pakken maar mijn energie is nu echt even op. Eindelijk internet, tv en radio al hoewel ik de radio nog moet leren programmeren maar dat terzijde.

Inmiddels zijn mijn gevoelens heen en weer aan het gaan. Hij zit nog steeds heel diep en ik had echt de verwachting dat dit huwelijk voor de rest van ons leven zou zijn. Maar ja, als er na een week nadat het uit is gegaan er eindelijk word gezegd wat ik eigenlijk al een tijdje gevoeld heb, dat hij diepe/diepere gevoelens voor een ander heeft, mar absoluut niet verliefd, dan denk ik, screw you. Diepere gevoelens op google opgezocht en je raadt het al... alleen maar links met liefde... sjugt. Misschien dat een man mij dit kan uitleggen want ik begrijp het niet. Zij heeft op deze manier er aldoor al tussen gezeten. Zelf heeft ze ooit gezegd niet verliefd of wat dan ook te zijn. Ik wil haar daarin geloven. Ze heeft immers een vriend en een prachtige tweeling (leuke meisjes) maar tja, denk niet dat ze door heeft dat hij eventueel wel meer wil dan alleen maar beste vrienden van elkaar. Overigens was zij er niet toen ik wat kreeg met hem, dat is allemaal gebeurd tijdens onze relatie.

Af en toe heb ik momenten dat ik omsla in pure woede maar iedere keer komt het liefdesverdriet omhoog zeilen en kan ik alleen maar aan hem denken en wil ik nog steeds dat alles word zoals het was. Maar dat zal nooit meer gaan. Nu nog in de vorige regel gaan geloven.
Ik heb je verhaal vanuit lurkmodus gevolgd, en ik heb het met je te doen.

Het is uitermate vervelend als je een huwelijk begint met het idee samen oud te worden, en dan vervolgens van een koude kermis thuis komen.

Ik hoop niet dat je bij de pakken neer zal zitten en al gaat claimen dat je 2 jaar nodig heb om te herstellen. Dat zijn in mijn ogen 2 verloren jaren. Zoals ik al 5 verloren jaren ken door liefdesverdriet te hebben voor een monster van een ex die mijn kinderen van mij heeft afgepakt.

Doordat ik jarenlang enkel mijn focus op de liefdesverdriet heb gehad, heb ik ontzettend tijd verloren om verder met mijn leven te gaan. Iedere mogelijkheid op een nieuwe liefde in mijn leven heb ik verkloot door een perfecte vervangen van mijn ex te vinden, die uiteraard niet bestaat.

Ik was 24 toen ik mijn vriendin en mijn 2 prachtige kinderen verloor, die alles voor mij betekende. Ben nu 29, en nóg bezig met het verwerken van mijn verlies. De situatie is door de onmogelijke opstelling van mijn ex wat betreft mijn kinderen (ik zie ze met moeite amper 6 uurtjes per 2 weken. Nu zelfs helemaal niet meer door ruzie over verruiming van tijden) zo erg geëscaleerd dat ik in maart naar mijn vaderland Suriname vertrek, met het idee nooit meer naar Nederland terug te keren.

Laat het niet zo ver komen, en zorg ervoor dat je niet teveel bezig houdt met je gestrande huwelijk. Werk aan jezelf, hou alle opties open, maar staar je niet blind op iets wat nooit meer zal terugkeren.

[ Bericht 2% gewijzigd door FireFox1 op 21-12-2011 00:13:35 ]
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')