ben zelf nog bezig, zit op 2 wekenquote:Op vrijdag 16 december 2011 16:09 schreef dotjesland het volgende:
de mooie kunst is er, naar mijn mening, niet bij bij loslaten. Het is nu 2 jaar uit tussen mij en mijn ex en ik ben er nog steeds niet overheen. Wat belangrijk is, is dat je het contact verbreekt in het begin. Dat heb ik dus niet gedaan. Anderhalf jaar een beetje lopen, aan uit aan uit. Het loslaten heeft alles veel moeilijker gemaakt. Ik ben nu eindelijk verlost, we hebben geen contact meer, maar wat doet dit pijn:( vreselijk, echt!! Ik wou dat ik een paar jaar verder kon springen zodat dit verdriet en pijn over was. Ook toen ik hoorde dat hij een ander had, stortte ik compleet in. Vreselijk... maar het zal wel het beste zijn voor mij, anders was het wel anders gelopen.
ook iemand die er belachelijk lang over heeft gedaan om eroverheen te komen?
Niet vreselijk lang, maar met mijn allereerste ex (waren elkaars eerste liefdequote:Op vrijdag 16 december 2011 16:09 schreef dotjesland het volgende:
de mooie kunst is er, naar mijn mening, niet bij bij loslaten. Het is nu 2 jaar uit tussen mij en mijn ex en ik ben er nog steeds niet overheen. Wat belangrijk is, is dat je het contact verbreekt in het begin. Dat heb ik dus niet gedaan. Anderhalf jaar een beetje lopen, aan uit aan uit. Het loslaten heeft alles veel moeilijker gemaakt. Ik ben nu eindelijk verlost, we hebben geen contact meer, maar wat doet dit pijn:( vreselijk, echt!! Ik wou dat ik een paar jaar verder kon springen zodat dit verdriet en pijn over was. Ook toen ik hoorde dat hij een ander had, stortte ik compleet in. Vreselijk... maar het zal wel het beste zijn voor mij, anders was het wel anders gelopen.
Ik ben vijf jaar samen geweest met mijn ex en het is nu bijna een jaar uit. Vorig jaar kerst zat ik nog leuk met haar te vieren en paar maanden later was het uit. Ze bedroog me al een tijdje met een ander. Heb het contact ook niet gelijk verbroken, wat niet slim was. Pas sinds kort is het helemaal gestopt en het blijft zeer doen ook al heeft ze me zoveel pijn gedaan. Ik snap niet hoe je iemand zo kan behandelen zoals zij mij behandelt. Ik vind het ook lastig om aan mezelf te denken, maar hier wordt aan gewerkt. Het is niet makkelijk en ik hoop dat 2012 leukere dingen weet te brengen dan 2011.quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:09 schreef dotjesland het volgende:
Ja om het netjes te houden ja.quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:46 schreef Wanderingwhy het volgende:
Return 2 sender?
(om t netjes te houden...)
ben zelf ook na 1 week al met iemand anders naar bed geweestquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:56 schreef Paarthurnax het volgende:
Hoi. Wat is jullie mening: je hebt het vorige week uitgemaakt, een week later geef je aan haar te missen en er spijt van te hebben. Ze wil het een kans geven, ze houdt nog van je, maar wel heeft ze ondertussen - binnen een paar dagen - al seks gehad met een andere man, om de lust. Ik kan het haar niet verwijten, want het was uit. Het doet pijn, ik voel verdriet, boosheid, jaloezie - maar ook heb ik iets van, zoiets doe je gewoon niet binnen een week of paar weken, na een toch lange relatie, dat is disrespectvol.
Wat vinden jullie?
Weet je wat respectloos is? Het uitmaken zonder daar fatsoenlijk over na te denken! Ze is toch godverdomme geen pak koekjes dat je terugbrengt naar de winkel en een week later toch maar opnieuw haalt?quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:56 schreef Paarthurnax het volgende:
Hoi. Wat is jullie mening: je hebt het vorige week uitgemaakt, een week later geef je aan haar te missen en er spijt van te hebben. Ze wil het een kans geven, ze houdt nog van je, maar wel heeft ze ondertussen - binnen een paar dagen - al seks gehad met een andere man, om de lust. Ik kan het haar niet verwijten, want het was uit. Het doet pijn, ik voel verdriet, boosheid, jaloezie - maar ook heb ik iets van, zoiets doe je gewoon niet binnen een week of paar weken, na een toch lange relatie, dat is disrespectvol.
Wat vinden jullie?
Eigenlijk sluit ik me bij Murmeli aan, jij hebt het uitgemaakt en kan gewoon niet verwachten dat ze op je wacht. Emoties doen ook rare dingen met je dus ja je kan met andere gaan juist omdat je degene wil vergeten en eigenlijk kan je er ook niet over vallen want ja je hebt het zelf uitgemaakt. Ik denk inderdaad dat je zelf eens heel goed moet na gaan denken over wat je zelf eigenlijk wilt.quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:56 schreef Paarthurnax het volgende:
Wat vinden jullie?
Goed gelukt!quote:Op zaterdag 17 december 2011 10:45 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Weet je wat respectloos is? Het uitmaken zonder daar fatsoenlijk over na te denken! Ze is toch godverdomme geen pak koekjes dat je terugbrengt naar de winkel en een week later toch maar opnieuw haalt?
Misschien heb je haar, door het uit te maken wel vreselijk veel pijn gedaan en heeft ze die leegte even moeten vullen met een one night stand. Of wat dan ook. En inderdaad, uit is uit, dan had je maar niet zo'n ondoordachte keuze moeten maken.
Het belangrijkste is nu: kunnen jullie echt samen verder? Weet jij heel zeker dat je haar wilt en niet gewoon de liefde an sich mist? Gaat het niet over een x tijd weer uit en dan weer aan? Is er van beide kanten genoeg vertrouwen om door te gaan?
Ik zou er allebei nog eens goed over na denken en voelen wat jullie nu echt willen. Anders blijf je elkaar kwetsen.
Sappige details?quote:Op zaterdag 17 december 2011 14:37 schreef QEX het volgende:
ik zit ook een beetje in de domme dingen doen fase. weekeinden zijn vreselijk.
Ga ik niet delen, sorry, al pijnlijk genoeg zonder meelezersquote:
Tjah sinds men gesprek van vanmiddag ben ik ook wel redelijk kalm. Het is haar keuze nu, zij moet het zelf doen.quote:Op zaterdag 17 december 2011 17:04 schreef grrrbeer het volgende:
Geloof dat ik het domste al gehad heb toen er nog sprake was van een relatie
Hoop het. Ben wel verdrietig, maar verbazingwekkend kalm. Niet echt wat ik had verwacht.
Misschien moet je eens bij jezelf te rade gaan waarom je op dat soort types valt.quote:Op zaterdag 17 december 2011 10:37 schreef formerjellybean het volgende:
Gisteren zijn broer gesproken en ergens heel blij want ik had bijna iets doms gedaan wat ik beter niet kon doen, zijn broer heeft me zonder dat die het weet geholpen.
Meneer deed naar zijn broer net alsof ik hem lastig viel terwijl hij altijd zelf naar me toe kwam. Hij blijkt er een beetje een dubbelleven op na te houden waar die de boel bij elkaar liegt en door zielig doen gewoon alle aandacht opeist.
Ik heb zijn broer ook aangesproken van laat je broer nou eens dingen gewoon verprutsen zonder dat jij de grote beschermende broer bent die aan komt draven als er iets misgaat, en laat hem eens gewoon goed op zijn bek gaan.
Hij is 27 woont nog bij ma en alles word voor hem gedaan , niets doet die zelf en verwacht altijd dat iedereen er voor hem is maar als een ander wat heeft ja dan is die er niet .
Hij kan mij niet aan omdat ik juist daar tegen in ging en ja als hij zielig over iets ging doen wat die zelf deed hield ik hem een spiegel voor en dat is meneer niet gewend.
Hij is gewoon het type van gewoon egoistische zakkenwasser waarbij alles om hem gewoon draait en sorry maar zo werkt het leven niet.
Een ding wat mooi is zijn broer is nu door de weeks thuis (was eerst altijd op dienst)en gaat nu ook beseffen van he mijn broer is mooi weer aan het spelen en liegt de boel bij elkaar en heeft nu ook zoiets van he hier moet verandering in komen.
Mijn ex is gewoon een verwend nest die niets van het leven snapt en echt een mama's kindje is en als die zijn zin niet krijgt gaat die dreinen of zielig doen.
Ergens besef ik nu dat zoals ik nu deed de goede manier is en er gewoon boven staan , zo iemand valt zelf wel een keer door de mand.
ik heb geen verdere geschiedenis met mama's kindjes eerlijk gezegd en dit leert mij dus ook wel om heel hard weg te rennen als ik de volgende persoon die zo is tegenkom.quote:Op zaterdag 17 december 2011 21:13 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Misschien moet je eens bij jezelf te rade gaan waarom je op dat soort types valt.
Mjah... Dit is wel een iets ander persoontje dan your average girl, geloof me. Spelen hele andere zaken een rol. En die heeft geen "achter de handjes" nodig. Als die wat wil dan regelt ze dat gewoon.quote:Op zondag 18 december 2011 05:37 schreef Mint_Clansell het volgende:
Dit was natuurlijk al lang duidelijk bij haar en waarschijnlijk zei ze het alleen om iets achter de hand te hebben voor het geval het vrijgezelligleven niet zou bevallen.
Na een aantal relaties kun je meteen door dit soort grappen heen prikken.
Je bent niet goed wijs dat je dat pikt man.quote:Op zondag 18 december 2011 07:57 schreef Nero22 het volgende:
Voor mij is het nu al 2 maanden uit. Vier dagen nadat we samen naar Australie zijn vertrokken... Het liep al niet soeps thuis, maar naar mijn idee kon het nog wel goed komen. Na een week had ze alweer een ander vriendje/neukertje en omdat ik nog samen met haar moest reizen kreeg ik alles mee. Erg veel respectloos gedrag moeten gedragen.
Klopt... Maar wat had ik dan moeten doen?quote:Op zondag 18 december 2011 08:24 schreef grrrbeer het volgende:
[..]
Je bent niet goed wijs dat je dat pikt man.
nou.... vertel eens dan...quote:Op zondag 18 december 2011 09:32 schreef Mint_Clansell het volgende:
Tja, als je dat nog moet vragen...
Krijg ik vast iedereen over me heen, maar soms moeten mensen hardhandig op hun plek gezet worden. Er zijn gewoon grenzen, en wanneer iemand echt te ver gaat dan pak je die gewoon aan. Simpel zat.quote:Op zondag 18 december 2011 09:33 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nou.... vertel eens dan...
ik kan ook niet veel anders bedenken dan los van elkaar verder reizen. maar dat heeft niet zoveel met pikken te maken. hij kan d'r moeilijk gaan slaan of vastbinden ofzo....
Hun heil zoeken?quote:Op zondag 18 december 2011 08:58 schreef Mint_Clansell het volgende:
Sorry for saying so, maar over het algemeen zijn de jongens die hun heil zoeken in dit topic 'te lief' en laten te vaak met zich sollen. Echte metromannen zeg maar.
Je pakt het al helemaal verkeerd aan door de beslissing bij haar neer te leggen. Het getuigt ook van een gebrek aan respect van haar kant door vreemd te gaan terwijl ze nog bij jou is en daarmee door te gaan. Trek je conclusie en ga niet zitten afwachten als een tamme hond. Hoe vervelend het ook is, vreemdgaan = exit.quote:Op zondag 18 december 2011 10:09 schreef marcokloon het volgende:
Momenteel zit ik ook in een lastig pakket. M'n vriendin en ik zijn bijna 8 jaar bij elkaar. Zij is mijn eerste in alles dus al mijn speciale eerste herinneringen zijn met haar. Nou ging ze de laatste weken wel opvallend vaak met iemand van haar werk om en van de week kwam het naar buiten dat ze de klik met mij bijna 3/4 jaar is kwijtgeraakt. Ze heeft het wel aangegeven maar ik heb daar niet op gereageerd, ik dacht dat het niet zo erg was. Nu kan ik mezelf dus wel voor m'n kop slaan. Ze heeft die gevoelens weg proberen te drukken, maar in het het gat wat ik uit luiheid heb laten ontstaan heeft ze dus nu kunnen vullen met verliefdheid voor een ander. Ik heb aangegeven dat ik weet dat ik me fout heb gedragen en dat ik alles binnen mijn kracht zou doen om er aan te werken.
Ze is er nog niet uit of ze onze relatie nog een kans wil geven en door deze donkere periode wil vechten of dat ze toegeeft aan de verliefdheid en mij verlaat.
Nu hebben we afgesproken om haar de tijd te geven om die beslissing te maken (tot iets voor oud en nieuw). Maar ondertussen gaat ze nog wel om met degene waar ze verliefd op is en inmiddels 1x mee heeft gezoend. Dat gebeurde nadat ze emotioneel naar hem toe was gegaan toen we de bedenktijd hadden afgesproken. Zelf heeft die man al een kind van een ex maar heeft die zelf ook nog een vriendin.
Eigenlijk ben ik me al aan het voorbereiden op het ergste. Dat sprankje hoop wat ik misschien nog zou kunnen voelen zou me weer zoveel verdriet kunnen opleveren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |