quote:Op woensdag 21 december 2011 10:52 schreef hornage het volgende:
Ook genoten van de nieuwe Batman trailer dan?
Dat was inderdaad een beetje gimmicky. Vooral dat die speler pas op het laatst door leek te hebben wat er achter hem gebeurde. Verder heb ik er wel weer vertrouwen in dat het een leuke film wordt. Ik vind de Nolan benadering van de Batman films wel cool. Knap dat je zo'n serieuze benadering van het "man-in-vleermuizenpak"concept kunt maken zonder dat het lachwekkend wordt.quote:Op woensdag 21 december 2011 10:54 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Ik vond alleen dat inzakkende footballveld niet zo denderend, verder belooft het weer een spektakelstuk te worden.
Komt puur door de karaktervorming die hij erbij toepast, waardoor het relateerbaar wordt. En door de technische snufjes in de film te baseren op bestaande technieken en (grond)stoffen, zoals bvb dat 'memorycloth' uit deel 1. Het geeft de films toch een lading realisme mee. Dat hebben veel regisseurs sindsdien proberen na te doen (Iron Man als beste voorbeeld). Nolan's films zijn hierdoor voor mij de ultieme bioscoopfilms; combinatie van actie, drama, spanning en goeie karakters.quote:Op woensdag 21 december 2011 10:57 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Dat was inderdaad een beetje gimmicky. Vooral dat die speler pas op het laatst door leek te hebben wat er achter hem gebeurde. Verder heb ik er wel weer vertrouwen in dat het een leuke film wordt. Ik vind de Nolan benadering van de Batman films wel cool. Knap dat je zo'n serieuze benadering van het "man-in-vleermuizenpak"concept kunt maken zonder dat het lachwekkend wordt.
Couldn't agree more!quote:Op woensdag 21 december 2011 11:20 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Komt puur door de karaktervorming die hij erbij toepast, waardoor het relateerbaar wordt. En door de technische snufjes in de film te baseren op bestaande technieken en (grond)stoffen, zoals bvb dat 'memorycloth' uit deel 1. Het geeft de films toch een lading realisme mee. Dat hebben veel regisseurs sindsdien proberen na te doen (Iron Man als beste voorbeeld). Nolan's films zijn hierdoor voor mij de ultieme bioscoopfilms; combinatie van actie, drama, spanning en goeie karakters.
De stem van Batman is best lachwekkend.quote:Op woensdag 21 december 2011 10:57 schreef DragonFodder het volgende:
Knap dat je zo'n serieuze benadering van het "man-in-vleermuizenpak"concept kunt maken zonder dat het lachwekkend wordt.
Vooral in deel 2, maar dat was gewoon even wennen. Vond het niet echt storend.quote:Op woensdag 21 december 2011 13:23 schreef SaintOfKillers het volgende:
De stem van Batman is best lachwekkend.
Dat is natuurlijk ook al veelvldig gepersifleerd, maar het stoort me niet zo.quote:Op woensdag 21 december 2011 13:23 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
De stem van Batman is best lachwekkend.
Ik vond vooral de figuranten heel goed spelen in de hel van 63quote:Op woensdag 21 december 2011 16:45 schreef RanTheMan het volgende:
valt me tegen dat deze nog niet beantwoord is, maar hij zit in de hel van 64? (kut welk jaartal) maar over de elfstedentocht in ieder geval... Wat voor nederlandse beprippen toch een aardige cast had
Ik zou me eerder schamen over het feit dat het antwoord op de jiskefet vraag niet meteen werd gegeven..quote:Op woensdag 21 december 2011 17:25 schreef hornage het volgende:
Damn, Cas Jansen over het hoofd gezien
Dat zou voldoende zijn geweest.quote:Op woensdag 21 december 2011 17:29 schreef Tem het volgende:
Ik was nog niet present maar wist alleen die van Romeyn in alles is liefde en Prins in Ober eigenlijk
Ik wist niet eens 1 lid van Jiskefetquote:Op woensdag 21 december 2011 17:27 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Ik zou me eerder schamen over het feit dat het antwoord op de jiskefet vraag niet meteen werd gegeven..
Jiskefet is opvoedingquote:Op woensdag 21 december 2011 17:35 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ik wist niet eens 1 lid van Jiskefet
Aiiii.....quote:Op woensdag 21 december 2011 17:35 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ik wist niet eens 1 lid van Jiskefet
quote:Op woensdag 21 december 2011 19:04 schreef picodealion het volgende:
Jiskefet.
En de Hobbit kijk ik ook naar uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |