Dan moet dat even van SoK afhangen.quote:
wie zegt dat je het einde nodig hebt om de vraag te beantwoorden..quote:Op donderdag 22 december 2011 12:28 schreef SamuelofSEK het volgende:
Restoration ken ik niet en het is al zo lang geleden dat ik hem zag dat ik het einde van The Crying Game niet meer kan herinneren
zie de vraag, puntje voor jou, ga zo lunchenquote:Op donderdag 22 december 2011 12:30 schreef SamuelofSEK het volgende:
Dan heb ik gewoon geen enkel idee wat je wilt weten bij die vraag
nee je had als laatste iets goed, net als bij die multiple gok dingen, leuk als mensne 9 van de 10 antwoorden geven, maar de tiende teltquote:Op donderdag 22 december 2011 12:34 schreef SamuelofSEK het volgende:
Krijg ik nou een puntje omdat ik welgeteld 1 iets goed had ?
mwoah denk dat dat gedurende de hele film al wel duidelijk is hoorquote:Op donderdag 22 december 2011 12:41 schreef SamuelofSEK het volgende:
Dus nou moeten we zeker het laatste stukje van Animal House herkijken vooor een vna je komende dubbele punten vragen?
Ik herinner me bij geen van allen meer wat er van ze terecht is gekomenquote:Op donderdag 22 december 2011 12:43 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
mwoah denk dat dat gedurende de hele film al wel duidelijk is hoor
quote:Op donderdag 22 december 2011 13:11 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ik herinner me bij geen van allen meer wat er van ze terecht is gekomen
Dat krijg je met zulke films als in je laatste vraag hequote:Op donderdag 22 december 2011 15:20 schreef RanTheMan het volgende:
mijn vragen vallen niet echt in de smaak vandaag merk ik wel weer
quote:Op vrijdag 23 december 2011 13:42 schreef SamuelofSEK het volgende:
Misschien is zijn kerstvakantie al begonnen
Wat let je te beginnen?quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:21 schreef DragonFodder het volgende:
Is er ook ooit een tv trivia quiz geweest, of een tvseriequiz? Ik zou daar wel oren naar hebben.
Ik wist niet of er in het verleden al ooit een poging gedaan was, en dat het tot helemaal niets geleid heeft bv.quote:
Dit waren precies mijn overwegingen en twijfels.quote:Op vrijdag 23 december 2011 15:02 schreef hornage het volgende:
Het is nooit wat geworden omdat je moet gaan definiėren over welke series er vragen gesteld mag gaan worden en daarnaast moet je in het begin maar hopen dat je het niet te makkelijk maakt, maar ook weer dat je vragen stelt over series die anderen ook weer hebben gezien.
Daarnaast zien de meeste mensen wel eens wat episodes, maar nooit alle. Er zijn er minder die alle episodes eenmalig hebben gezien en er zijn er nog minder die een gehele serie vaker dan 1 keer hebben gezien.
Daarin is het met films toch anders......
Een Fox kloon!quote:Op vrijdag 23 december 2011 15:01 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Thanks, doe dit voor het eerst dus even druk de regeltjes opnieuw doorlezen voordat ik een vraag post, zal wel makkelijke vraag zijn, aangezien ik niet enorm veel oude films kijk.
Een van mijn favorieten (zal wel een makkie zijn, maarja).
Titel of twee namen
[ afbeelding ]
Dat is zo bij alle trivia-spelletjes. Na een tijdje weet je wat haalbaar is en wat niet, wat je kan vragen, afhankelijk van wie online is.quote:Op vrijdag 23 december 2011 15:02 schreef hornage het volgende:
Het is nooit wat geworden omdat je moet gaan definiėren over welke series er vragen gesteld mag gaan worden en daarnaast moet je in het begin maar hopen dat je het niet te makkelijk maakt, maar ook weer dat je vragen stelt over series die anderen ook weer hebben gezien.
Daarnaast zien de meeste mensen wel eens wat episodes, maar nooit alle. Er zijn er minder die alle episodes eenmalig hebben gezien en er zijn er nog minder die een gehele serie vaker dan 1 keer hebben gezien.
Daarin is het met films toch anders......
Ik had 'um zo geweten jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |