Dan moet dat even van SoK afhangen.quote:
wie zegt dat je het einde nodig hebt om de vraag te beantwoorden..quote:Op donderdag 22 december 2011 12:28 schreef SamuelofSEK het volgende:
Restoration ken ik niet en het is al zo lang geleden dat ik hem zag dat ik het einde van The Crying Game niet meer kan herinneren
zie de vraag, puntje voor jou, ga zo lunchenquote:Op donderdag 22 december 2011 12:30 schreef SamuelofSEK het volgende:
Dan heb ik gewoon geen enkel idee wat je wilt weten bij die vraag
nee je had als laatste iets goed, net als bij die multiple gok dingen, leuk als mensne 9 van de 10 antwoorden geven, maar de tiende teltquote:Op donderdag 22 december 2011 12:34 schreef SamuelofSEK het volgende:
Krijg ik nou een puntje omdat ik welgeteld 1 iets goed had ?
mwoah denk dat dat gedurende de hele film al wel duidelijk is hoorquote:Op donderdag 22 december 2011 12:41 schreef SamuelofSEK het volgende:
Dus nou moeten we zeker het laatste stukje van Animal House herkijken vooor een vna je komende dubbele punten vragen?
Ik herinner me bij geen van allen meer wat er van ze terecht is gekomenquote:Op donderdag 22 december 2011 12:43 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
mwoah denk dat dat gedurende de hele film al wel duidelijk is hoor
quote:Op donderdag 22 december 2011 13:11 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ik herinner me bij geen van allen meer wat er van ze terecht is gekomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |