quote:
quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:15 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nee joh, voort wordt me dat stuurslot afgegapt.
laatst kon collega (die geen vaste antenne, maar zo'n draadje heeft) alleen nog die piraat ontvangen en dat vond ze niet zo leukquote:
whehequote:Op vrijdag 16 december 2011 19:17 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]![]()
[..]
laatst kon collega (die geen vaste antenne, maar zo'n draadje heeft) alleen nog die piraat ontvangen en dat vond ze niet zo leuk
jägermeister drinken omnomnomquote:Op vrijdag 16 december 2011 19:17 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]![]()
ga je nog gekke dingen doen dit weekend?
mwoah, voor een paar minuutjesquote:Op vrijdag 16 december 2011 19:18 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
whehe
piraatje is natuurlijk veel beter dan 3fm
Jägerquote:Op vrijdag 16 december 2011 19:19 schreef norich het volgende:
[..]
jägermeister drinken omnomnom
jij?
vanavond feestje van kameraad.quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:19 schreef norich het volgende:
[..]
jägermeister drinken omnomnom
jij?
Hier, in mn eentje..quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:20 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
mwoah, voor een paar minuutjes
[..]
Jägerwaar ga je zuipen dan?
ik heb nog een fles bij m'n ouders in de diepvries liggen. heel toevallig is dat in de richting van jouquote:
hier staat ie al aan vanaf dat ik thuis ben.quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:20 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
mwoah, voor een paar minuutjes
[..]
Jägerwaar ga je zuipen dan?
Wonen die ook in Duitsland?quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:26 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik heb nog een fles bij m'n ouders in de diepvries liggen. heel toevallig is dat in de richting van jou
1, maar 1 glas is ook al genoegquote:
buj 't weekend niet thuis?quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:27 schreef norich het volgende:
[..]
Wonen die ook in Duitsland?
[..]
1, maar 1 glas is ook al genoeg
zo'n fles is ook glasquote:Op vrijdag 16 december 2011 19:27 schreef norich het volgende:
[..]
Wonen die ook in Duitsland?
[..]
1, maar 1 glas is ook al genoeg
Jawel, ga morgen naar huisquote:Op vrijdag 16 december 2011 19:28 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
buj 't weekend niet thuis?
maar m'n ouders is niet zo heel erg om
oow, dus dan ligt dat mooi op de routequote:
Lineaalquote:
of liniaal?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |