weet ik niet, maar ik denk dat de dader gevlogen isquote:
dat viel onder het zuipenquote:
jij, hier nog 1quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hoor hele dagen radio, dus ja
ik kan niet afslaanquote:
joah, was 'm zelf bijna vergetenquote:
ik heb vandaag ook wel de hele dag radio gehoord, maar let lang niet altijd even goed op. en het is in een fabriekshal.quote:[..]
jij, hier nog 1
stuurslotquote:Op vrijdag 16 december 2011 19:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Gebruik je stuur dan ook eens![]()
ik heb hem naast me staan in de vensterbankquote:Op vrijdag 16 december 2011 19:04 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
joah, was 'm zelf bijna vergeten
[..]
ik heb vandaag ook wel de hele dag radio gehoord, maar let lang niet altijd even goed op. en het is in een fabriekshal.
volgende week vrijdagquote:
wel zo'n ingebouwde. als ik de sleutel d'r uithaal, kan het stuur niet meer rondquote:
Hehehehe, vorig jaar @ gemeente was ik half bezopenquote:Op vrijdag 16 december 2011 19:08 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
volgende week vrijdagdaarna is het altijd het café in, ff kijken hoe ik dat dit jaar doe...
das mooi kort bij.quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:05 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik heb hem naast me staan in de vensterbank
97.0 of 97.3 draait toch elk weekend wel?quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:10 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
das mooi kort bij.
maar moej dan geen piraatje opzetten?
ow, over piraat gesproken, eens kijken of ik een FM antenne kan vinden
niet zoiets?quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:09 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wel zo'n ingebouwde. als ik de sleutel d'r uithaal, kan het stuur niet meer rond
ik was vorig jaar, toen we het café uitrolden, ook niet echt nuchter meerquote:Op vrijdag 16 december 2011 19:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hehehehe, vorig jaar @ gemeente was ik half bezopen
soms wel, maar dat komt omdat de piraat dan 3FM ff wegdruktquote:Op vrijdag 16 december 2011 19:10 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
das mooi kort bij.
maar moej dan geen piraatje opzetten?
nee joh, voort wordt me dat stuurslot afgegapt.quote:
quote:[..]
ik was vorig jaar, toen we het café uitrolden, ook niet echt nuchter meer
[..]
soms wel, maar dat komt omdat de piraat dan 3FM ff wegdrukt
doordeweeks ook wel hoorquote:Op vrijdag 16 december 2011 19:11 schreef Redbaron het volgende:
[..]
97.0 of 97.3 draait toch elk weekend wel?
Henrikequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |