quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:12 schreef norich het volgende:
Ja bedankt jongens, nu heb ik dat kutlied in mijn hoofd!
quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:12 schreef norich het volgende:
Ja bedankt jongens, nu heb ik dat kutlied in mijn hoofd!
wat hej besteld dan?quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:20 schreef rulerofdeath het volgende:
eten is besteld, even snel douchen nu.
spare ribs met wat gebakken aardappelsquote:
Ja ik zit er ook over te twijfelen om het te bestellenquote:Op vrijdag 16 december 2011 18:39 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
spare ribs met wat gebakken aardappels
ze zijn hier vlotter dan in Enschede. daar kon je rustig een uur wachten. hier binnen 20 minuten
m'n broertje wou dat klaarmaken voor kerstquote:Op vrijdag 16 december 2011 18:44 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand stukje kalkoen?
eet geen dierenleedquote:Op vrijdag 16 december 2011 18:58 schreef rulerofdeath het volgende:
hej die reclame op de radio van jort kelder al gehoord?
'jullie weten dat ik van rechtse hobby's houdt, maar ik eet deze kerst geen vlees dat van mishandelde dieren (oid) af komt'
owja, over dat eten van foie grasquote:Op vrijdag 16 december 2011 18:58 schreef rulerofdeath het volgende:
hej die reclame op de radio van jort kelder al gehoord?
'jullie weten dat ik van rechtse hobby's houdt, maar ik eet deze kerst geen vlees dat van mishandelde dieren (oid) af komt'
zo'n zuip- en vreetfeestjequote:
iets met ballen en een groot stuk vleesquote:
en bier uiteraardquote:Op vrijdag 16 december 2011 18:59 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
owja, over dat eten van foie gras
[..]
zo'n zuip- en vreetfeestje
ow, ie kent 'm al precies?quote:
Watskebeurt?quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:44 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand stukje kalkoen?
Ahh oké.quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:59 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
iets met ballen en een groot stuk vlees
weet ik niet, maar ik denk dat de dader gevlogen isquote:
dat viel onder het zuipenquote:
jij, hier nog 1quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hoor hele dagen radio, dus ja
ik kan niet afslaanquote:
joah, was 'm zelf bijna vergetenquote:
ik heb vandaag ook wel de hele dag radio gehoord, maar let lang niet altijd even goed op. en het is in een fabriekshal.quote:[..]
jij, hier nog 1
stuurslotquote:Op vrijdag 16 december 2011 19:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Gebruik je stuur dan ook eens![]()
ik heb hem naast me staan in de vensterbankquote:Op vrijdag 16 december 2011 19:04 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
joah, was 'm zelf bijna vergeten
[..]
ik heb vandaag ook wel de hele dag radio gehoord, maar let lang niet altijd even goed op. en het is in een fabriekshal.
volgende week vrijdagquote:
wel zo'n ingebouwde. als ik de sleutel d'r uithaal, kan het stuur niet meer rondquote:
Hehehehe, vorig jaar @ gemeente was ik half bezopenquote:Op vrijdag 16 december 2011 19:08 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
volgende week vrijdagdaarna is het altijd het café in, ff kijken hoe ik dat dit jaar doe...
das mooi kort bij.quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:05 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik heb hem naast me staan in de vensterbank
97.0 of 97.3 draait toch elk weekend wel?quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:10 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
das mooi kort bij.
maar moej dan geen piraatje opzetten?
ow, over piraat gesproken, eens kijken of ik een FM antenne kan vinden
niet zoiets?quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:09 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wel zo'n ingebouwde. als ik de sleutel d'r uithaal, kan het stuur niet meer rond
ik was vorig jaar, toen we het café uitrolden, ook niet echt nuchter meerquote:Op vrijdag 16 december 2011 19:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hehehehe, vorig jaar @ gemeente was ik half bezopen
soms wel, maar dat komt omdat de piraat dan 3FM ff wegdruktquote:Op vrijdag 16 december 2011 19:10 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
das mooi kort bij.
maar moej dan geen piraatje opzetten?
nee joh, voort wordt me dat stuurslot afgegapt.quote:
quote:[..]
ik was vorig jaar, toen we het café uitrolden, ook niet echt nuchter meer
[..]
soms wel, maar dat komt omdat de piraat dan 3FM ff wegdrukt
doordeweeks ook wel hoorquote:Op vrijdag 16 december 2011 19:11 schreef Redbaron het volgende:
[..]
97.0 of 97.3 draait toch elk weekend wel?
Henrikequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |