quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:12 schreef norich het volgende:
Ja bedankt jongens, nu heb ik dat kutlied in mijn hoofd!
quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:12 schreef norich het volgende:
Ja bedankt jongens, nu heb ik dat kutlied in mijn hoofd!
wat hej besteld dan?quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:20 schreef rulerofdeath het volgende:
eten is besteld, even snel douchen nu.
spare ribs met wat gebakken aardappelsquote:
Ja ik zit er ook over te twijfelen om het te bestellenquote:Op vrijdag 16 december 2011 18:39 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
spare ribs met wat gebakken aardappels
ze zijn hier vlotter dan in Enschede. daar kon je rustig een uur wachten. hier binnen 20 minuten
m'n broertje wou dat klaarmaken voor kerstquote:Op vrijdag 16 december 2011 18:44 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand stukje kalkoen?
eet geen dierenleedquote:Op vrijdag 16 december 2011 18:58 schreef rulerofdeath het volgende:
hej die reclame op de radio van jort kelder al gehoord?
'jullie weten dat ik van rechtse hobby's houdt, maar ik eet deze kerst geen vlees dat van mishandelde dieren (oid) af komt'
owja, over dat eten van foie grasquote:Op vrijdag 16 december 2011 18:58 schreef rulerofdeath het volgende:
hej die reclame op de radio van jort kelder al gehoord?
'jullie weten dat ik van rechtse hobby's houdt, maar ik eet deze kerst geen vlees dat van mishandelde dieren (oid) af komt'
zo'n zuip- en vreetfeestjequote:
iets met ballen en een groot stuk vleesquote:
en bier uiteraardquote:Op vrijdag 16 december 2011 18:59 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
owja, over dat eten van foie gras
[..]
zo'n zuip- en vreetfeestje
ow, ie kent 'm al precies?quote:
Watskebeurt?quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:44 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand stukje kalkoen?
Ahh oké.quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:59 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
iets met ballen en een groot stuk vlees
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |