Erdingerquote:Op vrijdag 16 december 2011 22:58 schreef haakon het volgende:
Bier drinken en knappn...
Staan allebei in mijn top 7 van de mooiste dingen van het leven.
[ afbeelding ]
Mooi he die online kaartverkoop!quote:Op zaterdag 17 december 2011 07:43 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Wat is dat precies?
Edit: &%$&%*(&^ Zit ik al vanaf 9 uur op de site om kaarten te bestellen voor Pearl Jam, wordt ik er ineens uitgegooid. Nja geen probleem denk ik, ff opnieuw inloggen enzo. Nu de wachtrij vol. God......
ha nijverdalquote:Op zaterdag 17 december 2011 06:17 schreef Crientj het volgende:
*Binnenvalt.
SrAlmelo gaat lekker, tussenstand van 6800 euro. Kids liggen bijna allemaal te pitten.
ik kijk straks ook nog ff.. Denk nit dat er nog.kaarten zijn maar toch.quote:Op zaterdag 17 december 2011 11:09 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Twee tickets voor PJ in de pocket
En als surprise voor verjaardag van mn vriendin: twee tickets voor Coldplay op het Malieveld
Nu @Ikea
Daar gaan mijn neef en nicht ook heen. Iets met stamppot in de Nul geloof ik en dan de stad in.quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:05 schreef Redbaron het volgende:
kerstmiddag miss nog hengelo in om in te drinken. Als ik het goed doe zal ik van die gare kerstdagen weinig meemaken
kaartje voor thunderdome vanavindquote:Op zaterdag 17 december 2011 13:04 schreef ReMcOrE het volgende:
moi
toch elk jaar weer lastig, cadeau voor m'n vriendin vinden![]()
heb vanavond verjaardag en een uurtje of 2 hardcore houd ik wel vol, maar denk dat m'n vriendin niet echt staat te springen voor een avondje Thunderdomequote:Op zaterdag 17 december 2011 13:19 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
kaartje voor thunderdome vanavindtrakteer gelijk jezelf. Dan zie ik je daar vanavond
ah..quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:24 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
heb vanavond verjaardag en een uurtje of 2 hardcore houd ik wel vol, maar denk dat m'n vriendin niet echt staat te springen voor een avondje Thunderdome
maar tickets voor iets met muziek is wel een optie waar ik aan zit te denkenquote:
U_Squote:
* ReMcOrE lachtquote:Op zaterdag 17 december 2011 14:12 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Wil je lachen?
Ik ben allergisch voor kerstbomen
quote:
Nee iddquote:Op zaterdag 17 december 2011 14:15 schreef ReMcOrE het volgende:
maar goed, toch ff serieus; allergisch voor kerstbomen, niet handig in deze tijd van het jaar
allergisch voor kunst-kerstbomen?quote:Op zaterdag 17 december 2011 14:16 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Nee idd
Maar moest de kerstboom rechtzette etc (normaal doet mn pa het altijd)
Mijn handen en armen dik jeuken en rood
echtequote:Op zaterdag 17 december 2011 14:29 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
allergisch voor kunst-kerstbomen?
dus voortaan maar neppert nemenquote:
ik ben net 2 uur uit bedquote:Op zaterdag 17 december 2011 14:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pff, half 3 en ik kak helemaal in
Ik ook net 3 uurtjes ofzoquote:
Smaakte het?quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:07 schreef rulerofdeath het volgende:
goeiedag lui
net de eetkamer binnen gekregen, maar geen tijd om de zooi uit te pakken
koptelefoon voor het knapp'n?quote:Op zaterdag 17 december 2011 14:59 schreef haakon het volgende:
[..]
Ik denk de Sennheiser HD205, maar ik kijk eerst ff rond bij de mediamarkt
ook flink lui, maaar nu toch ff naar het dorp...quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik ook net 3 uurtjes ofzoKoffie helpt niet
Wouterquote:Op zaterdag 17 december 2011 15:07 schreef rulerofdeath het volgende:
goeiedag lui
net de eetkamer binnen gekregen, maar geen tijd om de zooi uit te pakken
Ha jagermeisteress!quote:
Hier welquote:
Natuurlijk nietquote:Op zaterdag 17 december 2011 16:07 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
[..]
zonder twijfel... heb je de fles leeggemaakt gisteren?
Fles ligt in Bocholt, ik ben in Nijverdalquote:Op zaterdag 17 december 2011 16:36 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nog wat over gelaten voor vanavond?
in Nijverdal geen fles?quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:42 schreef norich het volgende:
[..]
Fles ligt in Bocholt, ik ben in Nijverdal
Geen jägermeister, wel rum, amaretto en bierquote:Op zaterdag 17 december 2011 16:45 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
in Nijverdal geen fles?
vanavond verjaardag van kameraad, maar heb de hele dag al een bonkend hoofd vanwege verkoudheid
ah, genoeg alcoholische versnaperingen dusquote:Op zaterdag 17 december 2011 16:50 schreef norich het volgende:
[..]
Geen jägermeister, wel rum, amaretto en bier
Da's niet zo tof![]()
Kun je er niet even een pil ingooien?
Hmm rumquote:Op zaterdag 17 december 2011 16:50 schreef norich het volgende:
[..]
Geen jägermeister, wel rum, amaretto en bier
Da's niet zo tof![]()
Kun je er niet even een pil ingooien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |