echtequote:Op zaterdag 17 december 2011 14:29 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
allergisch voor kunst-kerstbomen?
dus voortaan maar neppert nemenquote:
ik ben net 2 uur uit bedquote:Op zaterdag 17 december 2011 14:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pff, half 3 en ik kak helemaal in
Ik ook net 3 uurtjes ofzoquote:
Smaakte het?quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:07 schreef rulerofdeath het volgende:
goeiedag lui
net de eetkamer binnen gekregen, maar geen tijd om de zooi uit te pakken
koptelefoon voor het knapp'n?quote:Op zaterdag 17 december 2011 14:59 schreef haakon het volgende:
[..]
Ik denk de Sennheiser HD205, maar ik kijk eerst ff rond bij de mediamarkt
ook flink lui, maaar nu toch ff naar het dorp...quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik ook net 3 uurtjes ofzoKoffie helpt niet
Wouterquote:Op zaterdag 17 december 2011 15:07 schreef rulerofdeath het volgende:
goeiedag lui
net de eetkamer binnen gekregen, maar geen tijd om de zooi uit te pakken
Ha jagermeisteress!quote:
Hier welquote:
Natuurlijk nietquote:Op zaterdag 17 december 2011 16:07 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
[..]
zonder twijfel... heb je de fles leeggemaakt gisteren?
Fles ligt in Bocholt, ik ben in Nijverdalquote:Op zaterdag 17 december 2011 16:36 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nog wat over gelaten voor vanavond?
in Nijverdal geen fles?quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:42 schreef norich het volgende:
[..]
Fles ligt in Bocholt, ik ben in Nijverdal
Geen jägermeister, wel rum, amaretto en bierquote:Op zaterdag 17 december 2011 16:45 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
in Nijverdal geen fles?
vanavond verjaardag van kameraad, maar heb de hele dag al een bonkend hoofd vanwege verkoudheid
ah, genoeg alcoholische versnaperingen dusquote:Op zaterdag 17 december 2011 16:50 schreef norich het volgende:
[..]
Geen jägermeister, wel rum, amaretto en bier
Da's niet zo tof![]()
Kun je er niet even een pil ingooien?
Hmm rumquote:Op zaterdag 17 december 2011 16:50 schreef norich het volgende:
[..]
Geen jägermeister, wel rum, amaretto en bier
Da's niet zo tof![]()
Kun je er niet even een pil ingooien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |