hier precies hetzelfdequote:Op zondag 18 december 2011 23:19 schreef WupWup het volgende:
We hebben hier tijdens mijn zwangerschap de afspraak gemaakt dat ik 's nachts voor de voedingen zorg en hij voor eventuele verschoningen. Werkt goed
Wat rot! Zou het kunnen zijn dat jullie last hebben van spruw? Misschien toch nog een keer de LK bellen voor (telefonisch) advies?quote:Op maandag 19 december 2011 11:59 schreef Sandous het volgende:
Hier weigert hij de borst al drie dagen, hele strijd. Gaat maaien met zn handjes schudden met t hoofdje en brulle. Raakt ie de flesaan, dan hapt ie gretig toe. Net een halfuur geprobeerd en toen maar gekolfd pffff
Wat vervelend voor je zeg, ik kan het helemaal voorstellen! Ik heb niet veel tips, sorry.quote:Op zondag 18 december 2011 22:40 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
heb ik in eerste instantie ook gedaan, tot 2 maanden ofzo heeft ze naast me gelegen.. maar probleem is, dat ik dan amper durf bewegen, niet durf te plassen als ik moet.. en Liene zelf nogal onrustig slaapt, waardoor ik nog steeds niet echt diep sliep...
Ik ga overigens wel voordat ik ga slapen kolven nu, dus ik sla eigenlijk geen voeding over, Liene slaapt vaak van 20:30 tot ongeveer 1 uur, dan krijgt ze dus nu een flesje KV, en die voeding erna doe ik weer gewoon...
willen gewoon even kijken of het zo voor ons werkt.. want ik ben echt nog steeds oververmoeid..
Wij gebruiken geen babyfoon maar slapen met de deuren open waardoor we toch alle geluidjes van J. kunnen horen en het gebeurt regelmatig dat mijn man er eerder wakker van wordt dan ik. Maar hij is dan ook degene die hem eruit haalt en indien nodig verschoont.quote:Op zondag 18 december 2011 23:04 schreef Leandra het volgende:
Ik hoorde gisternacht eerst N "hij is wakker" zeggen, en daarna hoorde ik Soneal pas door de babyfoon
Maar ik heb een excuus, want ik ben zo doof dat ik er sowieso alleen maar wakker van word als de babyfoon op vol volume staat, en gezien N juist uitstekend hoort staat hij altijd zacht (en aan zijn kant).
Dat dus, heerlijk hormonen... Ik draai me om en slaap weer.quote:Op maandag 19 december 2011 14:08 schreef Juud79 het volgende:
Ik denk/weet zeker dat mijn man heel blij is dat ik Lientje regel 's nachts, aangezien hij heel slecht tegen slaaptekort kan, lange dagen maakt en intensief werk heeft.
Als ze echt buikpijn heeft en huilt en langer wakker is dan pakt ie haar ook over om te troosten.
Maar voor voedingen, boertjes e.d. ben ik de aangewezen persoon. Luier verschonen hoeft gelukkig eigenlijk nooit.
In het weekend gaat ie wel met haar naar beneden als ik nog even wil slapen/douchen/rustig wakker worden.
En hij haalt haar 'snachts uit bed als ze bij uitzondering op haar eigen kamer ligt.
Ik vind het allemaal prima, ik slaap tenslotte 9 vd 10 keer ook binnen de minuut zelf weer.
Dat klinkt als een heel verstandig advies. Jullie staan er samen voor, en misschien jij nu even iets minder omdat je het niet meer trekt.quote:Op maandag 19 december 2011 15:28 schreef Beessie-Jen het volgende:
Hij gaf wel aan dat hij vind dat ik nog niet moet gaan werken, dat T moet proberen iets van verlof te krijgen, en dat hij ook meer moet proberen om mij te ondersteunen...
Pssst, je inbox is volquote:Op maandag 19 december 2011 15:42 schreef Twinkly het volgende:
Dat klinkt hoopvol wickie! Zou fijn zijn
Pfoeh BJFijn dat je wel een verwijzing naar de kinderarts gekregen hebt. En opzich ook wel fijn om bevestiging te krijgen dat het heel zwaar is en dat je nog niet moet gaan werken
quote:Op woensdag 21 december 2011 12:17 schreef bitterend het volgende:
Ahhh Nirak wat een prachtige foto!!!![]()
![]()
+1quote:Op woensdag 21 december 2011 12:17 schreef bitterend het volgende:
Ahhh Nirak wat een prachtige foto!!!![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |