thanx lieve dames voor de tips en de comments; ik moet idd gewoon zelf maar eens een nacht of meerdere, doorslapen... en dat gaan we komende woensdag in elk geval doen, want T heeft op donderdag late dienst. Als het ff meezit heb ik gekolfde melk dan, en anders krijgt Liene wat KV, maar ik ga dan echt ff een echte nacht doen. Denk dat ik me na 1 of meerdere goede nachten ook direct beter voel en dr weer wat beter tegenaan kan.
@Mignonne, waarom Liene de laatste week zoveel wakker is snachts weten we eigenlijk niet, het ging eigenlijk een periode heel goed snachts, dat ze echt sliep van 21 tot 3, en dan ergens nog 1 keer, om vervolgens om negen uur echt wakker te zijn... maar de laatste week gaat het echt niet, kan meerdere redenen hebben, ff mogelijke oorzaken op een rijtje; naeffect van de therapie van deze week, regeldagen, sprongetje (heb vandaag toch ook dat boek er nog eens bijgepakt en daar stond een dikke vette donderwolk), staartje van ons buikgriepvirus?.. en tja, verder weet ik het niet, ze groeit goed verder, spuugt niet veel.....
nu dus om 20:30 gedronken, en nu met een vol buikje weer terug gelegd, was dus net aan het kolven toen ze wakker werd, dus niet gekolfde borst gegeven, toen nog honger, dus de 50 ml die ik al had gekolfd gegeven in een fles, en toen die leeg was ging ze direct jammeren... en toen heb ik er nog 60 ml kv achteraan gegeven...
Eigenlijk hoop ik dat ze dr ritme verschuift, een late voeding kreeg ze al maanden niet, maar ik zou het heel prima vinden om om 20/21 u te voeden en dan om 23/24 uur nog een keer... (liever dan, dan om 1 of 2 uur...) Naja we zien het ook wel ff....
ga nu zo in elk geval slapen.. en zien wanneer ze weer wakker wordt..
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)