Ja smerig he. Moet je eens proberen in te vriezenquote:Op zondag 18 december 2011 17:40 schreef _evenstar_ het volgende:
Dat Allison brood is wel heul droog zeg
Haha, ja geen ideequote:Op zondag 18 december 2011 17:45 schreef Asyniur het volgende:
Fee-nix, hoe kom jij toch altijd bij zulke dingen uit
Nou als je het vindt hou ik me aanbevolen voor goed maisbroodquote:Op zondag 18 december 2011 18:31 schreef Vanyel het volgende:
Die zijn fijn ja. Is er geen melkvrij maisbrood?
Het oerbrood van de super is ook lekker, maar weet niet wat er allemaal in zit naast geen melk.
En roggebrood?quote:Op zondag 18 december 2011 19:33 schreef mignonne het volgende:
[..]
Nou als je het vindt hou ik me aanbevolen voor goed maisbrood![]()
nah de realiteit is dat ik ook gewoon aan een budget zit qua boodschappen. Het bluebandbrood is relatief gezien eigenlijk nog de goedkoopste optie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn meisje begint echt aan te geven dat ze wil drinkenze trekt aan mn shirt (ok, daar ben ik iets minder blij mee) en dan vraag ik haar of ze wil drinken en klapt ze in haar handjes en kijkt ze op haar allerzoetst
![]()
:)
heb ik in eerste instantie ook gedaan, tot 2 maanden ofzo heeft ze naast me gelegen.. maar probleem is, dat ik dan amper durf bewegen, niet durf te plassen als ik moet.. en Liene zelf nogal onrustig slaapt, waardoor ik nog steeds niet echt diep sliep...quote:Op zondag 18 december 2011 22:37 schreef Twinkly het volgende:
BJZou het een optie zijn op Liene toch weer naar jullie kamer te verhuizen voor de nacht, zodat ze in een cosleeper naast jullie kan liggen? Dan kun je wellicht liggend voeden en dan hoef je niet helemaal wakker te worden en heen en weer te lopen.
En als je dat loslaat? Gewoon proberen, niet bang zijn dat ze wakker wordt?quote:Op zondag 18 december 2011 22:43 schreef Beessie-Jen het volgende:
helaas slaap ik dan dus helemaal bijna niet....word echt van alles wakker ook..heel lastig...
Dat heb ik ook. In het begin werd ik ook wakker van alles, sliep ik heel voorzichtig en werd ik wakker in precies dezelfde houding als dat ik in slaap was gevallen. Het went, jij went en je bouwt vertrouwen op in het samen slapen. Ik vond het ook fijn om informatie over veilig samen slapen te lezen en te realiseren dat het biologisch gewoon logisch is en onder de juiste omstandigheden zelfs veiliger dan níet samen slapen met je baby. Daarnaast blijkt het zo te zijn dat borstvoedende moeders die samen slapen welliswaar lichter slapen, maar wel uitgeruster zijn dan moeders die dat niet doen. Je zult het uiteraard zelf moeten beslissen, maar ik zou het nooit anders doen.quote:Op zondag 18 december 2011 22:49 schreef Juud79 het volgende:
Als ze bij ons ligt kan ze spelen zonder dat ik het hoor, in het begin hoorde ik iedere kik en ieder zuchtje, maar sinds een week of 4/5 hoor ik haar alleen als ze echt geluid maakt of huilt/schreeuwt.
Ik wen ook wel aan samen slapen en ik zie er ook zeker de voordelen van.quote:Op zondag 18 december 2011 23:01 schreef WupWup het volgende:
[..]
Dat heb ik ook. In het begin werd ik ook wakker van alles, sliep ik heel voorzichtig en werd ik wakker in precies dezelfde houding als dat ik in slaap was gevallen. Het went, jij went en je bouwt vertrouwen op in het samen slapen. Ik vond het ook fijn om informatie over veilig samen slapen te lezen en te realiseren dat het biologisch gewoon logisch is en onder de juiste omstandigheden zelfs veiliger dan níet samen slapen met je baby. Daarnaast blijkt het zo te zijn dat borstvoedende moeders die samen slapen welliswaar lichter slapen, maar wel uitgeruster zijn dan moeders die dat niet doen. Je zult het uiteraard zelf moeten beslissen, maar ik zou het nooit anders doen.
LOL, ik dacht al, ze zal toch niet altijd met die zooi lopen slepen?!quote:Op zondag 18 december 2011 23:09 schreef mignonne het volgende:
ja wat denk je
die liggen er normaal gesproken wel hooren de dentinox ook, we hebben 2 potjes, 1 voor boven en 1 voor beneden
![]()
maar op sommige nachten...
ja, deden we hier ook, maar toen moest ik zonodig een tweede en deden we ieder 1 kindquote:Op zondag 18 december 2011 23:19 schreef WupWup het volgende:
We hebben hier tijdens mijn zwangerschap de afspraak gemaakt dat ik 's nachts voor de voedingen zorg en hij voor eventuele verschoningen. Werkt goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |