Ik vraag het toch maar. Heb al verschillende keren gehoord dat ik blij wezen moet, maar toch zit het me niet zo lekker

En nu kan ik het ook beter uitleggen dan in 140 tekens
Jelte is nu morgen 8 weken oud en hij drinkt nu savonds heel rommelig en heel veel. Aanhappen en loslaten, weer (waardeloos) aanhappen en loslaten. Hij drinkt dan even goed en begint daarna weer te klooien.. Ik zat eergister heel veel met hem op de bank. Hij wilde heel veel drinken. Savonds ook bijna nonstop. Om half 1 vielen eindelijk zn ogen dicht. (normale tijd om te gaan slapen) Maar hij werd gister pas om half 10 wakker. Die dag ook rommelen en veel drinken en gister was mn man niet thuis en heb ik Jelte zowat de hele avond aan de borst gehad. Hij heeft niet eens geslapen vanaf een uur of 20:00 of soms een hazenslaapje en sliep hij weer de hele nacht door. Tot half 9 nu. Vandaag drinkt hij nog net zo slecht, maar komt nu weer lekker om de 2/3 uur tot nu toe. Ik heb er gewoon zere tepels van

Met het doorslapen ben ik heel blij natuurlijk, en hij is verder (als hij wakker is) alert. Hij ziet er goed uit. (bollo) en hij huilt alleen als hij honger heeft. (En dat duurt soms wat langer als we net met Rienk bezig zijn. Hij heeft nu al uitgevonden om te gaan brullen als we Rienk op bed brengen

)
Gaat het nou goed? of zit er toch iets dwars? Als het rommelen me te lang duurt dan koppel ik hem los en krijgt ie daarna weer een nieuwe poging.