Gewaagde uitspraak.quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:32 schreef alors het volgende:
Ze gaan het echt draaien ook nogNouja dit één keer kan ik beter hebben dan voor de 600ste keer Maroon 5 of Coldplay
Wehehe viel wel mee toch, het is maar voor één keertje.quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:39 schreef Bronson het volgende:
[..]
Nou, ik vond het stukje van net wel heel dramatisch.
Ja dat is waar. En het is inderdaad wel één keer minder Maroon 5. Alhoewel hij straks al weer werd gedraaid.quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:41 schreef alors het volgende:
[..]
Wehehe viel wel mee toch, het is maar voor één keertje.
Maroon 5 was zonet de openingsplaat al en daarna Coldplayquote:Op vrijdag 16 december 2011 16:42 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ja dat is waar. En het is inderdaad wel één keer minder Maroon 5. Alhoewel hij straks al weer werd gedraaid.
Wat draaiden ze dan?quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:42 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ja dat is waar. En het is inderdaad wel één keer minder Maroon 5. Alhoewel hij straks al weer werd gedraaid.
quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:06 schreef alors het volgende:
Hahaha AjaxNu tegen Manu en Lyon moet in de CL tegen Apoel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:10 schreef Paul-89 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
.
Mooi hequote:Op vrijdag 16 december 2011 17:06 schreef alors het volgende:
Hahaha AjaxNu tegen Manu en Lyon moet in de CL tegen Apoel
De heren vinden het vast niet erg als je ze nu alsnog postquote:Op vrijdag 16 december 2011 17:19 schreef minthy het volgende:
Het is hier verdomme ook altijd raak... Kijk ik even een paar uurtjes de andere kant op, gaan jullie het over tetten hebben![]()
Ik voel me weer eens buitengesloten
Ja, maar nu is de glans erafquote:Op vrijdag 16 december 2011 17:20 schreef alors het volgende:
[..]
De heren vinden het vast niet erg als je ze nu alsnog post
Als kerstballen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:23 schreef alors het volgende:
[..]
beetje olie erop, glanzen ze weer als nooit tevoren!
Ja hoorquote:Op vrijdag 16 december 2011 17:47 schreef rubbereend het volgende:
Hopelijk zit de vraag van meneer Aart aan het einde er ook in
Coen was blij dat het aan Sander gevraagd werd hij had niet op zitten lettenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |