Beter geeft ze je dan gewoon meteen een perma ban.quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:48 schreef Zweetteef het volgende:
Als ze mij dm rechten geeft voor.
Anders tegen.
klopt jij verdient er wel eenquote:Op vrijdag 16 december 2011 00:48 schreef Dimens het volgende:
[..]
Beter geeft ze je dan gewoon meteen een perma ban.
Is dit deel 2?quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:48 schreef Zweetteef het volgende:
Anders tegen.
ik lig in bedquote:Op vrijdag 16 december 2011 00:49 schreef Stink-ui het volgende:
zweetteef dat jij nog rondloopt hier..
[picsquote:
nee handigquote:Op vrijdag 16 december 2011 00:51 schreef Dimens het volgende:
[..]
In dat geval is het jammer dat je een tablet hebt.
jij niet iig...quote:
Iets met great minds...quote:
ik doe een poging, kom ik over 1 minuut niet terug dm me een reboot van windowsquote:Op vrijdag 16 december 2011 00:53 schreef LompeHork het volgende:
BrandX, met haar eeuwige fotoboekde ultieme stresstest voor iedere PC!
Bwehehehe!quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:53 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
ik doe een poging, kom ik over 1 minuut niet terug dm me een reboot van windows
Ja ik had vernomen in het nieuwe jaar dat we weer zoiets gingen doenquote:Op vrijdag 16 december 2011 00:54 schreef BrandX het volgende:
[..]
hey mattie van mewanneer gaan we weer aan de guinness?
Waar en wanneer ? Ik kom ookquote:Op vrijdag 16 december 2011 00:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja ik had vernomen in het nieuwe jaar dat we weer zoiets gingen doen
Daarom houden wij het geheimquote:
gelukt.. valt meequote:
Ik informeer je wel over tijd en locatie [/ninja]quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:57 schreef Zweetteef het volgende:
Ik ga nu echt slapen dus hier kan wel een slotje op!
Weltrusten![]()
Ja dat is een ander iets waar je het over hebt denk ikquote:Op vrijdag 16 december 2011 00:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik informeer je wel over tijd en locatie [/ninja]
Wellicht hetzelfde, maar we zien je wel verschijnenquote:Op vrijdag 16 december 2011 00:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja dat is een ander iets waar je het over hebt denk ik
Beter hangen ze je account achter een auto aan een trekhaak, trappen ze er nog een keer op en sleuren je brandend de wijk door waar de servers staan.quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:48 schreef Zweetteef het volgende:
Anders tegen.
dat nieuwe jaar duurt 12 maanden jonguh, wees concreter!quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
jaaaaahhhh!!!! in maart 2012 ben ik er bij in Ahoyquote:
Dan zijn er 2 dingen waar ik heen moetquote:Op vrijdag 16 december 2011 00:59 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wellicht hetzelfde, maar we zien je wel verschijnen
hahaquote:Op vrijdag 16 december 2011 00:59 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Beter hangen ze je account achter een auto aan een trekhaak, trappen ze er nog een keer op en sleuren je brandend de wijk door waar de servers staan.
Sowieso januari keertjequote:Op vrijdag 16 december 2011 01:00 schreef BrandX het volgende:
[..]
dat nieuwe jaar duurt 12 maanden jonguh, wees concreter!
[..]
jaaaaahhhh!!!! in maart 2012 ben ik er bij in Ahoy
quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:59 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Beter hangen ze je account achter een auto aan een trekhaak, trappen ze er nog een keer op en sleuren je brandend de wijk door waar de servers staan.
[..]
Ik ben de 5e geweestquote:Op vrijdag 16 december 2011 01:00 schreef BrandX het volgende:
[..]
dat nieuwe jaar duurt 12 maanden jonguh, wees concreter!
[..]
jaaaaahhhh!!!! in maart 2012 ben ik er bij in Ahoy
[..]
quote:Op vrijdag 16 december 2011 01:02 schreef Biogarde het volgende:
Misschien kan steven dan achterin de pickup gaan zitten en schreeuwen naar je; DIKKE HOER, DIKKE HOER!11 Oh mên, wat zul je een bekijks hebben.
Hij doet soms ook wel rolstoelen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 01:02 schreef Biogarde het volgende:
Misschien kan steven dan achterin de pickup gaan zitten en schreeuwen naar je; DIKKE HOER, DIKKE HOER!11 Oh mên, wat zul je een bekijks hebben.
Ja 5-12quote:
quote:Op vrijdag 16 december 2011 01:02 schreef Biogarde het volgende:
Jaa die steven met drank op is tot veel toe in staatquote:Op vrijdag 16 december 2011 01:02 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Hij doet soms ook wel rolstoelen.
In Düsseldorfquote:
Snel weer nog eens een shot des stevens. Mijn buzz raakt uitwerkt namelijk.quote:Op vrijdag 16 december 2011 01:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jaa die steven met drank op is tot veel toe in staat
quote:
mongoolquote:Op vrijdag 16 december 2011 01:02 schreef Biogarde het volgende:
Ja we moeten dan uitje van 2 december echt snel overdoenquote:Op vrijdag 16 december 2011 01:04 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Snel weer nog eens een shot des stevens. Mijn buzz raakt uitwerkt namelijk.
Dat zal 6-12-09 zijn geweestquote:Op vrijdag 16 december 2011 01:05 schreef BrandX het volgende:
[..]Gaaf! ik ben in nijmegen nog geweest, in 2010 (of eind 2009, ben het ff kwijt
) in ieder geval de laatste drie concerten in NL ben ik geweest
Baasquote:Op vrijdag 16 december 2011 01:03 schreef Biogarde het volgende:
Nog meer problemen? Ik los ze zo op.
Ik weet nog dat ie me PMde omdat ie een meisje in een rolstoel had gegeven (gedaan). Hij had dat meisje in de auto het bos in gereden, haar over een boomstam gelegd en d'r keihard geneukt. Eenmaal klaar zet hij haar weer in z'n auto en rijden de bewoonde wereld weer in. Begint ze ineens te huilen..quote:Op vrijdag 16 december 2011 01:02 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Hij doet soms ook wel rolstoelen.
Blijft een geniale meet inderdaadquote:Op vrijdag 16 december 2011 01:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja we moeten dan uitje van 2 december echt snel overdoen
Geniale avond wat mij lachkanker opleverde inclussief een bult op mijn achterhoofd van die gestolen rolstoel
quote:Op vrijdag 16 december 2011 01:06 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ie me PMde omdat ie een meisje in een rolstoel had gegeven (gedaan). Hij had dat meisje in de auto het bos in gereden, haar over een boomstam gelegd en d'r keihard geneukt. Eenmaal klaar zet hij haar weer in z'n auto en rijden de bewoonde wereld weer in. Begint ze ineens te huilen..
Steven: tisser?
Meisje: ja, het is voor het eerst dat iemand me weer van een boomstam haalt.![]()
![]()
Ik ben 6-02-10 geweest in Dortmund.quote:
Foei crew bash!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Ik weet nog dat ie me PMde omdat ie een meisje in een rolstoel had gegeven (gedaan). Hij had dat meisje in de auto het bos in gereden, haar over een boomstam gelegd en d'r keihard geneukt. Eenmaal klaar zet hij haar weer in z'n auto en rijden de bewoonde wereld weer in. Begint ze ineens te huilen..
Meisje: ja, het is voor het eerst dat iemand me weer van een boomstam haalt.![]()
![]()
Ja we moeten alleen ff locatie beter afspreken denk ikquote:Op vrijdag 16 december 2011 01:06 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Blijft een geniale meet inderdaad![]()
Nieuw jaar, more epic.
[..]
![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2011 01:07 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Foei crew bash!waarheid en crewbash is wat andrrsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben terug.
Dat sowieso.quote:Op vrijdag 16 december 2011 01:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja we moeten alleen ff locatie beter afspreken denk ik
Het zijn er nogal watquote:Op vrijdag 16 december 2011 01:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Die kans is aanwezig.
Mensen die Steven IRL dronken met een Iers accent niet verstaan:
Steven is lievvv als hij dronken is en over zijn ierse familie begint te pratenquote:Op vrijdag 16 december 2011 01:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Die kans is aanwezig.
Mensen die Steven IRL dronken met een Iers accent niet verstaan:
Zit je gewoon aan de wijn ja?quote:Op vrijdag 16 december 2011 01:07 schreef BrandX het volgende:
[..]!!! en toen ging mijn laatste slok wijn over de laptop heen
en bedanktals ik FA wordt krijg je hier minimaal 48u voor
ewaa vorige keer was ik nieteens dronkenquote:Op vrijdag 16 december 2011 01:08 schreef BrandX het volgende:
[..]
Steven is lievvv als hij dronken is en over zijn ierse familie begint te praten![]()
Oh joh, ik lig er niet wakker van. Maak jou ook voor van alles uit. Al raak ik technisch gezien jou niet, maar neem ik je account te grazen. Significant verschil.quote:Op vrijdag 16 december 2011 01:08 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
waarheid en crewbash is wat andrrs
quote:
Die zijn het niet waardquote:
Steven's accentquote:Op vrijdag 16 december 2011 01:08 schreef BrandX het volgende:
[..]
Steven is lievvv als hij dronken is en over zijn ierse familie begint te praten![]()
Tyf op, niemand mag je. Ga vrijwillig weg nu het nog kan.quote:Op vrijdag 16 december 2011 01:02 schreef Zweetteef het volgende:
KIJK ZE ALLEMAAL HATEN_____!!!
Bezems
Nou nou nou...quote:Op vrijdag 16 december 2011 01:09 schreef stevenmac26 het volgende:
Dus met andere woorden ik ben gewoon lief
/care wat je allemaal zegt.quote:Op vrijdag 16 december 2011 01:09 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Oh joh, ik lig er niet wakker van. Maak jou ook voor van alles uit. Al raak ik technisch gezien jou niet, maar neem ik je account te grazen. Significant verschil.
Als je slaapt ja.quote:Op vrijdag 16 december 2011 01:09 schreef stevenmac26 het volgende:
Dus met andere woorden ik ben gewoon lief
Het is dat je man er was anders was jij met mij mee gegaan naar huisquote:
quote:Op vrijdag 16 december 2011 01:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ewaa vorige keer was ik nieteens dronken
Was duur en kut.quote:Op vrijdag 16 december 2011 01:09 schreef LompeHork het volgende:
[..]_! maar we zaten wel in een hipster cafe.....met z'n tweeën
Wat?quote:Op vrijdag 16 december 2011 01:06 schreef Biogarde het volgende:
[..]
![]()
Nou nou nouquote:Op vrijdag 16 december 2011 01:09 schreef Oerbeer het volgende:
Je moet hem echt meeten om hem te kunnen waarderen.
En toch heb je het gelezen, in je onderbewustzijn denk je er toch wel over na.quote:
Kleine ArenA viel wel mee tochquote:Op vrijdag 16 december 2011 01:11 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, de tering, niet normaal die prijzen; 8 Euro voor een biertje?
quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:26 schreef BrandX het volgende:
[..]
mijn goede woorden verdwenen in je gezever![]()
Er is pas een weg terug wanneer yvonne daartoe genegen is.
En omg, als die het op haar heupen heeft gekregen, dan hangen ze er niet naast hoor!
dus mijn advies?
lief doen en stoppen met dreinen als een 3-jarig kleutertje
Hey, yvonne is A op FOK!, heeft daarnaast een eigen website èn werkt in de zorg. Niets wat jij denkt in te kunnen brengen wat ze niet al tig keer heeft gezien, gehoord en ervaren *ril*.
Ik vrees (nee toch niet) dat je geen andere keus hebt dan te wachten tot yvonne weer een van haar clementiebuien heeft
En zelf hoop ik eerlijk gezegd dat dat nog even duurt, je hebt blijkbaar nog niets opgestoken van je ban, en dat zeg ik met al mijn liefde in mijn hart
1x per week ben ik er mee bezigquote:Op vrijdag 16 december 2011 01:11 schreef LompeHork het volgende:
1 ding is zeker: Steven heeft het beste kapsel ooit.
Ja zoiets was het hè? Volgende keer bij Amsterdam CS maar.quote:Op vrijdag 16 december 2011 01:11 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, de tering, niet normaal die prijzen; 8 Euro voor een biertje?
Echt wel, we gaan met zijn vieren, vloerkaartenquote:Op vrijdag 16 december 2011 01:11 schreef Haifisch het volgende:
Heb je de kaarten voor Ahoy al binnen BrandX?
Kleine ArenA was goed te doen inderdaad!quote:Op vrijdag 16 december 2011 01:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kleine ArenA viel wel mee toch
4,25 voor ene halve liter
Idemquote:Op vrijdag 16 december 2011 01:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
1x per week ben ik er mee bezig
Die was goed te haggelen qua prijs inderdaad.quote:Op vrijdag 16 december 2011 01:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kleine ArenA viel wel mee toch
4,25 voor ene halve liter
[..]
![]()
Ja, we moesten bijna huilen dat we niet eens boven mochten zitten, en dan die prijzen rekenen:quote:Op vrijdag 16 december 2011 01:12 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ja zoiets was het hè? Volgende keer bij Amsterdam CS maar.
Ik zit je te stangen joh. Je bent gewoon schijtirritant aanwezig overal. Ik verwijderd ook regelmatig rommel van je in KLB. No hard feelings verder, ik zoek je gewoon op.quote:
Ohja. Ook zoiets raars. Geen ketting geen bord niks.quote:Op vrijdag 16 december 2011 01:13 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, we moesten bijna huilen dat we niet eens boven mochten zitten, en dan die prijzen rekenen:
quote:Op vrijdag 16 december 2011 01:13 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik zit je te stangen joh. Je bent gewoon schijtirritant aanwezig overal. Ik verwijderd ook regelmatig rommel van je in KLB. No hard feelings verder, ik zoek je gewoon op.
quote:Op vrijdag 16 december 2011 01:13 schreef stevenmac26 het volgende:
Maar sowieso overdreef ik ietswat in die pm naar Bio toe.
Bedoel keihard neuken was het niet echt, het was meer lafjes er tegen aan hangen, en binnen 3 miniuten was ik klaar
En het was koud zullen we maar zeggen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 01:13 schreef stevenmac26 het volgende:
Bedoel keihard neuken was het niet echt, het was meer lafjes er tegen aan hangen, en binnen 3 miniuten was ik klaar
Eigenlijk hadden we dat wijf de trap af moeten gooien, helemaal kapot maken die handel!quote:Op vrijdag 16 december 2011 01:14 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ohja. Ook zoiets raars. Geen ketting geen bord niks.
nee hij is gewoon kleinquote:Op vrijdag 16 december 2011 01:14 schreef Biogarde het volgende:
[..]
En het was koud zullen we maar zeggen.
Ohw, je bent maar een slap lulletje dusquote:Op vrijdag 16 december 2011 01:13 schreef stevenmac26 het volgende:
Niet in een bos nee met een gehandicapt wijfquote:Op vrijdag 16 december 2011 01:14 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ohw, je bent maar een slap lulletje dus
keiharde urendurende neuckseks zit er bij jou niet in dus
Een afknapper dus.quote:Op vrijdag 16 december 2011 01:14 schreef BrandX het volgende:
[..]
Zwakkeling, ik zou haar keihard gevenquote:Op vrijdag 16 december 2011 01:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Niet in een bos nee met een gehandicapt wijf
nou stoer hoorquote:Op vrijdag 16 december 2011 01:13 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik zit je te stangen joh. Je bent gewoon schijtirritant aanwezig overal. Ik verwijderd ook regelmatig rommel van je in KLB. No hard feelings verder, ik zoek je gewoon op.
Nou vooruit, het is je vergeven. Zal ik die andere steven voor je bellen? Mss lukt het dan beterquote:Op vrijdag 16 december 2011 01:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Niet in een bos nee met een gehandicapt wijf
Hadden we wel een cliënt voor die rolstoel gehadquote:Op vrijdag 16 december 2011 01:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Eigenlijk hadden we dat wijf de trap af moeten gooien, helemaal kapot maken die handel!
Bij geen enkele vent. Mits nieuwe auto, tv of bierweekend met vrinden in het vooruitzicht. Maar dan faken we onze orgasmes met aangelengde roomkaas.quote:Op vrijdag 16 december 2011 01:14 schreef BrandX het volgende:
[..]
We hadden haar met rolstoel en af die trap af moeten douwenquote:Op vrijdag 16 december 2011 01:15 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Hadden we wel een cliënt voor die rolstoel gehad
quote:Op vrijdag 16 december 2011 01:15 schreef BrandX het volgende:
[..]
Nou vooruit, het is je vergeven. Zal ik die andere steven voor je bellen? Mss lukt het dan beter
Ik mis die rolstoel welquote:Op vrijdag 16 december 2011 01:15 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Hadden we wel een cliënt voor die rolstoel gehad
Steile klapper maak je dan welquote:Op vrijdag 16 december 2011 01:16 schreef LompeHork het volgende:
[..]
We hadden haar met rolstoel en af die trap af moeten douwen
Oh wacht, dat is wel heel erg gemeen
als het dan maar wel boursin is, dan maakt de vent in kwestie nog kans dat ik slikquote:Op vrijdag 16 december 2011 01:16 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Bij geen enkele vent. Mits nieuwe auto, tv of bierweekend met vrinden in het vooruitzicht. Maar dan faken we onze orgasmes met aangelengde roomkaas.
quote:Op vrijdag 16 december 2011 01:16 schreef Haifisch het volgende:
Zeg BrandX heb je de kaarten al binnen of niet?!
het topic gaat snel, ik geef het toe. Is ook niet raar met mijjn naam in de TTquote:Op vrijdag 16 december 2011 01:12 schreef BrandX het volgende:
[..]
Echt wel, we gaan met zijn vieren, vloerkaarten
Gezicht van die agenten toen we dat ding weer stoep opkankerde met mono erinquote:
Ja ik heb dan ook wel een duister stukje dat mij aanspreekt er pokke hard om te lachen inderdaad.quote:Op vrijdag 16 december 2011 01:17 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Redelijk, maar ik zou er om kunnen lachen.
Echt!
Oh, bij mij is dat het merendeel, het stukje dat mij aanspreekt is braaf en rept er niet overquote:Op vrijdag 16 december 2011 01:18 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ja ik heb dan ook wel een duister stukje dat mij aanspreekt er pokke hard om te lachen inderdaad.
Ik ben niet stoer, ik ben een normale Hollandse, inmiddels man van bijna 30 met een baan, huisdieren, een vriendin en een hypotheek. Verder heb ik een rijbewijs, VCA certificering, schulden, kijk ik naar kutprogramma's, eet ik nootjes en doe ik mijn boodschappen bij de Appie, Hoogvliet of waar het op dat moment het interessants is.quote:
Hadden ze waarschijnlijk nog nooit meegemaakt. En dan denk je dat je alles wel gezien hebt als agent in Amsterdam zijnde.quote:Op vrijdag 16 december 2011 01:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Gezicht van die agenten toen we dat ding weer stoep opkankerde met mono erin
Gewoon geven die handel, voorbindstukje om en gaan!quote:Op vrijdag 16 december 2011 01:19 schreef BrandX het volgende:
[..]
Voor mij is hij te jong. Gewillig of niet
quote:Op vrijdag 16 december 2011 01:19 schreef Teoman het volgende:
BrandX je bent mijn idool. Lompehork jij favoriet. Oerbeer jij mijn liefde.
Intronic?quote:Op vrijdag 16 december 2011 01:19 schreef Teoman het volgende:
Volgende keer weer eetje pakken dusquote:Op vrijdag 16 december 2011 01:19 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Hadden ze waarschijnlijk nog nooit meegemaakt. En dan denk je dat je alles wel gezien hebt als agent in Amsterdam zijnde.
Ja doe maar! En dan meteen die dronken vriend uitnodigen die mij wel een lekker chickie vondquote:Op vrijdag 16 december 2011 01:15 schreef BrandX het volgende:
[..]
Nou vooruit, het is je vergeven. Zal ik die andere steven voor je bellen? Mss lukt het dan beter
Cutequote:Op vrijdag 16 december 2011 01:19 schreef Teoman het volgende:
Lijkt me wel jaquote:Op vrijdag 16 december 2011 01:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Volgende keer weer eetje pakken dus
beetje lachen dankzij een hommo die mij leuk vondquote:Op vrijdag 16 december 2011 01:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja doe maar! En dan meteen die dronken vriend uitnodigen die mij wel een lekker chickie vond
echte loonslaafquote:Op vrijdag 16 december 2011 01:19 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik ben niet stoer, ik ben een normale Hollandse, inmiddels man van bijna 30 met een baan, huisdieren, een vriendin en een hypotheek. Verder heb ik een rijbewijs, VCA certificering, schulden, kijk ik naar kutprogramma's, eet ik nootjes en doe ik mijn boodschappen bij de Appie, Hoogvliet of waar het op dat moment het interessants is.
Verder heet mijn kat Dikke, slaap ik slecht en moet ik met de kerst werken.
Verder nog iets te zeiken of heb je ook zo'n normaal leven, net als ik en iedereen?
quote:Op vrijdag 16 december 2011 01:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja doe maar! En dan meteen die dronken vriend uitnodigen die mij wel een lekker chickie vond
quote:Op vrijdag 16 december 2011 01:21 schreef Teoman het volgende:
OW Yvonne is er ook, jij bent mijn Godin!
Hoe is het met hem?quote:Op vrijdag 16 december 2011 01:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
beetje lachen dankzij een hommo die mij leuk vond
Kaakkramp. Krijg het.quote:Op vrijdag 16 december 2011 01:21 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
echte loonslaaf![]()
maar ik ga slapen hulie
Ik denk dat ie terug naar Engeland is met zijn vriendenquote:
Het had ook nog een vriendin?quote:Op vrijdag 16 december 2011 01:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik denk dat ie terug naar Engeland is met zijn vrienden
nope, yvonne is onze oermoeder!quote:Op vrijdag 16 december 2011 01:21 schreef Teoman het volgende:
OW Yvonne is er ook, jij bent mijn Godin!
Daarom Oerbeer.quote:Op vrijdag 16 december 2011 01:22 schreef BrandX het volgende:
[..]
nope, yvonne is onze oermoeder!
bron: Bestaat de Oermoeder nog?
Ga nou lekker slapie doen. Morgen weer een dag om het forum te verkloten met je hersenscheten. Doeiquote:
Nee vrienden, het was een groep vrienden en er was een kale Steve en die vond mij blijkbaar leukquote:
omdat je al drie keer hebt gezegd dat je gaat slapen en je bent nog steeds niet wegquote:
quote:
quote:Op vrijdag 16 december 2011 01:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee vrienden, het was een groep vrienden en er was een kale Steve en die vond mij blijkbaar leuk
Zijn vrienden vonden het blijkbaar leuk om dit aan ons tafel te komen melden
Yvonne werd helemaal nat omdat 1 van zijn vrienden haar een lekker ding noemde
mods die denken dat ze wat zijn verkloten het forumquote:Op vrijdag 16 december 2011 01:23 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ga nou lekker slapie doen. Morgen weer een dag om het forum te verkloten met je hersenscheten. Doei
Yvonne is in 2050 nog steeds popjequote:Op vrijdag 16 december 2011 01:24 schreef Biogarde het volgende:
Yvonne is gewoon een moeder-moeder. Enorm lief mens met een groot hart. En alles en iedereen past daar in. Hoe verrot je ook kan zijn.
Je had het niet beter kunnen zeggenquote:Op vrijdag 16 december 2011 01:24 schreef Biogarde het volgende:
Yvonne is gewoon een moeder-moeder. Enorm lief mens met een groot hart. En alles en iedereen past daar in. Hoe verrot je ook kan zijn.
Je wekt mn interesse meer op!quote:Op vrijdag 16 december 2011 01:25 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Yvonne is in 2050 nog steeds popje
Yvonne is mijn heldin mag ik mod worden?quote:Op vrijdag 16 december 2011 01:25 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Yvonne is in 2050 nog steeds popje
quote:Op vrijdag 16 december 2011 01:25 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik zou Yvonne serieus geven
Welke vrouw van die leeftijd heeft nog zulke volle borsten
Ik ben helemaal niks. Ben gewoon een blauwe stumperd met een paar rechten die ik nauwelijks gebruik en al helemaal niet misbruik.quote:Op vrijdag 16 december 2011 01:25 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
mods die denken dat ze wat zijn verkloten het forum
Sexmaniak je vraagt om een pak slaag op je billequote:Op vrijdag 16 december 2011 01:25 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
mods die denken dat ze wat zijn verkloten het forum
Weinig wel eigenlijkquote:Op vrijdag 16 december 2011 01:25 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik zou Yvonne serieus geven
Welke vrouw van die leeftijd heeft nog zulke volle borsten
quote:Op vrijdag 16 december 2011 01:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee vrienden, het was een groep vrienden en er was een kale Steve en die vond mij blijkbaar leuk
Zijn vrienden vonden het blijkbaar leuk om dit aan ons tafel te komen melden
Yvonne werd helemaal nat omdat 1 van zijn vrienden haar een lekker ding noemde
Amateur!quote:
Oh, zijn dat die extra knopjes?quote:Op vrijdag 16 december 2011 01:26 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niks. Ben gewoon een blauwe stumperd met een paar rechten die ik nauwelijks gebruik en al helemaal niet misbruik.
Verlos je zelf!quote:Op vrijdag 16 december 2011 01:26 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Weinig wel eigenlijk![]()
Wat een stoute praatjes
Mods die bescheiden doenquote:Op vrijdag 16 december 2011 01:27 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh, zijn dat die extra knopjes?
Ik dacht al
nou je probeerd anders op een zeer pedante manier mij een ban aan te smeren.quote:Op vrijdag 16 december 2011 01:26 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niks. Ben gewoon een blauwe stumperd met een paar rechten die ik nauwelijks gebruik en al helemaal niet misbruik.
Die leest forumbreed en is overal.quote:Op vrijdag 16 december 2011 01:27 schreef Oerbeer het volgende:
Yvonne ziet al die posts en denkt
Fuck yeah.
Wat lief!quote:Op vrijdag 16 december 2011 01:24 schreef Biogarde het volgende:
Je een ban aansmeren? Je bent niet goedquote:Op vrijdag 16 december 2011 01:28 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
nou je probeerd anders op een zeer pedante manier mij een ban aan te smeren.
En dat van stumperd heb je wel gelijk.
BXquote:Op vrijdag 16 december 2011 01:27 schreef BrandX het volgende:
In tegenstelling tot Zweetteef: ik zeg u welterusten en ga ook daadwerkelijk mijn mandje in
Mijn wekkertje gaat weer over 4 uur
ciao en morgen ben ik donkerblauw.
Wat een gave dat. Ik zou de helft niet meer volgen. Omdat man.quote:Op vrijdag 16 december 2011 01:28 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Die leest forumbreed en is overal.
En ook echt helemaal waarquote:Op vrijdag 16 december 2011 01:26 schreef LompeHork het volgende:
[..]![]()
![]()
Dit maakt het alleen maar beter!
[..]
Amateur!
Als FA kon ik haar complete AT/log inzien. Die is echt overalquote:Op vrijdag 16 december 2011 01:29 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Wat een gave dat. Ik zou de helft niet meer volgen. Omdat man.
Nee dat ben ik.quote:Op vrijdag 16 december 2011 01:29 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Je een ban aansmeren? Je bent niet goedIk ben de allerlaatste die dat doet
je lokt wel degelijk een reactie uit door hoe je dit topc binnen viel en jij ken dan geen ban krijgen en ik welquote:Op vrijdag 16 december 2011 01:29 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Je een ban aansmeren? Je bent niet goedIk ben de allerlaatste die dat doet
Dus er bestaat ook een functie waaraan je kan zien waar iemand gelurkt heeft?quote:Op vrijdag 16 december 2011 01:30 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Als FA kon ik haar complete AT/log inzien. Die is echt overalGeloof me
Schaarsquote:Op vrijdag 16 december 2011 01:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]______________!
Ik mocht niet meer underscores invoeren van mijn browser
Jij smeert iedereen een ban aan met je constante tr'squote:
Als jij hier een ban door zou krijgen, dan ga ik met je mee voor dezelfde duur. Kom op, yvonne en de mods lezen mee, die weten hoe het werkt. Je krijgt hier geen ban voor gek, doe normaal.quote:Op vrijdag 16 december 2011 01:31 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
je lokt wel degelijk een reactie uit door hoe je dit topc binnen viel en jij ken dan geen ban krijgen en ik wel
quote:Op vrijdag 16 december 2011 01:32 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, dat noemen we gewoon "kut"
Achossie arme jij.quote:Op vrijdag 16 december 2011 01:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]______________!
Ik mocht niet meer underscores invoeren van mijn browser
dat weet ik ook wel dat ik hier geen ban voor krijg! Anders waren de rapen helemaal gaar!!quote:Op vrijdag 16 december 2011 01:32 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Als jij hier een ban door zou krijgen, dan ga ik met je mee voor dezelfde duur. Kom op, yvonne en de mods lezen mee, die weten hoe het werkt. Je krijgt hier geen ban voor gek, doe normaal.
Ja?quote:
Ik wil een oplossing voor aids vinden maar dat zit er ook niet inquote:
Wat staat er dan?quote:Op vrijdag 16 december 2011 01:34 schreef Teoman het volgende:
[..]
Gewoon goed toch zoals ik het lees
Ben je nu echt zo boos dat je , naar eigen zeggen, problemen zou hebben gehad ? Door iets wat ik kennelijk gezegd heb? Ach meid toch.quote:Op vrijdag 16 december 2011 01:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jij smeert iedereen een ban aan met je constante tr's
quote:
Ik heb geen problemen gehad, je bent echt goedgelovigquote:Op vrijdag 16 december 2011 01:35 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Ben je nu echt zo boos dat je , naar eigen zeggen, problemen zou hebben gehad ? Door iets wat ik kennelijk gezegd heb? Ach meid toch.
En dan,zeggen dat ik FOK! te serieus neem. Hihi malle jongen
AUB NIET ik offer me zelf hiervoor op zelfsquote:Op vrijdag 16 december 2011 01:35 schreef Haifisch het volgende:
Kan Yvonne me niet blauw maken zodat ik mijn gedrag verbeter?
Maar gedraag je voor de gein eens een beetje normaler/volwassener. Je bent een ongeleid projectiel en kweekt 0,0 goodwill. Want bij een volgende keer zal een FA overgaan tot bannen en je geen enkele kans meer geven/gunnen Ga ik verder ook niet over in discussie, dit is wat ik je nu meegeef. Geef het een plekje of veeg je reet ermee af, ik heb het iig gezegd.quote:Op vrijdag 16 december 2011 01:33 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
dat weet ik ook wel dat ik hier geen ban voor krijg! Anders waren de rapen helemaal gaar!!
Lees eens goed meid.quote:Op vrijdag 16 december 2011 01:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb geen problemen gehad, je bent echt goedgelovig
Ik wil kunnen noiken zonder daar moeite voor te hoeven doen. Helaas ook nooit gelukt.quote:Op vrijdag 16 december 2011 01:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik wil een oplossing voor aids vinden maar dat zit er ook niet in
hosselbeerquote:Op vrijdag 16 december 2011 01:36 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik wil kunnen noiken zonder daar moeite voor te hoeven doen. Helaas ook nooit gelukt.
Ik ben bang dat ze binnenkort met wel hele schone billetjes rondloopt.quote:Op vrijdag 16 december 2011 01:36 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Maar gedraag je voor de gein eens een beetje normaler/volwassener. Je bent een ongeleid projectiel en kweekt 0,0 goodwill. Want bij een volgende keer zal een FA overgaan tot bannen en je geen enkele kans meer geven./gunnen Ga ik verder ook niet over in discussie, dit is wat ik je nu meegeef. Geef het een plekje of veeg je reet ermee af, ik heb het iig gezegd.
Het zit 'm in de aanloop. Is die bij jou wat hobbelig?quote:Op vrijdag 16 december 2011 01:36 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik wil kunnen noiken zonder daar moeite voor te hoeven doen. Helaas ook nooit gelukt.
je kan er niet mee omgaan.quote:Op vrijdag 16 december 2011 01:36 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Maar gedraag je voor de gein eens een beetje normaler/volwassener. Je bent een ongeleid projectiel en kweekt 0,0 goodwill. Want bij een volgende keer zal een FA overgaan tot bannen en je geen enkele kans meer geven/gunnen Ga ik verder ook niet over in discussie, dit is wat ik je nu meegeef. Geef het een plekje of veeg je reet ermee af, ik heb het iig gezegd.
Wanneer gaan we?quote:Op vrijdag 16 december 2011 01:38 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Volgende keer pak ik gewoon een willekeurige Bulgaarse. Boeie.
Redelijk verroest. Moet de ketting nog vervangen maar ben daar te lui voor. Meer olie op die klitter en het is geregeldquote:Op vrijdag 16 december 2011 01:38 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Het zit 'm in de aanloop. Is die bij jou wat hobbelig?
Ik ben een prutser. Klopt.quote:Op vrijdag 16 december 2011 01:38 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
je kan er niet mee omgaan.
Nu echt slapen
ja want daar waren wij ook al niet mee bezigquote:Op vrijdag 16 december 2011 01:38 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Hahahaha, daar heb je dan ook geen fuck aanquote:Op vrijdag 16 december 2011 01:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ja want daar waren wij ook al niet mee bezig
Had nog wel het nr gekregen van die ene dikke bulgaarse maar het was een bulgaars nummer die ik niet snapte
Pak dan geen Roma-like, want dan benne gij de sjaak.quote:Op vrijdag 16 december 2011 01:38 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Nee en heb ook een vriendin dus ik had er al niks aanquote:Op vrijdag 16 december 2011 01:39 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Hahahaha, daar heb je dan ook geen fuck aan
Jij gaat nog lang niet slapenquote:Op vrijdag 16 december 2011 01:39 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
maar ff serieus ik doe toch weinig verkeerd . . . Toch?
Dat zei Hitler ook. We weten allemaal hoe dat afliep.quote:Op vrijdag 16 december 2011 01:39 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
maar ff serieus ik doe toch weinig verkeerd . . . Toch?
quote:Op vrijdag 16 december 2011 01:40 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dat zei Hitler ook. We weten allemaal hoe dat afliep.
wat is dit voor vergelijkingquote:Op vrijdag 16 december 2011 01:40 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dat zei Hitler ook. We weten allemaal hoe dat afliep.
Metafoor.quote:
Ja goed filteren is hier het sleutelwoord wel. Maar zolang ik kan douwen maakt het me eigenlijk geen moer uit wie de fam is.quote:Op vrijdag 16 december 2011 01:40 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Pak dan geen Roma-like, want dan benne gij de sjaak.
Dublinersquote:Op vrijdag 16 december 2011 01:41 schreef yvonne het volgende:
Ja godsamme, ik was even een liedje voor Stief aan het zoeken jah
quote:Op vrijdag 16 december 2011 01:41 schreef yvonne het volgende:
Ja godsamme, ik was even een liedje voor Stief aan het zoeken jah
boks ouwe!!!quote:Op vrijdag 16 december 2011 01:36 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Maar gedraag je voor de gein eens een beetje normaler/volwassener. Je bent een ongeleid projectiel en kweekt 0,0 goodwill. Want bij een volgende keer zal een FA overgaan tot bannen en je geen enkele kans meer geven/gunnen Ga ik verder ook niet over in discussie, dit is wat ik je nu meegeef. Geef het een plekje of veeg je reet ermee af, ik heb het iig gezegd.
Turklugu papaliga tercih ederim.quote:Op vrijdag 16 december 2011 01:35 schreef Teoman het volgende:
[..]
Gamlagamlgamlgamla?
Daarom vroeg ik het jou wat staat er
Ja, als je schoonpapa pief paf poef pistolen-Brakka-het-dorpshoofd is. Jij liever dan ikquote:Op vrijdag 16 december 2011 01:41 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ja goed filteren is hier het sleutelwoord wel. Maar zolang ik kan douwen maakt het me eigenlijk geen moer uit wie de fam is.
Oh ja DM, moet ik er eerst weer 87876 wegklikkenquote:Op vrijdag 16 december 2011 01:42 schreef LompeHork het volgende:
[..]![]()
DM nog gelezen? Die band wilt misschien wel (had al een mailtje terug gehad)
Zou ik rekening mee houdenquote:Op vrijdag 16 december 2011 01:41 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ja goed filteren is hier het sleutelwoord wel. Maar zolang ik kan douwen maakt het me eigenlijk geen moer uit wie de fam is.
quote:Op vrijdag 16 december 2011 01:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh ja DM, moet ik er eerst weer 87876 wegklikken
Vergeet de ongebluste kalk niet.quote:Op vrijdag 16 december 2011 01:42 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, als je schoonpapa pief paf poef pistolen-Brakka-het-dorpshoofd is. Jij liever dan ik
jij zou slapenquote:Op vrijdag 16 december 2011 01:42 schreef BrandX het volgende:
[..]
boks ouwe!!!
posted from my samsung galaxy
quote:
Begrijpelijk welquote:Op vrijdag 16 december 2011 01:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zou ik rekening mee houden
IK ging ooit met een chick mee naar huis en ik had beter moeten weten toen ik de gouden ketting zag met Wendy..
Ik achterop bij haar op de scooter en we gingen dus echt naar een kamp, heb nog nooit zo beroerd geslapen
Maar ik snap nie. Woon je in Bulgarije?quote:
Nee we gingen bulgaarse kaartmonopoly spelen met 2 bulgaarse hoeren in een cafe op de wallenquote:Op vrijdag 16 december 2011 01:45 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Maar ik snap nie. Woon je in Bulgarije?
Want dat doet iedereen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 01:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee we gingen bulgaarse kaartmonopoly spelen met 2 bulgaarse hoeren in een cafe op de wallen
Neuh. Tijdens een meet kwamen we wat Bulgaarse sletten tegen waarmee we een vaag Bulgaarse monopoly mee gingen spelen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 01:45 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Maar ik snap nie. Woon je in Bulgarije?
Netjes als je nog de groeten deed van mij had je korting.quote:Op vrijdag 16 december 2011 01:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee we gingen bulgaarse kaartmonopoly spelen met 2 bulgaarse hoeren in een cafe op de wallen
Ik ken ze heus welquote:
Patje1987 vond die hoeren op 1 of andere manierquote:
jij ookquote:
helemaal niet die post slaat nergens opquote:Op vrijdag 16 december 2011 01:46 schreef BrandX het volgende:
[..]
jij ook!
Ik checkte de topic nog ff voordat ik het licht hier uit doe. Trusten!
En Bio's post is onverminderd een gegeven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |