Beter geeft ze je dan gewoon meteen een perma ban.quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:48 schreef Zweetteef het volgende:
Als ze mij dm rechten geeft voor.
Anders tegen.
klopt jij verdient er wel eenquote:Op vrijdag 16 december 2011 00:48 schreef Dimens het volgende:
[..]
Beter geeft ze je dan gewoon meteen een perma ban.
Is dit deel 2?quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:48 schreef Zweetteef het volgende:
Anders tegen.
ik lig in bedquote:Op vrijdag 16 december 2011 00:49 schreef Stink-ui het volgende:
zweetteef dat jij nog rondloopt hier..
[picsquote:
nee handigquote:Op vrijdag 16 december 2011 00:51 schreef Dimens het volgende:
[..]
In dat geval is het jammer dat je een tablet hebt.
jij niet iig...quote:
Iets met great minds...quote:
ik doe een poging, kom ik over 1 minuut niet terug dm me een reboot van windowsquote:Op vrijdag 16 december 2011 00:53 schreef LompeHork het volgende:
BrandX, met haar eeuwige fotoboekde ultieme stresstest voor iedere PC!
Bwehehehe!quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:53 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
ik doe een poging, kom ik over 1 minuut niet terug dm me een reboot van windows
Ja ik had vernomen in het nieuwe jaar dat we weer zoiets gingen doenquote:Op vrijdag 16 december 2011 00:54 schreef BrandX het volgende:
[..]
hey mattie van mewanneer gaan we weer aan de guinness?
Waar en wanneer ? Ik kom ookquote:Op vrijdag 16 december 2011 00:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja ik had vernomen in het nieuwe jaar dat we weer zoiets gingen doen
Daarom houden wij het geheimquote:
gelukt.. valt meequote:
Ik informeer je wel over tijd en locatie [/ninja]quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:57 schreef Zweetteef het volgende:
Ik ga nu echt slapen dus hier kan wel een slotje op!
Weltrusten![]()
Ja dat is een ander iets waar je het over hebt denk ikquote:Op vrijdag 16 december 2011 00:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik informeer je wel over tijd en locatie [/ninja]
Wellicht hetzelfde, maar we zien je wel verschijnenquote:Op vrijdag 16 december 2011 00:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja dat is een ander iets waar je het over hebt denk ik
Beter hangen ze je account achter een auto aan een trekhaak, trappen ze er nog een keer op en sleuren je brandend de wijk door waar de servers staan.quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:48 schreef Zweetteef het volgende:
Anders tegen.
dat nieuwe jaar duurt 12 maanden jonguh, wees concreter!quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
jaaaaahhhh!!!! in maart 2012 ben ik er bij in Ahoyquote:
Dan zijn er 2 dingen waar ik heen moetquote:Op vrijdag 16 december 2011 00:59 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wellicht hetzelfde, maar we zien je wel verschijnen
hahaquote:Op vrijdag 16 december 2011 00:59 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Beter hangen ze je account achter een auto aan een trekhaak, trappen ze er nog een keer op en sleuren je brandend de wijk door waar de servers staan.
Sowieso januari keertjequote:Op vrijdag 16 december 2011 01:00 schreef BrandX het volgende:
[..]
dat nieuwe jaar duurt 12 maanden jonguh, wees concreter!
[..]
jaaaaahhhh!!!! in maart 2012 ben ik er bij in Ahoy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |