Die wilde ik als TT doen, maar vond 'm toch niet zo geweldig. Dus ik dacht ik laat 'm maar leeg. Vond het al ruk genoeg dat ik de lapo hadquote:
Dat taboe is er alleen in naam.quote:
Nee dank je, ik moet nog slapen straks.quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:46 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Moet ik een dm met tieten terugsturen?
quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:47 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dit dus. Alleen op de mensen die er wonen
Masturberen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:48 schreef Sinosappel het volgende:
Iemand tips om in saap te komen als versieren niet zo makkelijk gaat?
fapfapfap/sopsopsopquote:Op vrijdag 16 december 2011 00:48 schreef Sinosappel het volgende:
Iemand tips om in saap te komen als versieren niet zo makkelijk gaat?
They see me rollin' door Elspeet, they hatin'.quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:47 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dit dus. Alleen op de mensen die er wonen
seks. En warme melk drinken, en lezen, en saai huiswerk maken.quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:48 schreef Sinosappel het volgende:
Iemand tips om in slaap te komen als versieren niet zo makkelijk gaat?
Vrouwen,quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:49 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Zelf nog niet aan gedacht. Thnx
Niet mijn plan neequote:Op vrijdag 16 december 2011 00:48 schreef El_Matador het volgende:
Loka, deze drug nooit proberen:
http://www.erowid.org/plants/datura/datura.shtml
"Devil's Weed"
Misschien. Maar die stinkenquote:Op vrijdag 16 december 2011 00:49 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Er zijn vast ook wel mensen die je willen helpen.
Genoeg keus op FOK!.quote:
Oja warme melk...Ik vind warme melk echt nastyquote:Op vrijdag 16 december 2011 00:49 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
seks. En warme melk drinken, en lezen, en saai huiswerk maken.
Ik heb het overleefd. Heelhuids.quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niet mijn plan nee
Mijn god, die reports.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Net gedoucht.quote:
Misschien is ze filantroop?quote:
chocolademelk dan, zeikerd. Het gaat om de warmheid.quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:51 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Oja warme melk...Ik vind warme melk echt nasty
Moet zo zeiken van chocolademelkquote:Op vrijdag 16 december 2011 00:52 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
chocolademelk dan, zeikerd. Het gaat om de warmheid.
niet zeuren danquote:Op vrijdag 16 december 2011 00:52 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Moet zo zeiken van chocolademelk
Dat moet wel dan ja, maar die zijn niet zo moeilijk te versieren toch? Potje sex voor een warme douche of maaltijd is best een riant aanbod.quote:
Gebruik een kurk.quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:52 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Al aardig wat op vanavond?quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:52 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ken ik niet, linkje?quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:53 schreef El_Matador het volgende:
Mate, ken je dat Loka?
Ik vind er niks aan, maar in Argentinie drinken ze niet anders.
Dat vond ik ook wel jaquote:Op vrijdag 16 december 2011 00:53 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat moet wel dan ja, maar die zijn niet zo moeilijk te versieren toch? Potje sex voor een warme douche of maaltijd is best een riant aanbod.
Dit is ook wel een goeie tip ja.quote:
Tegen? Ik prefereer er op eigenlijkquote:Op vrijdag 16 december 2011 00:53 schreef stefanhaan het volgende:
Dat vond ik ook wel jaOf even keihard tegen het keukenblad aan genomen worden.
Dat kan ook, maar je moet niet de hele tijd hetzelfde he. Wel beetje afwisselenquote:Op vrijdag 16 december 2011 00:54 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Tegen? Ik prefereer er op eigenlijk
Kan ik mooi mijn nieuwe messenset uitproberen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:54 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Tegen? Ik prefereer er op eigenlijk
Eh watquote:Op vrijdag 16 december 2011 00:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kan ik mooi mijn nieuwe messenset uitproberen.
Welke scharrel?quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:54 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Dat kan ook, maar je moet niet de hele tijd hetzelfde he. Wel beetje afwisselen
Beginnen ertegenaan en daarna je scharrel derop leggen
quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kan ik mooi mijn nieuwe messenset uitproberen.
quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:56 schreef Cactus1 het volgende:
Ik verveel me en ga wat anders doen. Slaap lekker alvast
jij ookquote:Op vrijdag 16 december 2011 00:56 schreef Cactus1 het volgende:
Slaapze!quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:56 schreef Cactus1 het volgende:
QED.quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:56 schreef Cactus1 het volgende:
Klinkt wel geschikt om op te leren enzo.quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
http://www.erowid.org/plants/yerba_mate/yerba_mate.shtml
Wow. Is dit die drug waar je ook blind van kan worden? Die heb ik een keer genomen :/quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:48 schreef El_Matador het volgende:
Loka, deze drug nooit proberen:
http://www.erowid.org/plants/datura/datura.shtml
"Devil's Weed"
Je weet niet welke drug je genomen hebtquote:Op vrijdag 16 december 2011 00:57 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wow. Is dit die drug waar je ook blind van kan worden? Die heb ik een keer genomen :/
quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:57 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wow. Is dit die drug waar je ook blind van kan worden? Die heb ik een keer genomen :/
Die is niet zo heftig als beschreven. Maar je droomt er wel apart op.quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:59 schreef El_Matador het volgende:
BOTANICAL CLASSIFICATION
Family :
Compositae
Genus :
Calea
Species :
zacatechichi
COMMON NAMES
Dream Herb; Leaf of God; Thle-pelakano; Bitter Grass
EFFECTS CLASSIFICATION
Dream Potentiator
DESCRIPTION
Calea zacatechichi is a medium sized shrub that has reportedly been used by the Chontal indians of Mexico as a hallucinogen. Its dried leaves are used before sleep to increase dreaming. Its effects are not well documented.
http://www.erowid.org/pla(...)a_zacatechichi.shtml
Dit klinkt goooooeeeed!
Ik weet niet. Ik was in de jungle en die sjamaan perste het uit een plant. We kregen ieder een spa-dopje van dat sap te drinken (zonder echt door te hebben wat het was etc, we wisten wel dat je ging hallicuneren)quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vrijwillig?
Mooie filmpjes op YouTube.
WTF, heb jij dat ook al gedaan?quote:Op vrijdag 16 december 2011 01:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die is niet zo heftig als beschreven. Maar je droomt er wel apart op.
quote:Op vrijdag 16 december 2011 01:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
WTF, heb jij dat ook al gedaan?
Vet, welke jungle? En wat was het voor plant?quote:Op vrijdag 16 december 2011 01:00 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik weet niet. Ik was in de jungle en die sjamaan perste het uit een plant. We kregen ieder een spa-dopje van dat sap te drinken (zonder echt door te hebben wat het was etc, we wisten wel dat je ging hallicuneren)
Wat groeit daar allemaal op die Veluwe zeg.quote:
Kun je ook gewoon online kopen bij smartshops hoorquote:Op vrijdag 16 december 2011 01:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
WTF, heb jij dat ook al gedaan?
jij hebt al menig smartshop geplunderd zo te horen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 01:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kun je ook gewoon online kopen bij smartshops hoor
Azarius?quote:Op vrijdag 16 december 2011 01:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kun je ook gewoon online kopen bij smartshops hoor
Azarius is handig voor kruiden.quote:Op vrijdag 16 december 2011 01:02 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
jij hebt al menig smartshop geplunderd zo te horen.
Ja, ik heb het gemixt in een groene thee en als je die vaker gebruikt voor je gaat slapen merk je wel iets maar niet zoveel. Misschien moet je gewoon gruwelijk overdoseren zoals bij al die producten voor je wat voeltquote:Op vrijdag 16 december 2011 01:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Azarius?
Ja, je kan zoveel kopen, maar heb je het gebruikt dan?
dat schijnt wel ziek te zijn heb ik gehoord. Maar ik ga. Lat0rz.quote:Op vrijdag 16 december 2011 01:03 schreef El_Matador het volgende:
Ik heb thuis nog ayahuasca liggen, maar dat is echt heftig (en moeilijk bereiden).
En om dat nou mee te nemen naar Colombia, is water naar de zee dragen.
Heftig... Ik weet niet of zoiets zwaars me wel wat lijkt eigenlijk.quote:Op vrijdag 16 december 2011 01:03 schreef El_Matador het volgende:
Ik heb thuis nog ayahuasca liggen, maar dat is echt heftig (en moeilijk bereiden).
En om dat nou mee te nemen naar Colombia, is water naar de zee dragen.
Wat bedoel je?quote:Op vrijdag 16 december 2011 01:00 schreef kingtoppie het volgende:
Waar is dat vuur in mijn lichaam dat alles verbrand wat me tegen zit, ik wil het terug.
In het noorden van Peru. Kweetniet welke plant. Ik viel in een dikke slaap maar mn vriendin heeft de hele nacht dikke hallucinaties gehad over alle insecten uit de jungle die ons hutje binnen kwamen kruipen. De dag erna kon ze een paar uur niks meer zien :squote:Op vrijdag 16 december 2011 01:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vet, welke jungle? En wat was het voor plant?
Nee, dat gekots hoeft voor mij niet.quote:Op vrijdag 16 december 2011 01:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heftig... Ik weet niet of zoiets zwaars me wel wat lijkt eigenlijk.
Lekkere drug is datquote:Op vrijdag 16 december 2011 01:06 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
In het noorden van Peru. Kweetniet welke plant. Ik viel in een dikke slaap maar mn vriendin heeft de hele nacht dikke hallucinaties gehad over alle insecten uit de jungle die ons hutje binnen kwamen kruipen. De dag erna kon ze een paar uur niks meer zien :s
Pas later hoorden we dat je blind kon worden van die drug en dat ie heel gevaarlijk is
Dat is vast geen Devil's weed. Er zijn zoveel planten. Devil's weed groeit in elke tuin zowat. Witte bloemen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 01:06 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
In het noorden van Peru. Kweetniet welke plant. Ik viel in een dikke slaap maar mn vriendin heeft de hele nacht dikke hallucinaties gehad over alle insecten uit de jungle die ons hutje binnen kwamen kruipen. De dag erna kon ze een paar uur niks meer zien :s
Pas later hoorden we dat je blind kon worden van die drug en dat ie heel gevaarlijk is
Ik heb gisteren wel gekotst, vandaag nietquote:Op vrijdag 16 december 2011 01:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, dat gekots hoeft voor mij niet.
LSA vond ik ook niks. Hallucinerend, dat wel, maar gigantische buikpijnen.
Oke. Er werd gezegd dat je die plant ook gewoon in tuincentra in NL kon kopenquote:Op vrijdag 16 december 2011 01:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat is vast geen Devil's weed. Er zijn zoveel planten. Devil's weed groeit in elke tuin zowat. Witte bloemen.
Devil's weed:quote:
Het is wel de moeite waard hoor, gewoon alleen al het ontdekken van iets. Al stelt het meestal weinig voor wat kruiden met je doen. Maar je hebt ook heftige.quote:Op vrijdag 16 december 2011 01:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik heb al die kruiden nog nooit geprobeerd. Ben nu wel nieuwsgierig geworden, dat wel
Ja :squote:
Oef, dan zou het weer kunnen. Maar de Amazone heeft zoveel planten...quote:Op vrijdag 16 december 2011 01:08 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Oke. Er werd gezegd dat je die plant ook gewoon in tuincentra in NL kon kopen
When in Rome...quote:Op vrijdag 16 december 2011 01:09 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja :s
Best raar want verder heb ik nog nooit drugs geprobeerd (op wiet en hasj na)
quote:
Ik "nam" het niet?!quote:Op vrijdag 16 december 2011 01:15 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zie ook niet in wat er leuk aan zou kunnen zijn
Waarom nam jij het eigenlijk?
Oh, da's echt kutquote:Op vrijdag 16 december 2011 01:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik "nam" het niet?!
Ik ben gedrogeerd in Rio. Waarschijnlijk met dit spul. Maar dat weet ik niet zeker natuurlijk. Scopolamine heet de stof die gebruiken ze veel in Z-Amerika om mensen te beroven dus.
Ik voelde een effect en ben gelijk weggegaan uit de club. Betaald bij de uitgang (zo'n pasje), taxi genomen naar hotel, blijkbaar mijn lenzen uitgedaan en 's ochtends werd ik wakker. Wist niks meer van de hele terugreis. Hele bed volgekotst. Ben die hele dag "dronken" geweest. Waggelend over straat naar de Mac, moet er echt ernstig uitgezien hebben.quote:Op vrijdag 16 december 2011 01:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh, da's echt kut
Hoe lang duurde het voor je eroverheen was?
dat is het belangrijkstequote:Op vrijdag 16 december 2011 01:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik voelde een effect en ben gelijk weggegaan uit de club. Betaald bij de uitgang (zo'n pasje), taxi genomen naar hotel, blijkbaar mijn lenzen uitgedaan en 's ochtends werd ik wakker. Wist niks meer van de hele terugreis. Hele bed volgekotst. Ben die hele dag "dronken" geweest. Waggelend over straat naar de Mac, moet er echt ernstig uitgezien hebben.
Maar niks gejat en mijn anus was ook nog maagdelijk. Heb enorme mazzel gehad.
neequote:Op vrijdag 16 december 2011 01:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jouw anus wordt nooit ontmaagd?
quote:Op vrijdag 16 december 2011 01:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan vind ik dat je het niet verdient Joysa anaal te nemen
Ik voel zijn pijn nu al. Arme kerel.quote:
Het lijkt me dat het pijn doet.quote:
Een paar weken geleden zei je nog dat het geen pijn deed als je het goed deedquote:Op vrijdag 16 december 2011 01:30 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Het lijkt me dat het pijn doet.
Ja bij een ander.quote:Op vrijdag 16 december 2011 01:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Een paar weken geleden zei je nog dat het geen pijn deed als je het goed deed
jawelquote:Op vrijdag 16 december 2011 01:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En wat je vriendin moet ondergaan is dus net belangrijk
En zij zou dat bij jou niet doen?quote:Op vrijdag 16 december 2011 01:32 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
jawelMaar ik zorg wel dat ik haar geen pijn doe
dat gaat gewoon niet gebeurenquote:Op vrijdag 16 december 2011 01:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En zij zou dat bij jou niet doen?
jawel hoorquote:Op vrijdag 16 december 2011 01:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Andersom ook niet heb ik gehoord
Een vinger is niet zo erg toch?quote:Op vrijdag 16 december 2011 01:34 schreef El_Matador het volgende:
Anale seks doet pijn.
Dat gaatje is veel te klein.![]()
En er bovendien niet voor gemaakt.
Daar voel ik niks van.quote:Op vrijdag 16 december 2011 01:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Een vinger is niet zo erg toch?
nog nietquote:Op vrijdag 16 december 2011 01:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh, dan is ze van gedachten veranderd?
Tja, het lijkt me pijnlijk om anaal geneukt te worden, maar een vinger erin kan best lekker zijn.quote:Op vrijdag 16 december 2011 01:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Daar voel ik niks van.
Ik doelde op anale seks bij haar.
Ze zeggen zoveel.quote:Op vrijdag 16 december 2011 01:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Tja, het lijkt me pijnlijk om anaal geneukt te worden, maar een vinger erin kan best lekker zijn.
Ze zeggen dat dat voor mannen zelfs nog meer geldt, dus ja.
Ik zou het ook wel weten ja.quote:Op vrijdag 16 december 2011 01:38 schreef El_Matador het volgende:
Een heerlijk sappig kutje of een poepgat.
Moeilijke keuze.
quote:Op vrijdag 16 december 2011 01:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als ze het bewezen hebben, die 'mannelijke G-spot' enzo () dan zal het wel.
Haar G-spot is veel lekkerder.quote:Op vrijdag 16 december 2011 01:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als ze het bewezen hebben, die 'mannelijke G-spot' enzo () dan zal het wel.
quote:Op vrijdag 16 december 2011 01:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Haar G-spot is veel lekkerder.
Vooral met een blow op.quote:
Doen dan!quote:Op vrijdag 16 december 2011 01:43 schreef stefanhaan het volgende:
echt jammer dat ik niet op mezelf woon,
18.quote:
Maar je koopt wel gitaren van 700 euro?quote:Op vrijdag 16 december 2011 01:44 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
18.
Kan geen appartement betalen helaas.
Ik ging met 19 het huis uit. NOOOIT spijt van gehad.quote:Op vrijdag 16 december 2011 01:44 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
18.
Kan geen appartement betalen helaas.
Verstandig om goed spul te kopen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 01:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar je koopt wel gitaren van 700 euro?
Ja omdat ik dat gespaard hebquote:Op vrijdag 16 december 2011 01:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar je koopt wel gitaren van 700 euro?
Maar appartement is maar 250 euro ofzo?quote:Op vrijdag 16 december 2011 01:47 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ja omdat ik dat gespaard heb
Maar ik kan ook geen 700 euro per maand uitgeven hoor
Hey! Wat een slecht team die Millos.quote:
quote:Op vrijdag 16 december 2011 01:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar appartement is maar 250 euro ofzo?
Het mijne wel hoor, ik weet niet hoeveel eisen jij hebt.quote:Op vrijdag 16 december 2011 01:48 schreef stefanhaan het volgende:
[..]was een appartement maar 250 euro in de maand.
Doe jij's gauw wat meer pro-Bogotá door het hier nooit maar dan ook nooit meer over te hebben! En ook niet over de nederlaag van Santa Fe.quote:Op vrijdag 16 december 2011 01:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hey! Wat een slecht team die Millos.
3e divisie Duitsland is nog beter.
Zona T ergens.
Dan heb je een studentenkamer lieve loka. Geen appartement.quote:Op vrijdag 16 december 2011 01:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het mijne wel hoor, ik weet niet hoeveel eisen jij hebt.
Stefan, voor 125 euro per maand kun je bij Lokasenna intrekken. Via PM voor je geregeld.quote:Op vrijdag 16 december 2011 01:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het mijne wel hoor, ik weet niet hoeveel eisen jij hebt.
Iets mis mee?quote:Op vrijdag 16 december 2011 01:49 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Dan heb je een studentenkamer lieve loka. Geen appartement.
Ja. Ik wil gewoon op mezelf. En niet van die pauper studenten erbij waar je niks mee hebt en ze alleen wil slaan.quote:
Dat kan ik begrijpen, heb ik ook nooit gewild.quote:Op vrijdag 16 december 2011 01:50 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ja. Ik wil gewoon op mezelf. En niet van die pauper studenten erbij waar je niks mee hebt en ze alleen wil slaan.
Ik zie mijn huisgenote misschien twee keer per week.quote:Op vrijdag 16 december 2011 01:50 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ja. Ik wil gewoon op mezelf. En niet van die pauper studenten erbij waar je niks mee hebt en ze alleen wil slaan.
Hebben die ook al verloren? Verdomme, geen finale zondag.quote:Op vrijdag 16 december 2011 01:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Doe jij's gauw wat meer pro-Bogotá door het hier nooit maar dan ook nooit meer over te hebben! En ook niet over de nederlaag van Santa Fe.
Maakt niet uit, ik wil kunnen doen en laten wat ik wil. Dus geen anderen erin die ik er niet in wilquote:Op vrijdag 16 december 2011 01:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zie mijn huisgenote misschien twee keer per week.
Haha..nou ja, het enige wat je moet doen is de hoofdstad als meerderwaardig zien boven de provincianos. Het calimero-complex van de niet-Bogotanen (inclusief de Colombianen die uit de provincie komen maar nu in Bogotá wonen) is wel heel erg zichtbaar geweest deze week.quote:Op vrijdag 16 december 2011 01:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hebben die ook al verloren? Verdomme, geen finale zondag.
Nog meer pro-Bogotá en ik verlies mijn Nederlands paspoort denk ik.
Het blijft beter dan bij je ouders wonen hoorquote:Op vrijdag 16 december 2011 01:51 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ik wil kunnen doen en laten wat ik wil. Dus geen anderen erin die ik er niet in wil
En dat is nu juist wat in een studentenhuis helemaal niemand wat boeitquote:Op vrijdag 16 december 2011 01:54 schreef stefanhaan het volgende:
Ik vind thuis wonen absoluut niet erg hoor. Tis meer alleen dat je dan je rare gewoontes niet uit kan oefenen. Zoals midden in dde nacht loempia's gaan bakken enzo.
tis nu alleen geen periode meer om een studentenkamer te hurenquote:Op vrijdag 16 december 2011 01:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En dat is nu juist wat in een studentenhuis helemaal niemand wat boeit
De helft van de studenten heeft een verneukt ritme en rare gewoonten.
Zou leuk voor jullie zijnquote:Op vrijdag 16 december 2011 01:55 schreef stefanhaan het volgende:
Maarja ff wachten tot joysa weer een baan heeft. En dan eens kijken wat er in ehv te hren valt
Juist wel, er zijn wel mensen die eruit willen maar bijna geen mensen die nu willen beginnen met huren.quote:Op vrijdag 16 december 2011 01:55 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
tis nu alleen geen periode meer om een studentenkamer te huren
Da's wel beter. Ik krijg het minimumquote:Op vrijdag 16 december 2011 01:56 schreef stefanhaan het volgende:
Nouja ik krijg maximale stufi uitwonend wat geloof ik 516 ofso is.
als ik op kamers ga.
ddan krijg ik 509 per maand heb ff op site gekeken.quote:Op vrijdag 16 december 2011 01:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Da's wel beter. Ik krijg het minimum
Kringloopquote:Op vrijdag 16 december 2011 02:00 schreef stefanhaan het volgende:
Maar ik kan op dit moment toch geen kamer betrekken. Want ik heb geen geld voor meubels
Ik heb voor maar twee van mijn meubels betaaldquote:Op vrijdag 16 december 2011 02:00 schreef stefanhaan het volgende:
of ik moet op FOK! een inzamelactie van meubels die mensen weg willen gooien
ik had bij de ikea al een mooie bed combinatie gevonden. Frame + LAtten + Matras voor 50 euroquote:Op vrijdag 16 december 2011 02:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb voor maar twee van mijn meubels betaald
Nou ja, ik heb mijn bed van de zolder bij mijn ouders gejatquote:Op vrijdag 16 december 2011 02:02 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
ik had bij de ikea al een mooie bed combinatie gevonden. Frame + LAtten + Matras voor 50 euro
dan heb je wel geluk. Enigste wat wij hier hebben staan wat ik mee zou kunnen nemen. Zou een magnetron zijn.quote:Op vrijdag 16 december 2011 02:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb mijn bed van de zolder mijn ouders gejat
Dit bed is gewoon ouder dan ik volgens mij.
Klopt, de helft van mijn spullen komt gewoon bij familie of kennissen vandaanquote:Op vrijdag 16 december 2011 02:04 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
dan heb je wel geluk. Enigste wat wij hier hebben staan wat ik mee zou kunnen nemen. Zou een magnetron zijn.
Das wel kut man.quote:Op vrijdag 16 december 2011 02:06 schreef Faxie het volgende:
Een tijd geleden kwam ik hier janken over een meid die eerst heel enthousiast was toen ik haar op een date vroeg, en die vervolgens de date afzegde met het slappe excuus dat ze nog met gevoelens zat voor een ander....
Raad eens wie een vriend heeft sinds deze week....
Stom wijf![]()
Deze post zal wel weer verdrinken in de slow chat, maar ik heb gewoon even de behoefte om te zeuren
Ik ben je vergetenquote:Op vrijdag 16 december 2011 02:06 schreef Faxie het volgende:
Een tijd geleden kwam ik hier janken over een meid die eerst heel enthousiast was toen ik haar op een date vroeg, en die vervolgens de date afzegde met het slappe excuus dat ze nog met gevoelens zat voor een ander....
Raad eens wie een vriend heeft sinds deze week....
Stom wijf![]()
Deze post zal wel weer verdrinken in de slow chat, maar ik heb gewoon even de behoefte om te zeuren
Niet verwonderlijk. Dat topic sloot al na 3 minuten, en ik had op de eerste pagina gepost ofzo.quote:Op vrijdag 16 december 2011 02:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben je vergeten
Maar kut voor je.
Scheld mij uit, dan haten anderen je niet meteen in het dagelijks levenquote:Op vrijdag 16 december 2011 02:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Niet verwonderlijk. Dat topic sloot al na 3 minuten, en ik had op de eerste pagina gepost ofzo.
Ik heb zo'n zin om de eerste vrouw die me nu benadert helemaal de huid vol te scheldenIk heb het wel een beetje gehad.
Als dat je oplucht moet je dat gewoon doen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 02:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Niet verwonderlijk. Dat topic sloot al na 3 minuten, en ik had op de eerste pagina gepost ofzo.
Ik heb zo'n zin om de eerste vrouw die me nu benadert helemaal de huid vol te scheldenIk heb het wel een beetje gehad.
Kick je daar op ofzo?quote:Op vrijdag 16 december 2011 02:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Scheld mij uit, dan haten anderen je niet meteen in het dagelijks leven
quote:Op vrijdag 16 december 2011 02:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik ga naar bed. Trusten allen
Laten we het erop houden dat ik er tegen kanquote:Op vrijdag 16 december 2011 02:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kick je daar op ofzo?
Laat ze mij maar haten, ben ik eens een keer niet die leuke lieve jongen.
Heel goed planquote:Op vrijdag 16 december 2011 02:13 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Als dat je oplucht moet je dat gewoon doen.
Heb ik bij mijn ex inniedergeval ook gedaan.
Ik heb geen reden om jou uit te schelden. Ik heb geen interesse in je, en jij niet in mij.quote:Op vrijdag 16 december 2011 02:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Laten we het erop houden dat ik er tegen kan
Oh?quote:Op vrijdag 16 december 2011 02:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb geen reden om jou uit te schelden. Ik heb geen interesse in je, en jij niet in mij.
Toen mijn ex het uitmaakte toen floepte alles eruit. En zei ik dat ik was vreemdgegaan enzo.quote:Op vrijdag 16 december 2011 02:18 schreef Faxie het volgende:
Schelden is het goede woord ook niet... ik bedoel meer afsnauwen, lekker bot zijn
Was je dat ook?quote:Op vrijdag 16 december 2011 02:19 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Toen mijn ex het uitmaakte toen floepte alles eruit. En zei ik dat ik was vreemdgegaan enzo.. Met er beste vriendin
Zo cliché eigenlijk.
Kreeg amper seks bij mijn ex. Goeie reden om vreemd te gaan dan.quote:Op vrijdag 16 december 2011 02:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Niet echt netjes van je. Maar dat zal je ex ook wel niet geweest zijn waarschijnlijk....
Hield je wel van haar?quote:Op vrijdag 16 december 2011 02:22 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Kreeg amper seks bij mijn ex. Goeie reden om vreemd te gaan dan.
Goede reden om het uit te maken en naar een ander op zoek te gaan.... da's een wat stijlvollere oplossing.quote:Op vrijdag 16 december 2011 02:22 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Kreeg amper seks bij mijn ex. Goeie reden om vreemd te gaan dan.
Je kan nog steeds van diegene houden ook al krijg je amper seks.quote:Op vrijdag 16 december 2011 02:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Goede reden om het uit te maken en naar een ander op zoek te gaan.... da's een wat stijlvollere oplossing.
Het was ook meer omdat zij begon. Uit eigen initiatief zou ik het ook niet gedaan hebben.quote:
Je hield zoveel van haar dat je met een ander het bed in dook?quote:Op vrijdag 16 december 2011 02:25 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Je kan nog steeds van diegene houden ook al krijg je amper seks.
Je wist dat zij vreemdging?quote:Op vrijdag 16 december 2011 02:26 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Het was ook meer omdat zij begon. Uit eigen initiatief zou ik het ook niet gedaan hebben.
quote:Op vrijdag 16 december 2011 02:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je hield zoveel van haar dat je met een ander het bed in dook?
Tja je moet het zelf weten
Neenee, degene waarmee ik vreemdging begonquote:
Oh, ik dacht alquote:Op vrijdag 16 december 2011 02:26 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Neenee, degene waarmee ik vreemdging begon
Zoals ik al zei: Zij zal ook wel niet helemaal netjes geweest zijn.quote:Op vrijdag 16 december 2011 02:26 schreef stefanhaan het volgende:
[..]Ach achteraf bleek dat ze al na ons eerste jaar niet meer van me hield ofso en me gewoon gebruikte
.
Ze verdiende het gewoon.quote:Op vrijdag 16 december 2011 02:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh, ik dacht al
Wel sneu als het haar beste vriendin was dan
Dan heb je het juiste gedaan denk ik?quote:
quote:Op vrijdag 16 december 2011 02:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan heb je het juiste gedaan denk ik?
Alsnog had je het beter eerst uit kunnen maken voor je haar vriendin neukte
trusten manquote:Op vrijdag 16 december 2011 02:35 schreef Faxie het volgende:
Ik ga maffe, misschien kom ik nog eens gluren over een paar delen.
quote:
Dat is wel heel makkelijk. Het lijkt wel basisschool waar een leraar twee kinderen aanspreekt. Nee, zij begon hoor, zei Jantje.quote:Op vrijdag 16 december 2011 02:26 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Neenee, degene waarmee ik vreemdging begon
quote:Op vrijdag 16 december 2011 09:21 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik zit al een uur op school![]()
En ben nu hard aan het SOGen... Alweer
Ohja het regentquote:Op vrijdag 16 december 2011 09:24 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik ben aan het wachten tot ik door de regen kan gaan fietsen naar sollicitatie
Natuurkundequote:Op vrijdag 16 december 2011 09:25 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ohja het regent![]()
Ik heb nog zo'n 3 uur om Natuurkunde te leren, maar ondertussen nog les...
Ja het sneeuwt al op meer plaatsen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 10:31 schreef mylifeisgrey het volgende:
wtf!
het fucking sneeuwt hier. is dat normaal!??? (Enschede)
hoe kan dit, ik heb het helemaal niet zien aankomen. ik had dit niet verwacht.quote:Op vrijdag 16 december 2011 10:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja het sneeuwt al op meer plaatsen.
Hier tot nu toe alleen maar regen.
Werd gister al aangekondigdquote:Op vrijdag 16 december 2011 10:34 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
hoe kan dit, ik heb het helemaal niet zien aankomen. ik had dit niet verwacht.
always expect the unexpected!quote:Op vrijdag 16 december 2011 10:34 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
hoe kan dit, ik heb het helemaal niet zien aankomen. ik had dit niet verwacht.
ik vind het zo erg, omdat ik 2 klassieke auto's hier 200 kilometer vanaf hun stalling op de openbare weg heb staan.quote:
Komt me bekent voor... Klassiek geval van uitstelgedragquote:Op vrijdag 16 december 2011 10:43 schreef Myraela het volgende:
Fuuuuu, gisteren de hele dag aan herkansing werken zou gisterenavond worden. Maar gisterenavond werd het "ik sta morgen wel extra vroeg op" en nu zit ik zo van, "fuck die herkansing, ik wil slapen"
Hop je bed uit en aan school gaan werkenquote:Op vrijdag 16 december 2011 10:43 schreef Myraela het volgende:
Fuuuuu, gisteren de hele dag aan herkansing werken zou gisterenavond worden. Maar gisterenavond werd het "ik sta morgen wel extra vroeg op" en nu zit ik zo van, "fuck die herkansing, ik wil slapen"
verwacht jij dat de zool/bodem van je schoenen lekt, en dat je op het moment dat je op de sneeuw stapt natte sokken krijgt?quote:
Ja, daarvoor heb je toch een stel reserve schoenen?quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:18 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
verwacht jij dat de zool/bodem van je schoenen lekt, en dat je op het moment dat je op de sneeuw stapt natte sokken krijgt?
maar die zijn gekocht in de winkel, zonder te passen om meteen weer weg te gaan uit de winkel.quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:20 schreef palawan het volgende:
[..]
Ja, daarvoor heb je toch een stel reserve schoenen?
Voortaan passen dus, scheelt een trip back. Anders online kopenquote:Op vrijdag 16 december 2011 11:23 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
maar die zijn gekocht in de winkel, zonder te passen om meteen weer weg te gaan uit de winkel.
en ze passen niet, en ze zijn ook lelijk. oftewel een nutteloze aankoop en een miskoop
het sneeuwt. heb je dat al gezien?quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:40 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb eindelijk mijn computer opgestart. Ik heb een fucking vervelende nacht/ochtend gehad
Hoe gaat het met jullie?
Ja, ik was al wakker toen het begon.quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:46 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
het sneeuwt. heb je dat al gezien?
wat staat er op dat boek.quote:
Mijn voeten zijn zo lomp dat schoenenwinkels mij uren kosten van random schoenen proberen tot er eentje past.quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:23 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
maar die zijn gekocht in de winkel, zonder te passen om meteen weer weg te gaan uit de winkel.
en ze passen niet, en ze zijn ook lelijk. oftewel een nutteloze aankoop en een miskoop
loka heeft goede schoenkooptaktiekenquote:Op vrijdag 16 december 2011 11:57 schreef benzin het volgende:
[..]
Mijn voeten zijn zo lomp dat schoenenwinkels mij uren kosten van random schoenen proberen tot er eentje past.
Dat is natuurkunde en scheikunde gecombineerd voor de onderbouw, voor zover ik me kan herinneren. ik had die methode ook.quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:56 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
wat staat er op dat boek.
"nu voor straks" ? welk vak is dat?
ik mis middelbare school als ik dit zo terugzie, dan kan je zitten en dan is er kans op contacten.
straks is jouw enige leven thuis zitten en frituren.
Ja, ik heb gewoon al 8 jaar schoenen met dezelfde pasvorm, ze verschillen wel van model maar ze lopen hetzelfde. Ik heb gewoon een vast merk. En dan koop ik op internet omdat ik toch al weet dat ik ze pas en niet eens hoef in te lopen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:58 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
loka heeft goede schoenkooptaktieken
Een hele Starbucks? Dat loopt zeker wel lastig zo'n winkel onder je arm?quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:07 schreef heloef het volgende:
Ik heb me nog nooit zo ernstig verslapen als vandaag.
Dus ben ik maar eerst een Starbucks gaan halen.
Dit, of ik struin complete sites af opzoek terwijl ik me vergaap aan allerlei mooie paren, vooral als ik net een kortingscode in mijn mail heb gehad. Vervolgens ben ik zo blij als een kind als het pakketje met mijn nieuwe liefdes binnenkomt, waarna ze een half jaar mooi staan te wezen voordat de eerste gelegenheid zich voordoet waarbij ik ze aan kan doen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:05 schreef Myraela het volgende:
Ik loop gewoon een winkel binnen, pas ze en koop ze.
Okee aan je humor ligt het tenminste niet.quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:13 schreef benzin het volgende:
[..]
Een hele Starbucks? Dat loopt zeker wel lastig zo'n winkel onder je arm?
quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:16 schreef moneyfornothing het volgende:
Vervolgens ben ik zo blij als een kind als het pakketje met mijn nieuwe liefdes binnenkomt, waarna ze een half jaar mooi staan te wezen voordat de eerste gelegenheid zich voordoet waarbij ik ze aan kan doen.
Ik maak slechte grappen als ik nerveus benquote:Op vrijdag 16 december 2011 12:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Okee aan je humor ligt het tenminste niet.
Ik maak altijd slechte grappen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:20 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik maak slechte grappen als ik nerveus ben
Ja herkenbaar.quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:16 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dit, of ik struin complete sites af opzoek terwijl ik me vergaap aan allerlei mooie paren, vooral als ik net een kortingscode in mijn mail heb gehad. Vervolgens ben ik zo blij als een kind als het pakketje met mijn nieuwe liefdes binnenkomt, waarna ze een half jaar mooi staan te wezen voordat de eerste gelegenheid zich voordoet waarbij ik ze aan kan doen.
...want ik heb hetzelfde met gadgetsquote:Op vrijdag 16 december 2011 12:22 schreef Myraela het volgende:
Ja herkenbaar.Ik ben online ook erg gevoelig voor die kortingcode's of gewoon de sale's.
Als ik iets zie wat goedkoop is kan het me bijna niet meer schelen of ik het wel of niet zou gaan dragengebruiken. En daarna uitkijken tot je pakketje komt.
Je hebt flauwe humor.quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:20 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik maak slechte grappen als ik nerveus ben
Ik ben al gevoelig voor 'van 24,99 voor 19,99' Terwijl je weet dat ze dit gewoon altijd doenquote:Op vrijdag 16 december 2011 12:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja herkenbaar.Ik ben online ook erg gevoelig voor die kortingcode's of gewoon de sale's.
Als ik iets zie wat goedkoop is kan het me bijna niet meer schelen of ik het wel of niet zou gaan dragen. En daarna uitkijken tot je pakketje komt.
Ik ookquote:Op vrijdag 16 december 2011 12:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik maak altijd slechte grappen.
Vergeet je laptopoplader niet deze keer hequote:Op vrijdag 16 december 2011 12:31 schreef Lokasenna het volgende:
En ik heb eigenlijk te weinig geld om zoveel dingen online te kopen als ik nu doe
Already got itquote:Op vrijdag 16 december 2011 12:32 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Vergeet je laptopoplader niet deze keer he
quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:31 schreef Lokasenna het volgende:
En ik heb eigenlijk te weinig geld om zoveel dingen online te kopen als ik nu doe
Veel plezier dit weekend.quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:32 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Vergeet je laptopoplader niet deze keer he
Ik sta het hele weekend af te wassenquote:Op vrijdag 16 december 2011 12:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Veel plezier dit weekend.
Ik ga heul niet naar Newb, anders had ik mijn laptoplader niet nodigquote:Op vrijdag 16 december 2011 12:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Veel plezier dit weekend.
Ik moet ook niet op dat soort websites komenquote:Op vrijdag 16 december 2011 12:33 schreef heloef het volgende:
Het is maar goed dat ik nooit geld heb en geen kleedgeld krijg want anders zou ik elke maand met achterlijk veel shirtjes met opdruk van Super Mario en andere games, films en series thuiskomen.
Boh gek. Sterkte daar dan mee.quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:34 schreef Newbie114 het volgende:
I
[..]
Ik sta het hele weekend af te wassen
En op werk heb je wel je laptoplader nodig?quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ga heul niet naar Newb, anders had ik mijn laptoplader niet nodig
Op weg naar mijn werk
Ik moet altijd per se mijn geld opmakenquote:Op vrijdag 16 december 2011 12:33 schreef heloef het volgende:
Het is maar goed dat ik nooit geld heb en geen kleedgeld krijg want anders zou ik elke maand met achterlijk veel shirtjes met opdruk van Super Mario en andere games, films en series thuiskomen.
+1quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik moet altijd per se mijn geld opmaken
Maakt niet uit dat ik de spullen die ik koop totaal niet nodig heb.
Werk is bij ouders, dus ik ben van het weekend daar, en zonder oplader kan ik niet met Newbie praten 's avondsquote:Op vrijdag 16 december 2011 12:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Boh gek. Sterkte daar dan mee.
[..]
En op werk heb je wel je laptoplader nodig?
Ik wil deze al een tijdje, maar ze zijn uitverkocht in mijn maat dus voorlopig zit ik nog safe.quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik moet altijd per se mijn geld opmaken
Maakt niet uit dat ik de spullen die ik koop totaal niet nodig heb.
Klinkt logisch, want praten door een telefoon is natuurlijk zoooo 2010!quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Werk is bij ouders, dus ik ben van het weekend daar, en zonder oplader kan ik niet met Newbie praten 's avonds
Ik krijg 260 euro stufi, ongeveer 160 euro salaris, en er gaat per maand 40 af van zorg en 150 voor mijn studie. Dan heb ik nog een heleboel over maar dat gaat meestal op aan vervoerskosten eten en nutteloze dingen van internet.quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:37 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
+1![]()
Maar ik heb gewoon meestal geen geld.
Ok.quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Werk is bij ouders, dus ik ben van het weekend daar, en zonder oplader kan ik niet met Newbie praten 's avonds
quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Beltegoed is a bitch.quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:39 schreef palawan het volgende:
[..]
Klinkt logisch, want praten door een telefoon is natuurlijk zoooo 2010!
Jij ook al aan die kruidenthee?quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:41 schreef heloef het volgende:
Jongens er iets vreemd met me aan de hand ik vind iedereen lief en wil alleen maar iedereen omhelzen.
Oehquote:Op vrijdag 16 december 2011 12:39 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik wil deze al een tijdje, maar ze zijn uitverkocht in mijn maat dus voorlopig zit ik nog safe.
[ afbeelding ]
Oh, dat heb ik ook wel eensquote:Op vrijdag 16 december 2011 12:41 schreef heloef het volgende:
Jongens er iets vreemd met me aan de hand ik vind iedereen lief en wil alleen maar iedereen omhelzen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |