Die wilde ik als TT doen, maar vond 'm toch niet zo geweldig. Dus ik dacht ik laat 'm maar leeg. Vond het al ruk genoeg dat ik de lapo hadquote:
Dat taboe is er alleen in naam.quote:
Nee dank je, ik moet nog slapen straks.quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:46 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Moet ik een dm met tieten terugsturen?
quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:47 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dit dus. Alleen op de mensen die er wonen
Masturberen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:48 schreef Sinosappel het volgende:
Iemand tips om in saap te komen als versieren niet zo makkelijk gaat?
fapfapfap/sopsopsopquote:Op vrijdag 16 december 2011 00:48 schreef Sinosappel het volgende:
Iemand tips om in saap te komen als versieren niet zo makkelijk gaat?
They see me rollin' door Elspeet, they hatin'.quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:47 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dit dus. Alleen op de mensen die er wonen
seks. En warme melk drinken, en lezen, en saai huiswerk maken.quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:48 schreef Sinosappel het volgende:
Iemand tips om in slaap te komen als versieren niet zo makkelijk gaat?
Vrouwen,quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:49 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Zelf nog niet aan gedacht. Thnx
Niet mijn plan neequote:Op vrijdag 16 december 2011 00:48 schreef El_Matador het volgende:
Loka, deze drug nooit proberen:
http://www.erowid.org/plants/datura/datura.shtml
"Devil's Weed"
Misschien. Maar die stinkenquote:Op vrijdag 16 december 2011 00:49 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Er zijn vast ook wel mensen die je willen helpen.
Genoeg keus op FOK!.quote:
Oja warme melk...Ik vind warme melk echt nastyquote:Op vrijdag 16 december 2011 00:49 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
seks. En warme melk drinken, en lezen, en saai huiswerk maken.
Ik heb het overleefd. Heelhuids.quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niet mijn plan nee
Mijn god, die reports.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Net gedoucht.quote:
Misschien is ze filantroop?quote:
chocolademelk dan, zeikerd. Het gaat om de warmheid.quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:51 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Oja warme melk...Ik vind warme melk echt nasty
Moet zo zeiken van chocolademelkquote:Op vrijdag 16 december 2011 00:52 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
chocolademelk dan, zeikerd. Het gaat om de warmheid.
niet zeuren danquote:Op vrijdag 16 december 2011 00:52 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Moet zo zeiken van chocolademelk
Dat moet wel dan ja, maar die zijn niet zo moeilijk te versieren toch? Potje sex voor een warme douche of maaltijd is best een riant aanbod.quote:
Gebruik een kurk.quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:52 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Al aardig wat op vanavond?quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:52 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ken ik niet, linkje?quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:53 schreef El_Matador het volgende:
Mate, ken je dat Loka?
Ik vind er niks aan, maar in Argentinie drinken ze niet anders.
Dat vond ik ook wel jaquote:Op vrijdag 16 december 2011 00:53 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat moet wel dan ja, maar die zijn niet zo moeilijk te versieren toch? Potje sex voor een warme douche of maaltijd is best een riant aanbod.
Dit is ook wel een goeie tip ja.quote:
Tegen? Ik prefereer er op eigenlijkquote:Op vrijdag 16 december 2011 00:53 schreef stefanhaan het volgende:
Dat vond ik ook wel jaOf even keihard tegen het keukenblad aan genomen worden.
Dat kan ook, maar je moet niet de hele tijd hetzelfde he. Wel beetje afwisselenquote:Op vrijdag 16 december 2011 00:54 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Tegen? Ik prefereer er op eigenlijk
Kan ik mooi mijn nieuwe messenset uitproberen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:54 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Tegen? Ik prefereer er op eigenlijk
Eh watquote:Op vrijdag 16 december 2011 00:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kan ik mooi mijn nieuwe messenset uitproberen.
Welke scharrel?quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:54 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Dat kan ook, maar je moet niet de hele tijd hetzelfde he. Wel beetje afwisselen
Beginnen ertegenaan en daarna je scharrel derop leggen
quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kan ik mooi mijn nieuwe messenset uitproberen.
quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:56 schreef Cactus1 het volgende:
Ik verveel me en ga wat anders doen. Slaap lekker alvast
jij ookquote:Op vrijdag 16 december 2011 00:56 schreef Cactus1 het volgende:
Slaapze!quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:56 schreef Cactus1 het volgende:
QED.quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:56 schreef Cactus1 het volgende:
Klinkt wel geschikt om op te leren enzo.quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
http://www.erowid.org/plants/yerba_mate/yerba_mate.shtml
Wow. Is dit die drug waar je ook blind van kan worden? Die heb ik een keer genomen :/quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:48 schreef El_Matador het volgende:
Loka, deze drug nooit proberen:
http://www.erowid.org/plants/datura/datura.shtml
"Devil's Weed"
Je weet niet welke drug je genomen hebtquote:Op vrijdag 16 december 2011 00:57 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wow. Is dit die drug waar je ook blind van kan worden? Die heb ik een keer genomen :/
quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:57 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wow. Is dit die drug waar je ook blind van kan worden? Die heb ik een keer genomen :/
Die is niet zo heftig als beschreven. Maar je droomt er wel apart op.quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:59 schreef El_Matador het volgende:
BOTANICAL CLASSIFICATION
Family :
Compositae
Genus :
Calea
Species :
zacatechichi
COMMON NAMES
Dream Herb; Leaf of God; Thle-pelakano; Bitter Grass
EFFECTS CLASSIFICATION
Dream Potentiator
DESCRIPTION
Calea zacatechichi is a medium sized shrub that has reportedly been used by the Chontal indians of Mexico as a hallucinogen. Its dried leaves are used before sleep to increase dreaming. Its effects are not well documented.
http://www.erowid.org/pla(...)a_zacatechichi.shtml
Dit klinkt goooooeeeed!
Ik weet niet. Ik was in de jungle en die sjamaan perste het uit een plant. We kregen ieder een spa-dopje van dat sap te drinken (zonder echt door te hebben wat het was etc, we wisten wel dat je ging hallicuneren)quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vrijwillig?
Mooie filmpjes op YouTube.
WTF, heb jij dat ook al gedaan?quote:Op vrijdag 16 december 2011 01:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die is niet zo heftig als beschreven. Maar je droomt er wel apart op.
quote:Op vrijdag 16 december 2011 01:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
WTF, heb jij dat ook al gedaan?
Vet, welke jungle? En wat was het voor plant?quote:Op vrijdag 16 december 2011 01:00 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik weet niet. Ik was in de jungle en die sjamaan perste het uit een plant. We kregen ieder een spa-dopje van dat sap te drinken (zonder echt door te hebben wat het was etc, we wisten wel dat je ging hallicuneren)
Wat groeit daar allemaal op die Veluwe zeg.quote:
Kun je ook gewoon online kopen bij smartshops hoorquote:Op vrijdag 16 december 2011 01:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
WTF, heb jij dat ook al gedaan?
jij hebt al menig smartshop geplunderd zo te horen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 01:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kun je ook gewoon online kopen bij smartshops hoor
Azarius?quote:Op vrijdag 16 december 2011 01:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kun je ook gewoon online kopen bij smartshops hoor
Azarius is handig voor kruiden.quote:Op vrijdag 16 december 2011 01:02 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
jij hebt al menig smartshop geplunderd zo te horen.
Ja, ik heb het gemixt in een groene thee en als je die vaker gebruikt voor je gaat slapen merk je wel iets maar niet zoveel. Misschien moet je gewoon gruwelijk overdoseren zoals bij al die producten voor je wat voeltquote:Op vrijdag 16 december 2011 01:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Azarius?
Ja, je kan zoveel kopen, maar heb je het gebruikt dan?
dat schijnt wel ziek te zijn heb ik gehoord. Maar ik ga. Lat0rz.quote:Op vrijdag 16 december 2011 01:03 schreef El_Matador het volgende:
Ik heb thuis nog ayahuasca liggen, maar dat is echt heftig (en moeilijk bereiden).
En om dat nou mee te nemen naar Colombia, is water naar de zee dragen.
Heftig... Ik weet niet of zoiets zwaars me wel wat lijkt eigenlijk.quote:Op vrijdag 16 december 2011 01:03 schreef El_Matador het volgende:
Ik heb thuis nog ayahuasca liggen, maar dat is echt heftig (en moeilijk bereiden).
En om dat nou mee te nemen naar Colombia, is water naar de zee dragen.
Wat bedoel je?quote:Op vrijdag 16 december 2011 01:00 schreef kingtoppie het volgende:
Waar is dat vuur in mijn lichaam dat alles verbrand wat me tegen zit, ik wil het terug.
In het noorden van Peru. Kweetniet welke plant. Ik viel in een dikke slaap maar mn vriendin heeft de hele nacht dikke hallucinaties gehad over alle insecten uit de jungle die ons hutje binnen kwamen kruipen. De dag erna kon ze een paar uur niks meer zien :squote:Op vrijdag 16 december 2011 01:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vet, welke jungle? En wat was het voor plant?
Nee, dat gekots hoeft voor mij niet.quote:Op vrijdag 16 december 2011 01:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heftig... Ik weet niet of zoiets zwaars me wel wat lijkt eigenlijk.
Lekkere drug is datquote:Op vrijdag 16 december 2011 01:06 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
In het noorden van Peru. Kweetniet welke plant. Ik viel in een dikke slaap maar mn vriendin heeft de hele nacht dikke hallucinaties gehad over alle insecten uit de jungle die ons hutje binnen kwamen kruipen. De dag erna kon ze een paar uur niks meer zien :s
Pas later hoorden we dat je blind kon worden van die drug en dat ie heel gevaarlijk is
Dat is vast geen Devil's weed. Er zijn zoveel planten. Devil's weed groeit in elke tuin zowat. Witte bloemen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 01:06 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
In het noorden van Peru. Kweetniet welke plant. Ik viel in een dikke slaap maar mn vriendin heeft de hele nacht dikke hallucinaties gehad over alle insecten uit de jungle die ons hutje binnen kwamen kruipen. De dag erna kon ze een paar uur niks meer zien :s
Pas later hoorden we dat je blind kon worden van die drug en dat ie heel gevaarlijk is
Ik heb gisteren wel gekotst, vandaag nietquote:Op vrijdag 16 december 2011 01:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, dat gekots hoeft voor mij niet.
LSA vond ik ook niks. Hallucinerend, dat wel, maar gigantische buikpijnen.
Oke. Er werd gezegd dat je die plant ook gewoon in tuincentra in NL kon kopenquote:Op vrijdag 16 december 2011 01:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat is vast geen Devil's weed. Er zijn zoveel planten. Devil's weed groeit in elke tuin zowat. Witte bloemen.
Devil's weed:quote:
Het is wel de moeite waard hoor, gewoon alleen al het ontdekken van iets. Al stelt het meestal weinig voor wat kruiden met je doen. Maar je hebt ook heftige.quote:Op vrijdag 16 december 2011 01:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik heb al die kruiden nog nooit geprobeerd. Ben nu wel nieuwsgierig geworden, dat wel
Ja :squote:
Oef, dan zou het weer kunnen. Maar de Amazone heeft zoveel planten...quote:Op vrijdag 16 december 2011 01:08 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Oke. Er werd gezegd dat je die plant ook gewoon in tuincentra in NL kon kopen
When in Rome...quote:Op vrijdag 16 december 2011 01:09 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja :s
Best raar want verder heb ik nog nooit drugs geprobeerd (op wiet en hasj na)
quote:
Ik "nam" het niet?!quote:Op vrijdag 16 december 2011 01:15 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zie ook niet in wat er leuk aan zou kunnen zijn
Waarom nam jij het eigenlijk?
Oh, da's echt kutquote:Op vrijdag 16 december 2011 01:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik "nam" het niet?!
Ik ben gedrogeerd in Rio. Waarschijnlijk met dit spul. Maar dat weet ik niet zeker natuurlijk. Scopolamine heet de stof die gebruiken ze veel in Z-Amerika om mensen te beroven dus.
Ik voelde een effect en ben gelijk weggegaan uit de club. Betaald bij de uitgang (zo'n pasje), taxi genomen naar hotel, blijkbaar mijn lenzen uitgedaan en 's ochtends werd ik wakker. Wist niks meer van de hele terugreis. Hele bed volgekotst. Ben die hele dag "dronken" geweest. Waggelend over straat naar de Mac, moet er echt ernstig uitgezien hebben.quote:Op vrijdag 16 december 2011 01:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh, da's echt kut
Hoe lang duurde het voor je eroverheen was?
dat is het belangrijkstequote:Op vrijdag 16 december 2011 01:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik voelde een effect en ben gelijk weggegaan uit de club. Betaald bij de uitgang (zo'n pasje), taxi genomen naar hotel, blijkbaar mijn lenzen uitgedaan en 's ochtends werd ik wakker. Wist niks meer van de hele terugreis. Hele bed volgekotst. Ben die hele dag "dronken" geweest. Waggelend over straat naar de Mac, moet er echt ernstig uitgezien hebben.
Maar niks gejat en mijn anus was ook nog maagdelijk. Heb enorme mazzel gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |