abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107444504
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 15:43 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Het anti-Semitisme zat er in heel Europa aardig in, ook heel erg bij de Polen, Fransen, Russen e.d. Ook de Britten moesten weinig vd Joden hebben.
Aangezien 'semiet' in principe op de gehele Arabische (alle sprekers van de 'Semitische taal') bevolking slaat is 'anti-semitisme' technisch gezien een gekaapte term; destijds was het vooral kritiek op de Joden (als meer exclusieve groep), en veel minder op de brede Semitische bevolking.

Momenteel zie je een beetje hetzelfde gebeuren. Er is hier en daar wat kritiek op Zionisten, en vandaag begon er in Brussel zo'n keppel te janken dat zulk ook Anti-semitsch zou zijn :')
pi_107456168
quote:
9s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 15:45 schreef Copycat het volgende:
Ik denk dat hij ver over die border is. Dat het eerder een bi-polaire kwestie is.
Hij zit al heel wat borders(grensen) van Nederland af in Thailand of.......................?
Maar in iedergeval veel grensen verder deze idioo.........?
allesbeterweter
  dinsdag 31 januari 2012 @ 21:47:43 #128
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_107458339
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 16:16 schreef GoudIsEcht het volgende:
destijds was het vooral kritiek op de Joden (als meer exclusieve groep)
Waar haal je het vandaan?
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_107468495
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 14:26 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ah.. ze gaan dus een persoon met een overduidelijke geestesziekte aanklagen....
Nou ja zeg, het zou mooi worden hier in Nederland als we iedereen maar mogen stalken en beledigen en ons vervolgens op geesteziekte kunnen beroepen.
Wel leuk gevonden trouwens. c_/
Micha's trouwe vriend de heer Poot, je weet wet, degene die het boek van Micha financierde, laat intussen ook weer van zich horen. Er moet geloof ik iets van 100 miljoen door de burgers worden opgehoest ten behoeve van de familie Poot, en daar kan natuurlijk wel een advertentietje tegenaan gegooid worden. :{

http://www.boublog.nl/31/(...)euw-een-advertentie/
pi_107469355
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 16:16 schreef GoudIsEcht het volgende:

[..]

Aangezien 'semiet' in principe op de gehele Arabische (alle sprekers van de 'Semitische taal') bevolking slaat is 'anti-semitisme' technisch gezien een gekaapte term; destijds was het vooral kritiek op de Joden (als meer exclusieve groep), en veel minder op de brede Semitische bevolking.

Momenteel zie je een beetje hetzelfde gebeuren. Er is hier en daar wat kritiek op Zionisten, en vandaag begon er in Brussel zo'n keppel te janken dat zulk ook Anti-semitsch zou zijn :')
Noem het hoe je het noemt, maar het was gewoon een buitengewoon aanwezige haat jegens joden. En in die tijd was er trouwens ook een flinke immigratie van joden die vluchten uit de Sovjet-Unie vanwege de Pogroms, de burgeroorlog, Witten vs Roden etc
Dat waren volgens mij trouwens wel de zgn. herkenbare joden dus die knakkers met baarden en pijpekrullen.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_107473822
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 09:19 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Noem het hoe je het noemt, maar het was gewoon een buitengewoon aanwezige haat jegens joden.
Dat was nu juist mijn punt. Waarom noemden ze (onder andere een aantal klagende Joden die het ter rechtvaardiging van vanalles en nog wat gebruikten) het dan niet gewoon Jodenhaat? Maar nee, het was 'anti-semitisme'.. Zoals ik zei een gekaapte term dus.
  woensdag 1 februari 2012 @ 12:56:09 #132
235357 TitusPullo
pi_107475238
Van wie hebben ze die term dan gekaapt?
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_107481009
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 12:56 schreef TitusPullo het volgende:
Van wie hebben ze die term dan gekaapt?
Ze hebben hem onterecht op iets (Jodenhaat) betrokken dat veel selectiever is dan de (veel bredere) term doet vermoeden.

Ter illustratie gaf ik het voorbeeld met de - vaak best aardig gefundeerde - kritiek op Zionisten die nu ook onder de verhullende term 'Jodenhaat' of zelfs 'anti-semitisme' wordt wegzet door sommige lieden.

Edit: even je postgeschiedenis bekeken, laat ook maar :')
  woensdag 1 februari 2012 @ 16:22:38 #134
235357 TitusPullo
pi_107482437
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 15:45 schreef GoudIsEcht het volgende:

[..]

Ze hebben hem onterecht op iets (Jodenhaat) betrokken dat veel selectiever is dan de (veel bredere) term doet vermoeden.
Maar van wie hebben ze hem dan gekaapt? En waarom zouden ze dit begrip kapen? Als het ze te doen was om een selectief verschijnsel, waarom hebben ze het dan niet gewoon antijudaisme genoemd? Dat is pas selectief.

quote:
Ter illustratie gaf ik het voorbeeld met de - vaak best aardig gefundeerde - kritiek op Zionisten die nu ook onder de verhullende term 'Jodenhaat' of zelfs 'anti-semitisme' wordt wegzet door sommige lieden.
Maar dat is toch echt iets anders, hoor.

quote:
Edit: even je postgeschiedenis bekeken, laat ook maar :')
Goed zo, had ik er ook maar zo over gedacht.
pi_107488578
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 12:09 schreef GoudIsEcht het volgende:

[..]

Dat was nu juist mijn punt. Waarom noemden ze (onder andere een aantal klagende Joden die het ter rechtvaardiging van vanalles en nog wat gebruikten) het dan niet gewoon Jodenhaat? Maar nee, het was 'anti-semitisme'.. Zoals ik zei een gekaapte term dus.
Omdat er geen andere semieten in europa aanwezig waren.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_107511280
quote:
1s.gif Op woensdag 1 februari 2012 19:03 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Omdat er geen andere semieten in europa aanwezig waren.
Het Europese sentiment ten tijde van Hitler was uitgesproken anti-Joods. In principe trokken de Joden het met de term antisemitisme breder. Wilden ze misschien andere Semieten mee beledigen, of de specifiek-Joodse angel er uit halen? Ik zou het niet weten, maar vind het wel wat opmerkelijk...
pi_107546305
quote:
M'n opa

Voer voor psychologen: Klokkenluideronline wordt gemaakt door de zoon van een top-vrijmetselaar. Als psychiater verkrachtte hij als onderdeel van de gebruikelijke satanische rituelen eerst een patiënte en wees toen zij zwanger werd vervolgens een van zijn zoons als vader aan. Was geboren: Micha Kat. Wie zich mocht afvragen waarom Kat zo gek geworden is als een deur, vindt het antwoord in zijn 'totaal hallucinerende leven en geschiedenis'
http://barracudanls.blogspot.com/2012/02/mn-opa.html

Maandag moet Micha voorkomen:

quote:
Overigens mag Kat maandag weer eens voor de rechter verschijnen. Zijn voormalige advocatenkantoor Vissers & Moszkowicz spreekt in de dagvaarding over 'laster, met ernstige, onder meer antisemitische beledigingen en stalking'. De NVJ heeft Kat in oktober geroyeerd.
Ben benieuwd of zijn fanclub ook aanwezig is. :{
pi_107555698
Idd ^O^ fanclub?
allesbeterweter
pi_107704838
quote:
Micha Kat weer eens veroordeeld

Voormalig journalist en thans publicist Micha Kat is vandaag veroordeeld tot een voorwaardelijke celstraf van twee maanden voor het bekladden van de gevels van onder meer het huis van topambtenaar Joris Demmink en het pand van de Raad voor de Rechtspraak. Hij moet ook een schadevergoeding betalen, bepaalde de Haagse rechtbank.
http://www.camilleri.nl/2012/02/micha-kat-weer-eens-veroordeeld/
  woensdag 29 februari 2012 @ 21:58:46 #140
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_108563991
De website(s) van Micha Kat zijn sinds gisteren offline doordat de server wordt aangevallen door DDos-aanvallen. Vraag mij niet wat dit inhoudt, maar in ieder geval zijn de website(s) offline door die aanvallen. Ik vraag mij af hoe lang dit zal duren.

Link: http://www.argusoog.org/k(...)t-zwaar-te-verduren/
pi_108564744
Vraag me af waarom iemand zoiets zou doen; welk doel zou het hebben om de website(s) van Kat neer te halen?
pi_108576341
quote:
1s.gif Op woensdag 29 februari 2012 22:11 schreef Gray het volgende:
Vraag me af waarom iemand zoiets zou doen; welk doel zou het hebben om de website(s) van Kat neer te halen?
Leuk voor de complotters om erover te speculeren. Tot de website weer online is natuurlijk. :+

Intussen kunnen we de stukken van Ahrend Zeevat,mr. drs. Boudineke Berkenbosch en raadsheer Wedzinga lezen. :D
pi_108628349
Vanavond op radio Argusoog: Micha Kat en Ahrend Zeevat in de uitzending.

quote:
Vrijdagavond 2 maart thema-uitzending KLOA en Arend vs Zeevat

De verontrustende ontwikkelingen volgen elkaar in rap tempo op, getuige het offline halen van Klokkenluider Online en ook de hete adem van de Nederlandse Kinderroof Organisatie (NKO), die Argusoog nog steeds in haar nek voelt blazen. Maar er vinden op vele fronten verontrustende zaken plaats. Op vrijdag 2 maart zullen Micha Kat en Arend Zeevat daarom in een gezamenlijke uitzending de actualiteiten van de laatste tijd eens nader onder de loep nemen. Er zal veel te bespreken zijn.
http://www.argusoog.org/v(...)-en-arend-vs-zeevat/
pi_108810393
quote:
Vonnis

Yep, alweer Klokkenluideronline. Barracuda heeft er een hard hoofd in dat de digitaal gebombardeerde site ooit weer live komt (tijdelijke uitwijk hier), maar mocht dat gebeuren, dan moeten alle onrechtmatige uitlatingen over YehuMoszkowicz en zijn advocatenkantoor (en alle links daarnaar) van het internet worden verwijderd. Dat heeft de rechter gisteren bepaald. De hele voorgeschiedenis hier.
http://barracudanls.blogspot.com/2012/03/vonnis.html
pi_108817997
quote:
1s.gif Op woensdag 29 februari 2012 22:11 schreef Gray het volgende:
Ik dacht dat het te maken had met lasterende uitspraken over Jehudi Moszkowicz, en daarop heeft genoemde een rechtszaak aangespannen om de site uit de lucht te halen.
http://www.opinieleiders.nl/wordpress/?p=32167
Hier wat correspondentie tussen Jehudi en Opinieleiders.nl.
pisvlek
pi_108864541
je kunt niet half religeus zijn, dus half joods bestaat niet...
  maandag 12 maart 2012 @ 21:09:30 #147
182714 RitseB
Walking like a lucky charm
pi_109027172
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 15:13 schreef David_Micheal het volgende:
Jij vind dat iemand niet half religieus kan zijn. Dat is een groot en belangrijk verschil.
Do androids dream of electric sheep?
pi_109037956
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 15:13 schreef David_Micheal het volgende:
Joods (met hoofdletter) als in 'behorend tot het Joodse volk'. Alleen wanneer je het met een kleine letter schrijf heeft het betrekking op de joodse religie.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Joden_(spelling)
pi_109039508
quote:
3s.gif Op maandag 12 maart 2012 21:09 schreef RitseB het volgende:

[..]

Jij vind dat iemand niet half religieus kan zijn. Dat is een groot en belangrijk verschil.
Half religieus zijn: voor het zingen de kerk uit.
pi_110416576
quote:
Micha Kat schaamt zich.........

In ons katern cybercrime berichtte wij over publicist Micha Kat, die telkens steen en been klaagt dat naar hem geen hoor en wederhoor wordt toegepast, al eerder. Micha Kat doet op zijn website een boekje open over zijn ex-medewerkers, die onlangs de nodige media informeerde dat zij zich door Micha Kat gemanipuleerd voelen en door hem aangezet tot criminele activiteiten.
http://www.camilleri.nl/2012/04/micha-kat-schaamt-zich/

Voor de moord op Marianne Vaatstra is een deel van de complotters verhuisd naar Mr.Drs. Bou. :9~
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')